Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

pred 5 urami, Snečer pravi:

Pozabili smo še na MS motor "stara jajca".

Moker tehta le 175kg...

Aprilia Pegaso 650 :)

 

Se pravi enovaljnik, en disk, brez euro 5 navlake se primerja z dvovaljnikom iz 2023? Ok..greva dalje: dodava crash bare, sus  plato...natankava zadevo na polno, zvagava....

In dobiva tole:

Ampak.to je gotovo napisal kak voznik kove a?😅

Screenshot_20231215_125003_Samsung Internet.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, DAMI34 pravi:

narobe, jaz ko si nekaj zapičim v glavo mam hitro med prvimi doma. (ktm sdgt je bil prvi v slo, ninja 1000sx tudi) A preden bom jaz nabavil naslednjega, ker se mi 2 valata v garaži, bo toliko informacij na voljo (torej to je mogoče pol leta do 1 leto), da bodo znani marsikateri podatki o vzdržljivosti in problemih. Sicer pa še vedno kolebam med 450 rally in 800x

To je moj plan, ker bom sedaj vložil v 790ko (nova veriga, kontrola ventilov itd. ker ravno pade 30kek) ga je prec škoda prodat, pa še prekleto zabaven moped je. Huse 901 pa se itak še nimam namena znebit ,ker sem šele na 20kek. 

Vse ostalo: živi bili pa videli, kaj prinese jutrišnji dan.

 

Lepo si povedal...da kolebas.

Glavno vprasnje,ki bi si ga jaz zastavil je,kje se bos vozil in kako se bos vozil.

Spodaj ( upam da bo citljiva no) ti posiljam tabelo,ki si jo morda ze opazil na youtubu od nekoga ki je res zanimiv review naredil, iz tockoval motorje glede na offroad in cestno uporabo.

Primerjava je seveda subjektivna,med motorji,ki jih je ze testiral, po spominu in zapiskih, ne kot rezultat vzporednega testa.Screenshot_20230318_214054_YouTube.jpg.18d5d6168e44a3832505e56b1c42cc6a.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, DAMI34 pravi:

madona kok komplicirate. Tankaš samo pol, pa maš 15 litrski tank in vedno skor 15kg manj :P

Zadnjič mi je pa en kolega napisal da bo vzel s sabo na Tracerja, ko gre na Korziko dodatno kantico za bencin, ker so mu povedali, da ni velik pump :P evo zato majo eni motorji velike rezervarje

A tudi na Korziki je malo pump? Ja res so eni pisali, samo da jih je na Sardiniji malo.....:lol1:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, miran985 pravi:

Vidim da si padalec...morda sva se pa že videla, namreč letim jadralno nekih 13let.

Maš podobne hobije...

skakanje iz aviona, ne jadralno padalstvo še v rajnki Jugi (okrogla padala) nato špotno doma neki časa, dokler ni šlo vse v franže. Sem imel pa jadralnega zmaja pred 30 leti in letel tule pri nas, ko je bilo padalstvo še v povojih in več zmajev na nebu kt padalcev. Če si pa kdaj pred ohoho leti (ampak sem verjetno kar starejši od tebe) letel s Kovka nad Vipavsko dolino, je pa čist možno da sva si mahala :D

Zdej pa nisem več v zraku, razn po pomoti kdaj z motorjem :P 

pred 22 minutami, tomaz69 pravi:

A tudi na Korziki je malo pump? Ja res so eni pisali, samo da jih je na Sardiniji malo.....:lol1:

pssst..če bi mel vsi 30l rezervarje, neb blo drame ne na Sardiniji ne na Korziki :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kitajc kupu Američana za Dakar...tole pa je hud marketing.

In November 2023, KOVE MOTO have reached the cooperation with Mason Klein who wa the Dakar Champion Racer at Dakar 2024, KOVE MOTO will provide KOVE 450 RALLY EX and motorcycle accessories for Mason Klein.

This is also the first time that KOVE 450RALLY has been used by a team other than KOVE RACING TEAM in an international off-road race.

Mason Klein said that as early as the beginning of 2023, he had already developed a strong interest in KOVE MOTO. And he went to the KOVE RACING TEAM located in Barcelona, Spain in July this year to learn more about KOVE MOTO. After one year of running-in and debugging with the KOVE 450RALLY, he is full of confidence in this bike.

Mason Klein

Nationality: USA

Birthday: October 12, 2001

Height / Weight: 185cm / 76kg

He has won one stage championship and the top three in two stages at Dakar 2023. 

17002080238775ae.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, DESMODUE pravi:

Lepo si povedal...da kolebas.

Glavno vprasnje,ki bi si ga jaz zastavil je,kje se bos vozil in kako se bos vozil.

Spodaj ( upam da bo citljiva no) ti posiljam tabelo,ki si jo morda ze opazil na youtubu od nekoga ki je res zanimiv review naredil, iz tockoval motorje glede na offroad in cestno uporabo.

Primerjava je seveda subjektivna,med motorji,ki jih je ze testiral, po spominu in zapiskih, ne kot rezultat vzporednega testa.Screenshot_20230318_214054_YouTube.jpg.18d5d6168e44a3832505e56b1c42cc6a.jpg

in koliko mam želje po vzdrževanju :D v glavnem, ko bom rit gor posedel bom točno vedel kaj bom vzel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, HyperJack pravi:

Kitajc kupu Američana za Dakar...tole pa je hud marketing.

In November 2023, KOVE MOTO have reached the cooperation with Mason Klein who wa the Dakar Champion Racer at Dakar 2024, KOVE MOTO will provide KOVE 450 RALLY EX and motorcycle accessories for Mason Klein.

This is also the first time that KOVE 450RALLY has been used by a team other than KOVE RACING TEAM in an international off-road race.

Mason Klein said that as early as the beginning of 2023, he had already developed a strong interest in KOVE MOTO. And he went to the KOVE RACING TEAM located in Barcelona, Spain in July this year to learn more about KOVE MOTO. After one year of running-in and debugging with the KOVE 450RALLY, he is full of confidence in this bike.

Mason Klein

Nationality: USA

Birthday: October 12, 2001

Height / Weight: 185cm / 76kg

He has won one stage championship and the top three in two stages at Dakar 2023. 

17002080238775ae.jpg

Ja tole je že neki časa znano, v Dakarju bo letos prisotnih več 450 rally..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

John Bell je naklepal 4500km na Rally450 po EU. Tudi pri nas je bil.

https://www.facebook.com/groups/257064663124932/user/546448285/

Njegove ugotovitve, več je itak na linku:

Kove in the beautiful Apuseni mountains of Romania. Final thoughts on the Kove after so long in the saddle riding across Europe on and off road:
Pros:
Great ergonomics (I'm average 1.8m)
Very light for ADV bike.
Bike handles like a dirt bike off road, yet handles well on road, probably due to geometry and carrying weight low.
Good suspension, on & off road, fully adjustable.
Very smooth, almost no vibration.
Enough power.
Smooth cush drive
Very good ground clearance.
Comfortable 120km/h highway cruising (140km/h max)
Good wind protection, no buffeting
Gearbox and clutch both very light
Brakes work well
Very slim and easy to move around on
Tough and durable (after many falls and low speed drops) nothings broken.
Fantastic range and fuel capacity (4.0l-4.5l/100km , 31l tank, say 600-750km range)
Easy to fit soft panniers without rack.
It's good to go out of the box (just hand guards and folding mirrors)
So far 100% reliable.
After initial 2,000km, good service intervals.
Great headlights.
ABS can be switched off only at rear, or both
General good build quality, things like footpegs are large & grippy, handlebars etc etc all good.
Ease of disassembly and assembly (like dirt bikes have)
Parts are available in Europe at good price, the importer and dealer are enthusiasts and care.
It's Dakar and pro Rally level tested.
It's affordable.
Cons:
Slightly hesitant initial throttle response (minimised if you remove cable slack, new maps in progress)
Not as powerful as the 690/701 or T7
It's a tall bike, but lower versions available.
Not really an all day autobahn cruiser (1-2 hours ok, but it's no GS1300 on road)
Seats a bit firm (I was ok, but others have commented)
Not really a hard enduro bike for very technical terrain. (Unless you're a good rider, 
Heavier than a pure dirt bike, but doesn't feel it riding. I think it's about 35kg heavier than my Beta 300 2T.
You'll need to order spares online & have shipped. (Although this is the same now for other bikes, like my Beta )
Long term reliability for non rally use is unproven as yet (although after 4,500km I have no worries, everything seems tough, bombproof even, to me)
Edit: The carbon bash plate looks great but is a bit fragile..
In summary:
Without doubt the bike with the widest spread of capabilities of any I've ridden. In a word its fantastic.
Disclaimer: I bought the bike with my own money, have no interest in Kove, importer or dealer, no sponsorship, no connections whatsoever. I did get a free first oil change and tea and cake from Kove UK 
 

396548430_10160775156988286_3625400362992082075_n.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, HyperJack pravi:

Kitajc kupu Američana za Dakar...tole pa je hud marketing.

In November 2023, KOVE MOTO have reached the cooperation with Mason Klein who wa the Dakar Champion Racer at Dakar 2024, KOVE MOTO will provide KOVE 450 RALLY EX and motorcycle accessories for Mason Klein.

This is also the first time that KOVE 450RALLY has been used by a team other than KOVE RACING TEAM in an international off-road race.

Mason Klein said that as early as the beginning of 2023, he had already developed a strong interest in KOVE MOTO. And he went to the KOVE RACING TEAM located in Barcelona, Spain in July this year to learn more about KOVE MOTO. After one year of running-in and debugging with the KOVE 450RALLY, he is full of confidence in this bike.

Mason Klein

Nationality: USA

Birthday: October 12, 2001

Height / Weight: 185cm / 76kg

He has won one stage championship and the top three in two stages at Dakar 2023. 

17002080238775ae.jpg

Je tako ja. In poleg njega, letos v Malle motto še Italijan Cezzare Zaccetti in 2 Francoza, Theric in Flick. Kot.tovarbiška dirkača. Poleg 2 Kitajcev.

Bo zanimivo za gledati. Vsaj zame😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, TakeALookAround pravi:

Kove ne bo zmagu Dakarja :)

Ja. So tudi za Ktm tako govorili ko se je vpletel v borbo z japonci v začetku 90ih.

Upam, da si živ dokaz ,da se zgodovina ponavlja.

Zaenkrat po Kove kaže odlično,kar se rallyjev tiče.😉

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

John Bell je naklepal 4500km na Rally450 po EU. Tudi pri nas je bil.

https://www.facebook.com/groups/257064663124932/user/546448285/

Njegove ugotovitve, več je itak na linku:

Kove in the beautiful Apuseni mountains of Romania. Final thoughts on the Kove after so long in the saddle riding across Europe on and off road:
Pros:
Great ergonomics (I'm average 1.8m)
Very light for ADV bike.
Bike handles like a dirt bike off road, yet handles well on road, probably due to geometry and carrying weight low.
Good suspension, on & off road, fully adjustable.
Very smooth, almost no vibration.
Enough power.
Smooth cush drive
Very good ground clearance.
Comfortable 120km/h highway cruising (140km/h max)
Good wind protection, no buffeting
Gearbox and clutch both very light
Brakes work well
Very slim and easy to move around on
Tough and durable (after many falls and low speed drops) nothings broken.
Fantastic range and fuel capacity (4.0l-4.5l/100km , 31l tank, say 600-750km range)
Easy to fit soft panniers without rack.
It's good to go out of the box (just hand guards and folding mirrors)
So far 100% reliable.
After initial 2,000km, good service intervals.
Great headlights.
ABS can be switched off only at rear, or both
General good build quality, things like footpegs are large & grippy, handlebars etc etc all good.
Ease of disassembly and assembly (like dirt bikes have)
Parts are available in Europe at good price, the importer and dealer are enthusiasts and care.
It's Dakar and pro Rally level tested.
It's affordable.
Cons:
Slightly hesitant initial throttle response (minimised if you remove cable slack, new maps in progress)
Not as powerful as the 690/701 or T7
It's a tall bike, but lower versions available.
Not really an all day autobahn cruiser (1-2 hours ok, but it's no GS1300 on road)
Seats a bit firm (I was ok, but others have commented)
Not really a hard enduro bike for very technical terrain. (Unless you're a good rider, 
Heavier than a pure dirt bike, but doesn't feel it riding. I think it's about 35kg heavier than my Beta 300 2T.
You'll need to order spares online & have shipped. (Although this is the same now for other bikes, like my Beta )
Long term reliability for non rally use is unproven as yet (although after 4,500km I have no worries, everything seems tough, bombproof even, to me)
Edit: The carbon bash plate looks great but is a bit fragile..
In summary:
Without doubt the bike with the widest spread of capabilities of any I've ridden. In a word its fantastic.
Disclaimer: I bought the bike with my own money, have no interest in Kove, importer or dealer, no sponsorship, no connections whatsoever. I did get a free first oil change and tea and cake from Kove UK 
 

396548430_10160775156988286_3625400362992082075_n.jpg

Ta je bil gotovo plačan  da je takle review napisal. O Kitajcu pisati v supelativih? Buče prodaja. Da je stock vzmetenje tako dobro? 🤣🤣. Ce ga moramo za resno uporabo nadgraditi na japonskih in evropskih motorjih,ga moramo tudi tukaj! In pika! 

Mi je vseeno,kaj pišejo, nisem ga videl,vozil in mi ga tudi ni treba, da vem, da gre za podpovprečen izdelek, ki tukaj nima kaj iskati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, pik1 pravi:

... prepričan sem, da bom lahko ta kinder jajček čez eno leto kupil za tiste svoje 4k, kolikor se mi tud zdi vreden ... pa ga bom potem lahko u miru sprobal :D

Tudi po moje je vreden tam nekje...😀

Ashampoo_Snap_2023_12.15_16h18m29s_001_.png.9b26567660df0177ae293db97ab28661.png

Žal imam do sedaj preslabe izkušnje s kitajsko tehniko...dve baterijski verižni žagi sta falili kmalu po nakupu. Baterija za Makito iz kitajske tudi ni dolgo zdržala. Original Makita in Einhell baterije delajo kot morajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DESMODUE pravi:

Ta je bil gotovo plačan  da je takle review napisal. O Kitajcu pisati v supelativih? Buče prodaja. Da je stock vzmetenje tako dobro? 🤣🤣. Ce ga moramo za resno uporabo nadgraditi na japonskih in evropskih motorjih,ga moramo tudi tukaj! In pika! 

Mi je vseeno,kaj pišejo, nisem ga videl,vozil in mi ga tudi ni treba, da vem, da gre za podpovprečen izdelek, ki tukaj nima kaj iskati.

vzmetenje je v bistvu "predobro" za večino nas turistov. pssst.... sam ne tega okol govort. :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, vandrovec pravi:

Tudi po moje je vreden tam nekje...😀

Ashampoo_Snap_2023_12.15_16h18m29s_001_.png.9b26567660df0177ae293db97ab28661.png

Žal imam do sedaj preslabe izkušnje s kitajsko tehniko...dve baterijski verižni žagi sta falili kmalu po nakupu. Baterija za Makito iz kitajske tudi ni dolgo zdržala. Original Makita in Einhell baterije delajo kot morajo...

jaz sem tut 1x kupil poceni kopijo romba sesalca iz kitajske. Za 55€..no dobil sem otroško igračo na baterije :P

 

Pri motorjih je pa tak, da je fajn kaj prej pogledat, pošlatat, prebrat kake informacije itd..in si potem ustvarit oceno. Niso vsi Kitajci isti, pa niso vsi Japonci isti, pa niti EU znamke ne. Mene boš težko prepričal v kak benelli tnt1200, pa čeprav zgleda fukiš in ima noro ciklistiko. Ma pri mehaniku je pa tut bil zelo redno. In od takrat benelliju ne zaupam. Da ne govorim o poprodajni podpori.

Če si pa tega ne upaš, je BMW zagotovilo za ubernekajnajboljšega. Takoj za Versisom :P

ps. da ne bo pomote, nikomur ne prodajam Kove mašine. Ampak po mojem malce preveč posplošujemo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, vandrovec pravi:

Tudi po moje je vreden tam nekje...😀

Ashampoo_Snap_2023_12.15_16h18m29s_001_.png.9b26567660df0177ae293db97ab28661.png

Žal imam do sedaj preslabe izkušnje s kitajsko tehniko...dve baterijski verižni žagi sta falili kmalu po nakupu. Baterija za Makito iz kitajske tudi ni dolgo zdržala. Original Makita in Einhell baterije delajo kot morajo...

Ne vem,kaj ima Kove s tvojo izkušnjo z žagami ali zgoraj prilepljeni sliki. Razen porekla. In ce takole posplošuješ glede vsega v življenju...uf..

Sicer se pa vseeno lahko dotakneva tvoje slikice, na kateri je mitt 530 se mi zdi.

To je njihova prodajna cena. dodaj k temu prevoz,carino,dmv maržo in ddv, pa si tam nekje na 7k bi rekel.

Koliko je po tvoje vredna Honda CB500x, ko zapusti tovarno?

Pa iskreno odgovori prosim.

 

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

vzmetenje je v bistvu "predobro" za večino nas turistov. pssst.... sam ne tega okol govort. :P

 

 

Ah nehaj no...zdaj pa že ti buče prodajaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Niso vsi Kitajci isti,

Mogoče res niso samo tak renome so si ustvarili s svojo prodajo pri nas doslej.

pred 2 minutami, DESMODUE pravi:

Koliko je po tvoje vredna Honda CB500x, ko zapusti tovarno?

Pa iskreno odgovori prosim.

 

Glede na to, da imajo na kitajskem 10X cenejše surovine in cenejšo delovno silo bi se to moralo poznati tudi na končnih izdelkih... kot tudi se še vedno pri nekaterih drugih. Zakaj so v EU cene take...verjetno ne le zaradi prevoza?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, vandrovec pravi:

Mogoče res niso samo tak renome so si ustvarili s svojo prodajo pri nas doslej.

Glede na to, da imajo na kitajskem 10X cenejše surovine in cenejšo delovno silo bi se to moralo poznati tudi na končnih izdelkih... kot tudi se še vedno pri nekaterih drugih. Zakaj so v EU cene take...verjetno ne le zaradi prevoza?

 

Bi te res lepo prosil, da odgovoris na moje vprasanje prosim. Bos lazje razumel, ce bos hotel seveda. 

Pa ti bom lahko tudi strukturo cen razclenil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, vandrovec pravi:

Mogoče res niso samo tak renome so si ustvarili s svojo prodajo pri nas doslej.

 

 

zdrav skepticizem je lahko in v bistvu je zaželjen. Posploševanje zaradi porekla pa niti ne. 

Nekako bi bilo smiselno, da se orientiramo na naslov teme in v tej smeri "pošimfamo" slabosti. Veš internet ima vse informacije. Tudi slabe oziroma kritične, le poiskat jih je potrebno.

Več kot bo Kove znamke na cesti, več bo informacij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, DESMODUE pravi:

Koliko je po tvoje vredna Honda CB500x, ko zapusti tovarno?

Misliš proizvodni stroški in material? ...pojma nimam, mogoče polovico prodajne cene ali še manj. Kove bi bil pa še 10X cenejši od Honde v tovarni? 😀

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, vandrovec pravi:

Mogoče res niso samo tak renome so si ustvarili s svojo prodajo pri nas doslej.

Glede na to, da imajo na kitajskem 10X cenejše surovine in cenejšo delovno silo bi se to moralo poznati tudi na končnih izdelkih... kot tudi se še vedno pri nekaterih drugih. Zakaj so v EU cene take...verjetno ne le zaradi prevoza?

 

Pa se nekaj...glede cen surovin imaš prav ja...res so precej cenejše.

Glede cenejše delovne sile, te bo pa verjetno močno presenetil podatek o povprečni plači na kitajskem. Enako,kot bi te presenetila kvaliteta Kove, ce bi si vzel cas in se oglasil,namesto da slikice isces po netu in jih popaš gor in svoje teorije razglabljas. Ti z veseljem razlozim ob kavi in morda bos kaj novega spoznal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!