skalar36 Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 Čist lepo iskreno te vparašam, kaj si ti advokat za namko Kove, ali pospeševalec prodaje? 19" col spredaj je podatek, ki pove veliko. Ne prodajat bučke, da je to za teren, ker še nisem videl enduro motorja na 19". Teža 200 kg za teren...že drugi podatek, ki pravi, da to ni terenski motor. Prihajata KTM in suzuki, ki bosta edina poleg Kove 450, ki so primerni za teren in so segment med Telim 510 in Cross/hard endurami, ki se servisirajo na h. S tem da bo suzuki še najbljižji Kovetu s svojo težo 151 kg. Najots in MiNa 2
ADVENTURETIM Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 pred 6 minutami, skalar36 pravi: Čist lepo iskreno te vparašam, kaj si ti advokat za namko Kove, ali pospeševalec prodaje? 19" col spredaj je podatek, ki pove veliko. Ne prodajat bučke, da je to za teren, ker še nisem videl enduro motorja na 19". Teža 200 kg za teren...že drugi podatek, ki pravi, da to ni terenski motor. Prihajata KTM in suzuki, ki bosta edina poleg Kove 450, ki so primerni za teren in so segment med Telim 510 in Cross/hard endurami, ki se servisirajo na h. S tem da bo suzuki še najbljižji Kovetu s svojo težo 151 kg. Jaz pa čisto lepo vprašam,kolikokrat si bil na enem najtežjih terenov možnih...sipinah. tam se pokažejo vse slabosti motocikla. Jaz sem bil 14x. Z motorji med 115 in 210kg, 19 in 21 col. Mislim, da.sem.kompetenten ,da.kaj povem o razlikah? 21.col ni nikakršna garancija za to, da je motor bolj primern za.offroad kot drugi na 19. Teorija je eno,praksa drugo. Ni treba posploševati mnenja večine. Ni vedno tako,da ima večina prav. Sam sem to spoznal po vožnji cagive elefant 900, vzporedno z africo twin 750. Prvi na 19,drugi na 21 col. Motor je.mnogo več,kot tehnični podatki. miran985, GoBobi in MiNa 3
skalar36 Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 pred 8 minutami, ADVENTURETIM pravi: Jaz pa čisto lepo vprašam,kolikokrat si bil na enem najtežjih terenov možnih...sipinah. tam se pokažejo vse slabosti motocikla. Jaz sem bil 14x. Z motorji med 115 in 210kg, 19 in 21 col. Mislim, da.sem.kompetenten ,da.kaj povem o razlikah? 21.col ni nikakršna garancija za to, da je motor bolj primern za.offroad kot drugi na 19. Teorija je eno,praksa drugo. Ni treba posploševati mnenja večine. Ni vedno tako,da ima večina prav. Sam sem to spoznal po vožnji cagive elefant 900, vzporedno z africo twin 750. Prvi na 19,drugi na 21 col. Motor je.mnogo več,kot tehnični podatki. Nikoli nisem bil na sipinah. V Sloveniji ni sipin. V evropi vozimo večinoma po takem terenu kot je dovoljeno, in tu pride prej v poštev 21" sprednje kolo. Vožnja po naravnem okolju v Slo ni dovoljena. NE bom te vprašal, in Mirana, tole: S katerim motorjem bi šel na progo cross na Brnik, z Kove 800 ali z KTM 350 sx. Prosim ne odgovarjat na to vprašanje, ker že vemo odgovor. Te pa vprašam tole.. Skaterim motorjem bi šel raje na TET...Kove 510, ali kove 450? Samo tet, nč transferja in ovinkov po jadranki. Samo TET?? Motorjev sem imel res veliko, mislim da je trenutno 18. Bi moral prešteti. Na leto naredim okrog 15k kilometrov po različnih terenih. Bil sem z motorji tam, kjer mariskdo ne gre peš. Na raznovrstnih terenih točkah. Men 2, 3 podatki o motorju povedo veliko. Zadosti, da znam ocenit kam kateri motor spada. In tale 510 ni terenski motor. Vsako leto grem z kgorskim kolesom do morja. Raje bi šel s specijalko-cestnim koleso,. Samo ga nimam. Zato grem z gorskim. In tak je tudi tale kove 510. Kupiš ga za povsod. Nihče ne trdi da ni dober. Da je dobr za teren, to mi ač ne bosta mogla prodat niti ti, ne Miran. Na trg prihajajo in so že motorji, ki so preceeej boljši za teren kot tole, ki je neke vrste dvoživka. raza 1
Snečer Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 pred 6 minutami, skalar36 pravi: Nikoli nisem bil na sipinah. V Sloveniji ni sipin. V evropi vozimo večinoma po takem terenu kot je dovoljeno, in tu pride prej v poštev 21" sprednje kolo. Vožnja po naravnem okolju v Slo ni dovoljena. NE bom te vprašal, in Mirana, tole: S katerim motorjem bi šel na progo cross na Brnik, z Kove 800 ali z KTM 350 sx. Prosim ne odgovarjat na to vprašanje, ker že vemo odgovor. Te pa vprašam tole.. Skaterim motorjem bi šel raje na TET...Kove 510, ali kove 450? Samo tet, nč transferja in ovinkov po jadranki. Samo TET?? Motorjev sem imel res veliko, mislim da je trenutno 18. Bi moral prešteti. Na leto naredim okrog 15k kilometrov po različnih terenih. Bil sem z motorji tam, kjer mariskdo ne gre peš. Na raznovrstnih terenih točkah. Men 2, 3 podatki o motorju povedo veliko. Zadosti, da znam ocenit kam kateri motor spada. In tale 510 ni terenski motor. Vsako leto grem z kgorskim kolesom do morja. Raje bi šel s specijalko-cestnim koleso,. Samo ga nimam. Zato grem z gorskim. In tak je tudi tale kove 510. Kupiš ga za povsod. Nihče ne trdi da ni dober. Da je dobr za teren, to mi ač ne bosta mogla prodat niti ti, ne Miran. Na trg prihajajo in so že motorji, ki so preceeej boljši za teren kot tole, ki je neke vrste dvoživka. CF Moto 450 ima 21", downgrejdaj... Ostalo si pa že sam ugotovil, tu pri nas ni sipin in terena ...
krucymucy Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 (popravljeno) 46 minutes ago, skalar36 said: S tem da bo suzuki še najbljižji Kovetu s svojo težo 151 kg. Teh suhih 151 bo hitro postalo 165-170. Ima se vedno smisel glede na to da imajo KTM/Husa/Gasgas 690/701/700 160kg in precej vec moci? Anyway, moj kove 800X je precej shujsal, nisem pa se vagal Zacetna teza je bila 194,4kg. Ena jesenska ... Popravljeno November 20. Popravil krucymucy skalar36 in MiNa 2
skalar36 Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 pred 2 minutami, Snečer pravi: CF Moto 450 ima 21", downgrejdaj... Ostalo si pa že sam ugotovil, tu pri nas ni sipin in terena ... Ja je v izboru. Kupujem si 2. motor, s katerim se bom vozil, tudi ko je sneg, blatna cesta, mraz, da ga ni škoda... Da se peljem po vojaški cesti tukaj pri nas, ki so jo imeli za gradnjo Rupnikove linije. ITD... Da si ga priredim, samo zase. V izboru so Novi KTM, CF 450 in zenkrat zaradi res nizke teže novi Suzuki 400.
Snečer Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 Pravkar, skalar36 pravi: Ja je v izboru. Kupujem si 2. motor, s katerim se bom vozil, tudi ko je sneg, blatna cesta, mraz, da ga ni škoda... Da se peljem po vojaški cesti tukaj pri nas, ki so jo imeli za gradnjo Rupnikove linije. ITD... Da si ga priredim, samo zase. V izboru so Novi KTM, CF 450 in zenkrat zaradi res nizke teže novi Suzuki 400. kove 250 ... žal ga še ni v trgovini, zdaj se jajc 510 reklamira
skalar36 Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 Pravkar, krucymucy pravi: Teh suhih 151 bo hitro postalo 165-170. Ima se vedno smisel glede na to da imajo KTM/Husa/Gasgas 690/701/700 160kg in precej vec moci? Vozil sem Huso 701. Se mi zdi premočna za moje potrebe. Je treba bit previden na gasu. Nižja kubikaža bol odpušča grobo odpiranje plina. krucymucy in DAMI34 2
ADVENTURETIM Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 pred 2 minutami, skalar36 pravi: Nikoli nisem bil na sipinah. V Sloveniji ni sipin. V evropi vozimo večinoma po takem terenu kot je dovoljeno, in tu pride prej v poštev 21" sprednje kolo. Vožnja po naravnem okolju v Slo ni dovoljena. NE bom te vprašal, in Mirana, tole: S katerim motorjem bi šel na progo cross na Brnik, z Kove 800 ali z KTM 350 sx. Prosim ne odgovarjat na to vprašanje, ker že vemo odgovor. Te pa vprašam tole.. Skaterim motorjem bi šel raje na TET...Kove 510, ali kove 450? Samo tet, nč transferja in ovinkov po jadranki. Samo TET?? Motorjev sem imel res veliko, mislim da je trenutno 18. Bi moral prešteti. Na leto naredim okrog 15k kilometrov po različnih terenih. Bil sem z motorji tam, kjer mariskdo ne gre peš. Na raznovrstnih terenih točkah. Men 2, 3 podatki o motorju povedo veliko. Zadosti, da znam ocenit kam kateri motor spada. In tale 510 ni terenski motor. Vsako leto grem z kgorskim kolesom do morja. Raje bi šel s specijalko-cestnim koleso,. Samo ga nimam. Zato grem z gorskim. In tak je tudi tale kove 510. Kupiš ga za povsod. Nihče ne trdi da ni dober. Da je dobr za teren, to mi ač ne bosta mogla prodat niti ti, ne Miran. Na trg prihajajo in so že motorji, ki so preceeej boljši za teren kot tole, ki je neke vrste dvoživka. TET primerjati z offroadom in sipinami? Težka bo. TET prevoziti z 19 col? Z lahkoto. Poleg premera gum, spadajo zraven še predtek,medosna razdalja,podajanje moči na kolo, vzmetenje samo, težišče in centralizacija mas in ergonomija sama. Za 90 % voznikov adv segmenta je 19 col dovolj. Ne rabijo 21, ker jim ne koristi. Videno in sprobano mnogokrat. Kove 510 generalno gledano NI izjemen na terenu, je pa strašno enostaven. ( ne rabiš fizične moči, ne rabiš filigransko doziranega plina,niti se ne obremenjevat pretirano z izbiro smeri). Glede na to,kaj nudi na terenu in kaj je sposoben premagati,je pa vražje dober na cesti. 450 rally je seveda druga zgodba, je sposoben premagovati cestne razdalje,je pa pri tem slabši. Na terenu pa izjemen...a pozor! Samo pod pogojem da voznik ve na čem sedi. V nasprotnem primeru bo za takega voznika boljši 510. Seveda pa, tako kot mnogi pred tabo, vabljen na praktični prikaz terenske vožnje kove 500x. Morda bo praksa demantirala teorijo, zasidrano v glavi. Glede na tvoje izkušnje,bo mnenje dobrodošlo. Pa še.odgovor: s katerim motorjem bi šel raje na tet? Za več užitka, adrenalina s 450 rally, za premagovanje večjih razdalj in več udobja in sproščenosti..s 510x. Famozni Tet je šala mala za oba.
krucymucy Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 3 minutes ago, skalar36 said: Vozil sem Huso 701. Se mi zdi premočna za moje potrebe. Je treba bit previden na gasu. Nižja kubikaža bol odpušča grobo odpiranje plina. ampak je pa stroj a? skalar36 1
ADVENTURETIM Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 pred 2 minutami, Snečer pravi: kove 250 ... žal ga še ni v trgovini, zdaj se jajc 510 reklamira Siliti v ekstreme levo ali desno je napaka,ki so jo izkusili mnogi. Ustvarjanje mnenja na pamet pa tudi. MiNa 1
Snečer Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 Pravkar, ADVENTURETIM pravi: Siliti v ekstreme levo ali desno je napaka,ki so jo izkusili mnogi. Ustvarjanje mnenja na pamet pa tudi. 250 kubikov in lahek motor ni ekstrem, ampak lahkotnost... vsak kilogram manj je na terenu prednost... na pamet
ADVENTURETIM Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 pred 1 minuto, Snečer pravi: 250 kubikov in lahek motor ni ekstrem, ampak lahkotnost... vsak kilogram manj je na terenu prednost... na pamet Ni samo teren. So še makadami, ceste, razdalje. Mnogo je parametrov,ki pripomorejo k izbiri pravega motorja. Predelovati enduro motor in ga imeti za prevoziti tet od slo do crne gore? Dobra ali slaba odlocitev? In ce za koga?
skalar36 Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 pred 2 minutami, ADVENTURETIM pravi: TET primerjati z offroadom in sipinami? Težka bo. TET prevoziti z 19 col? Z lahkoto. Poleg premera gum, spadajo zraven še predtek,medosna razdalja,podajanje moči na kolo, vzmetenje samo, težišče in centralizacija mas in ergonomija sama. Za 90 % voznikov adv segmenta je 19 col dovolj. Ne rabijo 21, ker jim ne koristi. Videno in sprobano mnogokrat. Kove 510 generalno gledano NI izjemen na terenu, je pa strašno enostaven. ( ne rabiš fizične moči, ne rabiš filigransko doziranega plina,niti se ne obremenjevat pretirano z izbiro smeri). Glede na to,kaj nudi na terenu in kaj je sposoben premagati,je pa vražje dober na cesti. 450 rally je seveda druga zgodba, je sposoben premagovati cestne razdalje,je pa pri tem slabši. Na terenu pa izjemen...a pozor! Samo pod pogojem da voznik ve na čem sedi. V nasprotnem primeru bo za takega voznika boljši 510. Seveda pa, tako kot mnogi pred tabo, vabljen na praktični prikaz terenske vožnje kove 500x. Morda bo praksa demantirala teorijo, zasidrano v glavi. Glede na tvoje izkušnje,bo mnenje dobrodošlo. Pa še.odgovor: s katerim motorjem bi šel raje na tet? Za več užitka, adrenalina s 450 rally, za premagovanje večjih razdalj in več udobja in sproščenosti..s 510x. Famozni Tet je šala mala za oba. Kot sem napisal. Sipin v Slo ni, i jih ne bomo tlačili v debato. Saj si nekje na sredi s pač napisal, kar sem trdil tudi sam. Sekira je orodje, s katerim lahko urajaš gozd, cepiš drva, narežeš salamo... veliko slovencev jo pa uporabi tudi za krvne delikte v sporih. A je zato primerno orodje... ni... bol primerna bi bila pištola ali puška. Ker pa večina nimaš dostopa do pištole ali puške poseže po sekiri. Z obema situacijama pa sekira opravi za šalo malo. RAzložil sem ti na drugem primeru. Mogoče bi moral uporabiti drugo znamko motorja. Ker imam občutek, da sta z Mranom precej občutljiva, ko pride do omembe Kove znamke. Zdej če ne bo razumljivo lahko naslednjič uporabim primer Husqvarne 901 in 701. Eno sem imel drugo vozil. Seveda na ZS, ker vem da večina ljudi ne zanima vsa napisana solata. pred 8 minutami, krucymucy pravi: ampak je pa stroj a? Zeloo dober motor. Ampak se bojim, da bi se preveč "sprostil". Razni zlomi me ne zanimajo več. MiNa 1
ADVENTURETIM Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 pred 2 minutami, skalar36 pravi: Kot sem napisal. Sipin v Slo ni, i jih ne bomo tlačili v debato. Saj si nekje na sredi s pač napisal, kar sem trdil tudi sam. Sekira je orodje, s katerim lahko urajaš gozd, cepiš drva, narežeš salamo... veliko slovencev jo pa uporabi tudi za krvne delikte v sporih. A je zato primerno orodje... ni... bol primerna bi bila pištola ali puška. Ker pa večina nimaš dostopa do pištole ali puške poseže po sekiri. Z obema situacijama pa sekira opravi za šalo malo. RAzložil sem ti na drugem primeru. Mogoče bi moral uporabiti drugo znamko motorja. Ker imam občutek, da sta z Mranom precej občutljiva, ko pride do omembe Kove znamke. Zdej če ne bo razumljivo lahko naslednjič uporabim primer Husqvarne 901 in 701. Eno sem imel drugo vozil. Seveda na ZS, ker vem da večina ljudi ne zanima vsa napisana solata. Zeloo dober motor. Ampak se bojim, da bi se preveč "sprostil". Razni zlomi me ne zanimajo več. Ok...na test 500x prides?
skalar36 Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 (popravljeno) pred 2 minutami, ADVENTURETIM pravi: Ok...na test 500x prides? NE. Na 510 pa bi. Drugo leto. Še raje pa pridem na test 350tke. Ne skrivat da je ne bo. Saj že vrabčki čivkajo... Popravljeno November 20. Popravil skalar36
Snečer Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 pred 8 minutami, ADVENTURETIM pravi: Ni samo teren. So še makadami, ceste, razdalje. Mnogo je parametrov,ki pripomorejo k izbiri pravega motorja. Predelovati enduro motor in ga imeti za prevoziti tet od slo do crne gore? Dobra ali slaba odlocitev? In ce za koga? pravim da ko grem v hrib vsak kilogram v rukzaku šteje... manj je prednost, enako je pri motorju za izven asfalta saj pravi da išče za okoli hiše, 250 polna kapa zakaj bi moral 250ko za tet predelovat? skalar36 1
ADVENTURETIM Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 pred 1 minuto, Snečer pravi: pravim da ko grem v hrib vsak kilogram v rukzaku šteje... manj je prednost, enako je pri motorju za izven asfalta saj pravi da išče za okoli hiše, 250 polna kapa zakaj bi moral 250ko za tet predelovat? Sem mislil, da so bili vsi komentarji namenjeni 50/50 segmentu,katerega predstavnik je tudi 510x. Če govorimo strogo o terenu,se pa strinjam. Za tet je najboljsa zlata sredina,brez extremov levo ali desno. Se da seveda, ampak kako? Namen voznje je uzitek,ne matranje ali strah. Cim manjsa masa, cim nizje tezisce,sposobno vzmetenje,prozen in dovolj zmogljiv agregat so pravi recept za strogo terensko voznjo. skalar36 1
skalar36 Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 (popravljeno) pred 29 minutami, krucymucy pravi: Teh suhih 151 bo hitro postalo 165-170. Aayway, moj kove 800X je precej shujsal, nisem pa se vagal Zacetna teza je bila 194,4kg. Aja. Suza bo imela samo 8.5 l goriva. Olja okrog 2.5l. Začetna teža 151kg. To bo okroh 162 kg. 40Kg lažja od Kove 510. Cca 25 kg lažja od CF 450. Za KTM še ne vemo teže. Ker vsak dan prelagam vreče težke 30 kg. Vem kakšna je to razlika. In to mi paše, da je čim lažji. Zvagat ga lahko prideš k meni. Če bo kriza te lahko pelejem s kombijem domov... Kot sem videl Kove 250 ni za cesto, ni homologiran, brez luči. Zanima me samo cestno legalno. Popravljeno November 20. Popravil skalar36
ADVENTURETIM Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 pred 10 minutami, skalar36 pravi: NE. Na 510 pa bi. Drugo leto. Še raje pa pridem na test 350tke. Ne skrivat da je ne bo. Saj že vrabčki čivkajo... Sem slisal nekaj o tem ja😅😅😅 Te bo cakala 510 spomladi,da probas.
franc Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 pred 3 minutami, Snečer pravi: zakaj bi moral 250ko za tet predelovat? Premajhen rezervoar, ni prtljažnika, pa še kakšen je servisni interval. 250 je "day trip".
skalar36 Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 pred 2 minutami, ADVENTURETIM pravi: 1. Sem slisal nekaj o tem ja😅😅😅 2. Te bo cakala 510 spomladi,da probas. 1. No, no... a boš ti kej več povedal, al bom moral jaz... 2. Hvala!
ADVENTURETIM Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 pred 2 minutami, skalar36 pravi: 1. No, no... a boš ti kej več povedal, al bom moral jaz... 2. Hvala! Ej...a je varijanta da tebi pustim povedati?😉 skalar36 1
Snečer Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 pred 7 minutami, franc pravi: Premajhen rezervoar, ni prtljažnika, pa še kakšen je servisni interval. 250 je "day trip". https://www.honda-as.com/izdelek/crf300l/ na oko 250km doseg, nosilec za kovček, rollbag zvezat gor res bi rabil kaj več? Kugelschreiber in MiNa 2
ADVENTURETIM Objavljeno November 20 Opozori Objavljeno November 20 pred 1 minuto, Snečer pravi: https://www.honda-as.com/izdelek/crf300l/ na oko 250km doseg, nosilec za kovček, rollbag zvezat gor res bi rabil kaj več? Če ti to zadostuje,vključno s kvaliteto vožnje same...ne rabiš nič več kot to.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se