Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 6 minutami, Snečer pravi:

Men je to pravljica, ko se ga ne da stehtat... lahko stehtajo atom, ne morejo pa Koveta :)

 

Screenshot_20241211_214113_Facebook.jpg

pred 6 minutami, Snečer pravi:

Men je to pravljica, ko se ga ne da stehtat... lahko stehtajo atom, ne morejo pa Koveta :)

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

najmanj teže za vaš denar :)

kako to, daje 800x lažji od 500x? kje so ga polomili?

Objavljeno
pred 12 minutami, Snečer pravi:

najmanj teže za vaš denar :)

kako to, daje 800x lažji od 500x? kje so ga polomili?

Polomili? 500tka ima določene dele namesto iz aluminija iz jekla naprimer. Največja razlika je v okvirju samem,ostalo nanesejo crashguardi,centralno stojalo...

Treba je vedeti, da je model 500x prakticno enak že 7 let, 800tka je nastala hkrati z modelom 450rally, s katerim si delita mnogo rešitev in materialov.

Je seveda 500 ( od 1.1.2025 samo se 510 ) tudi mnogo cenejša.

Bo pa na osnovi principa izdelave 800x,kmalu na voljo se dvovaljnik s 350ccm agregatom.

Objavljeno
  1. Pitanje. Resno. Kolk imajo taisko radialne klesce med vijaki, in kolk stane par? 
Objavljeno

.

... mene zanima zaenkrat samo prodaja :eek: ... rezultati prodaje so lahko trenutno edino realno merilo ... in ne kdo je "glasnejši" v svojih zatrjevanjih, kaj je top kvaliteta in kaj ne :dry:

Tu gor "trenutno" dva ali mogoče trije zanesenjaki vozijo ... in obvezno seveda tudi vsi sami šraufajo vso to kitajsko "čudo"  ... in popolnoma razumljivo je, da bodo vsi ti novopečeni lastniki kitajčkov na vsa usta hvalili svojo malho ... AMPAK ... za vse nas ... stranske opazovalce pa je dokaz, koliko si teh kitajcev ljudje zares želijo, samo in edino ...  rezulat prodaje :eek:

... torej ... na netu se že pol leta prodaja ena uboga 500-tka ... tadrugo je pa razočarani lastnik zgleda začasno umaknil iz prodaje ... tako da ... to je trenutni odraz želje našega trga po teh kitajčkih ... ne glede na to, ali je tak kinderjajček par kil lažji ali težji ... ZAENKRAT je pač tako  .. 

... bo pa kmalu jasno ... mogoče le "še kakšno leto" ... in se bo zadeva malo bolj skristalizirala ... koliko bo ta roba res zanimiva za ta naš trg 

.... mogoče ... :dry:

... nikoli ne reci nikoli :D

  • Haha 3
Objavljeno
9 minutes ago, pik1 said:

.

... mene zanima zaenkrat samo prodaja :eek: ... rezultati prodaje so lahko trenutno edino realno merilo ... in ne kdo je "glasnejši" v svojih zatrjevanjih, kaj je top kvaliteta in kaj ne :dry:

Tu gor "trenutno" dva ali mogoče trije zanesenjaki vozijo ... in obvezno seveda tudi vsi sami šraufajo vso to kitajsko "čudo"  ... in popolnoma razumljivo je, da bodo vsi ti novopečeni lastniki kitajčkov na vsa usta hvalili svojo malho ... AMPAK ... za vse nas ... stranske opazovalce pa je dokaz, koliko si teh kitajcev ljudje zares želijo, samo in edino ...  rezulat prodaje :eek:

... torej ... na netu se že pol leta prodaja ena uboga 500-tka ... tadrugo je pa razočarani lastnik zgleda začasno umaknil iz prodaje ... tako da ... to je trenutni odraz želje našega trga po teh kitajčkih ... ne glede na to, ali je tak kinderjajček par kil lažji ali težji ... ZAENKRAT je pač tako  .. 

... bo pa kmalu jasno ... mogoče le "še kakšno leto" ... in se bo zadeva malo bolj skristalizirala ... koliko bo ta roba res zanimiva za ta naš trg 

.... mogoče ... :dry:

... nikoli ne reci nikoli :D

Ma….motosvet ni zaresn svet. Tle je vse na kubik. Vse.
 

Kitajci so prsli, in bodo ostali. IMO tako kot japonski in korejski avti evropejcev niso kr pregazili, tud kitajci ne bodo. Ne z avti, ne z motorji. 
 

Taljanski trg, januar-november. Violcasto sm oznacil kitajce, zeleno indijce. IMO je inkubacijska doba potekla. 

IMG_5017.jpeg

Objavljeno (popravljeno)

Matr sam, da bi imel pa sedaj 10k € viska za motor in bi iskal v tem segmentu je pa tole definitivno prvi motor, ki bi ga šel pogledat. 

Že za pogledat mi je hud, vozi se pa najbrž tudi bolje kot pa sem ga sposoben sam krotit. 

Med kolegi zagotovo ne bi bil ravno največji car, ker bi imel Kitajca sam k sreči sam s tem nimam problemov. 

 

Lp, Samo

Popravljeno . Popravil Nightmare
  • Všeč mi je 6
  • Hvala 1
Objavljeno
3 hours ago, Nightmare said:

Matr sam, da bi imel pa sedaj 10k € viska za motor in bi iskal v tem segmentu je pa tole definitivno prvi motor, ki bi ga šel pogledat. 

Že za pogledat mi je hud, vozi se pa najbrž tudi bolje kot pa sem ga sposoben sam krotit. 

Med kolegi zagotovo ne bi bil ravno največji car, ker bi imel Kitajca sam k sreči sam s tem nimam problemov. 

 

Lp, Samo

Avgusta 2028 pridem na tehnicnega. :)

Objavljeno
12 minutes ago, krucymucy said:

Avgusta 2028 pridem na tehnicnega. :)

Lahko prideš tud kej prej pokazat. 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 44 minutami, krucymucy pravi:

Avgusta 2028 pridem na tehnicnega. :)

Pojdi na preventivni tehnični 😉. Sej veš kitajci pa to....🤣

Objavljeno
pred 11 minutami, miran985 pravi:

Pojdi na preventivni tehnični 😉. Sej veš kitajci pa to....🤣

... vprašanje, če bo zdržu do 2028....   :huh: 

 

:P

 

  • Haha 3
Objavljeno
pred 13 minutami, Zivnorc pravi:

... vprašanje, če bo zdržu do 2028....   :huh: 

 

:P

 

Če vprašamo "poznavalce" naj bi prvih 1000km komaj, potem pa vprašanje 🤣

  • Haha 2
Objavljeno
pred 1 minuto, miran985 pravi:

Če vprašamo "poznavalce" naj bi prvih 1000km komaj, potem pa vprašanje 🤣

Se zlahka postavim v kožo tistih,ki tako razmišljajo...sem bil tudi sam desetletja zagovornik priznanih znamk. Ko sem ugotovil,kam pes taco moli ( vse večje cene,varčevanje s komponentami, trud zapakiranja nekaj povprečnega v videz navidezno premiuma,nepotebo dodajanje prostornine,moči in mase...), sem se tudi sam vprašal, ali je to neizbežno,ali imam možnost izbire...

In izbira seveda obstaja.je Kove najboljša izbira za vse? NIKAKOR!

je vreden razmisleka,če vštejemo v kalkulacijo vse kar ponuja? DEFINITIVNO!

kalkulacija je seveda mnogo lažja, če pustimo predsodke o poreklu pri strani in znamko jemljemo tako kot je.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

HM?

Tudi "naš Mulec " je kar visoko...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 5 urami, ADVENTURETIM pravi:

Se zlahka postavim v kožo tistih,ki tako razmišljajo...sem bil tudi sam desetletja zagovornik priznanih znamk. Ko sem ugotovil,kam pes taco moli ( vse večje cene,varčevanje s komponentami, trud zapakiranja nekaj povprečnega v videz navidezno premiuma,nepotebo dodajanje prostornine,moči in mase...), sem se tudi sam vprašal, ali je to neizbežno,ali imam možnost izbire...

In izbira seveda obstaja.je Kove najboljša izbira za vse? NIKAKOR!

je vreden razmisleka,če vštejemo v kalkulacijo vse kar ponuja? DEFINITIVNO!

kalkulacija je seveda mnogo lažja, če pustimo predsodke o poreklu pri strani in znamko jemljemo tako kot je.

eni že v štartu dobro kupimo in je mir

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

eni že v štartu dobro kupimo in je 

Se strinjava ja😉

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
Ob 11. 12. 2024 ob 12:56, miran985 pravi:

Pregled po 20.000km garaške vožnje.

Odmične imajo barve kot pri novi, ni sledi pregrevanja. Kanali se vidi da so spremenjeni za mazanje, tako kot je bilo rečeno. Normalne sledi uporabe vrtečih komponent. Kar se mene tiče je to to.

 

 

 

Nisem serviser in ne bom rekel za sigurno.....samo meni za 20k km ne izgleda baš lepo ohranjeno🤔

odmične res niso "zažgane" rajse se naredijo zaradi trenja....sicer se kar vidi ampak ajde, lahko je to to..... lahko pa je to le začetek, predno zribsa  zgornjo plast, potem pa hitro napredujev. škoda ker ni slikal še "klakalic" tam se hitreje pokaže "začetek"

 

bolj kot to, pa mi je "čudno" kako je "zdrajsano" ležišče odmične in to skoraj v vsakem ležišču.... za 20k km se mi zdi kar pošteno spraskano🫣

 

kot pravim, nisem serviser, sem pa podiral BMW drvarnico z uničenimi odmičnimi....ampak ležišča se bila kot nova po 50k km. Ni bilo 20% tako zdrsano, kot je tukaj...

bo čas pokazal.

 

.....

glede zvarov na motorju se pa tudi meni zdijo "lepi" in marsikateri "premium" ima grše

 

 

Objavljeno
7 hours ago, Zivnorc said:

... vprašanje, če bo zdržu do 2028....   :huh: 

 

:P

 

Pr kruciju? Se noben ni zdrzal 4 leta, tud ta ne bo. 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi:

Pr kruciju? Se noben ni zdrzal 4 leta, tud ta ne bo. 

... seveda da bo... Kove je kot je bil pred mnogimi leti Zaporožec. K si ga enkrat kupu, je bil za vedno tvoj...  :P

  • Hvala 1
  • Haha 3
Objavljeno

Tisti video pregleda agregata Kove800x je bil namenjen samo eni stvari. Preveriti,kaj se dogaja z odmikači. Podobni agregati so imeli ( sicer majhen delež ) težavo s pretirano obrabo nosu odmikača in to že pred prevoženimi 20.000km. Pri Kove so spremenili kanale mazanja odmične gredi in povečali pritisk olja.

Je pa vse zanimalo,kako se bo to poznalo v praksi.

Spodaj par slik odmičnih iz modelov 790/890, s praktično uničenimi odmikači, za primerjavo še slika kove800x. 

 

Screenshot_20241211_230011_Google.jpg

Screenshot_20241211_230208_Facebook.jpg

Screenshot_20241211_225341_Google.jpg

Screenshot_20241211_223345_Google.jpg

Screenshot_20241211_223248_Google.jpg

Screenshot_20241211_223429_Gallery.jpg

Objavljeno (popravljeno)

@ADVENTURETIM

klakalica -> odmikač😋 - rocker arm

saj pravim, odmična na profilu izgleda...."ok", tudi odmikači zgledajo ok ( sem prvič spregledal v videu ta odsek) .... bol je čudno, kako je obrabljen sedež / most , kjer se odmična vrti

 

In kot sem rekel na bmw drvarnici je bilo stanje odmične na profilu podobno, klakalice - odmikači tudi poškodovano, sedež- ležišče odmične  pa je bil "kot nov"

in tudi na slikah, ki jih lepiš se vidi, da so odmične v ležišči nekje lepe, kakšno ležišče pa je "obdelano".

ampak odmična je trda in se ne opazi toliko medtem, ko je sedež / most iz aluminija  in so poškodbe bolj vidne

 

PS: to kar ti imenuješ nos odmikača je odmična gred oz njen profil in to je izrabljeno na slikah

odmikač je pa tisto v glavi, ki pritiska na ventil ( črn vzvod nad ventilom), odmična pa drsi po odmikaču

Popravljeno . Popravil Gricko
Objavljeno

En zelo dobro obširen opis celote motorja, pa še angleške podnapise lahko nažgete. Zadel je bistvo vsega, tako kot je. 

 

 

Objavljeno

preklet KTM :P 

Saj nikomur ne želim problemov, amnpak a je že kdo nardil pikice in graf pritiska olja? :P

(samo zajebavam se, da kdo ne vzame resno)

Objavljeno (popravljeno)

smo to pripomnem: po tistih zgornjih slikah se vidi, da je odmična na vseh grebenih zjebana. to po moje pomeni ali problem z materialom kaka nitracija ali karbonitracija kaježe slaba, preplitva ali je sploh ni, ne verjamem, da je to cementirano, ali pa problem z mazanjem. ker pa je tudi ohišje zjahano, mi se zdi, da je napaka bolj v mazanju kot kaj drugega. in tiste lukne alu ki so v bistvu drsni ležaji, so ponavadi fino obdelane in še valjane zaradi večje trdote. drsni ležaj pa če je mazan in pravilno dimenzioniran, pa traja lahko ohoho časa.

Popravljeno . Popravil BRANE

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   2 članov

    • Supertech
    • ftp
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!