Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

pred 15 minutami, pik1 pravi:

.

... ne bo treba 5 let :huh:

... kar se tiče teže, je kitajčk ta trenutek res "prvi" :worship: ... kar se tiče pa vzdržljivosti in zanesljivosti, bomo pa šele vidl, kako se bo odrezal :eek:

 

 

ps.

... kot sem že napisal ... glih v ene dveh letih bo več ali manj vse jasno :OK:

Že slišano 2 leti nazaj glede modela 450 rally ja. 

In kot sem takrat razlagal,da model ni nov in nepreverjen, bom poskusil še enkrat glede modela 800x. Je že 2 leti na trgu.

Ampak tudi merila so in bodo drugačna glede kitajčkov...ena težava na enem motociklu od 100 prodanih je.mnogo huje,kot težave na 20 motorjih od 100 prodanih, pod pogojem,da so izdelani na japonskem, ali v Evropi.

Tako pač je. Človek,ki ima predsodke, ima lestvico ocenjevanja postavljeno drugače,kot nekdo,ki je objektiven.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, DESMODUE pravi:

Že slišano 2 leti nazaj glede modela 450 rally ja. 

In kot sem takrat razlagal,da model ni nov in nepreverjen, bom poskusil še enkrat glede modela 800x. Je že 2 leti na trgu.

Ampak tudi merila so in bodo drugačna glede kitajčkov...ena težava na enem motociklu od 100 prodanih je.mnogo huje,kot težave na 20 motorjih od 100 prodanih, pod pogojem,da so izdelani na japonskem, ali v Evropi.

Tako pač je. Človek,ki ima predsodke, ima lestvico ocenjevanja postavljeno drugače,kot nekdo,ki je objektiven.

 

.

... če je moped že dve leti zunaj ... v neki Indijikoromandiji, to ne šteje prov dost za naše okolje :eek:

... za pridobit ali zgubit zaupanje na naših tleh boš pa med ostalim tudi ti zaslužen :worship: ... tko da ... sam gas.... pa šta bude bude :kva2:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Ni3ous pravi:

Meni se zdi kar impresiven rezultat ob upoštevanju da je to teža twina. Segment so zadeli v nulo. Maš prav da mu je edini pravi konkurent po specifikacijah samo 890R ki stane cca 10ke več. Ampak razlika v kilah je izjemna in meni na terenu kjer se vozim pomeni občutno razliko kje se bom lahko vozil in kje ne. Vsak pa zase ve ali mu to kaj prav pride in nekaj pomeni ali ne. 

 

Zdej pa počakamo 5 let in vsa konkurenca bo tačas razvila nekaj podobnega kar se teže in twinov tiče v ADV segmentu. Pol bo šele zanimivo...

v 5 letih bo še več asfalta in prepovedi, še več vozil in populacije ...

konkurenca za par butičnih nakupov ne bo delala takšnih modelov, sicer pa 175kg ni nek presežek za izven makadama...

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, Snečer pravi:

v 5 letih bo še več asfalta in prepovedi, še več vozil in populacije ...

konkurenca za par butičnih nakupov ne bo delala takšnih modelov, sicer pa 175kg ni nek presežek za izven makadama...

Zate nikoli ne bo nič presežek. Vsem je jasno, da gre za svojevrsten rekord, ti moraš kljubovati iz gole potrebe da kljubuješ. In briješ norca iz sebe.

Adventure segment v Evropi je v porastu. O kakšnih parih butičnih nalupih govoriš?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DESMODUE pravi:

Zate nikoli ne bo nič presežek. Vsem je jasno, da gre za svojevrsten rekord, ti moraš kljubovati iz gole potrebe da kljubuješ. In briješ norca iz sebe.

Adventure segment v Evropi je v porastu. O kakšnih parih butičnih nalupih govoriš?

 

kje se da vozit po evropi off road, morda v slo? hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

175kg mokre teže je dobrih 45 manj od konkurence (večina se giblje za segment 700-800 nekje med 210-220kg)...najbrž neki vela. Je pa potrebno razumet, da ni samo teža tista, ker moped mora biti tudi vzdržljiv........nalašč ne bom pisal o tem kaj mora imeti da lahko pojahaš kako luknjo na silo, itd...in to s seboj prinese tudi dodatno težo in ceno.

Jaz še vedno smatram, da je 800x rally pro torej tale z enojnim diskom spredaj, visokim blatnikom:

f59ec13e28.jpg.9cdbc600d855f36e9f8242be84e6d3be.jpg

oskubljen vsakega dodatnega sranja vključno s tačkami sopotnika, raznimi vpetji kovčkov/torb zadaj, celo en sam disk spredaj. Da je pa bolj terensko usmerjen govori daljši hod vzmetenja (sicer specifikacij ne poznam, smatram pa da bo vsaj premera 45 če ne 48mm), pravim stabilizatorjem krmila, havy duty feltnami, ne pa bmw čipšit kot jih ima večina nizkocenovnikov (razliko vidiš po gostoti špic in lokaciji vpetja špic), vodilom/stabilizatorjem verige pred zadnjim verižnikom...itd..verjetno še marsikaj ne vem, pa vendar, vse kar sem zapisal je celo dodatna teža, ki jo moraš nekje sneti dol in prišparat. In ja, to nikakor ne more biti poceni, no pravzaprav je če bo cifra do nekih 13 kek.

Seveda se pa moram vprašat, ali jaz kot povprečen voznik sploh to rabim, ali je bolje da posežem nivo nižje za dobrih 9 jurjev (klasični 800x) ter dodam tisto, kar mi manjka. Kaj tako dobim: 2x zavorni disk spredaj, bolj cestno orientiran motor, nižji sedež (večina nas višine 170-178 žal rabi nižji sedež) krajše hode vzmetenja, kar je bolj mirno na asfaltu, in malce manj offroad orientirano mašino, kar pa roko na srce ob nepretirano agresivni vožnji in nepretirano agresivnih terenih lahko za "povprečneža" pomeni celo prednost.

klasične konkurenčne mašine so na cenah okrog 12-13kek...Ri 2 do 3 jurčke več...

 

po mojem ni pretežak... :Pče ga punčka od 45kg dvigne :D (motor...pizda o motorju govorim)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, dog66 said:

Prvi vtisi, KOVE 450 Rally (High seat). V petek prevzel motor, pri Alešu in Boži, ki zastopata Kove. Neverjetna izkušnja, 2 uri pogovora, kot da se poznamo že nekaj let in da skupaj vsak vikend pijemo kavo, drugačen pristop kot smo ga vajeni ampak definitivno deluje. Res se ne počutiš kot da si samo številka na računu med ostalimi kupci. Po tem sem še bolj prepričan, da rezervni deli, modifikacije ipd. ne bodo problem in v to da ima Kove svetlo prihodnost v Sloveniji in Evropi.

K motorju... Sicer se gre za prve vtise, ampak so izredno pozitivni. Nisem profi, primerjam direktno s prejšnjo T7. 

Ergonomija: Visok sem dobrih 180cm in mi ni previsok kot sem se bal. Vzel sem standardno - visoko različico. Motor je ozek in z nogami dosežem do tal enako kot pri 8cm nižji T7. 

image.jpeg.6ce0cee23905e05e18f62d96291bf085.jpeg

Vzmetenje: Po forumih in FBjih se piše, da je motor pretrd, ker je naravnan bolj športno. Je na trši strani, ampak se mi še vedno zdi ravno prav! Pa sem imel T7, kjer vemo, da je vzmetenje bolj bogo.  Ko zapelješ v malo bolj zahtevni teren, pa to sploh ni več pomislek!!

Motor: Je to res enovaljnik? Kot pravijo, teče kot da je motor vpet v gumo :D Sicer mu ima v spodnjih obratih malo manj moči, ampak to se bo rešilo z 51 zobnikom in Power kitom, ki motorju odpravi EU5 zamaške 🤣. Verjetno pa pade še timing key, baje potem postane wheelie machine. Razživi se nad 6000rpm, samo tisti obrati so še baje prepovedani 😜

Kvaliteta izdelave: Če sem pričakoval vsaj malo "kitajca", ga ne najdem. Motor narejen na nivoju!

image.jpeg.4f6953927eb248c76d4a12415a26bc2b.jpeg

image.jpeg.6fbf8b1374888c71b9a815628a1bb7bf.jpeg

image.jpeg.158bc18a6aa3d788ccf5c66f1be57936.jpeg

Skratka super prvi občutki, se mi zdi, da je to končno pravi Dual sport, ki smo ga čakali. Lahek, okreten, ugoden in ready to go! Če primerjam T7 kjer bi rabil zmetat kar nekaj  €, da bi mu poštimal vzmetenje... Samo na koncu bi bil to še vedno 200+ kg top heavy motor. 

TET čaka!

image.jpeg.bafb21330d4307c7d08808906bc554d6.jpeg

image.jpeg.32d4a028d8cc1bf568d9cdfc83b9fffd.jpeg

Čestitam ti in se že veselim da ga malo sprobam. Uživaj v vožnji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Loba pravi:

Čestitam ti in se že veselim da ga malo sprobam. Uživaj v vožnji. 

Hvala! Se bova zmenila, seveda! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 1. 2024 ob 20:51, pik1 pravi:

April je namreč še zelooooo daleč, in tiste obljubljene reportaže od "uradnega" testnega voznika tud ... tako da, res upam, da bo do takrat tud kakšen "navaden kupec" tega tehnološkega dosežka že objavil kakšne svoje vtise in mnenja .... da se bomo pol vedl obrnt :D

 

Ob 27. 1. 2024 ob 13:19, pik1 pravi:

.

... ne bo treba 5 let :huh:

... kar se tiče teže, je kitajčk ta trenutek res "prvi" :worship: ... kar se tiče pa vzdržljivosti in zanesljivosti, bomo pa šele vidl, kako se bo odrezal :eek:

 

 

ps.

... kot sem že napisal ... glih v ene dveh letih bo več ali manj vse jasno :OK:

... jest sem pa mislil, da imaš vsaj malo jajc, pa da greš ti po kostanj v žerjavico... zakaj vsi nekaj čakat pa nekoga drugega "žrtvovat" ... bodi dec, odpri tošl, sej si dovolj "naloudan", da si lahko kaj takega z lahkoto privoščiš, pa bodi ti tisti, ki bo podal prvo mnenje in vtise...  :D  ...in kot "referenčnemu " in "vplivnemu" pilotu ti bodo verjetno bolj verjeli, kot pa nekomu, ki nima takega vpliva tu gor..  :D 

 

...in če ti ne bo všeč, ti ga z veseljem odkupim za pol cene..  :D 

:P 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@dog66zadaj boš verjetno dal kak alu rack za mehke torbe verjetno.

S4ca88ab6a81c4c3088305f58af0c9561p.jpg_640x640Q90.jpg_.jpg.ceab4c85cef737232c7288d22926889c.jpg

uploads.jpg.592a4cff9a29b8d0ee66735fbe0cc691.jpg

Bo to dovolj za kake lažje padce? Al boš tudi spredaj kaj "navesil"?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

@dog66zadaj boš verjetno dal kak alu rack za mehke torbe verjetno.

S4ca88ab6a81c4c3088305f58af0c9561p.jpg_640x640Q90.jpg_.jpg.ceab4c85cef737232c7288d22926889c.jpg

uploads.jpg.592a4cff9a29b8d0ee66735fbe0cc691.jpg

Bo to dovolj za kake lažje padce? Al boš tudi spredaj kaj "navesil"?

 

Ja rack bom dal seveda, ampak ga bom imel gor samo na večdnevnih potovanjih ala TET. Ostalo razen zaščite ročk ostane kot je. Mogoče bom dal še kakšno dodatno "šus" plato spodaj, to je pa to. Plastike se mi zdijo trpežne, če pa kaj poči, so deli nekajkrat cenejši od Yamahe in podobnih, tako da se ne bom preveč sekiral.

Aja pa ta okrogla ogledala bi tudi menjal, samo verjetno počakam da kakšen poč :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, dog66 pravi:

Ja rack bom dal seveda, ampak ga bom imel gor samo na večdnevnih potovanjih ala TET. Ostalo razen zaščite ročk ostane kot je. Mogoče bom dal še kakšno dodatno "šus" plato spodaj, to je pa to. Plastike se mi zdijo trpežne, če pa kaj poči, so deli nekajkrat cenejši od Yamahe in podobnih, tako da se ne bom preveč sekiral.

Aja pa ta okrogla ogledala bi tudi menjal, samo verjetno počakam da kakšen poč :D

Preklopna ogledala, carbon aramid sus plato in kvalitetno zascito rok z alu sredico.

Ostali deli so prakticno neizpostavljeni

Morda tiste bunke na vijake na spodnjem delu prednjih rezervoarjev...morda

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 minutami, DESMODUE pravi:

Preklopna ogledala, carbon aramid sus plato in kvalitetno zascito rok z alu sredico.

Ostali deli so prakticno neizpostavljeni

Morda tiste bunke na vijake na spodnjem delu prednjih rezervoarjev...morda

Sem gledal preklopna ja :) Zaščito ročk pa dobim danes, Acerbis Rally pro. 

Motor je že v osnovi res ready to go!

Popravljeno . Popravil dog66
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Zivnorc pravi:

 

... jest sem pa mislil, da imaš vsaj malo jajc, pa da greš ti po kostanj v žerjavico... zakaj vsi nekaj čakat pa nekoga drugega "žrtvovat" ... bodi dec, odpri tošl, sej si dovolj "naloudan", da si lahko kaj takega z lahkoto privoščiš, pa bodi ti tisti, ki bo podal prvo mnenje in vtise...  :D  ...in kot "referenčnemu " in "vplivnemu" pilotu ti bodo verjetno bolj verjeli, kot pa nekomu, ki nima takega vpliva tu gor..  :D 

 

...in če ti ne bo všeč, ti ga z veseljem odkupim za pol cene..  :D 

:P 

 

 

.

... za "taprav test" jest nisem primeren drajvr ... ker najdem maximalno sam kakšno lužco okol bajte ... 😁

....za tak resen test bo moral bit pa po mojem vsaj kakšen tak, močan dec, ki z eno roko pobere to iz tal ... in ki obvladuje tud najdaljše nadčloveške tranzite po svetu ... pol pa bo to malo bolj mirodajen test ... kot ga občinstvo pričakuje tle gor :kva2:

 

ps.

... in ko bom videl, da bo vse to zdržalo, ga bom pa mogoče tud jest kupil za ene pol cene ... :kva2: danes pa, tole še ni za moj nakup ... sicer pa, kolkr sem zastopil prodajalca, tud če ga takoj vplačam, bi ga lahko pričakoval šele 2025 ... takrat jih bo pa tud na avtonetu že dovolj za pol cene 😁     

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, pik1 pravi:

... in ko bom videl, da bo vse to zdržalo, ga bom pa mogoče tud jest kupil za ene pol cene ... :kva2: danes pa, tole še ni za moj nakup ... sicer pa, kolkr sem zastopil prodajalca, tud če ga takoj vplačam, bi ga lahko pričakoval šele 2025 ... takrat jih bo pa tud na avtonetu že dovolj za pol cene 😁     

... nak... cena bo samo rasla..  :D .

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Zivnorc pravi:

 

...in če ti ne bo všeč, ti ga z veseljem odkupim za pol cene..  :D 

:P 

 

 

A še nimaš dovolj polno garažo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Kaldu pravi:

A še nimaš dovolj polno garažo?

...Tomose imam po stenah obešene, tko da je na tleh še plac..  :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se mi kar dopade tale tema...velik novih potencialnih kupcev :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, dog66 pravi:

Ja rack bom dal seveda, ampak ga bom imel gor samo na večdnevnih potovanjih ala TET. Ostalo razen zaščite ročk ostane kot je. Mogoče bom dal še kakšno dodatno "šus" plato spodaj, to je pa to. Plastike se mi zdijo trpežne, če pa kaj poči, so deli nekajkrat cenejši od Yamahe in podobnih, tako da se ne bom preveč sekiral.

Aja pa ta okrogla ogledala bi tudi menjal, samo verjetno počakam da kakšen poč :D

tenx..dokumentiraj vse pa objavi, da ne izzumljamo tople vode. Pa srečno vožnjo, da ne bi nič od naštetega o čemur je govora rabil :D...no razn nosilcev za tovor :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Zivnorc pravi:

... ga z veseljem odkupim za pol cene..  :D 

Kaj pa, če se bo zgodila cenovna inverzija, in se bojo čez par let razni 4-5 let stari geesi (in podobne premium mašine) prodajali za pol cene...:smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

se mi kar dopade tale tema...velik novih potencialnih kupcev :D

 

Odličen izraz: potencialni kupec

Veš,kaj je pri Kove super?

Da se  selekcija kupcev naredi že v štartu samem. In se je s potencialni kupci izredno lepo pogovarjati. Realni,svobodomiselni,razgledani,neobremenjeni s predsodki,razmišljajo s svojo glavo in niso podvrženi črednemu nagonu.

To je tisto,kar mi daje res veliko energijo pri predstavitvi Kove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DESMODUE pravi:

Odličen izraz: potencialni kupec

Veš,kaj je pri Kove super?

Da se  selekcija kupcev naredi že v štartu samem. In se je s potencialni kupci izredno lepo pogovarjati. Realni,svobodomiselni,razgledani,neobremenjeni s predsodki,razmišljajo s svojo glavo in niso podvrženi črednemu nagonu.

To je tisto,kar mi daje res veliko energijo pri predstavitvi Kove.

Super, privoščim, eden redkih v SLO...bo očitno dober posel....kupci so potem sami izobraženci: dr, mag, inž, dir, dobri poslovneži, dobro stoječi kmetje, politiki kot razumem ne, hvala bogu ..... torej  svobodomiselni, inteligentni, nezmanipulirani, neobremenjeni......sam cvet slo bajkerjev ..... torej kupci, ki imajo denar in ne gledajo kot fijakarski konji....nobenega navadnega, neizobraženega, nerazgledanega zidarja, šlosarja, šoferja, trgovca, informatika.....z vsem spoštovanjem do njih, škoda.....le prvoklasni kupci  👍  sem povsem zmeden, ne vem kdo bo sedaj GS kupoval.....še enkrat, privoščim dober biznis, da ne bo narobe razumljeno......je res privilegij imeti samo take premium kupce......napovedi za BMW in ostalo staroselsko kompanijo so očitno črne, samo še ne vedo tega  🙃

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Luka66 pravi:

Super, privoščim, eden redkih v SLO...bo očitno dober posel....kupci so potem sami izobraženci: dr, mag, inž, dir, dobri poslovneži, dobro stoječi kmetje, politiki kot razumem ne, hvala bogu ..... torej  svobodomiselni, inteligentni, nezmanipulirani, neobremenjeni......sam cvet slo bajkerjev ..... torej kupci, ki imajo denar in ne gledajo kot fijakarski konji....nobenega navadnega, neizobraženega, nerazgledanega zidarja, šlosarja, šoferja, trgovca, informatika.....z vsem spoštovanjem do njih, škoda.....le prvoklasni kupci  👍  sem povsem zmeden, ne vem kdo bo sedaj GS kupoval.....še enkrat, privoščim dober biznis, da ne bo narobe razumljeno......je res privilegij imeti samo take premium kupce......napovedi za BMW in ostalo staroselsko kompanijo so očitno črne, samo še ne vedo tega  🙃

Premium?? Resno? Kaj ima izobrazba ali položaj s tem kar sem napisal? Pa kje je omenjeno da morajo biti finančno dobro situirani?

Napusane lastnosti nimajo nobene veze s šolskim sistemom,politično opredeljenostjo,zasebno ali javno zaposlitvijo.

Izražajo pa karakter sam. 

Snobov,egocentrikov, negativcev,ozkogledih satiričnih črnogledežev,ki si z motorjem kupujejo prestiž ali statusni simbol je pri nas zelo malo.

Če se je kdo prepoznal v tem,pa ni moja krivda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!