Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno

Precej uspešen teden za ekipo KOVE. Dobre uvrstitve v različnih kategorijah na rallyju Aragon.

Screenshot_20250729-065027.png

  • Všeč mi je 1
  • Srček 1
Objavljeno

Firbec pa tak...nekaj novega

20250807_211637.jpg.db30f2b744f3a4ba471882928fed4094.jpg

20250807_211945.jpg.25f63f211af6cd319cf8671d92121f67.jpg

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 2
  • Zmeden 1
  • Šokiran 3
Objavljeno
pred 10 urami, motom pravi:

Firbec pa tak...nekaj novega

20250807_211637.jpg.db30f2b744f3a4ba471882928fed4094.jpg

20250807_211945.jpg.25f63f211af6cd319cf8671d92121f67.jpg

 

Neka moderna ključavnica za zaklepanje :D

  • Haha 2
  • Šokiran 1
Objavljeno

Ena kratka osebna izkaznica Kove. Zakaj smo drugačni.

 

Objavljeno

image.png.72fbf8a813e904f9c7d8d66e152d5abf.png

 

a tole se ti zdi fajn reklama? 🤣

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 18 minutami, nejc74 pravi:

image.png.72fbf8a813e904f9c7d8d66e152d5abf.png

 

a tole se ti zdi fajn reklama? 🤣

Je reklama? Pač mnenje nekoga, s katerim se pač strinjam v 90%.

Z dejstvi je zadel, glede vzrokov je ugibal.

Bistvo Kove pa je definitivno strnil. Se v prav vsakem modelu pozna drugačnost pristopa,ki ga je opisal.

Objavljeno (popravljeno)
On 8/9/2025 at 6:51 PM, DESMODUE said:

Ena kratka osebna izkaznica Kove. Zakaj smo drugačni.

 

Na kratko: da premagas japonce, uzames evropski agregat in metode ki jih uporabljajo europske premium znamke...  ;)

Popravljeno . Popravil Swe
Objavljeno
pred 11 minutami, Swe pravi:

Na kratko: da premagas japonce, uzames evropski agregat in metode ki jih uporabljajo europske premium znamke...  ;)

ja in ne. Vsaka kitajska znamka ima svoj pristop. Nekatere stavijo na izgled,opremo,dostopno ceno,ogromno modelov v ponudbi.

Nekateri pa imajo samosvojo filozofijo drugačnosti,ki zaenkrat navdušuje in prepriča z športnimi uspehi. 

Med slednje spada Kove,za katerega je značilno,da se iz dirkalnika naredi motocikel za množice in ne obratno.

Kar seveda ne ustreza vsem,zato pa je super,da je toliko izbire na trgu, in če ne nasedeš marketingu,fb,tik tok influencerjem in AI podpori,zagotovo najdeš pravi motocikel zase

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
10 minutes ago, DESMODUE said:

Kar seveda ne ustreza vsem,zato pa je super,da je toliko izbire na trgu, in če ne nasedeš marketingu,fb,tik tok influencerjem in AI podpori,zagotovo najdeš pravi motocikel zase

  Tule pa nimam cisto nič dodati!

Objavljeno
pred 9 minutami, DESMODUE pravi:

če ne nasedeš marketingu,fb,tik tok influencerjem in AI podpori,zagotovo najdeš pravi motocikel zase

 

MS si pa spustu😠😂🤣

  • Všeč mi je 1
  • Haha 3
Objavljeno

En lep slovenski video.

Naš Tomaž Jernejšek že lepo uživa s svojim Kove 800x rally.

Mx proga v Slovenj Gradcu.

 

  • Všeč mi je 3
  • Hvala 2
Objavljeno

Samo tole bom tukaj pustil.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 8 urami, krucymucy pravi:

Samo tole bom tukaj pustil.

Realna ocena...takih predstavitev primanjkuje povsod, vsak plus ima tudi svoj minus, čudežev ni...

Objavljeno
pred eno uro, vandrovec pravi:

Realna ocena...takih predstavitev primanjkuje povsod, vsak plus ima tudi svoj minus, čudežev ni...

Realnih ocen NI.

To pa zato ,ker je vsaka zaznava subjektivna.

Kar  je za nekoga plus,je za drugega lahko minus in obratno.

Ko sem prvič obrnil pletenico plina motocikla,sem doživel čudež. Bil sem star 12 let, motocikel je bil Tomosov A3. Je bil popoln? Ja, zame v tistem momentu je bil popoln.

Enako reakcijo želim videti na obrazih ljudi,ki se vrnejo s testne vožnje.

Pomerjati,poskušati,občutiti. Preveč motociklov sem kupil brez preizkusa in preveč mi jih je pustilo nek mlačen občutek. Več kot 80% motorjev sem prodal z manj kot 5000km.

motocikel mora vzbuditi čustva,voljo po vožnji,kako neprespano noč...mora biti malo čudežen. 

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Dejstva so realna, občutki so lahko subjektivni...lahko je občutek, da ima 150 kg ampak tehtnica pokaže realno, itd...ker je lažji ima manj nosilnosti. Nič novega niso izumili s tem motorjem le prilagodili so ga za malo bolj terensko usmerjene popotnike...🙂

Objavljeno
pred 21 minutami, vandrovec pravi:

Dejstva so realna, občutki so lahko subjektivni...lahko je občutek, da ima 150 kg ampak tehtnica pokaže realno, itd...ker je lažji ima manj nosilnosti. Nič novega niso izumili s tem motorjem le prilagodili so ga za malo bolj terensko usmerjene popotnike...🙂

Stvar pogleda in mišljenja.

Morda je prilagojen za bolj terensko usmerjene popotnike, dejstvo pa je, da na testnih vožnjah vsakemu priporočam izlet do jezerskega. Po asfaltnih ovinkih seveda. In kako zanimivo je gledati izraze začudenja in navdušenja,ko se vrnejo nazaj,ne glede na to kaj vozijo ali so vozili. Okvir,masa,razporeditev mase in vzmetenje,geometrija ne pomenijo prednosti samo na terenu,ampak z naskokom tudi na asfaltu, sploh na zavitih,ozkih cestah,ki jih baje motoristi obožujemo. Pač združuje izjemno lahkotnost,nenapornost v vožnji, hkrati pa daje občutek stabilnosti in varnosti. Če dodamo zraven še strašno zabaven agregat, sproščeno ergonomijo in zelo modularne zavore,gre za res krasenpaket. Je Kove edini in čudežni zaradi tega? Kje pa! Je pa res,da je prvenu uspelo združiti vse našteto v res fantastično celoto,ki deluje na vseh podlagah.

Še 2 meseca,pa se testnemu 800pro pridružil še bolj cestno usmerjeni 800travel. Bo na njem izumljenega kaj novega? Ne,ker ni potrebe! Samo prave sestavine daš v jed in je končni rezultat lahko izjemen.

Na drugi strani traku je pa 800rally, precej bolj terensko usmerjen motocikel,ki je postavil mejnik v razmerju mase in moči v segmentu, motocikel,ki je "out of the box" sposoben odpeljati dirko na mx progi ali na tridnevni extreme enduro dirki.

Čudež? Seveda ne! Gre za odločitev v glavi,poslušanje zahtev kupcev in predanost cilju. Če je že v inženirski glavi v ospredju postavljena visoka zahteva in je količina truda prilagojena visokemu cilju, se na končnem izdelku to pozna.

Subjektivno in objeltivno😉

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Objavljeno

Objektivno gledano pa čisto normalno vozen motor kot drugi... če se voziš normalno :)

Objavljeno
pred 24 minutami, Snečer pravi:

Objektivno gledano pa čisto normalno vozen motor kot drugi... če se voziš normalno :)

Kakšen pa je nenormalno vozen motor? Če se voziš normalno.

Objavljeno
pred 1 minuto, DESMODUE pravi:

Kakšen pa je nenormalno vozen motor? Če se voziš normalno.

woblanje, zdrsi, drsanje materiala, zanašanje zaradi teže v ovinku in pri zaviranju, neuravnoteženo, vse kar pač ni normalno = okvara ali konstrukcijski feler

 

Objavljeno

Pri versysu gre torej za konstrukcijski feler? 

11 hours ago, DESMODUE said:

Še 2 meseca,pa se testnemu 800pro pridružil še bolj cestno usmerjeni 800travel. Bo na njem izumljenega kaj novega? Ne,ker ni potrebe! Samo prave sestavine daš v jed in je končni rezultat lahko izjemen.

Jah so, manjsa kolesa, tempomat...

Objavljeno
13 hours ago, vandrovec said:

Realna ocena...takih predstavitev primanjkuje povsod, vsak plus ima tudi svoj minus, čudežev ni...

ja, ampak motijo ga take stvari, ki mene recimo ne. 

- tempomata v gozdu si ne predstavljam.

- da med voznjo ne morem izklopiti ABS tudi ne, ker je od prvega dneva deaktiviran.

- TC? izklopljen. Itak je samo zaradi homologacije tam.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
11 hours ago, DESMODUE said:

Še 2 meseca,pa se testnemu 800pro pridružil še bolj cestno usmerjeni 800travel.

oktobra? Bi se prišel pelat! Kolko pa ima  nosilnosti? In koliko nese 800pro? 

Objavljeno (popravljeno)

800X pro ima nosilnost 162kg. 

Dva krucija. 

Tracer 900 GT ima nosilnost pa 170kg pa nisem videl se nikogar jamrat da so sparali. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 59 minutami, Snečer pravi:

woblanje, zdrsi, drsanje materiala, zanašanje zaradi teže v ovinku in pri zaviranju, neuravnoteženo, vse kar pač ni normalno = okvara ali konstrukcijski feler

 

teh konstrukcijskih felerjev se pri vožnji po predpisih,brez naglih reakcij na plinu,zavorah ali zavijanju sploh ne bi smelo občutiti.

Se jih pa občuti že pri malo bolj dinamični vožnji. Pri mnogih motociklih.

Če kdo trdi,da so masa in ciklistika,prestavna razmerja,zlitje motorja z voznikom za normalno vožnjo nepomembni, živi v zmoti. Se močno občuti. In to ravno pri hitrostih in podlagah, s katerimi se srečujemo v vsakdanu, ne govorim o extremih zaprtih dirkališč s cestno in offroad podlago.

 

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!