miran985 Objavljeno December 13, 2024 Objavljeno December 13, 2024 pred 38 minutami, DAMI34 pravi: preklet KTM Saj nikomur ne želim problemov, amnpak a je že kdo nardil pikice in graf pritiska olja? (samo zajebavam se, da kdo ne vzame resno) Žal ali na srečo ni ista zgodba. Ktmi so se krepko zjebalo dost prej kot 20K km. Tukaj takih sledov ni. So sledi vrtenja ja, vendar če tole spoliras zgine 90% teh vaših kao risov ki se jih narod tako boji. Bo pa čez čas pri nas kak ki bo imel kmalu več km in tak ki vozi krepko offroad. Pa se bo bolj podobno pogledalo pa še slovensko povrh tega. Drugače pa če bi menjal recimo na 30K odmične in klakalice ki bo stalo manj kot nek desmo servis na ducatiju ali nekaj podobnega kot nek redni servis bmwja pa da ostalih težav nebo mislim da je pošteno, sploh kar ta motor ponuja. Vem pa da nebo potrebe menjat pred 30K z moje strani vožnje in še koga zraven. 1
DAMI34 Objavljeno December 13, 2024 Objavljeno December 13, 2024 pred 2 minutami, miran985 pravi: Žal ali na srečo ni ista zgodba. Ktmi so se krepko zjebalo dost prej kot 20K km. Tukaj takih sledov ni. So sledi vrtenja ja, vendar če tole spoliras zgine 90% teh vaših kao risov ki se jih narod tako boji. Bo pa čez čas pri nas kak ki bo imel kmalu več km in tak ki vozi krepko offroad. Pa se bo bolj podobno pogledalo pa še slovensko povrh tega. Drugače pa če bi menjal recimo na 30K odmične in klakalice ki bo stalo manj kot nek desmo servis na ducatiju ali nekaj podobnega kot nek redni servis bmwja pa da ostalih težav nebo mislim da je pošteno, sploh kar ta motor ponuja. Vem pa da nebo potrebe menjat pred 30K z moje strani vožnje in še koga zraven. sem rekel, da se šalim, ampak sej veš, nekje zadaj ostaja tisti strah. Moj 790 ima blizu 40kkm, velik offrouda. Na 30kkm je mel kontrolo ventilov, vse ok.
miran985 Objavljeno December 13, 2024 Objavljeno December 13, 2024 Pravkar, DAMI34 pravi: sem rekel, da se šalim, ampak sej veš, nekje zadaj ostaja tisti strah. Moj 790 ima blizu 40kkm, velik offrouda. Na 30kkm je mel kontrolo ventilov, vse ok. Razumem šalo, moj odgovor se ne navezuje na tvojo šalo. Zakaj strah? Mene prav boli....motor ne dela težav nobenih. Nobenemu. Ni crknil ali bilokaj kot pri Ktmu. Če pa bo kdaj bo pa popravilo smešno ceneje. Za tvoj ktm pa naj dela čimdlje. Naj traja 👈. Želim vsakemu samo dobro. Odmična na Kove pa....smešna tragedija ki je ni. Sami strokovnjaki, ovce sistem.
ADVENTURETIM Objavljeno December 13, 2024 Objavljeno December 13, 2024 pred 4 minutami, DAMI34 pravi: sem rekel, da se šalim, ampak sej veš, nekje zadaj ostaja tisti strah. Moj 790 ima blizu 40kkm, velik offrouda. Na 30kkm je mel kontrolo ventilov, vse ok. Prakticno vsi motocikli so imeli hude težave med 8000 in 16.000km. Kdor je ni imel do 20.000km je ni imel tudi kasneje. Reklamacije so s strani KTM upoštevali, spodaj prilagam tudi prikaz,kaj je normalno in kaj ne. Mislim da si daleč na varni strani 3
DAMI34 Objavljeno December 13, 2024 Objavljeno December 13, 2024 mal sem Mirana šalil, je pa res, ker je tudi Kove "derivat" ktmjevih 790 (pa cf in še kaj) je prisotno že v podzavesti, kaj pa če... Jaz se vsekakor ne bi sekiral, pa ne zato ker mam KTM, ampak ker ne vidim nič slabega v kove 800x agregatih, niti cf 800 agregatih. Bi pa zlo rad videl, ker je že Miran objavil graf pritiska olja tule: klik (sicer zlo zmotno, ker je graf za 890adv, 890R in Norden 901, kar ktm ne priznava v reklamacijah, pa baje je vsake toliko kak problem) tudi za Kove 800x. Zgolj da primerjam pikice
Fadil Objavljeno December 13, 2024 Objavljeno December 13, 2024 pred 1 uro, BRANE pravi: smo to pripomnem: po tistih zgornjih slikah se vidi, da je odmična na vseh grebenih zjebana. to po moje pomeni ali problem z materialom kaka nitracija ali karbonitracija kaježe slaba, preplitva ali je sploh ni, ne verjamem, da je to cementirano, ali pa problem z mazanjem. ker pa je tudi ohišje zjahano, mi se zdi, da je napaka bolj v mazanju kot kaj drugega. in tiste lukne alu ki so v bistvu drsni ležaji, so ponavadi fino obdelane in še valjane zaradi večje trdote. drsni ležaj pa če je mazan in pravilno dimenzioniran, pa traja lahko ohoho časa. To s šmirgel papirjem dvakrat potegneš, pa je spet za 20.000km. 1 1
miran985 Objavljeno December 13, 2024 Objavljeno December 13, 2024 pred 54 minutami, Fadil pravi: To s šmirgel papirjem dvakrat potegneš, pa je spet za 20.000km. Granulacije vsaj 120 😉
Zivnorc Objavljeno December 13, 2024 Objavljeno December 13, 2024 ..matr ste me zasekiral s temi ventili in odmičnimi...da sem šu še sam pogledat, če je vse ok. v mašini....pa sem šraufal...pa šrraufal in šraufal...dokler nisem cele mašine razšraufal...pa nisem najdu ne ventilov, ne odmične.... ...zdej ne vem, al je vse ventile pa celo odmično do konca požrl...al pa so jih že u fabrki pozabil not dat... 4 2
Snečer Objavljeno December 13, 2024 Objavljeno December 13, 2024 Po nepotrebnem se sekirate, Kove ima 5 letno garancijo, a ne? Na MS pa se na 2 leti menja motor. To so imeli v mislih 1
pik1 Objavljeno December 13, 2024 Objavljeno December 13, 2024 pred 8 minutami, Snečer pravi: Po nepotrebnem se sekirate, Kove ima 5 letno garancijo, a ne? Na MS pa se na 2 leti menja motor. To so imeli v mislih . ... če nabaviš kitajca, ga pred potekom štirih let ne moreš zamenjat ... ker se prvo leto voziš z njim, naslednje tri leta ga pa v mukah prodajaš naprej 1
ADVENTURETIM Objavljeno December 13, 2024 Objavljeno December 13, 2024 pred 11 minutami, pik1 pravi: . ... če nabaviš kitajca, ga pred potekom štirih let ne moreš zamenjat ... ker se prvo leto voziš z njim, naslednje tri leta ga pa v mukah prodajaš naprej Vsakemu s končano osnovno šolo je jasno, da v kolikor obstaja močno povpraševanje po novih motociklih neke znamke, da enako velja tudi za rabljene motocikle. Če pa ni povpraševanja po novih,ga tudi po rabljenih ne bo.
DAMI34 Objavljeno December 13, 2024 Objavljeno December 13, 2024 dobro ga je uničeval, ampak moped je prenesel vse
miran985 Objavljeno December 13, 2024 Objavljeno December 13, 2024 pred 1 uro, DAMI34 pravi: dobro ga je uničeval, ampak moped je prenesel vse Ja tale je delal z njim grdo kolikor se da, uporabljal tudi tam kjer bi bilo bolje z hard enduro.
miran985 Objavljeno December 13, 2024 Objavljeno December 13, 2024 Evo gospodje....kot sem rekel. Zadeva je ok. Meni je bilo jasno že prej, drugim pa še bo. Površinski znaki na sliki ni rečeno da so praske. Trikrat sem rekel da se tole spolira in to je to. Pa opilke je imel samo pri prvih 1000km v olju. Kot vsi. 1
krucymucy Objavljeno December 14, 2024 Objavljeno December 14, 2024 (popravljeno) Zakaj pa na 15.000km ni menjal olja? Popravljeno December 14, 2024. Popravil krucymucy
ADVENTURETIM Objavljeno December 14, 2024 Objavljeno December 14, 2024 pred 1 uro, krucymucy pravi: Zakaj pa na 15.000km ni menjal olja? To ve on sam..vsaj lepo je napisal po pravici. So pa odmicne v tolerancah, enako velja za spodnjo sliko, z agregatom 800x pri 40.000km. Pri lc8 agregatih je pomemben nos odmikača,ki NE SME biti poglodan v obliki črke U,kot je v nekaterih primerih KTM motociklov,pobzročenih a strani neustreznega dotoka olja in posledično pregrevanja materiala na odmičnih.
Gricko Objavljeno December 14, 2024 Objavljeno December 14, 2024 Itak, da poglobljeno ne sme biti!!! Fora je, da so odmicne in njihov profil (grebeni) obdelani ( nitrirani ali kar koli podobnega) in se obraba skoraj ne pozna, dokler ne pregloda tiste desetinke dveh kolikor je poboljšanega materiala, ko pride skozi to gre naprej kot skozi puter in pride iz "lepe" v tako, ki je manjka konkretno lahko samo v 1 k km!!! Iz slike se ne vido ok, je treba probati z nohtom..... dokler je samo vidno je ok, ko se začne čutiti z nohtom si že v riti🫠 1
miran985 Objavljeno December 15, 2024 Objavljeno December 15, 2024 pred 14 urami, Gricko pravi: Itak, da poglobljeno ne sme biti!!! Fora je, da so odmicne in njihov profil (grebeni) obdelani ( nitrirani ali kar koli podobnega) in se obraba skoraj ne pozna, dokler ne pregloda tiste desetinke dveh kolikor je poboljšanega materiala, ko pride skozi to gre naprej kot skozi puter in pride iz "lepe" v tako, ki je manjka konkretno lahko samo v 1 k km!!! Iz slike se ne vido ok, je treba probati z nohtom..... dokler je samo vidno je ok, ko se začne čutiti z nohtom si že v riti🫠 Lastnik motorja je lepo objasnil da se ni čutilo ničesar z nohti, sem objavil zgoraj njegov odgovor. Če bi bila zanič je valjda tudi nebi rinil nazaj in jo vozil naprej. Pri 30K bo spet pogledal.
Gricko Objavljeno December 15, 2024 Objavljeno December 15, 2024 @miran985 kar ti očitaš drugim, delaš sam!! ne prebereš in odgovarjaš na??? Kje sem JAZ rekel, da so odmične poškodovane? jaz sem rekel, da se na odmičnih vidi sledi, ki pa so lahko samo opazne in dokler se jih ne čuti z nohtom je to načeloma ok Tudi KTM ( na slikah, ki jih je tvoj kolega objavil, piše enako, da dokler se ne očisti, se ne more vedeti realnega stanja dokler se vidi le "praske".... ko je utor je itak že vsega konec) jaz sem bolj izrazil zaskrbljenost glede obrabe / risov v ležiščih, kjer je odmična vpeta in se vrti - to je v aluminjastem delu in ne na odmični oz tudi na odmični ampak zopet v vpetem delu, ki verjetno ni poboljšan, ker ne rabi biti saj se vrti po aluminiju. No , tam v sedežu pa so zareze in risi, kar me bolj čudi, ker kot sem rekel na BMW drvarnici, kjer so bile odmične konkretno pobrane, vsi odmikači zbrušeni je bilo vpetje odmičnih brezhibno, brez vsakršne rajsice / praskice ne na odmični in ne v aluminiju, kamor je vpeta! in to po 40K Km ..... glede tega, kaj je lastnik povedal, pa je on sam rekel, de se vidi izgubo materiala na odmičnih " unfortunately, there is some material loss on the cams" ampak, da z nohtom ni ničesar čutil in ob meritvi??? ( z šublerjem- se heca) je v toleranci in jih bo zaradi tega vrnil nazaj. Na to sem odgovoril @ADVENTURETIM , ki je napisal, da so bile v toleranci. Odmične so površinsko "poboljšane" ( nitracija, hardkrom, cementiranje....kar koli že) in to ni v mm ampak v desetinkah mm, kar se sicer da izmeriti z šublerjem ampak le čez prst - sigurno to ni točno- za take meritve obstajajo bolj precizne merilne naprave In ker taka meritev ni točna, ko pa se "pregloda" gornja plast gre naprej zelooo hitro, je njegova ugotovitev tako tako - lahko je ok ali pa ne glede cene za zamenjati pa pojma nimam kje se gibljejo in ali jih je tako simple zamenjat..... na drvarnici je ena klakalica 115€ ( rabiš jih 16x) in ena odmična okoli 750+€..... koliko jih ceni Kove ne vem ampak tudi to verjetno ni ravno ranga enega "bureka" Še huje je, ker to včasih ni bila potrošna roba, sedaj pa se vedno bolj dogaja, da to postaja "normalno" - govorim nasplošno in ne za Kove 3
vandrovec Objavljeno December 15, 2024 Objavljeno December 15, 2024 pred 20 minutami, Gricko pravi: Še huje je, ker to včasih ni bila potrošna roba, sedaj pa se vedno bolj dogaja, da to postaja "normalno" - govorim nasplošno in ne za Kove Tu se omenja 20k km, 40k km...na mojem bo blizu 200k km. Zgleda, da so na nekaterih premium znamkah ostale le še premium cene, kvaliteta je pa čim cenejša izdelava v želji po večjem dobičku... 2
Kugelschreiber Objavljeno December 15, 2024 Objavljeno December 15, 2024 44 minutes ago, vandrovec said: Tu se omenja 20k km, 40k km...na mojem bo blizu 200k km. Zgleda, da so na nekaterih premium znamkah ostale le še premium cene, kvaliteta je pa čim cenejša izdelava v želji po večjem dobičku... Jez se drzim nacela ne pogledat, pa je vse OK. Hehe. 1 hour ago, Gricko said: na drvarnici je ena klakalica 115€ ( rabiš jih 16x) To je bil problem na s1000XR? ps, najslabsi avto na svetu, ford mondeo, s skoraj pol miljona km, odmicni nista bili ne videt ne cutit obrabljeni. 1
Supertech Objavljeno December 15, 2024 Objavljeno December 15, 2024 1 hour ago, Kugelschreiber said: Jez se drzim nacela ne pogledat, pa je vse OK. Hehe. To je bil problem na s1000XR? ps, najslabsi avto na svetu, ford mondeo, s skoraj pol miljona km, odmicni nista bili ne videt ne cutit obrabljeni. To je pa slabo načelo, pogleda potem samo ven iz mašine pa veš, da nekaj ni vredu na fordu je pa vse ostalo šlo v maloro pa si na istem ali še hujšem 1
Luka66 Objavljeno December 15, 2024 Objavljeno December 15, 2024 (popravljeno) Ob 11. 12. 2024 ob 14:25, miran985 pravi: Crashguard je iz aluminija in ni iz kovine kot so tipični crashguardi 😉. Aluminij je bolj zahteven za varjenje, sej to veš. Vprašaj yamaho, Kawasaki,Hondo...zakaj lepse ne varijo aluminija?? Zaščite za ročke so aftermarket, nima veze z Kovetom. Alu se vari že od 1.WW med 2.WW so že začeli veriti Alu s tehnologijo MIG in TIG za letala, tako da nič kaj nova in posebna tehnologija, vse odvisno od tega kakšna kvaliteta se zahteva in s čim je zadovoljen naročnik, predvsem strošek.... tele so od Crosspro Alu lepo zvarjen Tole pa od GS, stranski nosilci, sicer ne Ali ampak zvar tudi za pogledat Pa crashi od D Sicer lepota zvara nima kaj veliko s trdnostjo le tega, daje pa nek vtis o celotni izdelavi izdelka. Huh, še dobro da zaščite za roke niso OEM 😉 SREČNO za roke niso OEM 😉 SREČNO Popravljeno December 15, 2024. Popravil Luka66
Luka66 Objavljeno December 15, 2024 Objavljeno December 15, 2024 Ob 11. 12. 2024 ob 17:14, krucymucy pravi: Kaj si ti videl pojma nimam. Ampak tule imas se eno fotko tega istega crash bara. Ja na tisti prejšnji sliki, ki je bila objavljena 😉
miran985 Objavljeno December 15, 2024 Objavljeno December 15, 2024 pred 2 urami, Luka66 pravi: Alu se vari že od 1.WW med 2.WW so že začeli veriti Alu s tehnologijo MIG in TIG za letala, tako da nič kaj nova in posebna tehnologija, vse odvisno od tega kakšna kvaliteta se zahteva in s čim je zadovoljen naročnik, predvsem strošek.... tele so od Crosspro Alu lepo zvarjen Tole pa od GS, stranski nosilci, sicer ne Ali ampak zvar tudi za pogledat Pa crashi od D Sicer lepota zvara nima kaj veliko s trdnostjo le tega, daje pa nek vtis o celotni izdelavi izdelka. Huh, še dobro da zaščite za roke niso OEM 😉 SREČNO za roke niso OEM 😉 SREČNO Taki vari kjer ni ALU so po vsem motorju.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se