Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
8 minutes ago, krucymucy said:

800X pro ima nosilnost 162kg. 

Dva krucija. 

Tracer 900 GT ima nosilnost pa 170kg pa nisem videl se nikogar jamrat da so sparali. 

Đizas.  Al bom shujsal al babo menal? Hehe. 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 12 minutami, Kugelschreiber pravi:

oktobra? Bi se prišel pelat! Kolko pa ima  nosilnosti? In koliko nese 800pro? 

Vabljen. Takoj ko ga utečem bo tvoj👍

Naloži še boljšo polovico,napopni kovčke,pa en avanturistični izlet proti jugu.

 

pred 12 minutami, Kugelschreiber pravi:

oktobra? Bi se prišel pelat! Kolko pa ima  nosilnosti? In koliko nese 800pro? 

Vabljen. Takoj ko ga utečem bo tvoj👍

Naloži še boljšo polovico,napopni kovčke,pa en avanturistični izlet proti jugu.

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 22 urami, krucymucy pravi:

Samo tole bom tukaj pustil.

 

pove, da gre za oskubljen KTMpowerplant in ostalo iz CHinesiuma, ki ob koncu dneva še vedno tehta 196kg... (kar je bolje od konkurence itak, a za teren kot po živem pesku... da ne bi kdo dobil občutka, da je to kot kroska...)

 

 

Objavljeno
pred 34 minutami, krucymucy pravi:

ja, ampak motijo ga take stvari, ki mene recimo ne. 

- tempomata v gozdu si ne predstavljam.

- da med voznjo ne morem izklopiti ABS tudi ne, ker je od prvega dneva deaktiviran.

- TC? izklopljen. Itak je samo zaradi homologacije tam.

 

Ma saj to govorim. Ravno zaradi takih bo na voljo touring izvedenka z vso potrebno ( ali nepotrebno ) opremo (rbw, cornering abs,cornerimg tcs, quichshifter gor/dol, ogrevane ročke,ogrevan sedež, 4 riding modi, 4 nastavitve tcs sistema, tempomat, izboljšana aerodinamika,večji rezervoar za.gorivo). Kar je nekomu manjkalo na cesti, bo sedaj dobil. Kdor hoče brezkompromisnost ima 800rally, kdor hoče nekaj vmes je tu zanj 800pro.

Zelo enostavno in pametno, če mene vprašaš.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 4 minutami, DESMODUE pravi:

teh konstrukcijskih felerjev se pri vožnji po predpisih,brez naglih reakcij na plinu,zavorah ali zavijanju sploh ne bi smelo občutiti.

Se jih pa občuti že pri malo bolj dinamični vožnji. Pri mnogih motociklih.

Če kdo trdi,da so masa in ciklistika,prestavna razmerja,zlitje motorja z voznikom za normalno vožnjo nepomembni, živi v zmoti. Se močno občuti. In to ravno pri hitrostih in podlagah, s katerimi se srečujemo v vsakdanu, ne govorim o extremih zaprtih dirkališč s cestno in offroad podlago.

 

 

 

daj si malo izkopi kak TC, ABS, cornering braking ipd., kakšno pomoč pri sklopki itd. pa olajšaj ročico na 150ps mašini... te še Mitaska ne reši :)

elektronika daje potuho pretežkim in premočnim tankom, da se lahko vozijo "normalno"

vse te motorje, kar sem že zapeljal v karieri, za nobenga ne morem rečt da ni bilo vozno že takoj brez posebnosti, po par km so bili domači, celo gtr1400, kateremu pa se je res enormno občutila teža pri počasni vožnji pri obračanju

upam si trditi, da danes skoraj ni slabega "nevoznega" nakupa pri katerikoli znamki na trgu...

mogoče pa res kdaj pridem na test Kove na Jezersko, da bom lahko s 100kmh vozil serpentine, čisto normalno iz jodlarske smeri, a ne? :) 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 4 minutami, Snečer pravi:

pove, da gre za oskubljen KTMpowerplant in ostalo iz CHinesiuma, ki ob koncu dneva še vedno tehta 196kg... (kar je bolje od konkurence itak, a za teren kot po živem pesku... da ne bi kdo dobil občutka, da je to kot kroska...)

 

 

Bolje od vse konkurence, bolje tudi od vse nižje srednje klase do 500ccm.

Ni kroska, blizu temu občutku je 800rally. 

Da bi bil oskubljen powerplant od ktm in ostalo iz chinesiuma je pa pac nepoznavalski absurd. Take bedarije lahko pričakuješ le še iz ust ameriških redneck patriotov ki se bojijo rdeče barve kot hudič križa

pred 3 minutami, Snečer pravi:

daj si malo izkopi kak TC, ABS, cornering braking ipd., kakšno pomoč pri sklopki itd. pa olajšaj ročico na 150ps mašini... te še Mitaska ne reši :)

elektronika daje potuho pretežkim in premočnim tankom, da se lahko vozijo "normalno"

vse te motorje, kar sem že zapeljal v karieri, za nobenga ne morem rečt da ni bilo vozno že takoj brez posebnosti, po par km so bili domači, celo gtr1400, kateremu pa se je res enormno občutila teža pri počasni vožnji pri obračanju

upam si trditi, da danes skoraj ni slabega "nevoznega" nakupa pri katerikoli znamki na trgu...

mogoče pa res kdaj pridem na test Kove na Jezersko, da bom lahko s 100kmh vozil serpentine, čisto normalno iz jodlarske smeri, a ne? :) 

Pridi pridi...čakam te sezono za sezono. Bova šla skupaj do železne kaple in nazaj. Jaz častim kavo.

  • Haha 1
Objavljeno
pred 7 minutami, DESMODUE pravi:

 

Pridi pridi...čakam te sezono za sezono. Bova šla skupaj do železne kaple in nazaj. Jaz častim kavo.

.

.... a bosta tud kej dirkala ??? :kva2:

... ponavad je bilo tako, da je zadnji plačal kavo :huh:

Objavljeno
pred 10 minutami, DESMODUE pravi:

Bolje od vse konkurence, bolje tudi od vse nižje srednje klase do 500ccm.

Ni kroska, blizu temu občutku je 800rally. 

Da bi bil oskubljen powerplant od ktm in ostalo iz chinesiuma je pa pac nepoznavalski absurd. Take bedarije lahko pričakuješ le še iz ust ameriških redneck patriotov ki se bojijo rdeče barve kot hudič križa

Pridi pridi...čakam te sezono za sezono. Bova šla skupaj do železne kaple in nazaj. Jaz častim kavo.

tak pravi fant v videu, da gre za ktm mašino, ter da je oskubljen material (domneva)

test kove bi mi odprl oči,razsvetlenje, takoj nakup, neviđeni občutki in presežki

nekako tako berem promo material tukaj :)

saj ne vem, kaj naj probam, 500 z antigravitacijo al 800ko supercross

kaj pred testom date kaj v kavo? k sreci je ne pijem oz redko

 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 6 minutami, pik1 pravi:

.

.... a bosta tud kej dirkala ??? :kva2:

... ponavad je bilo tako, da je zadnji plačal kavo :huh:

A se to sme? A ni dirkanje za dirkališča? sem mislil da se bova normalno vozila🤣

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 2 minutami, Snečer pravi:

tak pravi fant v videu, da gre za ktm mašino, ter da je oskubljen material (domneva)

test kove bi mi odprl oči,razsvetlenje, takoj nakup, neviđeni občutki in presežki

nekako tako berem promo material tukaj :)

saj ne vem, kaj naj probam, 500 z antigravitacijo al 800ko supercross

kaj pred testom date kaj v kavo? k sreci je ne pijem oz redko

 

Mi je pik dal idejo. Pride se on. Pa gremo mi trije skupaj. Ti na 800pro, pik na t7, jaz na 510.

Ce bom prvi,mi data za kavo, ce ne bom, dam prvemu prometno skupaj s kupoprodajno pogodbo.

Pošteno?

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
Pravkar, DESMODUE pravi:

Mi je pik dal idejo. Pride se on. Pa gremo mi trije skupaj. Ti na 800pro, pik na t7, jaz na 510.

Ce bom prvi,mi data za kavo, ce ne bom, dam prvemu prometno skupaj s kupoprodajno pogodbo.

Pošteno?

Saj menda ne misliš resno :) da me vabiš na dirko na cesto in da bi tako tvegal. Ni pošteno, niti varno.

Takšen test ne pokaže ničesar, razen da imaš zvečer za cm več občutka... :)

Normalno daj na test da v miru vidim, kako je vozno in to je to, dost je par km, se vse vidi takoj.

 

  • Všeč mi je 2
  • Šokiran 1
Objavljeno
pred 48 minutami, DESMODUE pravi:

Ma saj to govorim. Ravno zaradi takih bo na voljo touring izvedenka z vso potrebno ( ali nepotrebno ) opremo (rbw, cornering abs,cornerimg tcs, quichshifter gor/dol, ogrevane ročke,ogrevan sedež, 4 riding modi, 4 nastavitve tcs sistema, tempomat, izboljšana aerodinamika,večji rezervoar za.gorivo). Kar je nekomu manjkalo na cesti, bo sedaj dobil. Kdor hoče brezkompromisnost ima 800rally, kdor hoče nekaj vmes je tu zanj 800pro.

Zelo enostavno in pametno, če mene vprašaš.

Naj bi bil to najbolj vsestranski motor potem so pa že najmanj tri različice...eden za na cesto, eden za izven ceste, eden za nevem kam...😯

Objavljeno
pred 18 minutami, Snečer pravi:

Saj menda ne misliš resno :) da me vabiš na dirko na cesto in da bi tako tvegal. Ni pošteno, niti varno.

Takšen test ne pokaže ničesar, razen da imaš zvečer za cm več občutka... :)

Normalno daj na test da v miru vidim, kako je vozno in to je to, dost je par km, se vse vidi takoj.

 

Ma kje pa. Pikov predlog sem vkljucil v debato😉

pred 7 minutami, vandrovec pravi:

Naj bi bil to najbolj vsestranski motor potem so pa že najmanj tri različice...eden za na cesto, eden za izven ceste, eden za nevem kam...😯

Ma če prebereš,kar sem vsaj 5x že napisal, bi pa moralo biti jasno no.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 4 minutami, DESMODUE pravi:

Ma kje pa. Pikov predlog sem vkljucil v debato😉

Ma če prebereš,kar sem vsaj 5x že napisal, bi pa moralo biti jasno no.

v kitajščini pišeš :)

  • Haha 2
Objavljeno
1 hour ago, Snečer said:

tak pravi fant v videu, da gre za ktm mašino, ter da je oskubljen material (domneva)

test kove bi mi odprl oči,razsvetlenje, takoj nakup, neviđeni občutki in presežki

nekako tako berem promo material tukaj :)

saj ne vem, kaj naj probam, 500 z antigravitacijo al 800ko supercross

kaj pred testom date kaj v kavo? k sreci je ne pijem oz redko

 

500 z antigravitacijo :lol1:kam pa je mirana odneslo? A zdej bo pa res najdi vago? 

Objavljeno
48 minutes ago, vandrovec said:

Naj bi bil to najbolj vsestranski motor potem so pa že najmanj tri različice...eden za na cesto, eden za izven ceste, eden za nevem kam...😯

Celo Honda, tvrdka s prožnostjo in prilagodljivostjo eruptivne kamnine, je popustila, in bestseller Afriko Twin ponudla z dvemi velikostmi koles. Meni bos 21 spredej prodal nikada, mozda ni tada! Obstajajo pa prepricani ofroaderji in jim brez 21/18 in XYZ+n mm hoda vzmetenja ni za prezvet. 
 

jez zaman cakam cb750x. Rad bi NC750x, s hornet/transalp mašino. 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

komentiranje se zacne na 4:20

 

Objavljeno
pred 10 urami, Kugelschreiber pravi:

Celo Honda, tvrdka s prožnostjo in prilagodljivostjo eruptivne kamnine, je popustila, in bestseller Afriko Twin ponudla z dvemi velikostmi koles. Meni bos 21 spredej prodal nikada, mozda ni tada! Obstajajo pa prepricani ofroaderji in jim brez 21/18 in XYZ+n mm hoda vzmetenja ni za prezvet. 
 

jez zaman cakam cb750x. Rad bi NC750x, s hornet/transalp mašino. 

 

Če je osnova dobra, je več izpeljank iz te osnove kvečjemu odlična odločitev.

Ne gre samo za opremo in elektroniko, dostikrat spregledano dejstvo je tudi to, da je z uporabo koles manjšega premera manjša tudi oddaljenost sedeža od tal. Marsikateremu vozniku/voznici bo to zelo všeč.

Transalpko si pa sam naredi v 19/17 col tubless setting. Taka bi morala po mojem mnenju biti že v osnovi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 18. 8. 2025 ob 22:17, Kugelschreiber pravi:

Meni bos 21 spredej prodal nikada, mozda ni tada!

Mene pa zanima zakaj? Lastne (slabe) izkušnje ali samo predsodek, prepričanje brez osnove?

Objavljeno
54 minutes ago, Joker said:

Mene pa zanima zakaj? Lastne (slabe) izkušnje ali samo predsodek, prepričanje brez osnove?

1. 99,99% vozim asfalt. 
2. Letos sem vozil ‘24 Africo AS, in ce sem ovinke malo...popopral, se je tist obcutek velikega kolesa na belanci stopnjeval. 
3. Vsakic ko sedem na motor s kolesi 17/17, se vozim bol sprosceno, naravno, instiktivno. 19/17 je kompromis, ki sem ga ze navajen. Vsec mi pa ni. 
4. Lita kolesa imam precej raje kot napere. 
 

vse je subjektivno, ni pa kaprica brez podlage. Zelo mi je zal da nisem mel prilke primerjat obeh vstromov 800, RE mi je bil vsec. 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 7 minutami, Kugelschreiber pravi:

1. 99,99% vozim asfalt. 
2. Letos sem vozil ‘24 Africo AS, in ce sem ovinke malo...popopral, se je tist obcutek velikega kolesa na belanci stopnjeval. 
3. Vsakic ko sedem na motor s kolesi 17/17, se vozim bol sprosceno, naravno, instiktivno. 19/17 je kompromis, ki sem ga ze navajen. Vsec mi pa ni. 
4. Lita kolesa imam precej raje kot napere. 
 

vse je subjektivno, ni pa kaprica brez podlage. Zelo mi je zal da nisem mel prilke primerjat obeh vstromov 800, RE mi je bil vsec. 

Prideš preizkusit 21 col, za katerega boš po prvem ovinku podvomil da je 21?

Objavljeno
pred 22 urami, DESMODUE pravi:

Če je osnova dobra, je več izpeljank iz te osnove kvečjemu odlična odločitev.

Ne gre samo za opremo in elektroniko, dostikrat spregledano dejstvo je tudi to, da je z uporabo koles manjšega premera manjša tudi oddaljenost sedeža od tal. Marsikateremu vozniku/voznici bo to zelo všeč.

Transalpko si pa sam naredi v 19/17 col tubless setting. Taka bi morala po mojem mnenju biti že v osnovi.

 

pred 8 urami, DESMODUE pravi:

Prideš preizkusit 21 col, za katerega boš po prvem ovinku podvomil da je 21?

Resnično občudujem voljo, željo, potrpežljivost itd. pri vsem tem pojasnjevanju znova in znova. Tukaj je nekaj večnih "Amišev", ki živijo v svojem svetu, ki se jim je čas ustavil pred desetletji. Imajo svoje prepričanje in ne želijo sprejeti, da je čas povozil njihove lojtratne vozove. Na vse imajo pripombo, vedo vse in še več in nič ni dovolj dobro...razen voza, ki ga sami vozijo in seveda njih samih. Svet sicer meni drugače...ampak oni seveda verjamejo, da vedo več kot svet. 
Škoda časa in energije za nekaj nepomembnih posameznikov.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 2
  • Haha 3
Objavljeno
1 hour ago, BIF said:

 

Resnično občudujem voljo, željo, potrpežljivost itd. pri vsem tem pojasnjevanju znova in znova. Tukaj je nekaj večnih "Amišev", ki živijo v svojem svetu, ki se jim je čas ustavil pred desetletji. Imajo svoje prepričanje in ne želijo sprejeti, da je čas povozil njihove lojtratne vozove. Na vse imajo pripombo, vedo vse in še več in nič ni dovolj dobro...razen voza, ki ga sami vozijo in seveda njih samih. Svet sicer meni drugače...ampak oni seveda verjamejo, da vedo več kot svet. 
Škoda časa in energije za nekaj nepomembnih posameznikov.

Morda si prestrog do sebe, pusti si mal vec svobode. Poglej cez planko. Peli se s Hondo :lol1: 

9 hours ago, DESMODUE said:

Prideš preizkusit 21 col, za katerega boš po prvem ovinku podvomil da je 21?

Vedno najprej dvomim vase. In cez cas se izkaze da ne bi smel. 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 3 urami, BIF pravi:

 

Resnično občudujem voljo, željo, potrpežljivost itd. pri vsem tem pojasnjevanju znova in znova. Tukaj je nekaj večnih "Amišev", ki živijo v svojem svetu, ki se jim je čas ustavil pred desetletji. Imajo svoje prepričanje in ne želijo sprejeti, da je čas povozil njihove lojtratne vozove. Na vse imajo pripombo, vedo vse in še več in nič ni dovolj dobro...razen voza, ki ga sami vozijo in seveda njih samih. Svet sicer meni drugače...ampak oni seveda verjamejo, da vedo več kot svet. 
Škoda časa in energije za nekaj nepomembnih posameznikov.

Zato se tem specialcem ne oglašam več ker je škoda mojega ekrana na telefonu da bi jim tipkal pa bilokaj še pojasnjeval.

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Objavljeno

Vse je u redu. Pr nas dezuje, endurasi bodo blatni, miran je se vedno strog do vsega. Vesolje je v ravnotezju. 

  • Haha 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!