Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno

Jaz že nekaj časa trdim, da je Kove zadel tržno nišo in recimo temu prisluhnil kupcu.

Da ga drugi kopirajo, pomeni da so 100% zadeli kaj se rabi, ter to tudi dobro naredili.

Torej, če je nekaj nekdo naredil dobro, potem ostali to kopirajo. Eni poceni in krš kopije, drugi poskusijo z drugačnimi izboljšavami/novotarijami na enaki bazi, tretji celo izboljšajo...tako pač laufa svet.

Še vedno pa velja, da ni dovolj samo prodat. Kupec, ki nima poprodajne podpore, kupec ki nima kje servisirat, kje dobiti informacij in rezervnih delov, se obrne in gre drugam. Iz vse poplave izdelkov, ki jih vidimo na Eicmi ne bodo vsi obstali in ne bodo vsi uspešni.

Jaz mislim, da se Kovetu trenutno ni za bat. so osvojili kar lep delež tržišča, postali prepoznavni, vsaj za Slo področje lahko vidim da poprodajno tudi dobro delajo itd...seveda, pa bo potrebno tako kot povsod, vsako leto kako novotarijo na moped nabit, da bodo zanimivi.

 

Malce me moti, ali bi reku skrbi, ker rinejo v cestni program. Ne vem zakaj, ker to je drug svet, preveč na široko vse delat spet ne vem če ima smisel. Ampak to so že njihovi problemi :D

 

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ktm reli je zakon.

Objavljeno
pred 2 minutami, BRANE pravi:

ktm reli je zakon.

lahko je, s Kove znamko pa nima blage veze :P

 

Objavljeno
pred 9 minutami, BRANE pravi:

ktm reli je zakon.

Po katerem členu zakona? 😉

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Jaz že nekaj časa trdim, da je Kove zadel tržno nišo in recimo temu prisluhnil kupcu.

Da ga drugi kopirajo, pomeni da so 100% zadeli kaj se rabi, ter to tudi dobro naredili.

Torej, če je nekaj nekdo naredil dobro, potem ostali to kopirajo. Eni poceni in krš kopije, drugi poskusijo z drugačnimi izboljšavami/novotarijami na enaki bazi, tretji celo izboljšajo...tako pač laufa svet.

Še vedno pa velja, da ni dovolj samo prodat. Kupec, ki nima poprodajne podpore, kupec ki nima kje servisirat, kje dobiti informacij in rezervnih delov, se obrne in gre drugam. Iz vse poplave izdelkov, ki jih vidimo na Eicmi ne bodo vsi obstali in ne bodo vsi uspešni.

Jaz mislim, da se Kovetu trenutno ni za bat. so osvojili kar lep delež tržišča, postali prepoznavni, vsaj za Slo področje lahko vidim da poprodajno tudi dobro delajo itd...seveda, pa bo potrebno tako kot povsod, vsako leto kako novotarijo na moped nabit, da bodo zanimivi.

 

Malce me moti, ali bi reku skrbi, ker rinejo v cestni program. Ne vem zakaj, ker to je drug svet, preveč na široko vse delat spet ne vem če ima smisel. Ampak to so že njihovi problemi :D

 

 

 

Lepo si zapisal,bravo!

Pri Kove se res trudijo,da lestvico postavljajo višje in višje,lep dokaz sta 800rally in 450ex,ter 800 travel. Nova generacija kros programa je tudi nabdušila s specifikacijami. Tudi to, da ohranjajo cene,je pohvalno.

V cestnem segmentu pa razmišljajo drugače. Manjše prostornine,velik izkoristek in majhna masa.

Pri Kove se ne bodo spustili v segment cestakov 800+.

Objavljeno

Jaz mislim takole, ko je šel stran prvi mož entuziast "mali čajna možak" ki je po mojem prekleto zaslužen za štart podjetja in sam razvoj, so zadeve prevzele komunistične korporacije, ki delujejo enako kot "demokratične" korporacije. V stilu čimveč čimhitrej...to me mal moti oz skrbi.

Štart je bil dober, misliti, da bodo modeli v adventure in offroad, ter dualsport bili vodilni (ali vsaj kazali smer razvoja) še nadaljnih 5 let je zmotno. Sam razvoj bodo morali pohitriti, prilagoditi razvajenosti svetovnega trga, kakorkoli obračava, vsako šparanje ima svoje posledice in tu govorim (česa pri Kove še ni, ostali pa že majo) o ride by wire, raznih mapah, prilagoditvah, celo navigacijah na ekranih, tempomatih itd.. s tem da ohranijo nizko težo, dobre komponente vzmetenja, dobro ciklistiko, nizko ali vsaj konkurenčno ceno in zanesljiv agregat (ki sploh ne rabi presežkov), ja potem bodo zmagali.

Cestni segment pa žal troši energijo in čas, ki bi ga lahko porabili v adventure, dual in offroad programu. Hkrati je pa bolj razvajen. Išče druge zadeve kot adventure segment. Tak jaz mislim, lahko se pa motim.

 

Sem pa videl velik naval e bikov na Eicmi, če napišeš kaj o Kove električarju bi me tudi zanimalo.

Objavljeno
pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

Jaz mislim takole, ko je šel stran prvi mož entuziast "mali čajna možak" ki je po mojem prekleto zaslužen za štart podjetja in sam razvoj, so zadeve prevzele komunistične korporacije, ki delujejo enako kot "demokratične" korporacije. V stilu čimveč čimhitrej...to me mal moti oz skrbi.

Štart je bil dober, misliti, da bodo modeli v adventure in offroad, ter dualsport bili vodilni (ali vsaj kazali smer razvoja) še nadaljnih 5 let je zmotno. Sam razvoj bodo morali pohitriti, prilagoditi razvajenosti svetovnega trga, kakorkoli obračava, vsako šparanje ima svoje posledice in tu govorim (česa pri Kove še ni, ostali pa že majo) o ride by wire, raznih mapah, prilagoditvah, celo navigacijah na ekranih, tempomatih itd.. s tem da ohranijo nizko težo, dobre komponente vzmetenja, dobro ciklistiko, nizko ali vsaj konkurenčno ceno in zanesljiv agregat (ki sploh ne rabi presežkov), ja potem bodo zmagali.

Cestni segment pa žal troši energijo in čas, ki bi ga lahko porabili v adventure, dual in offroad programu. Hkrati je pa bolj razvajen. Išče druge zadeve kot adventure segment. Tak jaz mislim, lahko se pa motim.

 

Sem pa videl velik naval e bikov na Eicmi, če napišeš kaj o Kove električarju bi me tudi zanimalo.

Kove je od samega štarta državno podjetje, z delnim partnerstvom 6 ustanoviteljev. 

Takšna razdelitev obstaja še danes.

Njihov moto ostaja enak, tako v offroad,kot cestnem programu.

Vse kar omenjaš glede elektronike ima kove800x travel.

Elektrika za offroad pa v izjemnem porastu ja. Sam zadevo testiram 14dni, odkar je prisotna nova znamka v Sloveniji. Presenečen v vseh pogledih!

Kove pa pokazal svojega e krosa,ki je bil predstavljen že lani, baterija je 6,5KW, moc agregata do 80 konj, masa 112kg.

predstavljen pa tudi tekmec malim surronom in Talariam,pri katerih grez za hibride med elektricnim enduro motorjem in e-kolesom.

 

Objavljeno
準備比賽   

:P

 

  • Haha 1
Objavljeno

Ima kove kak motor 1000+ ccm, ali misli kaj tudi nad 1000 ccm izdat?

Objavljeno
pred 3 minutami, Thundercat pravi:

Ima kove kak motor 1000+ ccm, ali misli kaj tudi nad 1000 ccm izdat?

Kove 800x ima precej dobro razmerje med maso in močjo/navorom. 800ccm in 95 konj pri masi 190kg je lahko bolj živahnih, kot 1000ccm z 250kg in 120 konji.

Glede na to,da je velik poudarek tudi na vožnji izven ceste, je razred 1000+ nesmiseln.

Papir prenese marsikaj,praksa pa velikokrat pokaže drugačno sliko.

Ne vem kaj bo v prihodnosti,upam pa, da Kove ostane zvest svoji prvotni filozofiji.

Tudi evropski trendi kažejo na to, da ljudje počasi ugotavljajo,da ni vse v norih prostorninah,moči,elektroniki in ceni.

Objavljeno

Model 500x se z 2025 poslavlja.

Nadomešča ga model 510x, s 30ccm večjim agregatom, TFT zaslonom,višjim sedežem.

Vzmetenje ostaja KYB z 210/195mm hoda,nastavljivo v prednapetosti,kompresiji in povratu, 2×300/,1× 240mm nissinovim kompletom zavor z dvostopenjsko izklopljivim ABS,20 l posoda goriva.

 

Bočne zaščite,prtljažnik,centralno stojalo,zaščite rok, aluminijasta zaščita agregata so serijska oprema.

Cena : 6300 EUR

20240622_101823.jpg

20240622_101858.jpg

Objavljeno
pred 3 minutami, Fadil pravi:

Koliko bo visok sedež?

830mm

Objavljeno

Je tudi ta motor previden bolj za teren?

Objavljeno
pred 19 minutami, Fadil pravi:

Je tudi ta motor previden bolj za teren?

V osnovi mišljen kot 50/50 motor. V praksi sprobano, da to drži.

Dobro je,da na cesti nič ne trpi,kljub dobrim terenskim lastnostim.

Lega v zavojih je dobra,zavore tudi. Tudi menjalnik ni prekratek, tako da je potovalna hitrost med 130 in 140km/h nenaporna za stroj in voznika.

Objavljeno

Se pravi, da je adventure...verjetno bolje od KTM 390 adventure?

Objavljeno

Zelo, zelo lep motor. Na slikah izgleda tudi kvalitetno, kolikor se pač da iz slik razbrati, narejen. Verjetno zelo dobra izbira za "začetnika". Al pa nekoga, ki mu je divjanje postalo brezveze. Se pa že iz slik vidi da je max to 60-40 cesta, (v mojih očeh 70-30) makedam. Verjamem, da se da peljat "off road" z njim. Ampak se da tudi z opankami na Triglav. Brezveze je da se oglašujejo stvari, za katere ni namenjen. Drugo leto dobimo veliko novih motorjev, ki pa bodo bolj offroad orientirani. Ima pa Kove res hud offroad motor, mogoče clo preveč. 

A še spada ta motor v A2? Ker če, je tole top izbira za to kategorijo.

Objavljeno
pred 13 minutami, skalar36 pravi:

Zelo, zelo lep motor. Na slikah izgleda tudi kvalitetno, kolikor se pač da iz slik razbrati, narejen. Verjetno zelo dobra izbira za "začetnika". Al pa nekoga, ki mu je divjanje postalo brezveze. Se pa že iz slik vidi da je max to 60-40 cesta, (v mojih očeh 70-30) makedam. Verjamem, da se da peljat "off road" z njim. Ampak se da tudi z opankami na Triglav. Brezveze je da se oglašujejo stvari, za katere ni namenjen. Drugo leto dobimo veliko novih motorjev, ki pa bodo bolj offroad orientirani. Ima pa Kove res hud offroad motor, mogoče clo preveč. 

A še spada ta motor v A2? Ker če, je tole top izbira za to kategorijo.

A2 ja je

pred 41 minutami, vandrovec pravi:

Se pravi, da je adventure...verjetno bolje od KTM 390 adventure?

Bolje? Odvisno od posameznika,ki ve kaj od motorja pricakuje. Ali pa se nolje: sproba oba

Objavljeno

467254089_553432587422878_631699431075311482_n.jpg

Objavljeno
pred 2 urami, skalar36 pravi:

Zelo, zelo lep motor. Na slikah izgleda tudi kvalitetno, kolikor se pač da iz slik razbrati, narejen. Verjetno zelo dobra izbira za "začetnika". Al pa nekoga, ki mu je divjanje postalo brezveze. Se pa že iz slik vidi da je max to 60-40 cesta, (v mojih očeh 70-30) makedam. Verjamem, da se da peljat "off road" z njim. Ampak se da tudi z opankami na Triglav. Brezveze je da se oglašujejo stvari, za katere ni namenjen. Drugo leto dobimo veliko novih motorjev, ki pa bodo bolj offroad orientirani. Ima pa Kove res hud offroad motor, mogoče clo preveč. 

A še spada ta motor v A2? Ker če, je tole top izbira za to kategorijo.

V tvojih očeh, pravilno si se izrazil. Čez nekatere oči je to motor za začetnike, za nekatere se zdi da ni za nikamor recimo, potem imaš ene ki pravijo da je samo za cesto itd itd...

Marsikater motor deluje na pogled da je kao terenski, pa še zdaleč ni res. Imaš motor ki ne zgleda terenski, pa se prekleto znajde tam. No to bo tale 510ka...ali bivša 500x. Jaz to lahko izjavim. Nekdo ki ni od blizu videl-probal dejansko odpeljat tole izven "normalnih" poti ne more vedet. Preveč se gleda na "izgled" in se ga takoj sodeč po videzu nekam postavi. 

Testna vožnja in nič drugega.

  • Srček 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • miran985
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!