Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 minuto, Kawl pravi:

Tole mi je v oči padlo. Lažje menjavanje olja. Zato sprašujem. In ekran drugače postavljen predvidevam da tudi malo boljši

Screenshot_20250925_062558_Facebook.jpg

Screenshot_20250925_062723_Facebook.jpg

Vertikalen zaslon, naklonsko nastavljiv. Grafika podobna kot na 800rally. Za menjavo olja ni potrebno umakniti mid pipa. 

Agregat ima eno odmicno gred, 1,6l olja,38kw v homologirani in 48kw v odprti verziji. Je tudi cel motocikel nekoliko lažji,pro verzija ima 128kg s tekocinami,brez goriva, homologiran kakih 10 več.

Oblika,prostornina rezervoarjev drugačna,drugačno tudi samo vpetje le teh.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

glede na hitrost posodabljanj, izboljšav...bodo čez nekaj let res vrhunski 🙂

Objavljeno
pred 48 minutami, vandrovec pravi:

glede na hitrost posodabljanj, izboljšav...bodo čez nekaj let res vrhunski 🙂

Nekateri pravijo da so že,nekateri pravijo,da je bodo nikoli. Bogve, kaj je res.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 2 urami, vandrovec pravi:

glede na hitrost posodabljanj, izboljšav...bodo čez nekaj let res vrhunski 🙂

Kitajski motorji so postali precej dobri, boljši kot so bili v preteklosti. Edina stvar, katera mene moti je cukanje, mapiranje motorja. Ampak to se da sedaj čisto lepo izboljšat. Mam srečo, da je serviser, ki to dela blizu mene. Ostale stvari so pa na kitajskih motorjih iste kot na motorjih drugih proizvajalcev. Ena stvar, ki mene res navdušuje na mojem CF-u je vzmetenje. Noben japonski motor v moji lasti do sedaj ni imel tako dobrega "stock" vzmetenja. Med vožnjo, solo, ali v dvoje ne rabim nič nastavljat, nič se ne ziba.

Pri Kove 800 mi je res všeč nizko težišče. Glede na to, da mi zdravje počasi šepa, hrbet, mi podatek o teži in lahkotnosti motorja pomeni veliko. Tko da nekega dne Kove..

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 5 urami, DESMODUE pravi:

Nekateri pravijo da so že,nekateri pravijo,da je bodo nikoli. Bogve, kaj je res.

Vse ne more biti res, če bi bili že, jih ne bi bilo potrebno popravljat. Na začetku se niti ne pričakuje, da bi bili popolni. 

Objavljeno
pred 3 urami, vandrovec pravi:

Vse ne more biti res, če bi bili že, jih ne bi bilo potrebno popravljat. Na začetku se niti ne pričakuje, da bi bili popolni. 

O kakšnem popravljanju je govora? Res ne razumem,sorry.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

ko naredijo isti a izboljšan model, facelift, kak drug bombonček, razume Vandrovec kot "popravljanje" :P

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, DESMODUE pravi:

O kakšnem popravljanju je govora? Res ne razumem,sorry.

Kako se reče temu...

Citiraj

 

Vertikalen zaslon, naklonsko nastavljiv. Grafika podobna kot na 800rally. Za menjavo olja ni potrebno umakniti mid pipa. 

Agregat ima eno odmicno gred, 1,6l olja,38kw v homologirani in 48kw v odprti verziji. Je tudi cel motocikel nekoliko lažji,pro verzija ima 128kg s tekocinami,brez goriva, homologiran kakih 10 več.

Oblika,prostornina rezervoarjev drugačna,drugačno tudi samo vpetje le teh.

 

Je 500X še v prodaji...ne spremljam točno, potem je bil 510X, nadomestil ga bo 600 in nekaj X?

Ko se bodo enkrat ustalili z dobrimi modeli in bodo tudi dokazano vzdržljivi po letih in kilometrih, bodo pridobili še većji ugled, kot sedaj to na hitro plasiranje in spreminjaje modelov. 

Objavljeno
pred 26 minutami, vandrovec pravi:

Kako se reče temu...

Je 500X še v prodaji...ne spremljam točno, potem je bil 510X, nadomestil ga bo 600 in nekaj X?

Ko se bodo enkrat ustalili z dobrimi modeli in bodo tudi dokazano vzdržljivi po letih in kilometrih, bodo pridobili še većji ugled, kot sedaj to na hitro plasiranje in spreminjaje modelov. 

No...kolikor moje skromno znanje premore filtrirati informacije in časovnice...je takole.

2017 do 2024 500x

2025 do ......   510x

2026 do .......625x ( zapolni vrzel med 510x in 800x )

7 let na trgu prakticno brez sprememb je pa kar lepa doba za en model.. spet po mojem skromnem,laičnem mnenju.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 26 minutami, vandrovec pravi:

Kako se reče temu...

Je 500X še v prodaji...ne spremljam točno, potem je bil 510X, nadomestil ga bo 600 in nekaj X?

Ko se bodo enkrat ustalili z dobrimi modeli in bodo tudi dokazano vzdržljivi po letih in kilometrih, bodo pridobili še većji ugled, kot sedaj to na hitro plasiranje in spreminjaje modelov. 

Ktm vzor, ko so za vsako honanje nov model lansirali :) 500x je že dolgo na trgu, od 2018. 

pred 1 minuto, DESMODUE pravi:

No...kolikor moje skromno znanje premore filtrirati informacije in časovnice...je takole.

2017 do 2024 500x

2025 do ......   510x

2026 do .......625x ( zapolni vrzel med 510x in 800x )

7 let na trgu prakticno brez sprememb je pa kar lepa doba za en model.. spet po mojem skromnem,laičnem mnenju.

700 še manjka

Objavljeno
50 minutes ago, DESMODUE said:

625x ( zapolni vrzel med 510x in 800x )

Internet pravi da to poganja Loncin 580ccm. Isti motor kot Voge d625sx, 2 bata, 270° gred.  Je tud to licenca al Loncinova hisna konstrukcuja? 

Objavljeno
pred 36 minutami, Kugelschreiber pravi:

Internet pravi da to poganja Loncin 580ccm. Isti motor kot Voge d625sx, 2 bata, 270° gred.  Je tud to licenca al Loncinova hisna konstrukcuja? 

Loncin je lastnik Voge...zongshen le lastnik Loncina. In Zongshen je tudi lastnik Cyclona...ki je lastnik Nortona. Ki ima krasne agregate zasnovane. 

Tale globalizacija je zanimiva stvar.

 

Objavljeno
9 hours ago, DESMODUE said:

Loncin je lastnik Voge...zongshen le lastnik Loncina. In Zongshen je tudi lastnik Cyclona...ki je lastnik Nortona. Ki ima krasne agregate zasnovane. 

Tale globalizacija je zanimiva stvar.

 

Na Kitajskem se itak vec al manj vse konca pri drzavi, nisi pa odgovoril, a je loncin razvil svoj izdelel, al je licenca, kot 800 na cf in kove, kao ktm, oziroma bmw na voge 900. Od kje je tale “625”? 

Objavljeno
pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

Na Kitajskem se itak vec al manj vse konca pri drzavi, nisi pa odgovoril, a je loncin razvil svoj izdelel, al je licenca, kot 800 na cf in kove, kao ktm, oziroma bmw na voge 900. Od kje je tale “625”? 

Loncin je naredil 900 motor za bmw F modele. In kot mi je znano je to loncinov motor v celoti. Verjetno pa so imeli BMW inžinerji tudi kaj zraven, da je stvar zanesljiva kolikortoliko. 

Objavljeno
pred 3 urami, Kugelschreiber pravi:

Od kje je tale “625”? 

Menda je evolucija 525 Voge, povrtan...od kje je nastal 525 pa ne vem. Začetek ekspanzije kitajskih motorjev po svetu je bila večinoma na osnovi Honde 500...  

 

Objavljeno
pred 3 urami, Kugelschreiber pravi:

Na Kitajskem se itak vec al manj vse konca pri drzavi, nisi pa odgovoril, a je loncin razvil svoj izdelel, al je licenca, kot 800 na cf in kove, kao ktm, oziroma bmw na voge 900. Od kje je tale “625”? 

Sem odgovoril

pred 22 minutami, Kawl pravi:

Loncin je naredil 900 motor za bmw F modele. In kot mi je znano je to loncinov motor v celoti. Verjetno pa so imeli BMW inžinerji tudi kaj zraven, da je stvar zanesljiva kolikortoliko. 

Upam,da boš enkrat dojel,v kakšni zablodi živiš.

Objavljeno (popravljeno)
pred 35 minutami, DESMODUE pravi:

Sem odgovoril

Upam,da boš enkrat dojel,v kakšni zablodi živiš.

razsvetli nas ? če je to edina zabloda v življenju ni treba da kdaj dojamem. Od tega če sem v zablodi še ne bom lačen razumeš ?

Popravljeno . Popravil Kawl

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!