Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno

Po sobotni dirki Tomaž Jernejšek v cilju.

Takoj so ga vzeli pod drobnogled in preverili, če je dejansko prepeljal vse CP.

Tako kot jaz,so vsi ostali brez besed.

Zapomnimo si številko 269, je v centru pozornost na dirki v tem trenutku...zasluženo.

Uvrstitve,slike si poglejte spodaj.

Screenshot_20250913-155925.png

IMG-b508a605726a0d7bbd9a07301c0adb88-V.jpg

IMG-bf3394abc55fcae8f78441e08d19db28-V.jpg

IMG-5812f8864b1854411ae014979ffb922a-V.jpg

IMG-a0f65eb84d388c6dfe661ddd76451ad7-V.jpg

  • Všeč mi je 5
  • Hvala 2
Objavljeno (popravljeno)

Kaksen je pravilnik za tole dirko? 

Kaj so te grupe gold, silver, bronze? Je to isto povsod da imajo silver in gold bolj zahtevno progo? 

Veterani so nad 50? 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Danes na CIMA na kitajskem, predstavljenih kar nekaj zanimivih novih KOVE modelov.

Prva med njimi sta enduro in dual sport modela. Dual sport z euro5plus homologacijo.

Končni izgled plastik in luči bo še popravljen,ostali podatki pa držijo.

 

Screenshot_20250919-173533.png

Screenshot_20250919-173530.png

Screenshot_20250919-173521.png

Screenshot_20250919-173513.png

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

120kg je impresivno za 450 model ... to se skoraj sliši kot ZF

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

120kg je impresivno za 450 model ... to se skoraj sliši kot ZF

Glede na cross model, bi jim kar verjel da bo dual sport res 120kg.bomo videli kmalu.💪

Objavljeno

evo še malo pa smo tam..tisti motor ki ga kao vsi čakamo ADV 450, mokre teže 150kil. Samo temu MX znižajo sedež na 850mm, pa da je bolj tak komot sedež to je to.

Objavljeno
pred 15 minutami, smasher pravi:

evo še malo pa smo tam..tisti motor ki ga kao vsi čakamo ADV 450, mokre teže 150kil. Samo temu MX znižajo sedež na 850mm, pa da je bolj tak komot sedež to je to.

Pri Kove bistvu že obstaja tak "adv".

Reče se mu KOVE 450 RALLY LOW. Tega se da dodatno znižati za 3 cm na 880mm, kar pomeni, da.možakar s 170cm pride z obema nogama do tal.

Ko polno natankas oba rezervoarja je rezultat 156kg. Z malenkost truda pod 150kg. 

Screenshot_20250920-172857.png

Objavljeno
pred 20 minutami, DESMODUE pravi:

Pri Kove bistvu že obstaja tak "adv".

Reče se mu KOVE 450 RALLY LOW. Tega se da dodatno znižati za 3 cm na 880mm, kar pomeni, da.možakar s 170cm pride z obema nogama do tal.

Ko polno natankas oba rezervoarja je rezultat 156kg. Z malenkost truda pod 150kg. 

Screenshot_20250920-172857.png

ma ne vem, sicer možno da zaradi širine sedeža ma sem jaz videl da za taknit tla z obema nogama rabim tam okoli 820 sedež, ampak res nisem nikoli sedel na rally / cross tip sedeža, ker se mi zdi da niso ravno udobni za daljše sedenje.

Objavljeno
pred 1 minuto, smasher pravi:

ma ne vem, sicer možno da zaradi širine sedeža ma sem jaz videl da za taknit tla z obema nogama rabim tam okoli 820 sedež, ampak res nisem nikoli sedel na rally / cross tip sedeža, ker se mi zdi da niso ravno udobni za daljše sedenje.

Širina sedeža je trik ja...oziroma celega motocikla v bokih. Na 800 pro recimo, z 875mm višine sedeža, lahko voznik/voznica z 175cm doseže tla z obema nogama. 450 je še ožji. Obstajajo komfort sedeži,ki izboljšajo udobje vožnje, za tiste celodnevne etape v sede.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 38 minutami, smasher pravi:

ma ne vem, sicer možno da zaradi širine sedeža ma sem jaz videl da za taknit tla z obema nogama rabim tam okoli 820 sedež, ampak res nisem nikoli sedel na rally / cross tip sedeža, ker se mi zdi da niso ravno udobni za daljše sedenje.

Trik je v širini sedeža in kako je motor ozek.

Imam 175cm, na 800 pro imam obe noge na tleh popolnoma (875mm sedež)

Na 450 rally low ki ima čez 900mm še vedno z obema nogama delno stojim na tleh.

Ni vse v podatku višine sedeža, enostavno treba probat.

 

Objavljeno

Naš Tomaž Jernejšek se ne ustavlja.

Po izjemnem dosežku prejšnji vikend v Brinju, danes blestel na hrvaškem prvenstvu cross countryja. 

Kljub padcu takoj po štartu,je pridobival krog za krogom, do 4. mesta v razredu amaterji 30 plus.

Odličen rezultat za skoraj serijski 450 rally.

Jutri ga čaka pa še prvenstvo v enduro klasi...seveda zopet na rallyju.

Čestitke Tomaž.

IMG-b1bb0cc5c816dd48cfe4159377010cde-V.jpg

IMG-7e38102c6797dfe88ebcd32ed99dbada-V.jpg

Screenshot_20250920-162425.png

  • Hvala 1
Objavljeno

V tem rangu tekmovanja je po 99% šofer :) ali?

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

V tem rangu tekmovanja je po 99% šofer :) ali?

Ne vem..boš ti povedal. Vem samo,da so ostali vozili na 300 2t in 350/450 4t, s 50 kg manj.

Vem,da se Kove450 rally ni razpadel,da na skokih ni 1x zabil vzmetenja, da ni nič popustilo,ali se zlomilo.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!