Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

4 minutes ago, Snečer said:

kakšno zaščito za ročice in nastavljive ročice ne bi škodile...

Res? Ročica zavore je nastavljiva. Sklopka pa tudi deloma. 

Al kaj si imel v mislih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bomo dali vse, kar brez skrbi. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

kaj boš montiral?

Pitot cev in giroskope bo montiral, če te že zanima...pa sedež 0-0...

😜

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, miran985 pravi:

Daj preberi še enkrat pa povej če sem napisal direktno kot si mislil ti? Vedno obračaš besede. 

Screenshot_2024-09-14-17-10-45-137_com.android.chrome-edit.jpg

Pik pravi da ne...in ve kdo ve,je to on.

Kdo si ti,da se prerekaš z njim?

Je najbolj verodostojen,Kove pozna v nulo!

Vprasaj ga kaj,vse ti bo realno razlozil...brez pravljic

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 minutes ago, Zivnorc said:

Pitot cev in giroskope bo montiral, če te že zanima...pa sedež 0-0...

😜

Jasno. Zvezda K-36 logicna izbira. 

4 minutes ago, krucymucy said:

Ce koga zanima, zracni filter je enak kot za F900R, XR, F750, 850GS.

To je dobro al slabo? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, Kugelschreiber said:

To je dobro al slabo? 

V redu je. Imas nekaj malega aftermarket izbire penastih filtrov. 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, Kugelschreiber said:

Jasno. Zvezda K-36 logicna izbira.

Nope ,MB mk.16,za ruse ni rezervnih delov🤣

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, DAN said:

Nope ,MB mk.16,za ruse ni rezervnih delov🤣

Bo ze kitajc zrihtal, nc bat. Na ponos PRC ne mors sraufat breksiterske nesnage.

 

@ProdriveR

 

Tako javičko/kove/makbor sm gledal na Rajblu. CZ tablice. Zelo licn izdelk. Res. 
 


 

 

IMG_0244.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še en superduper izdelek iz PRC,kjer delavci za pest riža razvijajo in sestavljajo motocikle.

Oziroma jih kopirajo v 3d printerjih.

Ker so narejeni iz plastike,je edina pomanjkljivost masa,ki pri tem modelu znaša 176kg s polno,20l posodo goriva.

Kove 800 rally:

270 in 250mm hoda vzmetenja

300mm oddaljenosti od tal

Sedež na 900mm od tal

95 konj

20% krajše prestavno razmerje kot 800x

Enosed

Screenshot_20240915_084437_Facebook.jpg

Screenshot_20240915_084450_Facebook.jpg

Screenshot_20240915_084502_Facebook.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko dajo na dyno je 81 ps (no, saj moč na kolesu je vedno potem manjša) :) MCN test za 800x.

Pa ko zvagajo, je še par kil riža poleg. Uradno piše, da je suh 165kg, dodaj torej 20l ali 19l bencina = 15kg itd.

Smo že na 180kg+?

Zgleda, da nekonsistenten material, da je vsak druge teže... :) 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snečer pravi:

Ko dajo na dyno je 81 ps (no, saj moč na kolesu je vedno potem manjša) :) MCN test za 800x.

Pa ko zvagajo, je še par kil riža poleg. Uradno piše, da je suh 165kg, dodaj torej 20l ali 19l bencina = 15kg itd.

Smo že na 180kg+?

Zgleda, da nekonsistenten material, da je vsak druge teže... :) 

 

 

 

Ce ni kalibracije za polterenske gume na kolesih,kjer se meri moc,je rezultat vedno manjsi od moci na gredi,to je jasno. So izmerili tudi moc t7,pa primerjaj,da bo objektivno.

Suha teza je teza brez tekocin. Dodaj se olja in vodo pa smo na 185kg. Podatki na kove spletni strani se ne nanasajo na euro5 model. Temu pristej se katalizator,charcoil canister in kar je euro navlake. Vedno bil oglasevan za Evropo z 190kg z 90% polno posodo goriva. Kakrsna so tudi pravila merjenj,ki jih potrdijo na nemšem inštitutu za homologacije.

Saj se da razumeti,če hočeš razumeti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da, razumem, je pa bolj korektno oglaševat podatke, ko je postavljen na cesto :)

Navadni X je na vagi 196,4kg, tale pa da je samo 6kg lažji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Snečer pravi:

Da, razumem, je pa bolj korektno oglaševat podatke, ko je postavljen na cesto :)

Navadni X je na vagi 196,4kg, tale pa da je samo 6kg lažji?

4 motorji zvagani za primerjavo..malo se bos moral potruditi pri pretvarjanju mer.

 

Screenshot_20240915_103342_Facebook.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj ga ti zvagaj, ko ga dobiš, pa bo najbolje ... ti bom verjel.

Da se razumemo, Koveti so lažji napram konkurenci, pozitivna zadeva, samo te številke nihajo ko srčni utrip. Mislim, da sem že enih 100x vprašal, to bi lahko rešli vse z enim vaganjem in bila debata zaključena.

Popravljeno . Popravil Snečer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

Daj ga ti zvagaj, ko ga dobiš, pa bo najbolje ... ti bom verjel.

Da se razumemo, Koveti so lažji napram konkurenci, pozitivna zadeva, samo te številke nihajo ko srčni utrip. Mislim, da sem že enih 100x vprašal, to bi lahko rešli vse z enim vaganjem in bila debata zaključena.

Ne nihajo, samo treba je vedeti, da evro navlaka doda kiligrame. 

185kg je navedena mokra masa za 800x, z 90% goriva ( standard,ki velja za vse enako ), za Evropo 190kg. Izmerjene vrednosti na vagi med 191 in 195kg ( vsaj 10 meritev je bilo objavljenih )

169kg je navedena mokra masa za 800 rally z 90%  goriva, se pravi 16kg manj. ( na kove spletni strani napaka z definicijo suhe mase )

Izmerjena vrednost 800 rally je 176kg, kar idgovarja razliki 16kg napram modelu 800x.

16kg razlika gre na racun enojnega diska spredaj,odsotnost stopalk za sopotnika,lazjih in ozjih koles,aluminijastega subframa namesto jeklenega,odsotnosti zadnjega prtljaznika,lažjih križev.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot da vsi samo endure inhard endure vozite, noben ni komentiral športaka ali pa sklamblerja 510F,  čeprav mislim da je tam konkurenca še večja, 510F, zgleda zeloooo podoben leoncinotu 500 od Benellija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, smasher pravi:

Kot da vsi samo endure inhard endure vozite, noben ni komentiral športaka ali pa sklamblerja 510F,  čeprav mislim da je tam konkurenca še večja, 510F, zgleda zeloooo podoben leoncinotu 500 od Benellija.

Ker pri nas ga še noben nima (510F).

Podobna sta si na oko ja. 

Ostalo pa ne, druge dimenzije gum (17 in 18col+napere), vzmetenje drugačno (kyb polno nastavljiva), volumen tanka večji (18L), teža manjša (curb 191kg).

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!