Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 minutami, XTR pravi:

Se že polnijo skladišča,... kot pri KTM-u. :P 

Hm...Dami, super novica. Očitno so motorji na zalogi in na voljo TAKOJ!😅

Je skoraj kot pri KTM ja. Z minimalno razliko. Motorji že imajo svoje lastnike. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 51 minutami, XTR pravi:

Se že polnijo skladišča,... kot pri KTM-u. :P 

no v bistvu, je fajn videt polno skladišče mopedov (predidevam, da je vse prodano ali skoraj vse) , predvsem pa lično urejene škatle levo in desno, regale, kar pomeni, da je zaloga delov na voljo.

Kakorkol...meni osebno lepo.

Objavljeno

Na prvi dirki za svetovno prvenstvo v superbiku v Portimau, je Kove z novim modelom 350 in voznikom Fernandom ugnal konkurenco.

 

IMG-68e62c56f05d117528150f47d0b58f55-V.jpg

  • Všeč mi je 5
Objavljeno
pred 1 uro, Ni3ous pravi:

V Sloveniji imamo to čast, da smo prvi v EU prejeli težko pričakovani motocikel Kove 800 Rally. Šele pred kratkim so dobili nekaj primerkov v ZDA, tako da še vedno govorimo o zelo zelo redkem motorju. Sedaj pa lahko vidimo točne specifikacije komercialnega modela v živo in jih realno ocenimo.

Ker sem bil pred 800 Rally verzijo lastnik in aktiven uporabnik 800 PRO, o katerem sem že pisal, bom tukaj bolj osredotočen na razlike, ki so lahko pomembne za naprednejšega uporabnika, ki so mu najpomembnejše terenske zmogljivosti. Nekaj več stvari postaja jasnih zdaj, ko sem si lahko prvi serijski izdelek na evropskih tleh ogledal od blizu – saj vemo da pred serijske izvedbe pogosto odstopajo od končnih serijskih izdelkov.

Ena ključnih razlik, ki mi ogromno pomeni pri mojem stilu adventure vožnje, je večji hod vzmetenja spredaj in tudi zadaj, ter več nastavitev. Sprednje vilice so 49 mm YU-AN, enake kot na Kove 450 Rally, le da so tovarniško prilagojene za 800 Rally. Vsaka vilica  posebej ima nastavljiv COMP zgoraj in REB spodaj. Uporabnikom nam bo prav prišlo, da naj bi bile te vilice paralela Showi, kar pomeni tudi lažje dobavljiv servisni material. Tudi zadaj je amortizer prav tako vzet od KOVE 450 Rally, seveda tovarniško dodelan, ima več hoda in pa tudi nastavitev HIGH/LOW speed COMP damping, česar PRO nima.

Pomembna razlika so tudi ožji obroči za gume z zračnicami – zaradi tega je motor bolj okreten, pa tudi omogoča uporabo bolj resnih terenskih gum, ki imajo mehkejšo karkaso in so bolj primerne za adv vožnjo in razgiban teren. Obroči pa po občutku tehtajo približno polovico manj kot tisti na 800 PRO.

800 Rally je tudi občutno lažji – Pri KOVE pravijo za kar 12 kg v primerjavi s PRO, ki je že tako ali tako daleč najlažji v segmentu Twinov. Jutri izraznem gorivo, stehtam in poročam. Če to drži, samo kapo dol, pa četudi bo samo blizu temu. Po videnem je motor v kombinaciji z izboljšanim vzmetenjem, lažjimi obroči in bolj namensko gumo čisto druga pošast – komaj čakam da ga zapeljem iz asfalta in malo bolj sprobam.

Zanimala me je tudi omejitev končne hitrosti in vesel sem, da ni dosežena z drugačnim prestavnim razmerjem v menjalniku ali na verižnikih. Namreč nisem si želel višjih obratov pri tranzitih. Omejitev je zgolj elektronska, prestavna razmerja ostajajo enaka. Pametna poteza.

V oči padejo tudi kvalitetnejši deli – CNC rezkani triple clamps, CNC rezkane ostale drobne komponente, alu subframe, res solidna izdelava brez pripomb.

Oddaljenost od tal je pri 800 Rally 293 mm, kar je za Twin konkretno, sploh če veš da je Husqvarna 701 kar 13 mm nižja. In ker je 800 Rally višji od 800PRO, je tudi stranska tačka podaljšana za 13 mm, da se lepo kompenzira višina in naklon pri parkiranju.

Na spletu sem videl nekaj pritožb, da motor nima steering damperja, ki je bil promoviran v predprodaji, ampak ob tem večinoma pozabijo, da je motor tudi 2000 € cenejši, kot je bilo prvotno napovedano. Bodimo iskreni,  kompromis je popolnoma sprejemljiv – triple clamp in plastike so že pripravljene za bolt-on stabilizator, tako da si ga lahko vsak po želji doda, pa še prišpara zraven.

Skratka – Kove 800 Rally ni samo PRO z nalepkami. Z vsem, kar prinaša – vzmetenje, masa, obroči, gume, višina, moč, kvaliteta komponent… – je čisto druga zverina, ki končno prinaša tisto ultimativno kombinacijo adventure motocikla, ki je bila vse predolgo iskana iz strani uporabnikov. Terenska lahkotnost, okretnost, kvalitetno vzmetenje, zmogljivost, cena... Vse to se sedaj dobi v enem paketu pod imenom KOVE 800 RALLY. 

PRO RALLY.jpg

WhatsAppova datoteka Slika, 2025-03-31 ob 14.16.52_8a68dd13.jpg

WhatsAppova datoteka Slika, 2025-03-31 ob 14.16.52_d5f5e590.jpg

WhatsAppova datoteka Slika, 2025-03-31 ob 14.16.51_311eadc4.jpg

WhatsAppova datoteka Slika, 2025-03-31 ob 14.16.51_b3694ed0.jpg

WhatsAppova datoteka Slika, 2025-03-31 ob 14.16.51_dcb1012f.jpg

WhatsAppova datoteka Slika, 2025-03-31 ob 14.16.51_1a828b23.jpg

WhatsAppova datoteka Slika, 2025-03-31 ob 14.16.47_f9865955.jpg

WhatsAppova datoteka Slika, 2025-03-31 ob 14.16.47_62849b4a.jpg

WhatsAppova datoteka Slika, 2025-03-31 ob 14.16.34_e4aa139f.jpg

WhatsAppova datoteka Slika, 2025-03-31 ob 14.16.33_21ea8a78.jpg

WhatsAppova datoteka Slika, 2025-03-31 ob 14.16.33_310cc9fd.jpg

Veš kaj je zanimivo? Nobena kamera ne ujame pravega barvnega odtenka.😉

  • Všeč mi je 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!