Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

pred 24 minutami, Ragezor pravi:

Spet ne znajo povedat kolko je zadeva tezka

800x SUPER ADVENTURE
185kg curb (wet?). torej 185 - 20litrov = 165kg

ampak

800x RALLY (ki bi naj bila posebna ultra lahka edicija)
169kg DRY

 

Screenshot2023-12-14at16_16_50.png.db463dbcb8873ba7a9305b02fcede017.png

 

Screenshot2023-12-14at16_16_29.png.9f6e738673926ec9c53f7a340893fff0.png

Ja,pojmovanje jim dela tezave. Sem ze govoril z njimi,naj poenotijo nomenklaturo.Meni so zadeve jasne,ker sem preveril,katere so prave.

Pred Milanom, je bila deklarirana suha masa za 800tko 165kg. Curb 185kg je torej skladna s tem.

800 rally je 16kg lazja od 800x pro. ( en zavorni disk, alu subframe, brez zadnjega prtljaznika in stopalk za sopotnika, 5kg manj samo na racun izpuha...)

Na začetku so imeli same dry teže. (Pa ze ta je zoprna,ker nekateri odstranijo poleg vseh tekočin še akumulator, varovalke, in se kaj. )

Vse v curb bi bilo najbolj pravilno in razumljivo vsem.

Bo urejeno, tudi napaka curb weight pri 450 rally 145kg.

Kar je bilo do sedaj stehtano s strani uporabnikov, so modeli 450 rally, 450rr in 500x. 

Tebi pa predlagam, da kar hodis od salona do salona, s sabo imas kantico z gorivom, mini cisterna bo se boljsa, natankas do vrha in vagaš.

Ali si se odločil samo Kitajce vagati, da bo fer?

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, DAMI34 pravi:

Vse jasno že dolgo in nič spornega. Sporen je lahko samo "žig" pooblaščenega servisa kasneje, če kaj fali. Jaz tudi sedaj opravim 1x vmes menjavo olja in filtrov, kar sam. 

Saj sem lepo zapisal...Lj ali Kr sploh teh problemov nima, ker so zlahka na servisu.

Pa to nisi ti nič kriv in tudi za predpis ne. V končni fazi , če je 1,8 litra olja v mašini (ne da se mi brat specifikacij, vendar sem blizu) ne moreš pričakovati menjave na 10 ali 15 kek. Najmanj na 5 do 7. Drugo je pa še kje in kako se voziš...to pa vsak ve sam.

Opravi menjavo po manualu, s kove filtrom in predpisanim oljem in ne bo nobene izgube garancije. Javno napisem se enkrat.

Ce bos nalil premalo ali prevec olja, je pa druga zadeva zdaj. Kdor ne zna,naj pelje h kakemu svojemu serviserju,ki ve kako zamenjati olje. Tudi to ne bo vplivalo na garancijo. 

Se pa trudim dodajati NORMALNE in ZAUPANJA VREDNE serviserje, mazačev in nategunov ne bom prenasal.

Trenutno imamo 2 mehanika na dveh lokacijah in enega mobilnega. Se trudim,ampak ne na silo.

Upam da to razumes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DESMODUE pravi:

 

Se pa trudim dodajati NORMALNE in ZAUPANJA VREDNE serviserje, mazačev in nategunov ne bom prenasal.

Trenutno imamo 2 mehanika na dveh lokacijah in enega mobilnega. Se trudim,ampak ne na silo.

Upam da to razumes.

Absolutno, kar se mene tiče je to zelo pomemben in kvaliteten podatek!!! In mi je jasno, da ne moreš imeti servisne mreže po celi SLO naenkrat (kdo jo sploh ima :P niti najboljši ne). Tudi KTM je pogorel s svojimi ktm pointi (žal, pa mal politke je vmes od matične tovarne), pa čeprav so zajemali lokacije samo lj in mb.

Vse ostale info se dobi na kovemoto..definitivno ne bom nalil preveč olja :P https://www.kovemoto.com/uploadfile/202308/636de9d4abf2977.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, Ragezor pravi:

da se dotaknemo se tankov za gorivo. ni nujno treba iti v ekstreme kot KTM, da se lahko zniza tezisce

 

Tenere 700 proti Tuareg 660. na zalost nisem nasel tako lepe slikce kot jo je prilepil DESMODUE za Koveta. ampak Tuareg in Kove imata priblizno isti design.

Screenshot2023-12-14at16_17_53.png.9e45ccfd76369406d10d2a444b2df555.png

 

Screenshot2023-12-14at16_18_27.png.731f5148a6b3d22340c2f31e4fdf1a4c.png

Ja, centralno postavljen rezervoar je prima zadeva. Zniza tezisce, ne prispeva pa k sirini motocikla spodaj. Pa se en plus. Lokacija zracnega filtra je lahko spredaj in zgoraj, kar je najboljsa mozna lokacija za tak tip motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DESMODUE pravi:

Ali si se odločil samo Kitajce vagati, da bo fer?

Grem na youtube, vtipkam model motocikla in gledam. Ce ni na yt in me res mocno zanima grem na forume brskat. Pri Kovetu, ker se ni tako razsirjen, je to tezje. To mi je pomembno samo pri motorjih, ki se odlikujejo z nizko tezo in se mi zdi pomembno preveriti. Za novega royal enfielda mi ni treba preverjati, ker ze na papirju pise, da je tezek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, DESMODUE pravi:

Ja,pojmovanje jim dela tezave. Sem ze govoril z njimi,naj poenotijo nomenklaturo.Meni so zadeve jasne,ker sem preveril,katere so prave.

Pred Milanom, je bila deklarirana suha masa za 800tko 165kg. Curb 185kg je torej skladna s tem.

800 rally je 16kg lazja od 800x pro. ( en zavorni disk, alu subframe, brez zadnjega prtljaznika in stopalk za sopotnika, 5kg manj samo na racun izpuha...)

Na začetku so imeli same dry teže. (Pa ze ta je zoprna,ker nekateri odstranijo poleg vseh tekočin še akumulator, varovalke, in se kaj. )

Vse v curb bi bilo najbolj pravilno in razumljivo vsem.

Bo urejeno, tudi napaka curb weight pri 450 rally 145kg.

Kar je bilo do sedaj stehtano s strani uporabnikov, so modeli 450 rally, 450rr in 500x. 

Tebi pa predlagam, da kar hodis od salona do salona, s sabo imas kantico z gorivom, mini cisterna bo se boljsa, natankas do vrha in vagaš.

Ali si se odločil samo Kitajce vagati, da bo fer?

 

na tehničnih vagajo, s polnim tankom tja in zvagat... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Ragezor pravi:

Grem na youtube, vtipkam model motocikla in gledam. Ce ni na yt in me res mocno zanima grem na forume brskat. Pri Kovetu, ker se ni tako razsirjen, je to tezje. To mi je pomembno samo pri motorjih, ki se odlikujejo z nizko tezo in se mi zdi pomembno preveriti. Za novega royal enfielda mi ni treba preverjati, ker ze na papirju pise, da je tezek.

Evo..en ki ga je zvagal. Ampak se gotovo laze a?

Screenshot_20231214_172451_Facebook.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DESMODUE pravi:

Ja, centralno postavljen rezervoar je prima zadeva. Zniza tezisce,......

Super kitajci so zaobšli vse dokazane zakone fizike 🤪..... morajo samo to fenomenalno odkritje v praksi, sestaviti v novo teoretično enačbo, da ne bomo  študene na faxu matrali z zastarelimi zakoni in formulami 😉

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Luka66 pravi:

Super kitajci so zaobšli vse dokazane zakone fizike 🤪..... morajo samo to fenomenalno odkritje v praksi, sestaviti v novo teoretično enačbo, da ne bomo  študene na faxu matrali z zastarelimi zakoni in formulami 😉

Nič niso zaobšli. So jo zelo dobro upoštevali😉

Imas spodaj podatke o zvaganem rallyju. 

Ce jim bos verjel, v kar seveda dvomim🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, DESMODUE pravi:

Nič niso zaobšli. So jo zelo dobro upoštevali😉

Imas spodaj podatke o zvaganem rallyju. 

Ce jim bos verjel, v kar seveda dvomim🤣

Ja jaz verjamem fizikalnim zakonom.......bo treba malo fiziko naštudirat in razumet 😉 samo osnovne pojme, tisto osnovnošolsko fiziko, saj ne tiste s faxa 😂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Luka66 pravi:

Ja jaz verjamem fizikalnim zakonom.......bo treba malo fiziko naštudirat in razumet 😉 samo osnovne pojme, tisto osnovnošolsko fiziko, saj ne tiste s faxa 😂

Jaz pa logiki.

Uporaba lazjih materialov vpliva na znizanje skupne mase motocikla.Zlitine oziroma tipj jekla se med seboj lahko izjemno razlikujejo glede mase in lastnosti.

Nizje tezisce pripomore k se vecjemu obcutku lahkotnosti ze na mestu, ko se kolesa zavrtijo pa sploh.  Znizanje pozicije rezervoarja za gorivo pozitivno pripomore k skupnemu znizanju tezisca.

Manj nevzmetene mase pomeni manj inercije pri spreminjanju smeri. ( uporaba votlih puš, lazjih kolesnih obrocev,diskov,celjusti, gum)

Sem vsaj priblizno zadel, gospod profesor?

A sem mimo udaril pri mojih treh trditvah?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DESMODUE pravi:

Jaz pa logiki.

Uporaba lazjih materialov vpliva na znizanje skupne mase motocikla.Zlitine oziroma tipj jekla se med seboj lahko izjemno razlikujejo glede mase in lastnosti.

Nizje tezisce pripomore k se vecjemu obcutku lahkotnosti ze na mestu, ko se kolesa zavrtijo pa sploh.  Znizanje pozicije rezervoarja za gorivo pozitivno pripomore k skupnemu znizanju tezisca.

Manj nevzmetene mase pomeni manj inercije pri spreminjanju smeri. ( uporaba votlih puš, lazjih kolesnih obrocev,diskov,celjusti, gum)

Sem vsaj priblizno zadel, gospod profesor?

A sem mimo udaril pri mojih treh trditvah?

Prvo si razčisti pojme kaj je težišče in nato kako se izračuna pri motociklu, kako se občuti vpliv mase gibajočih in fiksnih delov, ki vplivajo na dinamiko vožnje pri različnih hitrostih, potem pa naprej........tolk bučk si posadil, da jih bo za veliko njivo in kar nekaj litrov bučnega olja 🙃  lahko se vpišeš na fax pa ti bom to odpredaval, da ne boš preveč v temo brcal, samo je treba prvo osnovnošolsko in srednješolsko fiziko predelat 😉  a nisi zapisal, da je centralno postavljen rezervoar, ki je postavljen relativno visoko, kot pri večini ostalih bajkov super za težišče  🙃   in citiram: "Znizanje pozicije rezervoarja za gorivo pozitivno pripomore k skupnemu znizanju tezisca".... sedaj res ne vem kje je rezervoar, gor ali dol 🤪      le KTM 790/890 imata na račun nižje postavljenega tanka res nižje težišče, kar se tudi občuti pri vožnji....... in te "super" kitajske zavorne čeljusti in diski lažji, naj-boljši od kakega renomiranega proizvajalca, praktično vse je boljše kot pri ostalih 😉......torej lahko z mirno vestjo zaključimo, da je ta superduper bajk unikatni perpetuum mobile, prvič prenesen v prakso, aleluja za kitajce, čeprav so kao ta rdeči  🤪  in konec debate 😜

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Luka66 pravi:

Prvo si razčisti pojme kaj je težišče in nato kako se izračuna pri motociklu, kako se občuti vpliv mase gibajočih in fiksnih delov, ki vplivajo na dinamiko vožnje pri različnih hitrostih, potem pa naprej........tolk bučk si posadil, da jih bo za veliko njivo in kar nekaj litrov bučnega olja 🙃  lahko se vpišeš na fax pa ti bom to odpredaval, da ne boš preveč v temo brcal, samo je treba prvo osnovnošolsko in srednješolsko fiziko predelat 😉  a nisi zapisal, da je centralno postavljen rezervoar, ki je postavljen relativno visoko, kot pri večini ostalih bajkov super za težišče  🙃   in citiram: "Znizanje pozicije rezervoarja za gorivo pozitivno pripomore k skupnemu znizanju tezisca".... sedaj res ne vem kje je rezervoar, gor ali dol 🤪      le KTM 790/890 imata na račun nižje postavljenega tanka res nižje težišče, kar se tudi občuti pri vožnji....... in te "super" kitajske zavorne čeljusti in diski lažji, naj-boljši od kakega renomiranega proizvajalca, praktično vse je boljše kot pri ostalih 😉......torej lahko z mirno vestjo zaključimo, da je ta superduper bajk unikatni perpetuum mobile, prvič prenesen v prakso, aleluja za kitajce, čeprav so kao ta rdeči  🤪  in konec debate 😜

Debato si zakljucil enkstransko..upam da ne predavas na tak nacin kot tukaj. Ce ne sledis in spremljas objav,se vzdrzi kakega komentarja, ti ne bo skodilo.

Katera od mojih treh navedb,ki sem ti jih napisal ne drzi?

Uporaba lazjih materialov je nizja skupna masa motocikla,manjsa nevzmetena masa pripomore k hitrejsi spremembi smeri, nizje tezisce motocikla se obcuti kot lazji motocikel. 

To jr nam laikom razumljivo napisano, svoje teorije in visokosolsko fiziko pa razlagaj kje drugje.

Sliko sem prilepil od pozicije rezervoarja na kove800 in pripidal l, da taka pozicija zniza tezisce motocikla.

Kje so bučke Luka?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, DESMODUE pravi:

Debato si zakljucil enkstransko..upam da ne predavas na tak nacin kot tukaj. Ce ne sledis in spremljas objav,se vzdrzi kakega komentarja, ti ne bo skodilo.

Katera od mojih treh navedb,ki sem ti jih napisal ne drzi?

Uporaba lazjih materialov je nizja skupna masa motocikla,manjsa nevzmetena masa pripomore k hitrejsi spremembi smeri, nizje tezisce motocikla se obcuti kot lazji motocikel. 

To jr nam laikom razumljivo napisano, svoje teorije in visokosolsko fiziko pa razlagaj kje drugje.

Sliko sem prilepil od pozicije rezervoarja na kove800 in pripidal l, da taka pozicija zniza tezisce motocikla.

Kje so bučke Luka?

 

če pa ni tolko lažji kot druge 500ke :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

vem kaj si zapisal, sam jaz nisem odgovoren za reklamo, samoreklamo, promocijo, lenuhe, ki se jim ne da pisat, istagramerje, ki jih že FB zmuči itd...res ne. Ja sam Fata. A što Fata uradi, to ti je ćisto :P

 

Nisi zastopil...nič hudega. Hotel sem povedat glede na tvoj zapis "da boš počakal na toliko in toliko km od drugih ljudi in let in vsega živega" potem pa boš morda razmislil o testu...v tem času ki ga boš čakal boš "morda" zamudil neko izkušnjo ki bi ti morda prišla prav,danes jutri morda nikoli. 

Zato se ne splača nekih zanimiv izkušenj čakati ker ne veš ali vidiš jutrišnji dan ali ne. To velja za vse nas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, DESMODUE pravi:

Debato si zakljucil enkstransko..upam da ne predavas na tak nacin kot tukaj. Ce ne sledis in spremljas objav,se vzdrzi kakega komentarja, ti ne bo skodilo.

Katera od mojih treh navedb,ki sem ti jih napisal ne drzi?

Uporaba lazjih materialov je nizja skupna masa motocikla,manjsa nevzmetena masa pripomore k hitrejsi spremembi smeri, nizje tezisce motocikla se obcuti kot lazji motocikel. 

To jr nam laikom razumljivo napisano, svoje teorije in visokosolsko fiziko pa razlagaj kje drugje.

Sliko sem prilepil od pozicije rezervoarja na kove800 in pripidal l, da taka pozicija zniza tezisce motocikla.

Kje so bučke Luka?

 

Ne komentiram več v tej temi zastonj 🤪 sem ti že veliko pojasnil, pa na žalost ne razumeš.....in naredil že veliko brezplačne reklame 😜  dodatne razlega samo še s honorarjem, imam pop s.p. tako, da lahko izstavi račun, sicer nimam registriran marketnig, bi že kaj našla, npr. izobraževanje s področja fizike....bi ti koristilo. Kaj jaz počnem, delam in kako, je moja stvar, sem povsem zadovoljen s tem....nisem se ukvarjal kaj počneš ti v poslu in kako, niti ne ocenjeval tvojega dela....debata je bila izključno o bajku in o trditvah, ki so nekatere "iz trte izvite" in v nasprotju z vsemi fizikalnimi zakoni, predvsem kar se tiče težišča motorja in še kup basanja o drugih hudih komponentah in opremi bajka, ki ne držijo, kar sem že napisal in nebi ponavljal.

Kdo je ugotovil, da taka pozicija rezervoarja na kitajcu 800 zniža težišče?? Kako in zakaj že?? Je povsem kopija kot na H-AT ta pa ima visoko težišče, prav zaradi njega. Torej moj dobronamerni predlog: fokusiraj se na termin težišče in potem počasi naprej razlagaj laikom, razumljivo in pravilno.

In v info, nisem profi profesor, to ni moj core biznis, tako, da brez skrbi glede mojih predavanj, sem pa bil parkrat s strani študentov izglasovan kot naj prof v ŠL, tako, da menda razumljivo podajam snov, študenti odnesejo nekaj znanja, sem korekten v odnosu in pri ocenjevanju, tako, da če se boš vpisal, boš nekaj koristnega odnesel tudi od mojega predavanja in morda kaj spremenil svoje trditve 😉

Bom upošteval tvoj nasvet in bom fiziko razlagal kje drugje, ker v tej temi ne veljajo določeni fizikalni zakoni  😟  tako, da se bom, vzdržal nadaljnjih komentarjev 🤐 kot si mi predlagal, pač nisem dovolj strokoven in razmišljam s svojo glavo, znanjem in moto izkušnjami, vzamem na znanje, da mi ne bo škodilo 😮 sem se kar malo ustrašil.

SREČNO in vse dobro želim.

PS: Pa lepo prosim za novo fizikalno enačbo za izračun težišča, če se da....bi bil hvaležen :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.

.... uuuuuuu, hudoooooooo :OK:

 

 

ps.

... še ne vem za koga navijam :eek:

... spadam še med neopredeljene :D 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Luka66 pravi:

Ne komentiram več v tej temi zastonj 🤪 sem ti že veliko pojasnil, pa na žalost ne razumeš.....in naredil že veliko brezplačne reklame 😜  dodatne razlega samo še s honorarjem, imam pop s.p. tako, da lahko izstavi račun, sicer nimam registriran marketnig, bi že kaj našla, npr. izobraževanje s področja fizike....bi ti koristilo. Kaj jaz počnem, delam in kako, je moja stvar, sem povsem zadovoljen s tem....nisem se ukvarjal kaj počneš ti v poslu in kako, niti ne ocenjeval tvojega dela....debata je bila izključno o bajku in o trditvah, ki so nekatere "iz trte izvite" in v nasprotju z vsemi fizikalnimi zakoni, predvsem kar se tiče težišča motorja in še kup basanja o drugih hudih komponentah in opremi bajka, ki ne držijo, kar sem že napisal in nebi ponavljal.

Kdo je ugotovil, da taka pozicija rezervoarja na kitajcu 800 zniža težišče?? Kako in zakaj že?? Je povsem kopija kot na H-AT ta pa ima visoko težišče, prav zaradi njega. Torej moj dobronamerni predlog: fokusiraj se na termin težišče in potem počasi naprej razlagaj laikom, razumljivo in pravilno.

In v info, nisem profi profesor, to ni moj core biznis, tako, da brez skrbi glede mojih predavanj, sem pa bil parkrat s strani študentov izglasovan kot naj prof v ŠL, tako, da menda razumljivo podajam snov, študenti odnesejo nekaj znanja, sem korekten v odnosu in pri ocenjevanju, tako, da če se boš vpisal, boš nekaj koristnega odnesel tudi od mojega predavanja in morda kaj spremenil svoje trditve 😉

Bom upošteval tvoj nasvet in bom fiziko razlagal kje drugje, ker v tej temi ne veljajo določeni fizikalni zakoni  😟  tako, da se bom, vzdržal nadaljnjih komentarjev 🤐 kot si mi predlagal, pač nisem dovolj strokoven in razmišljam s svojo glavo, znanjem in moto izkušnjami, vzamem na znanje, da mi ne bo škodilo 😮 sem se kar malo ustrašil.

SREČNO in vse dobro želim.

PS: Pa lepo prosim za novo fizikalno enačbo za izračun težišča, če se da....bi bil hvaležen :)

Mnogo tvojih trditev izhaja iz tvoje splosne negativne naravnanosti in posmeha,ter nejevere do kitajckov,kakor jih rad imenujes.

Zato ne preberes,oziroma noces prebrati dejstev, ki bi jih z lahkoto preveril v praksi.

Jasnega odgovora na moje tri trditve mi nisi dal.

Rezervoar na kove800x kopija hondinega? Resno? Kove ima skoraj  polovico goriva pod horizontalnim nivojem sedeza. Visje,kot je pozicionirano gorivo,visje je tezisce.

To je vsakemu laiku jasno.

Cestitke za laskave naslove, sem se pripravljen kaj novega nauciti ja. Morda bom tudi kako trditev spremenil. Bi te pa povabil , da se oglasis pri meni in ti v praski pokazem kako je s fiziko pri kove.

Morda bos tud nti spremenil kako svojo trditev.

Im srecno seveda tudi tebi😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

44 minutes ago, Luka66 said:

ker v tej temi ne veljajo določeni fizikalni zakoni 

Ti ne razumes. Kitajske mile so lazje, kitajski kojni bol grejo, nissin na jaloncu je šit, nissin na kitajcu je top roba.  Ne razumes pac.  

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, GregorM pravi:

Po fotkah sodeč ima Kove 450 Rally oba sprednja tanka ob straneh po celi višini, torej podobno KTM 790/890. 

image.png.fe9eb6bf5d2d05ff4e7ecd4cd27fa83c.png

In zadnji pod sedezem ja.

Ni bil problem rally 450,ampak 800x. 

Za dolocene tukaj je to pac klasicna postavitev rezervoarja.IMG-790d5aaf2d9c07a82416a1f2d097fea9-V.jpg.13be3f4843c85abbdaf05ff56a09691c.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Kugelschreiber pravi:

Ti ne razumes. Kitajske mile so lazje, kitajski kojni bol grejo, nissin na jaloncu je šit, nissin na kitajcu je top roba.  Ne razumes pac.  

Ce si pripravljen razumeti, da nissin in kyb ne izdelujejo samo enega artikla, ki ga prodajajo proizvajalcem, gre razumevanje lazje. Vzmetenje naprimer je razvrsceno po klasah. Od osnovnega nenastavljivega, do polno nastavljivega progresivnega. Nekdonse pac odloci, da bo prihranil in montira gor bolj basic, nekdo druga pa iz zgornje tretjine ponudbe.

Je zelo enostavno za razumet, ce to seveda hoces.

Ce pa ne, pa tudi preprosta stvar ne gre ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!