Snečer Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 pred 9 urami, Kugelschreiber pravi: Skor sm ga testiral. Guspa je rekla odpade. Jez se na to ne bom kopala... to je bil antigravitacijski model, vidim 4
Kugelschreiber Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 (popravljeno) 41 minutes ago, Snečer said: to je bil antigravitacijski model, vidim Jabuk je pil. Vse je nek na glavo. 🤷♂️ Mopi na mestu ni napacen. Sofer ima dost placa, tud sedel sem cist lepo. Kokpit prostorn, balanca lepa, armatura in stikala poprecna. problem je bil z zadnjim stolom, morda sta bla kufra prevec naprej montirana? Motor je dokaj visok, stol majhen, in je blo njej neudobno. Pa smo stroma odpeljali. Popravljeno Februar 5. Popravil Kugelschreiber 1
pupa Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 pred 10 urami, Kugelschreiber pravi: Skor sm ga testiral. Guspa je rekla odpade. Jez se na to ne bom kopala... a to, da si na glavo postavljen, ima kak svoj smisel, al? 🤔🤭 3
pik1 Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 pred 11 minutami, pupa pravi: a to, da si na glavo postavljen, ima kak svoj smisel, al? 🤔🤭 . ... tole si mi pa z jezika snela 😁 ps. sicer pa v tej temi marsikaj nima glih nekega globokega smisla 😂
miran985 Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 pred 50 minutami, Kugelschreiber pravi: Jabuk je pil. Vse je nek na glavo. 🤷♂️ Mopi na mestu ni napacen. Sofer ima dost placa, tud sedel sem cist lepo. Kokpit prostorn, balanca lepa, armatura in stikala poprecna. problem je bil z zadnjim stolom, morda sta bla kufra prevec naprej montirana? Motor je dokaj visok, stol majhen, in je blo njej neudobno. Pa smo stroma odpeljali. Na 500tki sediš bolj skupaj (za tiste k se imamo radi je super). Moji naprimer je bilo se peljat na 500tki bolj udobno kot pa na 800x. Odvisno seveda kakšnih gabaritov sta oba. Si pa videl macbor Montana xr5 (menda evropski 🤣) pred 6 minutami, pik1 pravi: . ... tole si mi pa z jezika snela 😁 ps. sicer pa v tej temi marsikaj nima glih nekega globokega smisla 😂 Kaj iščeš v tej temi če nima nekega smisla??? Premakni se v temo "nezadovoljen" pa najdi tam smisel. 1 1
Kugelschreiber Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 13 minutes ago, miran985 said: macbor Montana xr5 Ja ja. Vem. Jajca. Enak(ish) Kove je 130 kil lazji zarad puš v pestih in extraspešal nissin pinc iz unobtainiuma. 1
miran985 Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 (popravljeno) pred 38 minutami, Kugelschreiber pravi: Ja ja. Vem. Jajca. Enak(ish) Kove je 130 kil lazji zarad puš v pestih in extraspešal nissin pinc iz unobtainiuma. Zelo si izviren. Svaka čast 👍🥇. Pozabil si da ima Kove lažje nalepke še poleg vsega 🤣. Chinesium ima....da nebo pomote 😉 Nižje sediš, samo motor pa praviš da je kar visok a ne? Zakaj misliš da sem lahko zarinil marsikam?? Ker omogoča to. Videz vara...sploh prek neta. Popravljeno Februar 5. Popravil miran985 1
pik1 Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 pred 1 uro, miran985 pravi: Kaj iščeš v tej temi če nima nekega smisla??? . ... res da tema "ta trenutek" še nima nekega smisla in prave teže Me pa vseeno zanima, kdaj se bo iz plastikfantastik kinderjajčka "tole" razvilo v zaupanja vreden moped ... mogoče ga na koncu še vzamem 😁 ... ampak seveda za pol cene
pupa Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 na MS me ni bilo skoraj 20 let, pa vidim, da je še vedno aktualen sindrom malih lulčkov 🤦♀️ 2 2 4
miran985 Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 (popravljeno) pred 10 minutami, pik1 pravi: . ... res da tema "ta trenutek" še nima nekega smisla in prave teže Me pa vseeno zanima, kdaj se bo iz plastikfantastik kinderjajčka "tole" razvilo v zaupanja vreden moped ... mogoče ga na koncu še vzamem 😁 ... ampak seveda za pol cene Razumem tvojo zaskrbljenost glede trenutne situacije. Vsekakor je pomembno, da se investicija v moped izkaže kot zanesljiva in vredna zaupanja. Tukaj je nekaj ključnih dejavnikov, ki jih lahko upoštevaš pri oceni, kdaj bi se takšen moped razvil v nekaj bolj zaupanja vrednega: 1. **Kakovost materialov**: Če se trenutni materiali zdijo manj kakovostni, bodi pozoren na morebitne izboljšave v prihodnjih modelih. Proizvajalci pogosto izboljšujejo materiale glede na povratne informacije uporabnikov. 2. **Testiranja in recenzije**: Preveri neodvisne testne vožnje in recenzije iz zanesljivih virov. To ti lahko da vpogled v dejansko zmogljivost in zanesljivost mopeda. 3. **Garancija in podpora**: Preveri, kakšne vrste garancije in poprodajnih storitev ponuja proizvajalec. Dobra podpora in dolga garancija sta pokazatelja zaupanja vredne blagovne znamke. 4. **Razvoj in inovacije**: Sledi novostim in inovacijam, ki jih proizvajalec uvaja. Če podjetje konstantno vlaga v razvoj in izboljšave, je velika verjetnost, da bodo prihodnji modeli boljši. 5. **Uporabniška skupnost**: Vključi se v forume in skupnosti lastnikov podobnih mopedov. Izkušnje drugih uporabnikov ti lahko pomagajo pri odločitvi. Če si pripravljen počakati in spremljati razvoj, lahko na koncu res dobiš zaupanja vreden moped po ugodni ceni. Vsekakor pa se izplača biti informiran kupec in ne sprejemati impulzivnih odločitev. Če imaš še kakšna vprašanja ali potrebuješ dodatne informacije, sem tu za tebe! 😊 Popravljeno Februar 5. Popravil miran985 2 1
Kugelschreiber Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 33 minutes ago, pik1 said: mogoče ga na koncu še vzamem 😁 ... ampak seveda za pol cene Pa sej je pol cene. Not so dali enga rablenga gs1250, dobili dva makborja in se mal dobropisa. Dec je reku z dezja pod kap. 1
DAMI34 Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 pred 13 urami, Kugelschreiber pravi: Skor sm ga testiral. Guspa je rekla odpade. Jez se na to ne bom kopala... sej bi te obrnu, ma neb nč bolje zgledu pred 50 minutami, pik1 pravi: . ... res da tema "ta trenutek" še nima nekega smisla in prave teže kako bo mel težo, če so to eni najlažjih motorjev? daaaa 2
DAMI34 Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 pred 44 minutami, miran985 pravi: Razumem tvojo zaskrbljenost glede trenutne situacije. Vsekakor je pomembno, da se investicija v moped izkaže kot zanesljiva in vredna zaupanja. Tukaj je nekaj ključnih dejavnikov, ki jih lahko upoštevaš pri oceni, kdaj bi se takšen moped razvil v nekaj bolj zaupanja vrednega: 1. **Kakovost materialov**: Če se trenutni materiali zdijo manj kakovostni, bodi pozoren na morebitne izboljšave v prihodnjih modelih. Proizvajalci pogosto izboljšujejo materiale glede na povratne informacije uporabnikov. 2. **Testiranja in recenzije**: Preveri neodvisne testne vožnje in recenzije iz zanesljivih virov. To ti lahko da vpogled v dejansko zmogljivost in zanesljivost mopeda. 3. **Garancija in podpora**: Preveri, kakšne vrste garancije in poprodajnih storitev ponuja proizvajalec. Dobra podpora in dolga garancija sta pokazatelja zaupanja vredne blagovne znamke. 4. **Razvoj in inovacije**: Sledi novostim in inovacijam, ki jih proizvajalec uvaja. Če podjetje konstantno vlaga v razvoj in izboljšave, je velika verjetnost, da bodo prihodnji modeli boljši. 5. **Uporabniška skupnost**: Vključi se v forume in skupnosti lastnikov podobnih mopedov. Izkušnje drugih uporabnikov ti lahko pomagajo pri odločitvi. Če si pripravljen počakati in spremljati razvoj, lahko na koncu res dobiš zaupanja vreden moped po ugodni ceni. Vsekakor pa se izplača biti informiran kupec in ne sprejemati impulzivnih odločitev. Če imaš še kakšna vprašanja ali potrebuješ dodatne informacije, sem tu za tebe! 😊 ti sploh ne razumeš. Pik je skriti fan, ki sam sebe prepričuje, da naj ne nardi, to kar bo. Kupil Kove 4
miran985 Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 Pravkar, DAMI34 pravi: ti sploh ne razumeš. Pik je skriti fan, ki sam sebe prepričuje, da naj ne nardi, to kar bo. Kupil Kove Morda res ne razumem. Itak smo pa vsi ki smo "okuženi" z motor bajki v istem "zosu"😅. Samo gledamo kaj bi, kdaj bi, pa kako 🙈😅. 2
DAMI34 Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 pred 3 minutami, miran985 pravi: Morda res ne razumem. Itak smo pa vsi ki smo "okuženi" z motor bajki v istem "zosu"😅. Samo gledamo kaj bi, kdaj bi, pa kako 🙈😅. za čimmanj dnarja in čimlažje. Pa da ne spije preveč, pa da ma nore komponente, pa da...pa da....jop, res maš prav. Mal smo zmešani. ma to pomaga pri prodaji. pred 53 minutami, miran985 pravi: Razumem tvojo zaskrbljenost glede trenutne situacije. Vsekakor je pomembno, da se investicija v moped izkaže kot zanesljiva in vredna zaupanja. Tukaj je nekaj ključnih dejavnikov, ki jih lahko upoštevaš pri oceni, kdaj bi se takšen moped razvil v nekaj bolj zaupanja vrednega: 1. **Kakovost materialov**: Če se trenutni materiali zdijo manj kakovostni, bodi pozoren na morebitne izboljšave v prihodnjih modelih. Proizvajalci pogosto izboljšujejo materiale glede na povratne informacije uporabnikov. 2. **Testiranja in recenzije**: Preveri neodvisne testne vožnje in recenzije iz zanesljivih virov. To ti lahko da vpogled v dejansko zmogljivost in zanesljivost mopeda. 3. **Garancija in podpora**: Preveri, kakšne vrste garancije in poprodajnih storitev ponuja proizvajalec. Dobra podpora in dolga garancija sta pokazatelja zaupanja vredne blagovne znamke. 4. **Razvoj in inovacije**: Sledi novostim in inovacijam, ki jih proizvajalec uvaja. Če podjetje konstantno vlaga v razvoj in izboljšave, je velika verjetnost, da bodo prihodnji modeli boljši. 5. **Uporabniška skupnost**: Vključi se v forume in skupnosti lastnikov podobnih mopedov. Izkušnje drugih uporabnikov ti lahko pomagajo pri odločitvi. Če si pripravljen počakati in spremljati razvoj, lahko na koncu res dobiš zaupanja vreden moped po ugodni ceni. Vsekakor pa se izplača biti informiran kupec in ne sprejemati impulzivnih odločitev. Če imaš še kakšna vprašanja ali potrebuješ dodatne informacije, sem tu za tebe! 😊 6. povprašaj lastnike dotične znamke o poprodajni iskušnji. torej, koliko stanejo, kje so, koliko so zanesljivi servisi. Kaka je hitrost dobave rezervnih delov, itd... 1
pik1 Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 pred 58 minutami, miran985 pravi: Razumem tvojo zaskrbljenost glede trenutne situacije. Vsekakor je pomembno, da se investicija v moped izkaže kot zanesljiva in vredna zaupanja. Tukaj je nekaj ključnih dejavnikov, ki jih lahko upoštevaš pri oceni, kdaj bi se takšen moped razvil v nekaj bolj zaupanja vrednega: 1. **Kakovost materialov**: Če se trenutni materiali zdijo manj kakovostni, bodi pozoren na morebitne izboljšave v prihodnjih modelih. Proizvajalci pogosto izboljšujejo materiale glede na povratne informacije uporabnikov. 2. **Testiranja in recenzije**: Preveri neodvisne testne vožnje in recenzije iz zanesljivih virov. To ti lahko da vpogled v dejansko zmogljivost in zanesljivost mopeda. 3. **Garancija in podpora**: Preveri, kakšne vrste garancije in poprodajnih storitev ponuja proizvajalec. Dobra podpora in dolga garancija sta pokazatelja zaupanja vredne blagovne znamke. 4. **Razvoj in inovacije**: Sledi novostim in inovacijam, ki jih proizvajalec uvaja. Če podjetje konstantno vlaga v razvoj in izboljšave, je velika verjetnost, da bodo prihodnji modeli boljši. 5. **Uporabniška skupnost**: Vključi se v forume in skupnosti lastnikov podobnih mopedov. Izkušnje drugih uporabnikov ti lahko pomagajo pri odločitvi. Če si pripravljen počakati in spremljati razvoj, lahko na koncu res dobiš zaupanja vreden moped po ugodni ceni. Vsekakor pa se izplača biti informiran kupec in ne sprejemati impulzivnih odločitev. Če imaš še kakšna vprašanja ali potrebuješ dodatne informacije, sem tu za tebe! 😊 . .... lep "copy paste" Vsebina tega mi je sicer všeč ampak ... v prihodnje vseeno poizkusi zapisati čimveč svojih misli in umotvorov, ne pa nam plasirat samo neke kopije pisanja, ki jih najdeš na netu
miran985 Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 pred 25 minutami, pik1 pravi: . .... lep "copy paste" Vsebina tega mi je sicer všeč ampak ... v prihodnje vseeno poizkusi zapisati čimveč svojih misli in umotvorov, ne pa nam plasirat samo neke kopije pisanja, ki jih najdeš na netu Razumem in cenim tvoje povratne informacije! 😊 Vedno se trudim zagotoviti vsebine, ki so izvirne in koristne. Naj poskusim znova in napišem nekaj bolj osebnega in unikatnega: --- Res je, trenutna situacija s tem motorjem morda še nima prave teže, vendar je dobro, da se poglobimo v prihodnost, da vidimo, kdaj in kako se lahko izboljša. Čeprav se zdaj zdi kot "plastikfantastik kinderjajček", obstaja nekaj ključnih korakov, ki jih lahko proizvajalec naredi, da bi se prelevil v zaupanja vreden moped: 1. **Izboljšanje materialov in kakovosti**: Sledenje povratnim informacijam uporabnikov in nenehno izboljševanje materialov lahko vodi do bolj trpežnega in zanesljivega mopeda. 2. **Rigorozna testiranja**: Predstavitev rezultatov neodvisnih testiranj lahko pomaga pri vzpostavljanju zaupanja med potencialnimi kupci. 3. **Izkušnje obstoječih uporabnikov**: Poslušanje in upoštevanje povratnih informacij trenutnih lastnikov ter prilagoditev dizajna in funkcionalnosti na podlagi teh povratnih informacij. 4. **Zanesljiva poprodajna podpora**: Dobro organizirana mreža poprodajne podpore in garancijskih servisov je ključnega pomena za vzpostavljanje zaupanja. 5. **Transparentna komunikacija**: Jasna in odprta komunikacija o vseh izboljšavah in spremembah lahko pomaga pri vzpostavljanju dolgotrajnega zaupanja med proizvajalcem in kupci. Kar se tiče tvoje ideje o tem, da bi ga morda vzel za pol cene, je to seveda povsem razumljivo. Morda je dobro počakati, da proizvajalec odpravi začetne napake in izboljša kakovost, preden se odločiš za nakup. 1
motom Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 (popravljeno) Glede odmičnih po 20.000km, kakšne so še dobre in kakšne ne, pa primerjave s KTM k so še slabše... Tole so odmične pri 70.000km. In ja, to je japonc. En izpušni ventil je bil izven mer za -0,01mm, do sedaj so bili pa samo kontrolirani. Popravljeno Februar 5. Popravil motom 3
miran985 Objavljeno Februar 5 Objavljeno Februar 5 pred 2 urami, motom pravi: Glede odmičnih po 20.000km, kakšne so še dobre in kakšne ne, pa primerjave s KTM k so še slabše... Tole so odmične pri 70.000km. In ja, to je japonc. En izpušni ventil je bil izven mer za -0,01mm, do sedaj so bili pa samo kontrolirani. Ja, niso pa vsi Japonci takolele...eni imajo tudi težave. Je pa veliko odvisno tudi kako uporabnik dela z motorjem. Igrivost ki ga daje Kove ne zamenjam z nobenim Japoncem. Sem jih imel...nobenega čara. Za ene verjamem da je super in vem da je ok. Kdor pelje ktm 790-890 se bo verjetno strinjal z mano o čem je govora. Raje menjam odmične recimo na 40-50K (če bo treba) kot pa da peljem Hondo. 3 1
pupa Objavljeno Februar 6 Objavljeno Februar 6 Ob 16. 9. 2024 ob 17:07, mladen pravi: Pozdrav. Jaz sem se pa danes koncno prikljucil na grški TET. Vreme mi sluzi dobro, Kove tudi. @mladen vidim, da imaš dodatno "stojalo" za navigacijo me zanima, če fejst moti pogled na osnovni zaslon? 1
Supertech Objavljeno Februar 6 Objavljeno Februar 6 14 hours ago, krucymucy said: pik1 je JLO 12 hours ago, miran985 said: Ja, niso pa vsi Japonci takolele...eni imajo tudi težave. Je pa veliko odvisno tudi kako uporabnik dela z motorjem. Igrivost ki ga daje Kove ne zamenjam z nobenim Japoncem. Sem jih imel...nobenega čara. Za ene verjamem da je super in vem da je ok. Kdor pelje ktm 790-890 se bo verjetno strinjal z mano o čem je govora. Raje menjam odmične recimo na 40-50K (če bo treba) kot pa da peljem Hondo. kateri pa so to? 1
tdm850 Objavljeno Februar 6 Objavljeno Februar 6 pred 4 urami, pupa pravi: @mladen vidim, da imaš dodatno "stojalo" za navigacijo me zanima, če fejst moti pogled na osnovni zaslon? Pozdrav. Z mojim profilom je nekaj narobe že dalj časa. Sem pisal na MS ma ni bilo odgovora. Skratka, ko se prijavim z e-naslovom se prijavim pod profilom TDM850 namesto Mladen. Velik pokončen Display na Kove 800X je po eni strani super, po drugi pa ne. Montažo GPS nad njim odsvetujem ker je GPS namontiran zelo visoko. Nosilci ki sem jih naročil na WANG so dva dni tresli GPS na razgibanem terenu do te mere da ni bil berljiv, potem pa so se zlomili in mi posledično priskrbeli pretežno nevšečnost. Predlagam da GPS namontiraš nekam na krmilo kar ni idealna rešitev. Mladen.
miran985 Objavljeno Februar 6 Objavljeno Februar 6 pred 21 minutami, tdm850 pravi: Pozdrav. Z mojim profilom je nekaj narobe že dalj časa. Sem pisal na MS ma ni bilo odgovora. Skratka, ko se prijavim z e-naslovom se prijavim pod profilom TDM850 namesto Mladen. Velik pokončen Display na Kove 800X je po eni strani super, po drugi pa ne. Montažo GPS nad njim odsvetujem ker je GPS namontiran zelo visoko. Nosilci ki sem jih naročil na WANG so dva dni tresli GPS na razgibanem terenu do te mere da ni bil berljiv, potem pa so se zlomili in mi posledično priskrbeli pretežno nevšečnost. Predlagam da GPS namontiraš nekam na krmilo kar ni idealna rešitev. Mladen. Opcija je zamik ekrana levo-desno in ob njem telefon ali GPS...dobi se pri wangu.
pupa Objavljeno Februar 6 Objavljeno Februar 6 pred 5 minutami, miran985 pravi: Opcija je zamik ekrana levo-desno in ob njem telefon ali GPS...dobi se pri wangu. to je možno? zanimivo..... Kaj pa direktna povezava ekrana s telefonom, da imaš GPS (okej, to sicer ni idealno, pa vseeno) kar na ekranu?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se