Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 5 minutami, robertinho pravi:

Je ze kdo probal višji windshield za kove 800? Ker je pri serijskem precej vetra pri višjih hitrostih razmišljam o povišani varianti iz uncle wanga, pa me zanima ce ima kdo konkretno izkušnjo, ker obstaja kar nekaj opcij in višin.

Če voziš offroad,ti raje predlagam modifikacijo za nastavljanje višine originalnega vizirja. ( Poglej na uncle wang )

Objavljeno
Pravkar, DESMODUE pravi:

Če voziš offroad,ti raje predlagam modifikacijo za nastavljanje višine originalnega vizirja. ( Poglej na uncle wang )

Pa nehaj mi potencialnega kupca odganjat 🤣🤣🤣

Sicer pa ja, najbolj pametna stvar bo bile šine za spreminjanje pozicije vizirja. 

Objavljeno
pred 11 minutami, DESMODUE pravi:

Če voziš offroad,ti raje predlagam modifikacijo za nastavljanje višine originalnega vizirja. ( Poglej na uncle wang )

Imam ampak sem dal dol, se po mojih izkušnjah ne obnese.

pred 9 minutami, pupa pravi:

Pa nehaj mi potencialnega kupca odganjat 🤣🤣🤣

Sicer pa ja, najbolj pametna stvar bo bile šine za spreminjanje pozicije vizirja. 

Kaj to pomeni? Kaj prodajaš? 😃

Objavljeno
Pravkar, robertinho pravi:

Imam ampak sem dal dol, se po mojih izkušnjah ne obnese.

Kaj to pomeni? Kaj prodajaš? 😃

Trenutno mi prah nabira in bi ga z veseljem prodala, če se najde kupec.

Objavljeno

Ti popoldan pofotkam pa pošljem mere. Trenutno sem na poti

Objavljeno
Ob 22. 8. 2025 ob 19:22, miran985 pravi:

Kater je lepše barve?

Oba 😁

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 1 uro, Snečer pravi:

@pik1 vidiš, še olje se ne ogreje in že v prodaji :)

.

... jah lej ... dnar more krožit :kva2:

Objavljeno

kar se vizirjev tiče, bom moje mnenje podal, veliki poštarski so problem. sicer pozimi ugodni, če majo spust zraka skozi sredino (pa še tu je zelo pomembna drža, in višina voznika), samo za vse ostalo, so precej boljši nižji.  Manj je buffetinga, manj, trese glavo, več je prostega pretoka zraka, sploh ob počasni vožnji.

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

kar se vizirjev tiče, bom moje mnenje podal, veliki poštarski so problem. sicer pozimi ugodni, če majo spust zraka skozi sredino (pa še tu je zelo pomembna drža, in višina voznika), samo za vse ostalo, so precej boljši nižji.  Manj je buffetinga, manj, trese glavo, več je prostega pretoka zraka, sploh ob počasni vožnji.

 

Res je, manj je bolje. Serijski je popolnoma dovolj in brez "tresenja glave".

Če je možnost premika vizirja vedno spustim na minimum pa je mir.

Največja neumnost in težava (sem sam izkusil na enem drugem motorju) je tist nastavljiv povišek vizirja ki ga natakneš na zgornji rob. 

Objavljeno
6 hours ago, Snečer said:

@pik1 vidiš, še olje se ne ogreje in že v prodaji :)

Vizir prodaja, ne mopeda. 

  • Haha 1
Objavljeno
pred 2 urami, krucymucy pravi:

Vizir prodaja, ne mopeda. 

.

... ja tak moped je očitno težko prodat v kosu, pa se je odločil za prodajo po delih :kva2:

  • Šokiran 1
Objavljeno
pred 3 urami, pik1 pravi:

.

... ja tak moped je očitno težko prodat v kosu, pa se je odločil za prodajo po delih :kva2:

:lol1:

 

Objavljeno
pred 2 urami, BRANE pravi:

Jebemti, bom fuknu afriko pa drzja v graben. Pa sram me je povedat, da si lastim tudi piagota alias apriljo. Zgleda, da pravi moški (pa dekle), vozijo edino pravo, kove.

Mogoče še uni indijski kateem, ampak edino če si admin.

Geesi, r1, panigale, monster, versis... To so smeti.

Jebemti, bom fuknu afriko pa drzja v graben. Pa sram me je povedat, da si lastim tudi piagota alias apriljo. Zgleda, da pravi moški (pa dekle), vozijo edino pravo, kove.

Mogoče še uni indijski kateem, ampak edino če si admin.

Geesi, r1, panigale, monster, versis... To so smeti.

že ko sem prvič prebral sem razumel, ko sem drugič sem 2x razumel, tretjič si ne upam :P

 

  • Haha 2
Objavljeno

Se opravičujem za ponavljanje, ma kriv je emšo, pa zgleda da so žice nekj zajebale.

Pozdrav vsem iz albanije.

Vlore, trenutno. 

Pa opravičilo za offtopic.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ti sam fopaj fotke, v pravo temo, bomo že potrpeli na kitajskih, indijskih al pa drugih motorjih :D

 

Objavljeno

IMG_2732.jpeg.1db730aa20bf169e2433f29d88b3f451.jpeg

  • Všeč mi je 1
  • Haha 6
Objavljeno

No...pa še en test 450ke...

V Slovenščini😉

 

  • Všeč mi je 7
Objavljeno
pred 7 urami, DESMODUE pravi:

No...pa še en test 450ke...

V Slovenščini😉

 

.

... za kros progo in makadam zgleda ok ... za kakšne "premike" pa tole glih ni ... če moraš na vsakih dva jurja kilometrov že servis delat :eek:

... sicer pa ... ja, za okol bajte bo najbrž ok :sleep2: ... torej očitno rabiš zraven tega imet še tadrug moped :huh:

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Objavljeno
pred 7 urami, pik1 pravi:

.

... za kros progo in makadam zgleda ok ... za kakšne "premike" pa tole glih ni ... če moraš na vsakih dva jurja kilometrov že servis delat :eek:

... sicer pa ... ja, za okol bajte bo najbrž ok :sleep2: ... torej očitno rabiš zraven tega imet še tadrug moped :huh:

Očitno imaš resne težave z razumevanjem prebranega teksta.

Parkrat še poslušaj,pa bo mnogo bolj razumljivo.

Ali pa imaš sindrom selektivnega sluha,kar je pa tudi možno. 

Uroš je motor peljal, ti ga nisi 

Lepo je povedal,da za normalno adv uporabo delaš menjavo olja led 3000 in 5000km, za dirkaško rabo pa na 2000km. 

 

Objavljeno

ker Kove ni edini, ki uničuje podlago, se je zdravljenje frustracij v zvezi s tem premaknilo:

dajte si tam duška

Objavljeno (popravljeno)
On 9/5/2025 at 7:07 AM, DESMODUE said:

Očitno imaš resne težave z razumevanjem prebranega teksta.

Parkrat še poslušaj,pa bo mnogo bolj razumljivo.

Ali pa imaš sindrom selektivnega sluha,kar je pa tudi možno. 

Uroš je motor peljal, ti ga nisi 

Lepo je povedal,da za normalno adv uporabo delaš menjavo olja led 3000 in 5000km, za dirkaško rabo pa na 2000km. 

 

Podobno ma Duke II: interval na 5000, ce je obcasno na dirkalscu na 2500, ce se resno dirka je oljni servis vsak dirkaski vikend...  Moj ima sedaj 130k km, je precej menjav olja videl ;)

 

Popravljeno . Popravil Swe
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Še ena zanimiva novost,ki jo boste obiskovalci sejmov videli že letos. 

Kove650rr

Vem ,da podatki niso noben presežek,so zgolj neka povprečna sivina:

649ccm

125 KM
170kg z gorivom

Prva prestava seže do 130km/h, končna hitrost preko 260km/h

Cena seveda ostaja v štirimestnih številkah.

Glede izgleda naj se pa vsak sam odloči,koga so kitajčki kopirali.

 

Screenshot_20250907-135627~2.png

  • Všeč mi je 1
  • Srček 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!