Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

8 hours ago, pik1 said:

.

... ja kokr vidm, je vse "off" :eek:

... a imaš sploh kej na "on" ??? :kva2:

Da. TPMS, Wi-fi, Bluetooth ...

Kakorkoli, motor je precej boljsi od denimo tenere 700. Bi pa rad se Tuarega probal. 

IMG_20240831_134801.jpg.9904a10f4bed08acf32526b69731d5b0.jpg

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, krucymucy pravi:

 

Kakorkoli, motor je precej boljsi od denimo tenere 700. 

 

.

... :D pa v to nisem dvomil že tud pred tvojim naročilom:kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, krucymucy pravi:

Da. TPMS, Wi-fi, Bluetooth ...

Kakorkoli, motor je precej boljsi od denimo tenere 700. Bi pa rad se Tuarega probal. 

IMG_20240831_134801.jpg.9904a10f4bed08acf32526b69731d5b0.jpg

Kaj to pomeni "precej" boljši, če je možno v %. Ker te opisne ocene so kot v vrtcu :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo montiral barkbusterje na 800X? Cilinder prednje zavore je kar precej dolg, scitnikov rok pa nimam na zalogi da bi preizkusil ce pase. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, krucymucy pravi:

Da. TPMS, Wi-fi, Bluetooth ...

Kakorkoli, motor je precej boljsi od denimo tenere 700. Bi pa rad se Tuarega probal. 

IMG_20240831_134801.jpg.9904a10f4bed08acf32526b69731d5b0.jpg

TPMS? Res...nepotrebna navlaka, ki bo ob prvem resnem šusu crknila :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bo koga zanimalo, bolj verjetno ne, ampak meni je zanimivo. 

Kove je kar se tiče agregata in šasije zvijačen skupaj s KTM vijaki. Kar je pa plastik in ostalega so pa BMW vijaki.

Še celo dva vijaka z navadno križno glavo sem našel. Nepotrebno kompliciranje proizvodnje. 

Še bolj zanimivo je, da so japonci isti z tistimi njihovimi "muda, muri, mura", "5s", "lean" ... isti. 

 

Aja pa se nekaj kilometrov sem prevozil. Dober moped. :D

 

lp

krucy

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

204km update. 

Zdej ga že lahko mal "sendam" :)

Že kar malo overkill za po šodru. 

 

kove01.jpg.36a0afcaa453f2ce130e35f0c109578a.jpg

 

kove02.jpg.4485225540e6a27ff80acccc16dca22b.jpg

 

kove03.jpg.1061d9408dd5f92902eabcbb10a06a11.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men te gume niso bile preveč "fajn" za po šodru.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

39 minutes ago, DAMI34 said:

men te gume niso bile preveč "fajn" za po šodru.

 

To sem napisal vceraj. So pa za po cesti, te bi ble za pika. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, krucymucy pravi:

204km update. 

Zdej ga že lahko mal "sendam" :)

Že kar malo overkill za po šodru. 

 

kove01.jpg.36a0afcaa453f2ce130e35f0c109578a.jpg

 

kove02.jpg.4485225540e6a27ff80acccc16dca22b.jpg

 

kove03.jpg.1061d9408dd5f92902eabcbb10a06a11.jpg

Probaj

Sprednja 1.7-1.8 bar. Zadnja 2.0bara.

Razlika ogromna. Makadami vseh vrst, se pelješ kolikor želiš s temi gumami. Jaz sem zadovoljen z njimi. Problem je samo blato. Zagotovo pa bi bile kakšne 50/50 100% bolje.

Trenutno dobrih 3500km za sabo po vsem mogočnem. 

Za zaščito rock sem vzel pri stricu wangu...tam imaš kar ti srce poželi. 

Slike spodaj od ročk kako zgledajo pa mal iz zadnje poti na pašmanu

 

IMG_20240901_152614.jpg

IMG_20240901_152618.jpg

IMG_20240901_152607.jpg

IMG_20240831_091725.jpg

IMG_20240831_105914.jpg

IMG_20240831_091453.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 9. 2024 ob 7:43, krucymucy pravi:

Bi pa rad se Tuarega probal. 

Tuareg je pa nrtabol pa nrtalepš... :OK:

 

20240806_171113.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, miran985 pravi:

Probaj

Sprednja 1.7-1.8 bar. Zadnja 2.0bara.

Razlika ogromna. Makadami vseh vrst, se pelješ kolikor želiš s temi gumami. Jaz sem zadovoljen z njimi. Problem je samo blato. Zagotovo pa bi bile kakšne 50/50 100% bolje.

Trenutno dobrih 3500km za sabo po vsem mogočnem. 

Za zaščito rock sem vzel pri stricu wangu...tam imaš kar ti srce poželi. 

Slike spodaj od ročk kako zgledajo pa mal iz zadnje poti na pašmanu

 

IMG_20240901_152614.jpg

IMG_20240901_152618.jpg

IMG_20240901_152607.jpg

IMG_20240831_091725.jpg

IMG_20240831_105914.jpg

IMG_20240831_091453.jpg

ni štos v pritisku ampak povratni informaciji in mehkobi/nemehkobi, ter kako zagrize v podlago. Tu sicer blagovna znamka motorja ne igra vloge.

STR je sicer fantastična po asfaltu in usrani/mokri podlagi.

Že 07+ oziroma enduro trail + je razred boljša izven asfalta (tlak zadaj 1,6-1,8 spredaj 1,8-2,0 po šodru dela v nulo).

 

Me pa čist tko zgolj za info zanima:

stabilizator verige pred zadnjim verižnikom na vilicah spodaj, je že kdo montiral in ali je brez res ok?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

ni štos v pritisku ampak povratni informaciji in mehkobi/nemehkobi, ter kako zagrize v podlago. Tu sicer blagovna znamka motorja ne igra vloge.

STR je sicer fantastična po asfaltu in usrani/mokri podlagi.

Že 07+ oziroma enduro trail + je razred boljša izven asfalta (tlak zadaj 1,6-1,8 spredaj 1,8-2,0 po šodru dela v nulo).

 

Me pa čist tko zgolj za info zanima:

stabilizator verige pred zadnjim verižnikom na vilicah spodaj, je že kdo montiral in ali je brez res ok?

 

 

Je štos v pritisku ja. Vozne lastnosti na offroadu se spremenijo z zniževanjem pritiska do določene mere.

Offroad niso samo speglani trdi makadami,imaš vmes še globji,globok pesek,mokro podlago,korenine,ilovico.

Sprememba pritiska v gumah je ključnega pomena pri gripu in feedbacku.

Moj 800 ima za sabo 5000km, 30 testnih voznikov,vse ok.

pred 1 uro, Joker pravi:

Tuareg je pa nrtabol pa nrtalepš... :OK:

 

20240806_171113.jpg

Bo treba preverit v praksi...ne izgleda,ki je itak subjektivnega pomena..vozne lastnosti pa kadarkoli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 hours ago, miran985 said:

Probaj

Sprednja 1.7-1.8 bar. Zadnja 2.0bara.

Razlika ogromna. Makadami vseh vrst, se pelješ kolikor želiš s temi gumami. Jaz sem zadovoljen z njimi. Problem je samo blato. Zagotovo pa bi bile kakšne 50/50 100% bolje.

Trenutno dobrih 3500km za sabo po vsem mogočnem. 

Za zaščito rock sem vzel pri stricu wangu...tam imaš kar ti srce poželi. 

Slike spodaj od ročk kako zgledajo pa mal iz zadnje poti na pašmanu

Gume imam na 1.9 obe. Imam druge narocene. 

A ima ta zascita aluminij s strani pa je obleceno v plastiko? Poznam tole prodajalno. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, krucymucy pravi:

Gume imam na 1.9 obe. Imam druge narocene. 

A ima ta zascita aluminij s strani pa je obleceno v plastiko? Poznam tole prodajalno. 

Polna alu zascita.

20240826_192640.jpg

20240826_192654.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, DESMODUE pravi:

Je štos v pritisku ja. Vozne lastnosti na offroadu se spremenijo z zniževanjem pritiska do določene mere.

Offroad niso samo speglani trdi makadami,imaš vmes še globji,globok pesek,mokro podlago,korenine,ilovico.

Sprememba pritiska v gumah je ključnega pomena pri gripu in feedbacku.

Moj 800 ima za sabo 5000km, 30 testnih voznikov,vse ok.

 

nekatere pnevmatike, sploh trše karkase so totaln podn s previsokim pritiskom. Drgač pa , no ja, malce mi je znano, da ni sam lep šodrček "offroad". Sem samo komentiral pnevmatiko pirelli STR, ki je prvovgradnja tudi na 901 husi. Taisto sem vozil na različnih tlakih in vedno bil pogojno "nezadovoljen" .

Drugi del odgovora "stabilizator verige". Ok. saj tudi t700 ga nima, pa ga nihče ne daje. Je pa vseeno ena varnost več.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor, pa bi bilo za zapisat z zlatimi črkami in za v zgodovino:

to je prvi moped, na katerem ni @krucymucyskritiziral vzmetenja :D (pa ni mel malo motorjev)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, DAMI34 said:

Vsekakor, pa bi bilo za zapisat z zlatimi črkami in za v zgodovino:

to je prvi moped, na katerem ni @krucymucyskritiziral vzmetenja :D (pa ni mel malo motorjev)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, krucymucy pravi:

 

ne me razočarat zdej, da bom besede požrl :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, DAMI34 pravi:

Vsekakor, pa bi bilo za zapisat z zlatimi črkami in za v zgodovino:

to je prvi moped, na katerem ni @krucymucyskritiziral vzmetenja :D (pa ni mel malo motorjev)

 

počakaj, da mu začne plavat na slo cestah in brusit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, DAMI34 pravi:

ne me razočarat zdej, da bom besede požrl :P

 

Vzmetenje na njem je res dobro in ga ni človeka da bi grajal vzmetenje. Sploh če si ga kdo zna nastavit po svojem občutku.

Moj ima obute CST pnevmatike, izgled je kot na STR vendar niso. Vsi mislijo da pa so 😅😅.

Mehke, uporabne.

Ščitnik verige zagotovo koristi. Zaenkrat ga nisem dal ker sem mislil da sem bom vozil samo po cesti..pa sm se zmotil 🙈😅.

No sej 450ka pa ima ščitnik verige serijsko, tako da vsaj tam imam to rešeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto je bolj kot scitnik, vodilo verige. 

Jaz ga bom dal. Zaradi ljubega miru. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Snečer pravi:

počakaj, da mu začne plavat na slo cestah in brusit

Uf..težka bo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DESMODUEker sem ravno opazil zelo (po moji oceni) uporabno informacijo o mirroringu na armaturko, bi bilo smiselno tule objaviti kak youtube posnetek oz navodila za uporabnika ali bodočega kupca.

Potem pa zadevo pripnem na vrh strani in bo vedno pri roki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   3 članov

    • raza
    • hribuc
    • miran985
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!