Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

...WOW efekta ne doživljajo ljudje, kimajo preveč vsega...ali pa so že "vse doživeli"...in jih nobena stvar več ne navduši.

V takem primeru je za to osebo najbolje, da se prične ukvarjati s čisto neko X stvarjo...da si zamoti svoj čas...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Zivnorc pravi:

...WOW efekta ne doživljajo ljudje, kimajo preveč vsega...ali pa so že "vse doživeli"...in jih nobena stvar več ne navduši.

V takem primeru je za to osebo najbolje, da se prične ukvarjati s čisto neko X stvarjo...da si zamoti svoj čas...

odrasle, zrele osebe :) to ti je psiholog na podaljšanju povedal? da raje opusti motorizem :) 

Kove zgleda meša enim občutke

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DESMODUE pravi:

To so pa tiste razlike,ko ti motor lahko zadevo naredi muko,ali pa užitek...oziroma WOW efekt😉

Sej veš, ona mala nalepka na keslu....

Before every ride with Kove use a condom to prevent stains on riding gear. 🤣💪🍻

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, DESMODUE pravi:

.

...dost lepo napisano :)

... čeprov, še zmerom kitajc :D

 

 

ps.

... koliko kilometrov pa prevozi takle testni voznik, za en "Moški svet", da že lahko ocenjuje zanesljivost ?? :eek: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, pik1 pravi:

.

...dost lepo napisano :)

... čeprov, še zmerom kitajc :D

 

 

ps.

... koliko kilometrov pa prevozi takle testni voznik, za en "Moški svet", da že lahko ocenjuje zanesljivost ?? :eek: 

Še vedno Kitajec ja...in vedno bo. In če si natančno prebral mnenje Davida Stropnika, je to en sam velik plus.

Glede zanesljivosti je pa tudi lepo razložil,mislim,da nadaljna razlaga ni potrebna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DESMODUE pravi:

Še vedno Kitajec ja...in vedno bo. In če si natančno prebral mnenje Davida Stropnika, je to en sam velik plus.

Glede zanesljivosti je pa tudi lepo razložil,mislim,da nadaljna razlaga ni potrebna

V bistvu ima kitajc največji problem, ker ima od KTM mašino :) (pustimo detajle).

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem zapustil trek TETa Grčija in se odpravil 250km po cesti do otoka Elafonisos da se malo posončim. 
 

glede na to da je bila malo prej debata o porabi goriva Kove 800x prilagam sliko na kateri je razvidna poraba na tem 250km dolgem cestnem odseku. Hitrosti primerne potovanju, nič dirkanja. 
 

IMG_2342.jpeg.b8d993330e1c1f14a8d3366ce11bed0b.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok. Koliko pa je dejanska poraba? Ker kitajski računalnik, verjetno dela kot kakšen Renaultov, na približno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Snečer pravi:

V bistvu ima kitajc največji problem, ker ima od KTM mašino :) (pustimo detajle).

 

Seveda ga nima..vse razlike sem že opisal. Nas razsvetliš, v čem je problem prosim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DESMODUE pravi:

Seveda ga nima..vse razlike sem že opisal. Nas razsvetliš, v čem je problem prosim?

Keine Tausend Meter. To je v istem sklopu kot Chinesium litina.

Seveda je zasnova od KTMa in ni izrisan iz nule na mizi, to je tudi v testih omenjeno, tako vizualno kot po delovanju je ktm.

Citiraj

Powered by a 799cc parallel twin motor which is a direct copy of the KTM 790 motor it has a claimed 94bhp at the crank, a figure that translated to 81bhp at the rear wheel when we tested it on the dyno.24. jul. 2024

Po tvoje seveda revolucionarna zasnova, še nikoli videna :)

p.s.

me se tako vžigat, če se malo poprca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

32 minutes ago, franc said:

Ok. Koliko pa je dejanska poraba? Ker kitajski računalnik, verjetno dela kot kakšen Renaultov, na približno.

Dober dan g. Franc. 

Sem eden od tistih, ki vpisuje vsako točenje goriva. Količino, ceno in stanje števca kilometrov. (ja vem, bom obiskal psihiatra).

Yamaha Tracer je lagala -0,4l 

KTM 890 -0,5l

Suzuki GSX-S1000GX -0,2l 

Kove 800X po dveh tankanjih -0,1l. Mogoče bo s časom odklon večji, a zaenkrat je tako. 

Za primerjavo pa še: 

Passat B8 -0,7l

Mercedes -0,5l 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, franc said:

Ok. Koliko pa je dejanska poraba? Ker kitajski računalnik, verjetno dela kot kakšen Renaultov, na približno.

Danes in jutri ne vozim. Se soncim. V nedeljo zjutraj bom tankal poln tank in javim. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, franc pravi:

Ok. Koliko pa je dejanska poraba? Ker kitajski računalnik, verjetno dela kot kakšen Renaultov, na približno.

Kitajski računalniki so mimogrede vsepovsod.... elektronika je Bosch. 

Kot je omenil Mladen sem tudi sam računal večkrat in je odstopanje 0,1-0.2L na 100km. Tako da lahko rečem da je zelo točen kakor imam prakso od drugod.

Isto 500x je bil tudi točen.

Popravljeno . Popravil miran985
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snečer pravi:

Keine Tausend Meter. To je v istem sklopu kot Chinesium litina.

Seveda je zasnova od KTMa in ni izrisan iz nule na mizi, to je tudi v testih omenjeno, tako vizualno kot po delovanju je ktm.

Po tvoje seveda revolucionarna zasnova, še nikoli videna :)

p.s.

me se tako vžigat, če se malo poprca

Se ne vžigam,raje preverjam info iz prve roke. Ne iz povzetkov enokomislečih kot si ti.

Kaj je narobe z 790 zasnovo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DESMODUE pravi:

Se ne vžigam,raje preverjam info iz prve roke. Ne iz povzetkov enokomislečih kot si ti.

Kaj je narobe z 790 zasnovo?

Počakaj malo, samo da preveri celotni Google 😆.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DESMODUE said:

Se ne vžigam,raje preverjam info iz prve roke. Ne iz povzetkov enokomislečih kot si ti.

Kaj je narobe z 790 zasnovo?

Mnja, 790 agregat ni ravno nekaj na kar bi mu obesil priznanje za najbolj zanesljiv agregat. 
To je bil tudi moj najvecji pomislek glede koveta. Se vedno je. 

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, krucymucy pravi:

Mnja, 790 agregat ni ravno nekaj na kar bi mu obesil priznanje za najbolj zanesljiv agregat. 
To je bil tudi moj najvecji pomislek glede koveta. Se vedno je. 

 

je pa vsaj vrstni dvovaljnik, za razliko od V jajc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, DESMODUE pravi:

Kaj je narobe z 790 zasnovo?

V bistvu nič...

Čeprav se tudi teoretiki ne strinjajo povsem...

Šušlja se, da gre tudi Yamaha v MOTO GP najbrž na V motor.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, krucymucy pravi:

Mnja, 790 agregat ni ravno nekaj na kar bi mu obesil priznanje za najbolj zanesljiv agregat. 
To je bil tudi moj najvecji pomislek glede koveta. Se vedno je. 

 

Določeni primerki imajo težave ja. Večinoma povezane s prehitro obrabo odmičnih gredi. O tem je bilo v zadnjem času največ govora. Razlog se je nekako ugotovil. 

Še enkrat poudarim, da agregat na Kove ni enak KTM, niti ne gre za licenčno zadevo,še manj gre za nakupe agregatov s strani Kove od KTM.

Prav problemu mazanje so se še posebej posvetili,tudi pritisk olja na šobe v glavi je večji.

In ja...pred dobrim letos se je določen folk delal norca, zaradi krajših servisnih intervalov menjave olja kot pti KTM.

Zdaj vse lepo počasi postaja razumljivo in jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!