Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Ob 20. 12. 2023 ob 14:36, mladen pravi:

Luka, nima smisla da ti niti odgovarjam ker očitno nimaš pojma kaj govoriš. Komentiraš v temi in tipu motorja ki nima nobene veze s tabo glede na to kakšen motor voziš. Kar delaš je to da smetiš temo kjer bi se zainteresirani lahko pogovarjali o motorjih ki jih zanimajo in izvedeli iz prve roke od prvih lastnikov podrobnosti o motorju in se lažje odločili glede nakupa. 

No ti bom jaz odgovoril, kot prvo: pišem in ne govorim, kot drugo: komentiral sem izjavo o bajku in ne tebe osebno in kot tretje: ravno, zato, ker nimam pojma o motorjih, imel sem jih samo 14, različnih namenov in kubitur,  želim pojasnilo, utemeljitev bučke zapisa, ki sem ga citiral, od enega hudega strokovnjaka, ker iščem še en bajk srednje kategorije za adv trip. To, kar ti pišeš je smetenje teme na osebni ravni, neupravičeno, nesramno, ocenjevanje drugih o katerih ne veš nič.

SREČNO in vse dobro v reklamiranju.

Popravljeno . Popravil Luka66
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, Ni3ous said:

Poraz od poraza vse skupaj.

Zdej sva pa menda že plačana samo zato ker tu napiševa kaj sva kupila in zakaj...

Sprašujem se bolj kaj imate od tega tako goreči nasprotniki.

Zdej ko smo težo potrdili so pa druge nebuloze. Eno samo natolcevanje. 

Tu sva dva, ki sva ta motor naročila. Interesenti te znamke bi lahko marsikaj pridobili iz prve roke. Mladen je spoštovan med spoštovanimi v adventure in enduro segmentu.  Njegove poteze in mnenja štejejo. Js imam osebno izkušnjo z Kove znamko, ampak vsak, ki še v življenju ni videl Kove ve več, mnogo več. V naspotju z marsikomu tule ne js ne Mladen nimava potrebe da dokaževa svoj prav. Le deliva svoj zakaj in zato.  Zase lahko rečem da rad premikam svoje meje in se razvijam. Del te poti je da si "early adopter". 

Niso vedno vse zgodnje poteze prave, so pa nujni del te poti, če si nmal enga pionirja v segmentu. Ampak nabijači, ki se jim da v nedogled pisat, ne zmorejo da ne bi dokazali svoj prav in zatirali vsa druga mnenja četudi od izkušenejših. 

Motosvet ne uspe tega ločit in filtrirat, zato izgubi marsikoga, ki bi lahko doprinesel izkušnje, kvaliteto in znanje v ves ta balast. 

 

 Dej mi nek razlozi, tale 800x bo zlehnoba v stilu 690/701? Al bo mal bol soft/street friendly? In ce je mal softish, bos manj dirkal in vec pohajal? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Ni3ous pravi:

Motosvet ne uspe tega ločit in filtrirat, zato izgubi marsikoga, ki bi lahko doprinesel izkušnje, kvaliteto in znanje v ves ta balast. 

 

 

 

sem poradiral ohohohoho enih 120 postov (vključno z mojimi). Kjer se veliko piše, bo žal veliko postov in nekaj balasta. Vmes sem letel še na jadranko, čelno trčil v avto, razbou huso, vozil ponoči domov s kamionom, spet mal poradiral, sem pa mel občutek, da so se nekoliko strasti umirile.

Tudi mojga 790 sem zvagal (220kg), objavil slike (kao vzgled kako se da enostavnmo zvagat motor), žal jih je posodobitev požrla, potem se mi pa ni dalo še 1x, sem se bolj ubadal s Huso kolk je škode na nji, pa dokumentacijo ker se bom jebal s hrvaško zavarovalnico.

Ma še 1x, vsaj po mojem, se je nabijanje nekoliko ustavilo. Smo si povedali kar smo si. Sem pa edini, ki bo ali je naredil kaj reda tule.

Če pa vse poradiram, bo pa bore malo postov.

Men je brat pred leti rekel, ko je zagovarjal doktorat:

na glupa vprašanja je najlažje odgovarjat, daš pač glup odgovor.

Kok ima smisla radirat nazaj ne vem. Se pa držim načela: če nekdo smatra, da se ga žali naj prijavi objavo in jo bom skenslal, če mu odgovarja moram ali pustiti ali skenslat oba.

Se mi pa kar zdi smiselno v temi Kove pustiti nekoliko širšo debato (v upanju da bo vsaj malo po bontonu) zato, da se lahko gorečnežem ali skeptikom odgovori. Da mogoče kdo svoje mnenje celo spremeni.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kje se boste z vsemi temi Koveti vozil,glede na to da se vec ali manj ne smes nikjer izven ceste vozit,vsak mesec v Maroko?? 😄

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, luxsa pravi:

Mene pa zanima kje se boste z vsemi temi Koveti vozil,glede na to da se vec ali manj ne smes nikjer izven ceste vozit,vsak mesec v Maroko?? 😄

Se mi zdi tako vprašanje bolj na mestu za kake hardendure v rangu 300tpi. Tu pa vseeno govorimo o 50 kil težjem motorju, o twinu ki je primeren za ture, kateremu ležijo tudi makadami in s pravim uporabnikom tudi težji offroadi. 

Vozil pa naj bi se tam kjer se vozijo z T700, 890, Touaregi, DesertX i ipd samo lažje in morda ceneje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, luxsa pravi:

Mene pa zanima kje se boste z vsemi temi Koveti vozil,glede na to da se vec ali manj ne smes nikjer izven ceste vozit,vsak mesec v Maroko?? 😄

kjer se sedaj :P znak za prepoved vožnje ne loči med blagovnimi znamkami motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Ni3ous pravi:

Mladen je spoštovan med spoštovanimi v adventure in enduro segmentu.  Njegove poteze in mnenja štejejo.

Samo nekoliko preveč se spušča na osebno raven in si jemlje pravico ocenjevati druge, ki jih ne pozna......... če je kdo drugačnega mnenja, pa četudi imaš korektne pomisleke, kot marsikdo tukaj.........nihče ni vseveden, imamo vsak svoje izkušnje v življenju, tako tudi v motoriranju, ter pravico do svojega mnenja..... kaj šteje, od koga in komu je relativno.....ljudje smo različnih karakterjev, pogledov, nazorov, izkušenj, želja, potreb, kar razumen človek vzame na znanje......in ne žali osebno druge, če drugače razmišljajo.

SREČNO

Popravljeno . Popravil Luka66
  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En članek o Kove 450 Rally 2024. 

Mopet je 11 kg lažji od KTM 450 RFR. In ima samo 3 konje manj.

To doseči pri že tako nizkih težah je impresivno. Iz 139kg (KTM 450RFR 2023) na 128kg (Kove 450 Rally 2024). 

 

https://www.rideapart.com/news/696073/kove-450-rallly-ex-eicma-2023/

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Somrak pravi:

Tole je pa preveč za vse prebrat.... A mi lahko eden pošteno pove, ali je potlej to za kupit, ali ni?

torej, ti men povej kaj želiš:

povzezek v enem stavku?

al ti ga kupim?

Mogoče zraun še krof z malmelado?

 :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 12. 2023 ob 11:05, Ni3ous pravi:

FB_IMG_1703499190237.jpg

Čudni so meni teli kilogrami od Koveta. Ogromnih 20 kg lažji od drugega najlažjega tj. Yamaha in Aprilia. In skoraj 50 kg lažji od Suzukija. In obenem bistveno nižja cena, primerljiva kvaliteta. Meni logika govori, da če hočeš za toliko znižat kilograme in ostati primerljiv z ostalimi glede  kvalitete in vzdržljivosti materialov, to od tebe zahteva ogromno znanja, časa, inovacij. Nič od tega pa ni zastonj in bi se to moralo poznati pri stroških izdelave in končni ceni...     

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Najots pravi:

Čudni so meni teli kilogrami od Koveta. Ogromnih 20 kg lažji od drugega najlažjega tj. Yamaha in Aprilia. In skoraj 50 kg lažji od Suzukija. In obenem bistveno nižja cena, primerljiva kvaliteta. Meni logika govori, da če hočeš za toliko znižat kilograme in ostati primerljiv z ostalimi glede  kvalitete in vzdržljivosti materialov, to od tebe zahteva ogromno znanja, časa, inovacij. Nič od tega pa ni zastonj in bi se to moralo poznati pri stroških izdelave in končni ceni...     

ni nujno.

Kako znižam težo bom laično odgovoril:

namesto jekla aluminij..cena, verjetno sitnica v razliki sploh če kitajca vmes postavim

zasnova motorja, če tule vstavim CFmoto recimo in primerjam s ktm 790, na koncu se gre za podobno prekleto podobno zadevo, bo cf bil težji vsaj 20kg če ne več, ma naloudan do pm kot kak premium bmw. Tudi samo razstavljanje plastik pri cfju (800) traja celo uro če ne več, pri ktm je to 10 min, pri kove še manj

moped se oguli vsega nepotrebnega kar pri osnovnem tehtanju vrže višjo ali dodatno težo, recimo poglej samo feltne 800xpro in feltne 800x adventure rally, so različne. Slednje so težje in vsekakor bolj vzdržljive. Že tu zna past kakih 5kg razlike. Tip pnevmatike tudi vrže kak kg, zaščita ročk...je ne vidim nikjer pri kove, vrže spet kak kg....velikost ali majhnost šus plate, spet kak kg....itd...

Torej kove, po mojem skromnem mnenju ni izzumil nič novega. Se je samo odlično prilagodil potrebam tržišča. Nekaj je zamenjal za lažje materiale, nekaj je izpustil sploh iz opreme, malce se je potrudil pri lahkosti konstrukcije in tu so rezultati. 

Verjeti v čudeže je fajn, čudež občutiti še bolje, razumeti sam čudež je pa najtežje :P

ps. čudeži ne obstajajo, obstajajo pa približki

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Najots pravi:

Meni logika govori, da če hočeš za toliko znižat kilograme in ostati primerljiv z ostalimi glede  kvalitete in vzdržljivosti materialov, to od tebe zahteva ogromno znanja, časa, inovacij. Nič od tega pa ni zastonj in bi se to moralo poznati pri stroških izdelave in končni ceni...     

Kitajci si to lahko privoščijo, ker imajo toliko nižje cene materialov, da so z vesoljsko tehnologijo še vedno konkurenčni s cenami. Vzdržljivost je problem, premalo časa so na trgu, da bi to dokazali. Če bi rabil motor za dirkanje bi tudi tvegal marsikdo...kdor noče imeti problemov pa sigurno gleda sedaj na začetku z dvomom na to čudo iz kitajske. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, vandrovec pravi:

Kitajci si to lahko privoščijo, ker imajo toliko nižje cene materialov, da so z vesoljsko tehnologijo še vedno konkurenčni s cenami. Vzdržljivost je problem, premalo časa so na trgu, da bi to dokazali. Če bi rabil motor za dirkanje bi tudi tvegal marsikdo...kdor noče imeti problemov pa sigurno gleda sedaj na začetku z dvomom na to čudo iz kitajske. 

Kitajci nas bodo pohopsali. V Evropi bodo sčasoma ostale še samo butično-prestižne znamke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, vandrovec pravi:

Kitajci si to lahko privoščijo, ker imajo toliko nižje cene materialov, da so z vesoljsko tehnologijo še vedno konkurenčni s cenami. Vzdržljivost je problem, premalo časa so na trgu, da bi to dokazali. Če bi rabil motor za dirkanje bi tudi tvegal marsikdo...kdor noče imeti problemov pa sigurno gleda sedaj na začetku z dvomom na to čudo iz kitajske. 

čudo?

Prosim, da se malce bolj izobrazite in začnete pisati v pravo temo.

 

Porkodio je tok težko doumet?

O Kove debatrirajte tule, lahko konkretno o čisto vsakem modelu, ma ko mi bo naslednjič nek njoko zapisal "wau kove dela čudeže z nizko težo, trg, zanesljivost, ga bom sfukal, ker mi je živc poču" majkemi!!!

 

 

414568325_277345938666355_2807382952909719560_n.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

ni nujno.

Kako znižam težo bom laično odgovoril:

namesto jekla aluminij..cena, verjetno sitnica v razliki sploh če kitajca vmes postavim

zasnova motorja, če tule vstavim CFmoto recimo in primerjam s ktm 790, na koncu se gre za podobno prekleto podobno zadevo, bo cf bil težji vsaj 20kg če ne več, ma naloudan do pm kot kak premium bmw. Tudi samo razstavljanje plastik pri cfju (800) traja celo uro če ne več, pri ktm je to 10 min, pri kove še manj

moped se oguli vsega nepotrebnega kar pri osnovnem tehtanju vrže višjo ali dodatno težo, recimo poglej samo feltne 800xpro in feltne 800x adventure rally, so različne. Slednje so težje in vsekakor bolj vzdržljive. Že tu zna past kakih 5kg razlike. Tip pnevmatike tudi vrže kak kg, zaščita ročk...je ne vidim nikjer pri kove, vrže spet kak kg....velikost ali majhnost šus plate, spet kak kg....itd...

Torej kove, po mojem skromnem mnenju ni izzumil nič novega. Se je samo odlično prilagodil potrebam tržišča. Nekaj je zamenjal za lažje materiale, nekaj je izpustil sploh iz opreme, malce se je potrudil pri lahkosti konstrukcije in tu so rezultati. 

Verjeti v čudeže je fajn, čudež občutiti še bolje, razumeti sam čudež je pa najtežje :P

ps. čudeži ne obstajajo, obstajajo pa približki

 

Po netu sodec, je motor na kovetu 800 enakih mer kot ktm790. Vrtina x hod 88x65,7mm oba imata ima 20l benza, razlike pa je 35kg. Advrider sumi da je engine kupljen pri CF.
https://www.advrider.com/kove-800x-super-adventure-a-chinese-adv-with-impressive-specs/

Tukaj sem prebral, da engine sam vaga okrog 50 kil. 
https://www.mcnews.com.au/ktm-790-duke-review-motorcycle-tests/2/#:~:text=All of which are aimed,KTM's 390 range of machines.

20l benza je 15kil. 

se pravi, ktm brez motorja in benza 153kg, kove pa 118. 118x1.3!!=153,4. KTMjevo vozilo je 30% tezje od koveja. Oziroma, kove je 23% lazji od ktm. 

kilo, 3, 5. Ajd. Nej bo 10% razlike, ajd, naj bo. 25%? 30% razlike? Jaz bi rekel da gre, khm, za tiskarskega skrata. 
 

Miran ga je ze zvagal? 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Kugelschreiber pravi:


 

Miran ga je ze zvagal? 

 

še vaga :P

ampak po netu sodeč je 790ka težka 199kg suha teža. dodaj še tekočine in smo na 215 do 220kg. Miranov model je 500x in me v tem segmentu ne zanima oz ni konkurenca 800x niti 790/890 ktmjevi. Ker 800x ic še ni v slo, se lahko opiramo na net podatke oziroma ko bodo na prvega, ki bo zvagal motor.

Vse kar je manj od 220ktmjevih kilogramov je po mojem dobiček, kar se same teže tiče, o ciklistiki in počutju na motorju bodo lahko pisali lastniki in testerji.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

še vaga :P

ampak po netu sodeč je 790ka težka 199kg suha teža. dodaj še tekočine in smo na 215 do 220kg. Miranov model je 500x in me v tem segmentu ne zanima oz ni konkurenca 800x niti 790/890 ktmjevi. Ker 800x ic še ni v slo, se lahko opiramo na net podatke oziroma ko bodo na prvega, ki bo zvagal motor.

Vse kar je manj od 220ktmjevih kilogramov je po mojem dobiček, kar se same teže tiče, o ciklistiki in počutju na motorju bodo lahko pisali lastniki in testerji.

 

Večina tukaj sploh ne upoštevam ker noben ne pozna znamke. Jaz pa. 

Samo zate imaš tukaj še enkrat rezultat 800x MOKRE TEŽE tehtan v Nemčiji na Tuvu... Že nekaj časa je znano da ima 190kg. 

AMEN

 

IMG-814d45a9e24a62217ce7c4c3d839d1da-V.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!