Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

9 hours ago, Snečer said:

Daj ga ti zvagaj, ko ga dobiš, pa bo najbolje ... ti bom verjel.

Da se razumemo, Koveti so lažji napram konkurenci, pozitivna zadeva, samo te številke nihajo ko srčni utrip. Mislim, da sem že enih 100x vprašal, to bi lahko rešli vse z enim vaganjem in bila debata zaključena.

Snečer, sem zvagal mojega kot sem obljubil ze davno nazaj in predstavil rezultate nekaj strani nazaj  skupaj s slikami. Prosim poglej ce si slucajno spregledal. 
 

Govorim o 800x pro. Za 3kg so se zlagali kitajci nasproti podatkom na Eicmi novembra 2023 za ta model. 

 

zdaj pa poglej koliko se lazejo ostali proizvajalci pri podajanju teze.

 

Pa se to bi se enkrat povedal, teza vkljucuje tudi prtljaznik in prednjo bocno zascito, kar naprimer Tenere 700  serijsko nima in pa konkretno ALU sus plato. 

Teza 800x Rallye bo glede na tezo 800x pro kar drzala v okviru nekih manjsih odstopanj. 

 

 

 

Popravljeno . Popravil mladen
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 9. 2024 ob 13:11, miran985 pravi:

Vabljen k meni bova mal primerjala 😉.

Hvala za vabilo. Letos me ne bo, ker me zenkrat ne zanima noben kove. Vsi so preveč "namenski". Mogoce drug leto pridem iz firbca. Sicer me od vseh teh najbol zanima cf 450. Prvi rabljen ko se pojavi na AN ga kupim. 

Sem videl na jutubu, da ce vijake od koveta ne vijačiš z momentnim ključem, odleti glava vijaka. Specificno na 450 rally. Po tem so kitajci znani, da jim zlitine kovin niso najbolj jasne. Kar me skrbi pri kove je tocno to. Te nizke teze motociklov, nekje mora bit "haklc". Al je metalurgija, al pa prešvog vse skupaj. Nisem hejter, mam cist upravicene dvome...tko kt pravi pik...cas bo pokazal.

Kot zanimivost. Moj necak ke kupil nek kitajski 4 kolesnik. Ne vem znamke. Staro cca 15 let. Sm mu ga šel iskat, ker imam kombi. Na pogled stvar katastrofa. Sm mislu, da bo to krepalo se predn prideva do doma. Mu dela že celo poletje. 

Ja tud v Kitajce bo treba počas nehat dvomit...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, skalar36 pravi:

Hvala za vabilo. Letos me ne bo, ker me zenkrat ne zanima noben kove. Vsi so preveč "namenski". Mogoce drug leto pridem iz firbca. Sicer me od vseh teh najbol zanima cf 450. Prvi rabljen ko se pojavi na AN ga kupim. 

Sem videl na jutubu, da ce vijake od koveta ne vijačiš z momentnim ključem, odleti glava vijaka. Specificno na 450 rally. Po tem so kitajci znani, da jim zlitine kovin niso najbolj jasne. Kar me skrbi pri kove je tocno to. Te nizke teze motociklov, nekje mora bit "haklc". Al je metalurgija, al pa prešvog vse skupaj. Nisem hejter, mam cist upravicene dvome...tko kt pravi pik...cas bo pokazal.

Kot zanimivost. Moj necak ke kupil nek kitajski 4 kolesnik. Ne vem znamke. Staro cca 15 let. Sm mu ga šel iskat, ker imam kombi. Na pogled stvar katastrofa. Sm mislu, da bo to krepalo se predn prideva do doma. Mu dela že celo poletje. 

Ja tud v Kitajce bo treba počas nehat dvomit...

 

No,zadeva o odleteli glavi vijaka verjetno leti na cep za dolivanje olja? Ni na bakreni podlozki,ampak na semeringu, zato je pri tem res potrebno paziti,da ga ne obrnes prevec. Pri ostalih vijakih problema ni.

Kobe solo namenski motorji ja, vsak lahko najde nekaj zase. Cf moto450 je super,lepo narejen motor, je adventure segmenta, ima 21/18 col kolesa. Cena je super.

Pri kove je podobna zadeva ( 21/18 col, adventure segnent ) kove 800x regular,ki je od cf moto lazji cca 5 kg nizje tezisce, in ima dvojno konjenico. Je pa 3k drazji od cf mota. 

Za 7k pa je na voljo model 510x, ce ne potrebujete ravno 21/18 col kombinacije. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, skalar36 pravi:

Hvala za vabilo. Letos me ne bo, ker me zenkrat ne zanima noben kove. Vsi so preveč "namenski". Mogoce drug leto pridem iz firbca. Sicer me od vseh teh najbol zanima cf 450. Prvi rabljen ko se pojavi na AN ga kupim. 

Sem videl na jutubu, da ce vijake od koveta ne vijačiš z momentnim ključem, odleti glava vijaka. Specificno na 450 rally. Po tem so kitajci znani, da jim zlitine kovin niso najbolj jasne. Kar me skrbi pri kove je tocno to. Te nizke teze motociklov, nekje mora bit "haklc". Al je metalurgija, al pa prešvog vse skupaj. Nisem hejter, mam cist upravicene dvome...tko kt pravi pik...cas bo pokazal.

Kot zanimivost. Moj necak ke kupil nek kitajski 4 kolesnik. Ne vem znamke. Staro cca 15 let. Sm mu ga šel iskat, ker imam kombi. Na pogled stvar katastrofa. Sm mislu, da bo to krepalo se predn prideva do doma. Mu dela že celo poletje. 

Ja tud v Kitajce bo treba počas nehat dvomit...

 

Sej voziš čistega Kitajca? Od kje potem dvom?? Ne rečem da bi imel nekega Japonca recimo pa potem dvomil.

Kar se tiče obiska pa primerjave, nobene obveznosti ni, ne rabi te zanimat Kove. Lahko pa vseeno pogledava kje je "hakljc". Zaradi mene ga ne rabiš kupit nikoli, neka informacija ki ti morda nekoč pride prav (ali pa meni) pa ni hudo.

Kove motorji so dali kar nekaj preizkušenj čez (pa ne tistih cestnih) pa se po svetu ni pokazalo nič. 

Glede kako se kaj zateguje je splošno znano za vse motorje da treba pazit. Kaj je bolje? Da odleti vijak ali da imaš poškodovan blok motorja? Sicer nisem zasledil nikjer te težave, ker verjemi da vsako malenkost narod takoj objavi. Brez da bi se vprašal zakaj temu tako.

Fora z čepom za olje na 450ki. Enemu je počil tist vijak ko je zategoval na matere božje. Zakaj misliš da je plastičen? Glih zaradi takih "mon" (narečje iz primorske 😉).

Tako da včasih treba pred možgani naredit korak nazaj pa se vprašat zakaj temu tako?

Isto velja za vabilo k meni. Ne rabi te zanimat Kove. Preprosto vabilo na krog pa kavo je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Videl sem na jutubu, ni cep za olje. Cist en random vijak k drži ohišje agregata.

Ja, vozim kitajca. Pa full sm zadovoln z njim. Preveč. Prov na "k" mi gre k je prevec dobr in nimam razloga da ga bi prodal. Zelja pa je po Suzukiju GX-u. 

Koveti so zaenkrat "overkill". 450 preveč specijalka. 800 overkill za tisitih, 510 je pa za na cesto...govorim o No2 motociklu..

  50-10 km 2,3h v dnevu, k si najdem cajt... Prov razmišljam, al si kupim en elektro bicikl, al cf 450

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, skalar36 pravi:

Videl sem na jutubu, ni cep za olje. Cist en random vijak k drži ohišje agregata.

Ja, vozim kitajca. Pa full sm zadovoln z njim. Preveč. Prov na "k" mi gre k je prevec dobr in nimam razloga da ga bi prodal. Zelja pa je po Suzukiju GX-u. 

Koveti so zaenkrat "overkill". 450 preveč specijalka. 800 overkill za tisitih, 510 je pa za na cesto...govorim o No2 motociklu..

  50-10 km 2,3h v dnevu, k si najdem cajt... Prov razmišljam, al si kupim en elektro bicikl, al cf 450

Ko si najdete cas,testirajte cf moto450mt,nato pa nasega 500x.  Me zanima,ce bo ugotovitev enaka,kot se pri 2 strankah,ki sta storila isto.

Ce najdete video o vijaku,ga prosim.preposljite,to me pa zanima,za kaj je slo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, skalar36 pravi:

Videl sem na jutubu, ni cep za olje. Cist en random vijak k drži ohišje agregata.

Ja, vozim kitajca. Pa full sm zadovoln z njim. Preveč. Prov na "k" mi gre k je prevec dobr in nimam razloga da ga bi prodal. Zelja pa je po Suzukiju GX-u. 

Koveti so zaenkrat "overkill". 450 preveč specijalka. 800 overkill za tisitih, 510 je pa za na cesto...govorim o No2 motociklu..

  50-10 km 2,3h v dnevu, k si najdem cajt... Prov razmišljam, al si kupim en elektro bicikl, al cf 450

 

Gx ima en kolega (nov model 1000) Se peljemo skupaj. Toliko pojamra čez njega da adijo pamet.

Raje se vozi na kawi z900 (Ima dva).

510x ali 500x je dobesedno multipraktik. Za na teren komot. Popolnoma komot isto kot z cf450. Edino kar nima 21 spredaj. 

Tukaj bi svetoval test obeh tako kove kot cfmoto. Edino tako boš spoznal.

Za 50-10km 2-3 ure pa je Kove 450 taprav 😅 . Verjamem pa da verjetno so finance ključnega pomena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, miran985 pravi:

 

Gx ima en kolega (nov model 1000) Se peljemo skupaj. Toliko pojamra čez njega da adijo pamet.

Raje se vozi na kawi z900 (Ima dva).

510x ali 500x je dobesedno multipraktik. Za na teren komot. Popolnoma komot isto kot z cf450. Edino kar nima 21 spredaj. 

Tukaj bi svetoval test obeh tako kove kot cfmoto. Edino tako boš spoznal.

Za 50-10km 2-3 ure pa je Kove 450 taprav 😅 . Verjamem pa da verjetno so finance ključnega pomena.

Ah, da je kawa 900, k ni nc posebnga, boljš od GXa so mal pravljice. Al je pa tip tok motorist kt Pircova.

Kove mi vizualno ne potegne...

Najboljš motor, k sm ga vozu do danes je 1250 GS. Ampak jest motor gledam vsak dan, skor cel dan. Če mi vizualno ne potegne ga v moji "garaži" ni. Kove 510 mi vizualno ne portegne. Finance...no problem.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, skalar36 pravi:

Ne me vikat!! 

Bom poskusu najt video...objavim.

Prosim ja,mi bo v pomoč. Že vnaprej hvala.

Spodaj pa prilagam video iz basella race maxi trail iz leta 2023,kjer je 500x dosegel tretje mesto,samo 3 sekunde za Pol Tarresom, letos pa je zasedel 2 mesto za Kevinom Gallasom. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, miran985 said:

 

Ista fora z gasom pri 800x. Kako določeni jamrajo kako prijemlje. Zakaj jaz nimam nikjer težav? Ne na terenu ne na cesti? Pa je motor popolnoma stock. 

@krucymucypovej ti, kako se ti zdi gas na 800tki?

 

Hja, tak je. Parkrat me je presenetil, ker pospesil ko nisem pricakoval. Sem se ga pa navadil in se ne zgodi vec pogosto, vedno manj. Ni pa to nikoli bil deal breaker, ker ni kove edini, je KTM isto delal dokler nisem dal coober ECU gor, ali pa yamaha brez dongla. 

To je cena ekologije in vzrok pa reven AFR. 

(Air to fuel ratio) 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, krucymucy pravi:

Jp. Jaz ravno tako menjam s QS pri nizkih vrtljajih, ampak malenkost popustim plin, da se ujamejo vrtljaji, tako da menjalnik kar sam skoci. Ce ne, nisem dobro prilagodil plina. 

Enako za dol, autoblipper ni vsemogocen in je treba plin prilagoditi tudi za menjanje v nizjo prestavo. Sploh pa ne more delovati dobro, ce imas gas polno zaprt. Ce imas cisto malo odprt plin dela super. Pa naj bo to suzuki, bmw, ktm, ducati ali pa yamaha. Na drugih nisem probal :)

 

Točno tako.

če se peljem na konstantnem gasu (brez pospeševanja) ali pa ob blagem pospeševanju, malenkost (kaj pa vem... 1mm...po občutku) popustim gas, in motor ne trzne nič...al pa prešaltaš tako, kot smo včasih brez sklopke... popustiš gas (za trenutek)... QS pa samo pomaga za ziher prešaltat, ko prekine štrom za tistih nekaj milisekund.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej si ti isti, brez občutka... :D Napisal si celo pred kratkim, da ne boš šel probavat vozit drug motor, da boš na koncu ugotovil,da je samo motor... Vsi so samo motorji, se pa loči seme od plevela na mnogih točkah, zato ti svetujem,da probaš, mogoče celo dobiš abčutek :naughty: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Hytech pravi:

Pa sej si ti isti, brez občutka... :D Napisal si celo pred kratkim, da ne boš šel probavat vozit drug motor, da boš na koncu ugotovil,da je samo motor... Vsi so samo motorji, se pa loči seme od plevela na mnogih točkah, zato ti svetujem,da probaš, mogoče celo dobiš abčutek :naughty: :lol1:

ti si že sprobal Kove? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Snečer pravi:

ti si že sprobal Kove? :)

..ne rabi.. s KOVE dobiš tudi občutek.

Vsaj jest sem ga dobil, ko sem samo sedel na KOVEtih... in na več KOVEtih, ko sem sedel , več občutkov sem dobival.

Probaj gledat enga KOVEta nepremično 5 minut, na monitorju, ni treba v živo....pa boš tudi ti dobil malo občutka.... da ga greš potem enkrat ali k Miranu, ali pa Alešu sprobat, brez da bi te bilo strah, da nimaš občutka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Zivnorc pravi:

..ne rabi.. s KOVE dobiš tudi občutek.

Vsaj jest sem ga dobil, ko sem samo sedel na KOVEtih... in na več KOVEtih, ko sem sedel , več občutkov sem dobival.

Probaj gledat enga KOVEta nepremično 5 minut, na monitorju, ni treba v živo....pa boš tudi ti dobil malo občutka.... da ga greš potem enkrat ali k Miranu, ali pa Alešu sprobat, brez da bi te bilo strah, da nimaš občutka.

Pa menda si bom ja sam razporejal svoj prosti čas in aktivnosti :) Če bo kje kakšna priložnost, na poti s kom, ki ga ima, da, sicer pa ne. Številke ne dajejo wau efekta...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Snečer pravi:

Pa menda si bom ja sam razporejal svoj prosti čas in aktivnosti :) Če bo kje kakšna priložnost, na poti s kom, ki ga ima, da, sicer pa ne. Številke ne dajejo wau efekta...

Jaz sem odprtega srca vedno 😉. Pri meni si dobrodošel kadar boš želel, ali pa da gremo skupaj en krog na kafe. Namreč kafe imam zelo rad in je vedno tudi super izgovor da se kam gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Zivnorc pravi:

..ne rabi.. s KOVE dobiš tudi občutek.

Vsaj jest sem ga dobil, ko sem samo sedel na KOVEtih... in na več KOVEtih, ko sem sedel , več občutkov sem dobival.

Probaj gledat enga KOVEta nepremično 5 minut, na monitorju, ni treba v živo....pa boš tudi ti dobil malo občutka.... da ga greš potem enkrat ali k Miranu, ali pa Alešu sprobat, brez da bi te bilo strah, da nimaš občutka.

Ej imaš prav, gledanje slike koristi......jaz sem se v Ital vozil s  对中国人  preden je prišel v Slo, pa sem so imeli eni tukaj že komplet občutke kako vrhunski je 😂

 

Popravljeno . Popravil Luka66
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če primerjate CF moto 450 MT z Kove 450 rally ali 510x, bo pa res treba na en zdravniški pregled... Cf moto nima za burek... Težek in težišče precej visoko, pa malo prešvoh za te kilograme. Poleg tega sem na Kove imel smeh pod čelado, pri CF moto ni bilo nekega veselja .. 

Kaj se tiče vijakov pri Kove, sem pogledal vse posnetke, pa nisem zasledil nobenega odlomljenega vijaka. Tako tudi mene prav zanima ta posnetek.

Kaj se tiče QS pri KTMu, ne dela lepo niti na 890 niti na 1290, tudi na GSu ne dela lepo, ampak bolje kot na KTMu, precizni QS  je japonski in na XRju, vse ostalo je bolj amatersko.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30 minutes ago, object said:

Kaj se tiče vijakov pri Kove, sem pogledal vse posnetke, pa nisem zasledil nobenega odlomljenega vijaka. Tako tudi mene prav zanima ta posnetek.

 

Jaz sem videl ta famozni vijak danes. 

En majster se je doma lotil menjave olja in filtra. 

Ker je zmeckal oring, ali pa ker ni lepo sedlo, mu je puscalo olje. 

Kove predpisuje 6Nm, KTM sicer 5Nm, ampak ajde, oboje je dovolj. 

No ta se je odlocil da bo zategoval dokler ne neha puscati. 

 

V bistvu je imel sreco da je utrgal glavo vijaka in je, recimo da je, navoj v ohišju motorja ostal "nepoškodovan". Nepoškodovan je v navednicah, ker deformiran je verjetno vseeno. 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, krucymucy pravi:

Jaz sem videl ta famozni vijak danes. 

En majster se je doma lotil menjave olja in filtra. 

Ker je zmeckal oring, ali pa ker ni lepo sedlo, mu je puscalo olje. 

Kove predpisuje 6Nm, KTM sicer 5Nm, ampak ajde, oboje je dovolj. 

No ta se je odlocil da bo zategoval dokler ne neha puscati. 

 

V bistvu je imel sreco da je utrgal glavo vijaka in je, recimo da je, navoj v ohišju motorja ostal "nepoškodovan". Nepoškodovan je v navednicah, ker deformiran je verjetno vseeno. 

 

Sem videl ja, ubistvu ima srečo. Sam je priznal da je zategoval pa zategoval do amena. Pri tistem pokrovčku je treba biti previden zaradi oringa. Majster pač ni imel občutka. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, mladen pravi:

Pozdrav. 
 

Jaz sem se pa danes koncno prikljucil na grški TET. Vreme mi sluzi dobro, Kove tudi. 
 

 

IMG_2153.jpeg

IMG_2151.jpeg

IMG_2150.jpeg.345625cb4dcd7ffed941d8b1c8197a92.jpeg

 

No to je prispevek za vto temo ja.

Bravo Mladen! Uživaj maksimalno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, mladen pravi:

Pozdrav. 
 

Jaz sem se pa danes koncno prikljucil na grški TET. Vreme mi sluzi dobro, Kove tudi. 
 

 

IMG_2153.jpeg

IMG_2151.jpeg

IMG_2150.jpeg.345625cb4dcd7ffed941d8b1c8197a92.jpeg

 

zgleda lepo, a na drugi sliki bi rekel, da je muka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Snečer pravi:

zgleda lepo, a na drugi sliki bi rekel, da je muka...

To so pa tiste razlike,ko ti motor lahko zadevo naredi muko,ali pa užitek...oziroma WOW efekt😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!