Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

pred 2 minutami, miran985 pravi:

Pregovor sem že slišal...a si za ktm tudi dobil 90ga leta vsega in svašta kar narod ne rabi? Verjetno ne... marketing dela svoje....folk kupuje kar ne rabi...

Obstaja samo Louis na tem svetu?

Malo je še potrebno pa se bo našlo kaj da se brezveze nameče na njega.. čimveč vsega da bo ja težji a ne? 🙈

V 90 letih se ni dobili kaj veliko za nobeno znamko......danes je pač drugačen svet, kupci smo drugačni, zato sem napisal, da je za vse potreben čas, ni čudežev čez noč.....ljudje si pa pač kupujemo kar želimo, rabimo, nekateri verjetno tudi kar ne rabijo....ni samo Lois, tudi Polo ga ne pozna in večina drugih aftermarket proizvajalcev dodatne opreme, kar je trenutno velik minus, verjamem pa, da se zadeve počasi uredijo, ko bo povpraševanje.....če se človek odpravlja ne resno potovanje, za kar naj bi bil kitajc tudi namenjen, kilogram gor, ali dol, potrebno je nekaj volumna za vse kar se rabi na potovanju, vsaj stranske torbe, ki so lažje kot kovčki in bolj praktične pri padcih, ki se slej ko prej zgodijo na taki poti. Mene teža ravno ne moti, pri mojih potrebah mi je bolj pomembno težišče, okretnost, lahkotno hendlanje, predvsem pa zanesljivost, da ne obstanem usred ničega zabrinut 😮

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, TakeALookAround pravi:

Akrapovica se ze dobi al je sam z aliexpressa zaenkat? :) 

Kove ekipa je že bila pri Akrapoviču v firmi prejšnji mesec osebno. Akrapovič tudi ima motor, tako da že razvijajo. 😉

Ni se treba hecat z alijem res...ni potrebe. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Luka66 pravi:

V 90 letih se ni dobili kaj veliko za nobeno znamko......danes je pač drugačen svet, kupci smo drugačni, zato sem napisal, da je za vse potreben čas, ni čudežev čez noč.....ljudje si pa pač kupujemo kar želimo, rabimo, nekateri verjetno tudi kar ne rabijo....ni samo Lois, tudi Polo ga ne pozna in večina drugih aftermarket proizvajalcev dodatne opreme, kar je trenutno velik minus, verjamem pa, da se zadeve počasi uredijo, ko bo povpraševanje.....če se človek odpravlja ne resno potovanje, za kar naj bi bil kitajc tudi namenjen, kilogram gor, ali dol, potrebno je nekaj volumna za vse kar se rabi na potovanju, vsaj stranske torbe, ki so lažje kot kovčki in bolj praktične pri padcih, ki se slej ko prej zgodijo na taki poti. Mene teža ravno ne moti, pri mojih potrebah mi je bolj pomembno težišče, okretnost, lahkotno hendlanje, predvsem pa zanesljivost, da ne obstanem usred ničega zabrinut 😮

Se strinjam da so drugi časi ja...vendar prvo kot prvo ni potrebe vedno in vedno znova govort "čudež"...ker je res dosadno ok? Mehke torbe?...resno? Mehke torbe izdeluje xy število fabrk in si ene gor vržeš. Paše večina na večino mopedov. K mora pisati na njej Kove?? Važno da služi namenu. Vse kar rabiš za "Long trip" že lahko daš na njega ta moment. Samo motor rabiš. Pa nič kompliciranja. Pa gre...aja...kupci so drugačni danes, ja pozabil 🙈. Komplicirat na polno...

Nič mišljeno slabo, samo povem kako je.

Včasih je treba naredit korak nazaj pa se ustavit pa zamislit.

Kupi KTM in stvar je resena...ne vidm problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Luka66 pravi:

Se povsem strinjam, mene bolj zanima ADV potovali bajk srednje kategorije, ne za huda brezpotja, za slabe ceste in long distance trip, da ni velike škode, ko se zalegne...... v mojem planu je trajekt do J Am, krog po J delu celine, do konca sveta in nazaj.......puščava, vročine, hlad, visoke nmv, zahtevno okolje za bajk in bajkerja, no verjetno precej bolj zame 😜     nova verzija KTM adv 790, je sedaj moč kupiti v D za 9.500€, da se zraven še kaj zdilat in dobit npr. Tehpack, ki je skoraj jurja....če seštejemo vse stroške na palec jurja dražji kot kitajc 800....vendar KTM z veliko več opreme, ki se določena pri kitajcu sploh ne da dobit,   790 je že preizkušen, načeloma odpravljene otroške bolezni, veš da je odlično vozen z dejansko nizkim težiščem, servisi skoraj v vsaki luknji...nujno morajo bit  😜   tako, da me težko kdo prepriča, da bi za tak trip kupil kitajca, praktično za isto ceno.....890/890 R drugi višji rang po vsem, da ne razpravljamo potem o ceni rabljenega kitajca, znamka-brend  naredi svoje, pri enih se izgubi več, pri drugih pač manj, odvisno od trga.....na koncu ugotovim, da je kitajc celo drag 😮 za to kar nudi in kakšno poprodajno podporo ima po svetu, kar bi ADV motor moral imeti, da se ne ponavljam, za vse je potreben čas, čez noč se ne da narediti čudeža, mi je povsem razumljivo in realno........  vsak se pa sam odloči in sam hendal svoje želje, potrebe in €  kar je prav. Še vedno pa velja star Slo pregovor: malo denarja, malo muzike!!  Nekako so mi jasne tehnične, fizikalne, ekonomske omejitve, zakonitosti......čudeži se na žalost v zadnjem času ne pojavljajo prav pogosto. Že zelo dolga dva tisočletja je od kar je en "človek" z dvema ribama in petimi hlebci kruha nahranil 5 tisoč ljudi 👃

Mi je jasno, da je ta naslov postal brezplačna reklama za kitajca, kjer ima vsak pravico, da poda svoje bolj ali manj strokovno, mnenje, poglede ......se krešejo različni pogledi, kar je prav, smo v svobodnem svetu, še zaenkrat ...... eni so skoraj v ekstazi od navdušenja, drugi pa smo skeptični, v glavnem, želim znamki in uvozniku vse dobro in uspeh v poslu, ter operiranje z preverjenimi, realnimi info. Tudi uspeh na Dakarju, ne samo, da pridejo do cilja, ko bodo tam vsaj 19x zmagali in v crossu XXX krat WC jih bom vzel v ožji izbor pri nakupu, se pa bojim, da tega ne bom dočakal, pa bi rad :) 

bom šel od uzadi navzgor citiranje:

- je zmaga na Dakarju faktor za najbulši in najbolj vzdržljiv moped (seveda govorimo o modelu 450 rally pro)? al je bistvo koliko jih pride na cilj in s kakimi problemi. Že lani so ugotovili kje so šibke točke na 450ki in nekaj so jih odpravili, ostale so (pa nisem promotor Kove znamke, zgolj sledilec določenega modela) odpravili s prvimi pošiljkami v ZDA in GB.  Pošteno ti lahko povem, da modelu nisem dorasel oziroma ima zame neke določene probleme kot so:

1. vzdrževanje (roko na srce, tudi renomirani proizvajalci teh mašin niso v tem razredu boljši)

2. višina sedeža, pa čeprav bi posegel po najnižjem modelu

in plusi

1. še vedno trdim, da je to naboljše sestavljen moped v tem razredu, ki nudi od vetrne zaščite, elektronske podpore oz IT razširitve, enostavnosti demontaže oklepov, lahke dostopnosti in ultra dobrega zračnega filtra šiirši skupini uporabnikov ter dodam nekaj točk za "nas povprečne rajderje"....nizka varianta sedeža je prekleto sprejemljiva, center težišča je dober, nizka teža je super, predvsem pa sprednji del oklepa nudi nekaj vetrne zaščite, ter možnosti raznih dodatkov na "tower", tipa navigacija in ostalo.

3. agregat...ni peršing ready to race, ampak je za profiče dolgočasem in prešvoh, za ns prizemljene pa ravno to kar mora biti, dovolj linearen in kontroliran. Določene spremembe, večji zadnji verižnik niso nikakršn strošek.

4. cena. za 9 kek dobim skoraj profi mašino, ki je verjetno nad mojimi štandardi uporabe in znanja, pa vendar se je ne bojim. Sem mel priliko voziti 500exc in sem se dobesedno zajebaval kako to gre s prmerno pnevmatiko in "švoh" agregatom napram mojemu 790. (pa niti R ni)

A ma ta zadeva o kateri razmišljam (razmišljanje je faking povezano s tvojo življenjsko situacijo a o kateri tule ne bom razpravljal) kake probleme. Ja seveda jih ima...ampak to so detajli. Lahko naštejem na hitro, frekvenca vzdrževanja, širina/višina in komoditeta sedeža. itd itd...

 

No, sem preskočil razred 450-500 kjer cifre pri nas so urnebes, gladko preko 12 kek, in ja bom reku za vrhunske komponente, ampak kar jaz osebno iščem bi moral še vsaj jurčka do dva nametat gor, da bi bilo solidno temu kar iščem in  z lahkoto povem da me 690/701 niti malo ni prepričalo.

Raje ostanem na basic 790 kateremu 100% zaupam.:P

Če se obesim na tvoj zapis:

J Amerika ni baw bav. So jo prevozili moji frendi z GS 1200 in ga je bogi revež servisiral že ko je prišel z barko dol (k sreči mu je dobričina posodli svoj ležaj alternatorja, oziroma cel alternator, ker dostavi bi trajala 1 mesec), do naših potopisov, ki se jih da prebrat tule na MSju (in vse jih osebno poznam). Sem zelo lepo povedal pred časom: potovanje tudi v PM je stvar časa in denarja.

S čim boš ti, ali jaz ali kdo drug šel na pot je stvar osebnih preferenc. Če izviram iz logike je enostavno: manj kot ima, manj se lah pokvari. In pa kako boš vozil, boš pazil na material ali ga boš ubil. Moja prijatelja Miral.eu sta s piaggotom 45ccm prišla do JARa do Cape towna aja, pred tem pa do Capo Norda :D . Ista sta z gsom 1200 prevozila celo JA do ledenikov in faking pingvinov.

 

Prodajna podpora in servis: stare, ali nekaj let stare mašine iz meni znanega s tube nimajo še vedno nikakršne podpore v PM. Majo pa domače mojstre, ki znajo marsikaj. 990ktm zrihtat v Rusiji ni nikakršen problem, prav tako BMw (stari modeli 1200...le poišči softwere pomoč za 1250 ali 1300 nekje v Boliviji). Poskitt je šel čez bam bam in zalil 990ktm. Pa so ga sami zrihtali, dvignili na zadnje kolo in izlili vodo ven... 

Pa grem konkretno na 790..seveda se morava vprašat, kaj je crknilo, kje in kako...če razfukaš hladilnik, ja pol ja...verjetno ga prej dobiš potom DHLa v neko vukojebino, kot pa kos za kitajca, ki šele vstopa na tržišče. Lahko pa ta zapis predrugačim v stilu: ali ti je bilo tega treba? :P

Vendar najina debate ni nekako smiselna če govoriva o potovanju okrog sveta. Bolj smiselna je če jo orientirava na to kaj kitajc nudi (tule moram mal oftopic ampak CF nudi za dobrih 12.300evričev, 800 explore verzijo, ki je naloudana do amena in popolnoma identična kvaliteti ktmjeve 790ke, ki jo zlahka vzamem (spet je potrebno vzeti v obzir, kje, kaj in kako se bom vozil) prej kot ktmja in požrem tistih 20kg več teže. Zakaj, ker vem kje se ta teža nahaja.

Nikjer pa v tej temi nisem zapisal, da verjamem v čudeže, tudi Koveje ne, pa mi ga lahko vsak hvali kolikor hoče. Verjamem pa v dejstva in bom rekel vase. Ker vem kaj iščem in za kaj iščem...nekoč, v bližnji prihodnosti. 

Ker malce bolj sledim Kove že dolgo, mi je nekoliko jasna tudi filozofija podjetja (in ne tu nisem pisal o servisu, poprodajni podpori etc, to naj pišejo drugi bolj pristojni za to, pravzaprav je zaželjena komunikacija v tej smeri. A kdo od odgovornih pri Hondi, kawasakiju, ktm, husi, italijanih :P  etc si sploh vzame čas za kako informacijo na MS? Niti ne.. boli jih kita, saj se samo prodaja.). Nekako sem izluščil, da so določeni modeli, ki so jih poslušali zasnovati drugače in na način, kot si ga kupec želi res zanimivi po:

-načinu sestave (predvsem govorim o enostavnosti, da ni potrebno 1 uro šraufat samo plastik da prideš do rezervarja, kaj šele do airboxa

-nizki (lahko tudi zapišemo za odtenek nižji) teži v primerjavi s konkurenco in sprejemljivo nizkem težišču, vsaj če pogledava rezervoar, ki je namesto na vrhu in spredaj razporejen, da gre po sredini, ob strani in čimbolj dol v sredino motorja. To ni zanemarljiv podatek. Na ta način dobiš večjo litražo in nižje težišče. Namreč v trenutku ko mamo vsi polne rezervarje jih imamo vsi do vrha..drži mar ne, ko pade zadeva na 2/3 se začne "bistvo".

A so kitajci prefrigani ko objavljajo podatke in ko nekaj delajo z namenom nekaj narediti?

Valda da so. Majo nekaj trikov, ko vagajo. Nikol ni zaščite ročk zraven, če se da ogulijo moped vseh nepotrebnih pritiklin, od centralca, ročajev sopotnika, tačk sopotnika, cevnih zaščit (oz so le te minimalne), skoraj praznih rezervarjev itd. Ter uporabe lažjih alu ali carbon materialov, tanjših premerov, felten ki niso havy duty itd..A jim to štejem kot napako? Ma niti ne. Dejansko je potrebno pogledati cel koncept motorja. Kaj, kako in zakaj je narejen.

 

In še vedno sva pri vprašanju, kaj si boš ti omilslil za tvoj trip in zakaj. Če mene vprašaš, bistvene razlike niti ni..razlika je v sreči na poti in zlorabi materiala. 

Recimo zapisati feltna kove je za en kurc ker sem jo presekal na useku asfalta (a ne @Satao) in vedeti da so to feltne ki jih uporablja BMW, pač ni merilo za kitajca ampak upoprabe določene feltne. Zakaj jo je nekdo zvil na asfaltu je pa spet vprašanje. Prazna guma, visoka brzina...

 

In še moje mnenje (nepomebno verjetno za večino):

fajn je da se na trgu najde konkurenca po ceni. Še bolj fajn je da se najde konkurenca, ki za to ceno EU znamk nudi mnogo več in še bolj fajn je, če se najde konkurenca na trgu, ki ima neke nove in izvirne zadeve. Seveda ni vse zlato kar se sveti. To je pa dejstvo.

 

 

 

 

pred eno uro, Luka66 pravi:

Kot sem napisal, ni čudežev, kot pravi star SLO pregovor :)    ni pa mogoče vsega dokupiti od originalne dodatne opreme, kot pri renomiranih proizvajalcih, še manj pa verjetno aftermarket opreme,  Loius še ne pozna tega kitajca 😜

aliexpress in ebay. Sicer pa za vsako znamko kjer sem bil med zgodnjimi kupci sem čakal vsaj pol leta do enega. Naj bo to kawa, ktm ali husa.

pred eno uro, pik1 pravi:

.

... zmer več pregovorov je na temo kitajca :eek:

... "nema đabe ni kod stare babe" :eek:

 

tko da ... kar je bilo do sedaj kaj vredno, je bilo ponavad vedno treba tud plačat ... ŽAL  😪  

gs 850 ma iste feltne kot tale kitajc...sam povem :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, Luka66 pravi:

V 90 letih se ni dobili kaj veliko za nobeno znamko......danes je pač drugačen svet, kupci smo drugačni, zato sem napisal, da je za vse potreben čas, ni čudežev čez noč.....ljudje si pa pač kupujemo kar želimo, rabimo, nekateri verjetno tudi kar ne rabijo....ni samo Lois, tudi Polo ga ne pozna in večina drugih aftermarket proizvajalcev dodatne opreme, kar je trenutno velik minus, verjamem pa, da se zadeve počasi uredijo, ko bo povpraševanje.....če se človek odpravlja ne resno potovanje, za kar naj bi bil kitajc tudi namenjen, kilogram gor, ali dol, potrebno je nekaj volumna za vse kar se rabi na potovanju, vsaj stranske torbe, ki so lažje kot kovčki in bolj praktične pri padcih, ki se slej ko prej zgodijo na taki poti. Mene teža ravno ne moti, pri mojih potrebah mi je bolj pomembno težišče, okretnost, lahkotno hendlanje, predvsem pa zanesljivost, da ne obstanem usred ničega zabrinut 😮

oprosti ma večina drugih tipa Mosko imajo tipske mehke torbe, ki gredo na vsak bajk več al manj enako. In ja Vsaj za 450 rally pa čeprav ga pri nas še ni se dobi rear rack (recmo temu distančniki) pa čperav, vse mehke torbe zlahka samo fukneš čez zadnji konec motorja.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, DAMI34 pravi:

oprosti ma večina drugih tipa Mosko imajo tipske mehke torbe, ki gredo na vsak bajk več al manj enako. In ja Vsaj za 450 rally pa čeprav ga pri nas še ni se dobi rear rack (recmo temu distančniki) pa čperav, vse mehke torbe zlahka samo fukneš čez zadnji konec motorja.

 

Mislim srednjo kategorijo bajkov in resno potovanje, za take Mosco, ki jih imam jaz 35/25L rabiš le stranske nosilce za pritrditev, torbe pa itak pašejo na vsakega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Valda da so. Majo nekaj trikov, ko vagajo. Nikol ni zaščite ročk zraven, če se da ogulijo moped vseh nepotrebnih pritiklin, od centralca, ročajev sopotnika, tačk sopotnika, cevnih zaščit (oz so le te minimalne), skoraj praznih rezervarjev itd.

Včasih, ne vem če še to delajo, se je teža avta izmerila z 2/3 polnim rezevoarjem. Mercedes (MB) je v osnovi imel majhen rezevoar, da se na tehtanju manj pozna in večjega kot dodatno opremo  (€€€).

Tudi novi GS je lažji, tudi ker v osnovni varjanti nima centralnega stojala, nosilca prtljage zadaj, manjši rezervoar in če se ne motim niti tačk za sopotnika. Uradno so znižali težo v resnici pa se bo to več ali manj na vsakega nataknilo. S tisto uradno teža jih ne boš videl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

bom šel od uzadi navzgor citiranje:

- je zmaga na Dakarju faktor za najbulši in najbolj vzdržljiv moped (seveda govorimo o modelu 450 rally pro)? al je bistvo koliko jih pride na cilj in s kakimi problemi. Že lani so ugotovili kje so šibke točke na 450ki in nekaj so jih odpravili, ostale so (pa nisem promotor Kove znamke, zgolj sledilec določenega modela) odpravili s prvimi pošiljkami v ZDA in GB.  Pošteno ti lahko povem, da modelu nisem dorasel oziroma ima zame neke določene probleme kot so:

1. vzdrževanje (roko na srce, tudi renomirani proizvajalci teh mašin niso v tem razredu boljši)

2. višina sedeža, pa čeprav bi posegel po najnižjem modelu

in plusi

1. še vedno trdim, da je to naboljše sestavljen moped v tem razredu, ki nudi od vetrne zaščite, elektronske podpore oz IT razširitve, enostavnosti demontaže oklepov, lahke dostopnosti in ultra dobrega zračnega filtra šiirši skupini uporabnikov ter dodam nekaj točk za "nas povprečne rajderje"....nizka varianta sedeža je prekleto sprejemljiva, center težišča je dober, nizka teža je super, predvsem pa sprednji del oklepa nudi nekaj vetrne zaščite, ter možnosti raznih dodatkov na "tower", tipa navigacija in ostalo.

3. agregat...ni peršing ready to race, ampak je za profiče dolgočasem in prešvoh, za ns prizemljene pa ravno to kar mora biti, dovolj linearen in kontroliran. Določene spremembe, večji zadnji verižnik niso nikakršn strošek.

4. cena. za 9 kek dobim skoraj profi mašino, ki je verjetno nad mojimi štandardi uporabe in znanja, pa vendar se je ne bojim. Sem mel priliko voziti 500exc in sem se dobesedno zajebaval kako to gre s prmerno pnevmatiko in "švoh" agregatom napram mojemu 790. (pa niti R ni)

A ma ta zadeva o kateri razmišljam (razmišljanje je faking povezano s tvojo življenjsko situacijo a o kateri tule ne bom razpravljal) kake probleme. Ja seveda jih ima...ampak to so detajli. Lahko naštejem na hitro, frekvenca vzdrževanja, širina/višina in komoditeta sedeža. itd itd...

 

No, sem preskočil razred 450-500 kjer cifre pri nas so urnebes, gladko preko 12 kek, in ja bom reku za vrhunske komponente, ampak kar jaz osebno iščem bi moral še vsaj jurčka do dva nametat gor, da bi bilo solidno temu kar iščem in  z lahkoto povem da me 690/701 niti malo ni prepričalo.

Raje ostanem na basic 790 kateremu 100% zaupam.:P

Če se obesim na tvoj zapis:

J Amerika ni baw bav. So jo prevozili moji frendi z GS 1200 in ga je bogi revež servisiral že ko je prišel z barko dol (k sreči mu je dobričina posodli svoj ležaj alternatorja, oziroma cel alternator, ker dostavi bi trajala 1 mesec), do naših potopisov, ki se jih da prebrat tule na MSju (in vse jih osebno poznam). Sem zelo lepo povedal pred časom: potovanje tudi v PM je stvar časa in denarja.

S čim boš ti, ali jaz ali kdo drug šel na pot je stvar osebnih preferenc. Če izviram iz logike je enostavno: manj kot ima, manj se lah pokvari. In pa kako boš vozil, boš pazil na material ali ga boš ubil. Moja prijatelja Miral.eu sta s piaggotom 45ccm prišla do JARa do Cape towna aja, pred tem pa do Capo Norda :D . Ista sta z gsom 1200 prevozila celo JA do ledenikov in faking pingvinov.

 

Prodajna podpora in servis: stare, ali nekaj let stare mašine iz meni znanega s tube nimajo še vedno nikakršne podpore v PM. Majo pa domače mojstre, ki znajo marsikaj. 990ktm zrihtat v Rusiji ni nikakršen problem, prav tako BMw (stari modeli 1200...le poišči softwere pomoč za 1250 ali 1300 nekje v Boliviji). Poskitt je šel čez bam bam in zalil 990ktm. Pa so ga sami zrihtali, dvignili na zadnje kolo in izlili vodo ven... 

Pa grem konkretno na 790..seveda se morava vprašat, kaj je crknilo, kje in kako...če razfukaš hladilnik, ja pol ja...verjetno ga prej dobiš potom DHLa v neko vukojebino, kot pa kos za kitajca, ki šele vstopa na tržišče. Lahko pa ta zapis predrugačim v stilu: ali ti je bilo tega treba? :P

Vendar najina debate ni nekako smiselna če govoriva o potovanju okrog sveta. Bolj smiselna je če jo orientirava na to kaj kitajc nudi (tule moram mal oftopic ampak CF nudi za dobrih 12.300evričev, 800 explore verzijo, ki je naloudana do amena in popolnoma identična kvaliteti ktmjeve 790ke, ki jo zlahka vzamem (spet je potrebno vzeti v obzir, kje, kaj in kako se bom vozil) prej kot ktmja in požrem tistih 20kg več teže. Zakaj, ker vem kje se ta teža nahaja.

Nikjer pa v tej temi nisem zapisal, da verjamem v čudeže, tudi Koveje ne, pa mi ga lahko vsak hvali kolikor hoče. Verjamem pa v dejstva in bom rekel vase. Ker vem kaj iščem in za kaj iščem...nekoč, v bližnji prihodnosti. 

Ker malce bolj sledim Kove že dolgo, mi je nekoliko jasna tudi filozofija podjetja (in ne tu nisem pisal o servisu, poprodajni podpori etc, to naj pišejo drugi bolj pristojni za to, pravzaprav je zaželjena komunikacija v tej smeri. A kdo od odgovornih pri Hondi, kawasakiju, ktm, husi, italijanih :P  etc si sploh vzame čas za kako informacijo na MS? Niti ne.. boli jih kita, saj se samo prodaja.). Nekako sem izluščil, da so določeni modeli, ki so jih poslušali zasnovati drugače in na način, kot si ga kupec želi res zanimivi po:

-načinu sestave (predvsem govorim o enostavnosti, da ni potrebno 1 uro šraufat samo plastik da prideš do rezervarja, kaj šele do airboxa

-nizki (lahko tudi zapišemo za odtenek nižji) teži v primerjavi s konkurenco in sprejemljivo nizkem težišču, vsaj če pogledava rezervoar, ki je namesto na vrhu in spredaj razporejen, da gre po sredini, ob strani in čimbolj dol v sredino motorja. To ni zanemarljiv podatek. Na ta način dobiš večjo litražo in nižje težišče. Namreč v trenutku ko mamo vsi polne rezervarje jih imamo vsi do vrha..drži mar ne, ko pade zadeva na 2/3 se začne "bistvo".

A so kitajci prefrigani ko objavljajo podatke in ko nekaj delajo z namenom nekaj narediti?

Valda da so. Majo nekaj trikov, ko vagajo. Nikol ni zaščite ročk zraven, če se da ogulijo moped vseh nepotrebnih pritiklin, od centralca, ročajev sopotnika, tačk sopotnika, cevnih zaščit (oz so le te minimalne), skoraj praznih rezervarjev itd. Ter uporabe lažjih alu ali carbon materialov, tanjših premerov, felten ki niso havy duty itd..A jim to štejem kot napako? Ma niti ne. Dejansko je potrebno pogledati cel koncept motorja. Kaj, kako in zakaj je narejen.

 

In še vedno sva pri vprašanju, kaj si boš ti omilslil za tvoj trip in zakaj. Če mene vprašaš, bistvene razlike niti ni..razlika je v sreči na poti in zlorabi materiala. 

Recimo zapisati feltna kove je za en kurc ker sem jo presekal na useku asfalta (a ne @Satao) in vedeti da so to feltne ki jih uporablja BMW, pač ni merilo za kitajca ampak upoprabe določene feltne. Zakaj jo je nekdo zvil na asfaltu je pa spet vprašanje. Prazna guma, visoka brzina...

 

In še moje mnenje (nepomebno verjetno za večino):

fajn je da se na trgu najde konkurenca po ceni. Še bolj fajn je da se najde konkurenca, ki za to ceno EU znamk nudi mnogo več in še bolj fajn je, če se najde konkurenca na trgu, ki ima neke nove in izvirne zadeve. Seveda ni vse zlato kar se sveti. To je pa dejstvo.

 

 

 

 

aliexpress in ebay. Sicer pa za vsako znamko kjer sem bil med zgodnjimi kupci sem čakal vsaj pol leta do enega. Naj bo to kawa, ktm ali husa.

gs 850 ma iste feltne kot tale kitajc...sam povem :P

 

Seveda da ima iste feltne. Preverjeno. Ja iz kje pa misliš da je gs850? 

Feltne so od Akronta

Mislim da poznamo to firmo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, miran985 pravi:

Se strinjam da so drugi časi ja...vendar prvo kot prvo ni potrebe vedno in vedno znova govort "čudež"...ker je res dosadno ok? Mehke torbe?...resno? Mehke torbe izdeluje xy število fabrk in si ene gor vržeš. Paše večina na večino mopedov. K mora pisati na njej Kove?? Važno da služi namenu. Vse kar rabiš za "Long trip" že lahko daš na njega ta moment. Samo motor rabiš. Pa nič kompliciranja. Pa gre...aja...kupci so drugačni danes, ja pozabil 🙈. Komplicirat na polno...

Nič mišljeno slabo, samo povem kako je.

Včasih je treba naredit korak nazaj pa se ustavit pa zamislit.

Kupi KTM in stvar je resena...ne vidm problema.

Prvo kot prvo, kakšne izraze uporabljam je moja stvar, meni je tudi dosadno to pretirano nakladnje in reklamiranje čudežnega kitajca, ga imajo tukaj nekateri po pisanju za čudež, akceptiram to, pa preživim....se vsaj nekaj piše, samo izražam svoje mnenje, je morda ta izraz forbiden, prehud? OK? ...za long trip rabiš samo to??  hudoo, super, hvala za info.... a si se že kdaj vozil pri 55st po pustinji cca. 500km cel dan, kjer ni žive duše..... in tam cel dan ne rabiš čisto nič, svaka ti čast,...... aja, pozabil....ne, da so samo kitajski bajki čudežni so tudi bajkerji na njih super 👍.......kaj komu pomeni long trip je očitna razlika, na pravem long tripu se rabi marsikaj....in zakomplicira se, ko obstaneš 300km od prve elektrike... je dobro, če imaš kakšne zadeve s sabo za reševanje, vijaki, gurtne, dele, ki pogosto riknejo, vijaki, orodje, kaj za flikat, pumpo a boš na dah napihnil zračnico, za menjat gume, zračnice, dodatne gume, kantice z gorivom, nekaj motornega olja,...... tudi, kaj malega za pojest in veliko za popit, tako, da take mehke torbice + tuba na zadnjem sedežu ne prenesejo vsega kar človek rabi na takem tripu, kam šotor in opremo....torej stranski nosilci in na njih konkretne stranske torbe....in to je kompliciranje? To je dobra priprava na resno turo, ne pa kompliciranje, pa še pogosto kaj manjka....tudi ni mišljeno slabo, napisal pač iz izkušenj, ki sem jih imel, nedolgo tega. Se je res potrebno zaustavit in zamislit........predvsem kam se pelje in kaj imeti is sabo, ter na čem.

Kupil bom, kar mi bo takrat, ko bo pravi čas za to, najbolj ugodno, kot sem napisal, ne bom se oženil z njim, ker bo šel od hiše, ko odpeljem kar bo v planu. Ni se treba obremenjevat s tem kar bom kupil, čudežni kitajc zagotovo ne bo  :)  itak imam dva motorja doma, namenjena za tako turo, pa mi jih je škoda 😜

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Luka66 pravi:

Prvo kot prvo, kakšne izraze uporabljam je moja stvar, meni je tudi dosadno to pretirano nakladnje in reklamiranje čudežnega kitajca, ga imajo tukaj nekateri po pisanju za čudež, akceptiram to, pa preživim....se vsaj nekaj piše, samo izražam svoje mnenje, je morda ta izraz forbiden, prehud? OK? ...za long trip rabiš samo to??  hudoo, super, hvala za info.... a si se že kdaj vozil pri 55st po pustinji cca. 500km cel dan, kjer ni žive duše..... in tam cel dan ne rabiš čisto nič, svaka ti čast,...... aja, pozabil....ne, da so samo kitajski bajki čudežni so tudi bajkerji na njih super 👍.......kaj komu pomeni long trip je očitna razlika, na pravem long tripu se rabi marsikaj....in zakomplicira se, ko obstaneš 300km od prve elektrike... je dobro, če imaš kakšne zadeve s sabo za reševanje, vijaki, gurtne, dele, ki pogosto riknejo, vijaki, orodje, kaj za flikat, pumpo a boš na dah napihnil zračnico, za menjat gume, zračnice, dodatne gume, kantice z gorivom, nekaj motornega olja,...... tudi, kaj malega za pojest in veliko za popit, tako, da take mehke torbice + tuba na zadnjem sedežu ne prenesejo vsega kar človek rabi na takem tripu, kam šotor in opremo....torej stranski nosilci in na njih konkretne stranske torbe....in to je kompliciranje? To je dobra priprava na resno turo, ne pa kompliciranje, pa še pogosto kaj manjka....tudi ni mišljeno slabo, napisal pač iz izkušenj, ki sem jih imel, nedolgo tega. Se je res potrebno zaustavit in zamislit........predvsem kam se pelje in kaj imeti is sabo, ter na čem.

Kupil bom, kar mi bo takrat, ko bo pravi čas za to, najbolj ugodno, kot sem napisal, ne bom se oženil z njim, ker bo šel od hiše, ko odpeljem kar bo v planu. Ni se treba obremenjevat s tem kar bom kupil, čudežni kitajc zagotovo ne bo  :)  itak imam dva motorja doma, namenjena za tako turo, pa mi jih je škoda 😜

Ful sem vesel zate 😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, miran985 pravi:

Seveda da ima iste feltne. Preverjeno. Ja iz kje pa misliš da je gs850? 

Feltne so od Akronta

Mislim da poznamo to firmo.

ja in jih poznamo :P

 

pred 56 minutami, Luka66 pravi:

Mislim srednjo kategorijo bajkov in resno potovanje, za take Mosco, ki jih imam jaz 35/25L rabiš le stranske nosilce za pritrditev, torbe pa itak pašejo na vsakega.

sam to je klasičen problem večine novih bajkov (če ni lih kopija prejšnjega recimo 790 al 890 je ista pašta) se nekaj časa ne dobi ravno vsega na pretek, kar je tudi normalno saj vsa ostala industrija sledi temu, kaj je na trgu. Ne pa kaj bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, miran985 pravi:

Ful sem vesel zate 😉

Ni treba, da si ti zame, pomembno je, da sem jaz zase :)  ti privoščim, da si tudi ti zase :)   in vsi uživamo na bajkih, pa malo debatiramo o svemu in svačemu :)  in krajšamo dolge zimske večere.

Lej SREČNO in vse dobro.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

ja in jih poznamo :P

 

sam to je klasičen problem večine novih bajkov (če ni lih kopija prejšnjega recimo 790 al 890 je ista pašta) se nekaj časa ne dobi ravno vsega na pretek, kar je tudi normalno saj vsa ostala industrija sledi temu, kaj je na trgu. Ne pa kaj bo.

Mi pa ni jasno ko praviš da je en usekal z feltno pa nekaj jamral??...vem za enega ki je letel po cesti in zvil prvo feltno...v skalo in v ograjo..feltna in motor star zelo dobro odnesla. Imam sliko 😉. Feltna ni počila ampak se samo zvila. Tako da se je videlo da je narejeno dobro.

Popravljeno . Popravil miran985
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

ja in jih poznamo :P

 

sam to je klasičen problem večine novih bajkov (če ni lih kopija prejšnjega recimo 790 al 890 je ista pašta) se nekaj časa ne dobi ravno vsega na pretek, kar je tudi normalno saj vsa ostala industrija sledi temu, kaj je na trgu. Ne pa kaj bo.

Običajno ima prvo tako opremo proizvajalec bajka. No pri novem GS je ime Wunderlich praktično isti trenutek, ko je prišel bavarc v prodajo vse in še več na trgu, glede dodatne opreme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Luka66 pravi:

 

👍...kaj komu pomeni long trip je očitna razlika, na pravem long tripu se rabi marsikaj....in zakomplicira se, ko obstaneš 300km od prve elektrike... je dobro, če imaš kakšne zadeve s sabo za reševanje, vijaki, gurtne, dele, ki pogosto riknejo, vijaki, orodje, kaj za flikat, pumpo a boš na dah napihnil zračnico, za menjat gume, zračnice, dodatne gume, kantice z gorivom, nekaj motornega olja,...... tudi, kaj malega za pojest in veliko za popit, tako, da take mehke torbice + tuba na zadnjem sedežu ne prenesejo vsega kar človek rabi na takem tripu, kam šotor in opremo....torej stranski nosilci in na njih konkretne stranske torbe....in to je kompliciranje? To je dobra priprava na resno turo, ne pa kompliciranje, pa še pogosto kaj manjka....tudi ni mišljeno slabo, napisal pač iz izkušenj, ki sem jih imel, nedolgo tega. Se je res potrebno zaustavit in zamislit........predvsem kam se pelje in kaj imeti is sabo, ter na čem.

 

Long trip je long trip. Zdej a bomo komplicirali kok je long trip? koliko mora biti do prvega servisa? 100, 200, 300 al 500km.

Dejstvo je da na long tripu voziš vsaj delno na "safe modu", kar pomeni povečana rezerva reakcije in reševanja problemov. ampak niti 5 niti 10 jurjev long trip ne izžame iz motorja toliko kot lahko na kratkih tripih doma (med 5 do 10 jurčkov) nakracaš pod tisto uro dve na dan, kjer adrenalin puca na polno. In a to pomeni da je long trip zabava. Ja NE, ni, vendno pa bo problem isti. Na long tipu boš našel nekoga s traktorjem ko zagusti, na kratkem, če boš mel srečo pa boš klical asistenco, če se jim da priti kam v gozd na nanos na TET recimo. :P

Long trip pomeni dodatno težo ali celo prekomerno težo na motorju... to je vse. In če je to vse, pač izbereš nekaj kar zmore in nekaj kjer dobiš vso dodatno opremo, kamorkol jo želiš.

 

pred 6 minutami, miran985 pravi:

Mi pa ni jasno ko praviš da je en usekal z feltno pa nekaj jamral??...vem za enega ki je letel po cesti in zvil prvo feltno...v skalo in v ograjo..feltna in motor star zelo dobro odnesla. Imam sliko 😉. Feltna ni počila ampak se samo zvila. Tako da se je videlo da je narejeno dobro.

feltne bmwja alis kove 500, so za odtenek slabše od felten ktmja...poglej slikce, debeline špic itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Luka66 pravi:

Ni treba, da si ti zame, pomembno je, da sem jaz zase :)  ti privoščim, da si tudi ti zase :)   in vsi uživamo na bajkih, pa malo debatiramo o svemu in svačemu :)  in krajšamo dolge zimske večere.

Lej SREČNO in vse dobro.

 

Enako tudi tebi in vse dobro 👍

pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

Long trip je long trip. Zdej a bomo komplicirali kok je long trip? koliko mora biti do prvega servisa? 100, 200, 300 al 500km.

Dejstvo je da na long tripu voziš vsaj delno na "safe modu", kar pomeni povečana rezerva reakcije in reševanja problemov. ampak niti 5 niti 10 jurjev long trip ne izžame iz motorja toliko kot lahko na kratkih tripih doma (med 5 do 10 jurčkov) nakracaš pod tisto uro dve na dan, kjer adrenalin puca na polno. In a to pomeni da je long trip zabava. Ja NE, ni, vendno pa bo problem isti. Na long tipu boš našel nekoga s traktorjem ko zagusti, na kratkem, če boš mel srečo pa boš klical asistenco, če se jim da priti kam v gozd na nanos na TET recimo. :P

Long trip pomeni dodatno težo ali celo prekomerno težo na motorju... to je vse. In če je to vse, pač izbereš nekaj kar zmore in nekaj kjer dobiš vso dodatno opremo, kamorkol jo želiš.

 

feltne bmwja alis kove 500, so za odtenek slabše od felten ktmja...poglej slikce, debeline špic itd...

Debelina špic na 500 x je zadaj 4mm spredaj pa 3.5mm. Feltne za tak "u izi bajk" se meni zdej overkill. Sem imel na večjih motorjih tanjše..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, DAMI34 pravi:

Long trip je long trip. Zdej a bomo komplicirali kok je long trip? koliko mora biti do prvega servisa? 100, 200, 300 al 500km.

Dejstvo je da na long tripu voziš vsaj delno na "safe modu", kar pomeni povečana rezerva reakcije in reševanja problemov. ampak niti 5 niti 10 jurjev long trip ne izžame iz motorja toliko kot lahko na kratkih tripih doma (med 5 do 10 jurčkov) nakracaš pod tisto uro dve na dan, kjer adrenalin puca na polno. In a to pomeni da je long trip zabava. Ja NE, ni, vendno pa bo problem isti. Na long tipu boš našel nekoga s traktorjem ko zagusti, na kratkem, če boš mel srečo pa boš klical asistenco, če se jim da priti kam v gozd na nanos na TET recimo. :P

Long trip pomeni dodatno težo ali celo prekomerno težo na motorju... to je vse. In če je to vse, pač izbereš nekaj kar zmore in nekaj kjer dobiš vso dodatno opremo, kamorkol jo želiš.

 

TXT napisan na temo hude enostavne priprave in min prtljage na adv tripu, samo vržeš torbice na bajk, to je vse kar rabiš in se že pelješ, ja do Kungote, zgornje in to brez vize ......mislim pravo ADV turo deset + Kkm in nekaj tednov, ne par dni navijanja po TET-u in hude avanture v Albanij,  so tudi taki konci sveta kjer sploh traktorjev ne poznajo, kaj je asistenca se jim ne sanja  😜   se je potrebno znajt in popraviti.....razumem, da je zate z izkušnjami v tem, vse zelo enostavno, jaz nimam toliko izkušenj in mi je taka long distance pot vedno avantura v vsem, tudi kje tankat, ko ni tankštelov in se tanka kar pri eni od hiš iz pvc plastenk, čudne barve benz, pametno imet s sabo aditive in kje spat, ker ni ne enega ne drugega, kaj vzet s sabo, da bom bolj ziher...tam gor na 4k m nmv, v puščavi ni asistence...tudi v Patagoniji ni ravno za vsakim vogalom, Atacami......razumem, da je za ene hude bajkerje to kot pospravit  "piece of cake"   zame ni tako enostavno, se pač poskusim dobro pripraviti na tako pot, ker se imam rad in na srečo me ima še kdo tudi doma, da imam željo pridit nazaj, ki tistim, ki jih ima tudi jaz rad :) 

Popravljeno . Popravil Luka66
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Luka66 pravi:

TXT napisan na temo hude enostavne priprave in min prtljage na adv tripu, samo vržeš torbice na bajk, to je vse kar rabiš in se že pelješ, ja do Kungote, zgornje in to brez vize ......mislim pravo ADV turo deset + Kkm in nekaj tednov, ne par dni navijanja po TET-u in hude avanture v Albanij,  so tudi taki konci sveta kjer sploh traktorjev ne poznajo, kaj je asistenca se jim ne sanja  😜   se je potrebno znajt in popraviti.....razumem, da je zate z izkušnjami v tem, vse zelo enostavno, jaz nimam toliko izkušenj in mi je taka long distance pot vedno avantura v vsem, tudi kje tankat, ko ni tankštelov in se tanka kar pri eni od hiš iz pvc plastenk, čudne barve benz, pametno imet s sabo aditive in kje spat, ker ni ne enega ne drugega, kaj vzet s sabo, da bom bolj ziher...tam gor na 4k m nmv, v puščavi ni asistence...tudi v Patagoniji ni ravno za vsakim vogalom, Atacami......razumem, da je za ene hude bajkerje to kot pospravit  "piece of cake"   zame ni tako enostavno, se pač poskusim dobro pripraviti na tako pot, ker se imam rad in na srečo me ima še kdo doma :) 

in zakaj bi bilo s Kitajcem to drugače? :P Oziroma zakaj bi se bilo s Kove težje na to pripravit? 

Lej, še nihče ni tam ostal, sem tut enemu drugemu svetovnemu popotniku povedal. Lah stojiš par dni zravn motorja, lahk postaviš šotor, lahko se greš preživetje kot so se šli tisti v Andih ko je letalo dol padlo, ma verjemi, lahko čakaš al pa se premakneš. Ma kaj bom jaz vedel, ko se sam ukul bajte vozm :P

Šalo na stran, če veš kak trip te čaka, kaj boš/ne boš vzel s sabo, kje so točke tankanja goriva in kje so naseljeni kraji? Pismo, saj ne greš na luno, pred tabo so to že prevozili. Ko bo pa kdo kaj novega prevozil, bom z veseljem vse polajkal. In to ne pomeni, da so vaši podvigi kakorkol slabi, daleč od tega, z veseljem jih preberem, celo fouš sm, ker si jih ne morem privoščit.

Pa pojdiva v Atacamo, Patagonijo, Ande...da vse je tu na MSju že zapisano...in ko kaj crkne, misliš da bo samo na Kove, samo na Kitajcu?...

Si pač specifičen kupec, ki bo izbral najbolj varen in nosljiv motor. 

Drgač pa, preber mal Meniha, GTGs, Dr. Speeda, celo Mina ne komplicira, pa še koga sem pozabil, različni motorji različne destinacije nobene drame.  :P

 

A moram linke prilepit?

Se opravičujem vsem, a moram, ker drugače ne bo konec enega in istega nabijanja in poveličevanja long tripov.

 

 

 

 

 

 

500km stran od civilizacije je pač 500km stran od civilizacije. In ko nastane problem, te nihče neglede a blagovno znamko ne bo prišel iskat.

Kupcev za long trip bo 0,1%, ali je to pomembno vsaj ta moment za Kove? Nabrž ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

 

Tudi jaz sem vplačal 800X Adventure PRO.

 

Še pred kratkim sem imel v garaži tri KTMje, zdaj bom imel dva + Kitajca.

 

ŠE nekaj o teži da razčistimo.

 

Kove 800X Adventure pro ima težo deklarirano na uradni strani proizvajalca - kurb weight 185kg. To pomeni motor pripravljen na vožnjo z vsemi tekočinami. Al to pomeni poln tank ali ne ne vem, sigurno pa pomeni vsaj pol tanka. Tukaj si proizvajalci pustijo nekaj interpretacije. Tako težo je imel zapisano tudi na EICMI na panoju pred njim.

 

Kove 800X Rallye je imel težo na EICMI zapisano na kartončku kurb weight 169Kg pripravljen za vožnjo. Na uradni spletni strani model še ni predstavljen.

 

Že po izgledu je razvidno da je Rallye verzija lažja od adventure, saj ima lažje feltne, spredaj sam en zavorni disk, ALU subframe, odstranjeno ima iz motorja vse kar ni potrebno. 

 

Nekje sem zasledil da ima Adventure PRO suho težo 167Kg, navaden 165Kg, rallye bi moral bit po izračunih 155Kg. To niso uradne številke ampak bolj moji izračuni.

 

Skratka, ko ga dobim gre na vago, pa potem vidimo kje smo.

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, DAMI34 said:

na  800x ni ktmjeva (vsaj kar vem), je pa, tudi na 500x je tc. In ja imaš prav, ktmjeva je res ena najboljših, kjer moped pelje bolje kot povprečen voznik zna. V osnovi je pa vedno tako, kolikor daš gasa, tok (je lahko preveč) je muske. Ampak, ko si prehiter ti nobena elektronika ne pomaga :P Bom dal primer, ker norden 901 pazim redko izkoriščam elektroniko po terenu. Na 790 mnogo več. Je pa tut razlika v agregatu, kjer ima 890 spodaj več moči in je bolj linearen od 790ke.

3 leta nazaj in toliko so po mojem vredni. Seveda je sedaj jurja al 2 več (pol bo pa spet kaka akcija). Ne moreš pa 800x primerjat z R. Lahko ga s 790 adv.

Moje mnenje je da 800X Adventure PRO lahko primerjaš s KTM 790 R. PRO model ima namreč polno nastavljivo Kayaba vzmetenje spredaj/zadaj s hodom 240mm in premerom 48mm. Prednje vilice so nastavljive za preload vzmeti, damping kompresije in rebounda, kar je boljše kot Xplor na KTM 790R. Xplor vzmetenje poznam zelo dobro saj sem ga imel že na dveh KTM modelih in nimaš kaj naredit z njim kot da zmenjaš komplet notranjost če ga hočeš izboljšat. Pa 800X naj bi bil 20kg lažji kot KTM 790R letnik 2019 če se zanašamo na uradne Kove podatke na njihovi spletni strani in podatki predstavljenimi na EICMI. 

Obstaja tudi cenejši 800X ki ni pro, tisti je pa potem direktna primerjava s KTM 790 ADV.

 

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Drgač pa, preber mal Meniha, GTGs, Dr. Spee

Pa na tega ne pozabit in njegovo kolbilico...

Avtomoto.JPG.960acaca2f9cf30538c758cc5368a944.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, mladen pravi:

Moje mnenje je da 800X Adventure PRO lahko primerjaš s KTM 790 R. PRO model ima namreč polno nastavljivo Kayaba vzmetenje spredaj/zadaj s hodom 240mm in premerom 48mm. Prednje vilice so nastavljive za preload vzmeti, damping kompresije in rebounda, kar je boljše kot Xplor na KTM 790R. Xplor vzmetenje poznam zelo dobro saj sem ga imel že na dveh KTM modelih in nimaš kaj naredit z njim kot da zmenjaš komplet notranjost če ga hočeš izboljšat. Pa 800X naj bi bil 20kg lažji kot KTM 790R letnik 2019 če se zanašamo na uradne Kove podatke na njihovi spletni strani in podatki predstavljenimi na EICMI. 

Obstaja tudi cenejši 800X ki ni pro, tisti je pa potem direktna primerjava s KTM 790 ADV.

 

 

 

ja saj o 800x sem pisal (premer vilic 43 in hodi vzmetenja 210mm), oziroma o navadnem. No kakorkol, malce je še zmešnjave z imeni namreč obstaja Kove 800X Adventure, Adventure Pro in Rally.

Se pa strinjam, da so primerjave 48mm vzmetenja in podobnih hodov, kot jih ima R od katm pač bolj primerljive z Rom, kar je samo v dodatno korist pri ugodni ceni Kove 800x pro , saj so KTMjevi Ri dražji od štandardnih ADVjev.

Žal ima kove spletna stran samo en model, z dokaj slabo, oziroma pomanjkljivimi podatki (ni premera vilic recimo):

 

800x super Adventure:

https://www.kovemoto.com/index.php?c=show&id=51

še največ podatkov se dobi na anetu :D

STANDARD IN PRO

STANDARD:

PARALELNI DVOVALJNIK S 95 KONJI.
BOSCH ECU, S TREMI MAPAMI DELOVANJA
TRACTION CONTROL
TUBLESS PNEVMATIKE
POPOLNOMA NASTAVLJIVO KYB VZMETENJE Z 210MM HODA
VIŠINA SEDEŽA 845 MM
DVOSTOPENJSKO IZKLOPLJIV ABS
MASA: 183KG S POLNO, 20L POSODO GORIVA
IZJEMNA KVALITETA IZDELAVE IN VOZNE LASTNOSTI.

PRO:
VZMETENJE KYB Z 240MM HODA
VIŠINA SEDEŽA 875MM
QUICKSHIFTER
CENA ZA PRO VERZIJO: 8.990 EUR

 

 

pred 22 minutami, MiNa pravi:

Pa na tega ne pozabit in njegovo kolbilico...

Avtomoto.JPG.960acaca2f9cf30538c758cc5368a944.JPG

saj sem zapisal, da marsikoga nisem omenil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, DAMI34 pravi:

in zakaj bi bilo s Kitajcem to drugače? :P Oziroma zakaj bi se bilo s Kove težje na to pripravit? 

Lej, še nihče ni tam ostal, sem tut enemu drugemu svetovnemu popotniku povedal. Lah stojiš par dni zravn motorja, lahk postaviš šotor, lahko se greš preživetje kot so se šli tisti v Andih ko je letalo dol padlo, ma verjemi, lahko čakaš al pa se premakneš. Ma kaj bom jaz vedel, ko se sam ukul bajte vozm :P

Šalo na stran, če veš kak trip te čaka, kaj boš/ne boš vzel s sabo, kje so točke tankanja goriva in kje so naseljeni kraji? Pismo, saj ne greš na luno, pred tabo so to že prevozili. Ko bo pa kdo kaj novega prevozil, bom z veseljem vse polajkal. In to ne pomeni, da so vaši podvigi kakorkol slabi, daleč od tega, z veseljem jih preberem, celo fouš sm, ker si jih ne morem privoščit.

Pa pojdiva v Atacamo, Patagonijo, Ande...da vse je tu na MSju že zapisano...in ko kaj crkne, misliš da bo samo na Kove, samo na Kitajcu?...

Si pač specifičen kupec, ki bo izbral najbolj varen in nosljiv motor. 

Drgač pa, preber mal Meniha, GTGs, Dr. Speeda, celo Mina ne komplicira, pa še koga sem pozabil, različni motorji različne destinacije nobene drame.  :P

 

A moram linke prilepit?

Se opravičujem vsem, a moram, ker drugače ne bo konec enega in istega nabijanja in poveličvanja long tripov.

 

 

 

 

 

 

500km stran od civilizacije je pač 500km stran od civilizacije. In ko nastane problem, te nihče neglede a blagovno znamko ne bo prišel iskat.

Kupcev za long trip bo 0,1%, ali je to pomembno vsaj ta moment za Kove? Nabrž ne.

Lej v vsaki od boga pozabljeni državi, je glavno mesto ohinsploh, vse kupiš, od mečke do Jamson-a,  par km stran pa se je običajno čas ustavil vsaj 20 let nazaj, niti elektrike ni povsod.......marsikaj sem prebral in tudi prevozi, ravno zato se rad kar se da najbolje pripravim na tak long distance trip, sem se vozil po centralni Aziji in vem kako je, če so težave z bajki, daleč od oči in možne pomoči, je precej drugače, kot komentirat in teoretizirat iz naslonjača, verjemi 😜  in razprava je bila o tem, kako simpl se je odpeljat, dat dve mali torbici na bajk in gasa na trip avanturo, menda ne rabiš praktično nič.....kje je sedaj šotor, ki ga predlagaš za prespat?  Vsi, ki long distanc potujejo imajo v večini konkretno naložene motorje, tudi mi smo jih imeli, ker enostavno rabiš določene zadeve s sabo, za običajno pot in za reševanje, če je potrebno. Ja vse je zapisano ampak vsak trip je poseben, drugačen, okoliščine, pogoji, omejitve, vreme, družba, predvsem pa ljudje, vsako leto je druga zgodba, vsak ima svoje poglede.....tako, da izkušnje so koristne, ne gre pa posploševat.....okoliščine se spreminjajo. Super, da je zate vse tako enostavno, škoda, da nimaš net-svetovalnice za take tripe 🙃 ........kompliciram, kaj že? Eno je peljat v daljne dežele bajke s tovornjaki, sam pa na letalo, drugo pa vse prevozi tja in nazaj, vsako potovanje je svoja zgodba, odvisno kam na stranpoti zaviješ in kako zdrži tehnika. To ni poveličevanje long tripov, temveč poveličevanje kitajca 😮  verjamem pač, da je manj možnosti, da mi kaj rikne na Hondi, kot na čudežnem kitajcu in tudi laže se kaj reši kje bogu za hrbtom, ker je znamka že dogo na trgu in poznana, posledično izkušnje, zato sem se z njo tudi peljal v Azijo in je pošteno oddelala.....se pa seveda rešujejo okvare tako in drugače, se morajo, tudi pri kitajcu, je pa super, če jih ni, ker časa običajno ni na pretek, drugače pa, sorry imaš tipične foteljaške komentarje na to temo adv potovanj. Se pa strinjam s tabo, to res ni tema naslova, temveč čudež od kitajca 👍 in še Xtič, ne vem s čim se bom peljal na konec sveta,  edino to vem, da se s kitajcem ne bom......če mi bo sploh  dano :) 

pred 33 minutami, MiNa pravi:

Pa na tega ne pozabit in njegovo kolbilico...

Avtomoto.JPG.960acaca2f9cf30538c758cc5368a944.JPG

Jaz pa ruskega študenta s kolesom v Pamirju, tudi peš hodijo......gre z vsem, samo kako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, DAMI34 said:

ja saj o 800x sem pisal (premer vilic 43 in hodi vzmetenja 210mm), oziroma o navadnem. No kakorkol, malce je še zmešnjave z imeni namreč obstaja Kove 800X Adventure, Adventure Pro in Rally.

Se pa strinjam, da so primerjave 48mm vzmetenja in podobnih hodov, kot jih ima R od katm pač bolj primerljive z Rom, kar je samo v dodatno korist pri ugodni ceni Kove 800x pro , saj so KTMjevi Ri dražji od štandardnih ADVjev.

Žal ima kove spletna stran samo en model, z dokaj slabo, oziroma pomanjkljivimi podatki (ni premera vilic recimo):

 

800x super Adventure:

https://www.kovemoto.com/index.php?c=show&id=51

še največ podatkov se dobi na anetu :D

STANDARD IN PRO

STANDARD:

PARALELNI DVOVALJNIK S 95 KONJI.
BOSCH ECU, S TREMI MAPAMI DELOVANJA
TRACTION CONTROL
TUBLESS PNEVMATIKE
POPOLNOMA NASTAVLJIVO KYB VZMETENJE Z 210MM HODA
VIŠINA SEDEŽA 845 MM
DVOSTOPENJSKO IZKLOPLJIV ABS
MASA: 183KG S POLNO, 20L POSODO GORIVA
IZJEMNA KVALITETA IZDELAVE IN VOZNE LASTNOSTI.

PRO:
VZMETENJE KYB Z 240MM HODA
VIŠINA SEDEŽA 875MM
QUICKSHIFTER
CENA ZA PRO VERZIJO: 8.990 EUR

 

 

saj sem zapisal, da marsikoga nisem omenil.

KOVE spletna stran je vsaj za model 800X milo rečeno zelo slaba. Če slediš tvojemu linku ti pokaže na vrhu na veliko sliko od standardnega modela, spodaj pa kaže sliko PRO modela in podatke za pro model. Tehnični podatki so tudi zelo skopi, saj na primer ne piše za prednje vilice kaj so closed cartridge ali open cartridge. Prav tako ne piše če ima zadnji amortizer hidravlično nastavljanje prednapetosti vzmeti. Rally model ga na primer ima ker sem videl na filmčku iz EICME za PRO pa ne vem. 

Razlika med navadnim in PRO je še poleg zgoraj napisanega v slabših zavorah, obročih, ter vzmetenju kayaba s krajšim hodom in fi 42 al 43.

Rallye pa je še bolj drugačen od okvirja naprej.... Če koga zanima se lahko razpišem. Zame je Rallye model sestavljen tako, kot sem si vedno želel da bi bil motor ADV sestavljen. So se spustili v res zanimive rešitve. Škoda da bo dobavljiv šele konec drugega leta.

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!