Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 minuto, DESMODUE pravi:

Še eno tehtanje..tokrat s titan izpuhom.

Ima pa se vedno, tako kot tisti na tehtanju iz revije MCN svinceno baterijo namesto litij ionske.

Screenshot_20240929_193118_Facebook.jpg

Zato pa so namerili Angleži 196kg...

Objavljeno
Pravkar, miran985 pravi:

Zato pa so namerili Angleži 196kg...

Tako je

Objavljeno
pred 15 minutami, krucymucy pravi:

Za primer, ker imam pri roki. Sicer imajo to vec ali manj vsi. 

več al manj :P

 

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, Snečer pravi:

no, priporočljivo... nisem tega dobil poleg :) to morda za kakšne modele s posodico...

Za vse.

In če se tega vsaj okvirno držiš, dobilš tudi po 10 letih in 100kkm zastonj popravilo in odškodnino, ki je posledica okvare. :)

Popravljeno . Popravil ftp
  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 4 urami, krucymucy pravi:

Tlele ponaredke prodajajo. 
Motorex kupujem v Nemciji, ko sem glih mimo peljem. Ce rabim kaj vec, pa narocim prej in me caka pripravljeno. 

Po kolk dobiš power synt 10-50?

Objavljeno

drago, ker butično, ne ker tolko bolje

castrol je baje premium, večina ostalega rebrandano... ne nasedat

Brands like "Motorex" and "Silkolene" are boutique brands targeting a relatively small market, their prices are higher because they manufacture, or rebrand comparatively fewer litres than major oil companies do (who also start off with massive bulk priced base oils) so the economy of scale comes into it

Objavljeno

Dve sliki križev iz modela 800 rally.

 

 

Screenshot_20240929_215358_Facebook.jpg

Screenshot_20240929_215406_Facebook.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kako gre ekipi Kove v WSBK SSP300?

kljub 20% manjsi prostornini agregata,so motorji izredno hitri.

Screenshot_20240929_224926_Gallery.jpg

Screenshot_20240929_223553_Drive.jpg

Objavljeno
16 hours ago, siks said:

Po kolk dobiš power synt 10-50?

16.36€ je bil lani novembra.

Objavljeno
pred 13 urami, DESMODUE pravi:

Kako gre ekipi Kove v WSBK SSP300?

kljub 20% manjsi prostornini agregata,so motorji izredno hitri.

 

... zdej... ne poznam te klase..

..a to je klasa 300  z omejitvijo 300ccm, al je to samo "ime klase" , ker večina je  400 ccm mašin ? Ni mi čisto jasno tole.... ne grem pa iskat zdaj kakega pravilnika.

Mogoče veš kaj več o tem?

Objavljeno
pred 26 minutami, Zivnorc pravi:

... zdej... ne poznam te klase..

..a to je klasa 300  z omejitvijo 300ccm, al je to samo "ime klase" , ker večina je  400 ccm mašin ? Ni mi čisto jasno tole.... ne grem pa iskat zdaj kakega pravilnika.

Mogoče veš kaj več o tem?

Klasa 300 ssp se ji rece..omejitev je postavljena na 399ccm. Kove jih ima 321. Agregat pomanjsana verzija 500x.

 

  • Hvala 1
  • Haha 1
Objavljeno
pred 4 minutami, Snečer pravi:

Prijatelj mi je zgrožen poslal video, kako primejo zavore na Kove

https://www.facebook.com/share/v/VDAd4WLsi9wjMLwv/

@pik1

to ni več Nissin, ampak njihove kopije

malo za popestritev teme, ne se vžigat

Leseni koluti in ploščice...to je to za ta denar

  • Haha 3
Objavljeno
pred 15 minutami, Snečer pravi:

Prijatelj mi je zgrožen poslal video, kako primejo zavore na Kove

https://www.facebook.com/share/v/VDAd4WLsi9wjMLwv/

@pik1

to ni več Nissin, ampak njihove kopije

malo za popestritev teme, ne se vžigat

jebeš zavore, a nisi vidu šoferja? Prletu in ustal, kot da ni blo nič. Svaka čast Kove :D

 

  • Haha 2
  • Šokiran 1
Objavljeno
pred 14 minutami, DAMI34 pravi:

jebeš zavore, a nisi vidu šoferja? Prletu in ustal, kot da ni blo nič. Svaka čast Kove :D

 

Namesto Nissin so Nihin :)

  • Haha 3
Objavljeno
pred 2 urami, Snečer pravi:

Prijatelj mi je zgrožen poslal video, kako primejo zavore na Kove

https://www.facebook.com/share/v/VDAd4WLsi9wjMLwv/

@pik1

to ni več Nissin, ampak njihove kopije

malo za popestritev teme, ne se vžigat

Vem da nisi mislil nič napačno tukaj, pa vseeno. Kove ima nissin kot vsi Japonci,nobena kopija. Tiste malo boljše zavore so pa Taisko. 

Objavljeno
pred 19 minutami, miran985 pravi:

Vem da nisi mislil nič napačno tukaj, pa vseeno. Kove ima nissin kot vsi Japonci,nobena kopija. Tiste malo boljše zavore so pa Taisko. 

450r ima Tajske a ne

Objavljeno
pred 43 minutami, Snečer pravi:

450r ima Tajske a ne

Taisko ima ja, samo Taisko ima kot vsaka firma več razredov. Za namen rabe 450 rally zelo služi namenu. Vsi pohvalijo bremze na rallyu kako delajo natančno.

800x Pro ima pa (itak normalno) malo večje zavore od taiskota.

Taisko izdeluje za Kove lažje zavore za 800x. Tako da so prav namensko narejene. Sem jih imel v roki, navadne in tiste prav za 800tko in videl kje in kaj so spremenili na čeljusti. Dobro sodelujejo te dve firme med sabo.

500x ima pa direkt nissin.

 

Objavljeno
pred 32 minutami, Snečer pravi:

Screenshot_2024-09-30-20-58-48-315_com.android.chrome.jpg.bb85e8836416022c2dccb41100337293.jpg

Tole pa je mx250 ja...čvrsto vzmetenje zelo. Igrača. Sem tudi peljal. Lepo linearno pospeši,nobene drame samo odpiras in se igraš.

Objavljeno

Aleš vprašanje:

včeraj sem naredil prvo furo z babjim Kovetom, ca 200km. Motijo me mikro vibracije nad 3000 obrati,  nekako tako kot bi bil cel moped vibrirajoči mobitel.

Frekvenca se seveda stopnjuje tja do 5000, ko so tako pogoste da jih ne čutiš več. Seveda se takoj vrnejo, ko začneš zavirati z mašino.

Na začetku je zanimivo, ker ti žgečka jajčka, pol pa je nadležno!

Kaj v mašini ima luft ?

Objavljeno
pred eno uro, Buschi pravi:

Aleš vprašanje:

včeraj sem naredil prvo furo z babjim Kovetom, ca 200km. Motijo me mikro vibracije nad 3000 obrati,  nekako tako kot bi bil cel moped vibrirajoči mobitel.

Frekvenca se seveda stopnjuje tja do 5000, ko so tako pogoste da jih ne čutiš več. Seveda se takoj vrnejo, ko začneš zavirati z mašino.

Na začetku je zanimivo, ker ti žgečka jajčka, pol pa je nadležno!

Kaj v mašini ima luft ?

Motor s 180 stopinjsko gredjo ima drugacne vinracije kot tisti z 270 stopinjsko ali enovaljnik. Bolj spominjajo na 4 valjnika.

Bi moral jaz poskusiti,da vidim,ali je govora o normalnih,ali nenormalnih vibracijah.

Objavljeno

OK.

Pridem mim enkrat po tiste ščitnike rok.

A centralca si že dobil? Če ga še nisi naročil, pusti, mogoče se najde čez 10 let kaka 155 velka da vozi kitajca...

Objavljeno

Zdravo @Buschi V hiši imam dva "orginala" tvojega kitajčka. CB500X letnik 2018 z 67900km in CB500X letnik 2021 z 56900km. Oba sta pri hiši par sezon, tako, da sva večino kilomertrov napravila mi2. Starejša je po karakterju motorja popolnoma drugačna od moje novejše. Takoj ko prižgeš eno ali drugo čutiš razliko, čeprav bi morala biti motorja popolnoma enaka. No saj v bistvu po moči in po navoru je vsaj po papirjih tu, tu.

Novejša naj bi imela nekaj več navora nekaj nižje, moč pa naj bi bila enaka... V resnici je starejša precej bolj umirjena z veliko manj vibracij, kot novejša. Glede na kilometre, bi rekel, da ni nekega "lufta" na novejši, ker v nasprotnem bi že razpadla. Je pa zanimivo, da po 5000RPM tudi moja postane mirna in "smoth like a silk".

Oglasi se enkrat bova primerjala vse tri...

LP Mirč

Objavljeno

Screenshot_20241001_223244_Facebook.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!