Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

pred 2 urami, miran985 pravi:

Mislim da sem bil dovolj blag....sem se kar zadržal..njega zanima versys pol je pa Konc sveta. Lahko me banaš ker sem "kršil". 

komedija s težo se nadaljuje, versysa nikjer ne omenjam, ne bluzit

tu gor pišeš srečni user koveta kak se to pelje ko peresce, zdaj podatek 206kg

kdo se zdaj norca dela :)

dajte že zvagat ta motor pa bo konec komedij

če ma 206 kg to ni za teren, ki se tako opeva

neresen si izpadel ti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Snečer pravi:

komedija s težo se nadaljuje, versysa nikjer ne omenjam, ne bluzit

tu gor pišeš srečni user koveta kak se to pelje ko peresce, zdaj podatek 206kg

kdo se zdaj norca dela :)

dajte že zvagat ta motor pa bo konec komedij

če ma 206 kg to ni za teren, ki se tako opeva

neresen si izpadel ti

Lahko da sem neresen. Kakor ti paše.

Pusti ti kilograme na papirju. Važno je kako se obnaša v praksi.

Kako gre po terenu vem dobro.

Človek bi rekel da ima precej manj kot piše.

Imaš motorje ki imajo čez 270kg pa so bolj igrivi kot nekateri z 220 recimo. Tako to je. 

Ti se zanasaj na to kar piše. Tisti ki pa bo zadevo probal pa bo videl kako je v praksi. Do sedaj je šokiral vsakega. 

Probaj potem komentiraj, do takrat pa si misli kar češ. Številke ne pomenijo skoraj nič.

Dokler ga jaz pobiram za šalo in se igram z njim kjerkoli ima lahko 300kg.

 

@DAMI34 probaj 500x pa sporoči občutek teže. Ti bo jasno v 2 minutah da se ne hecam.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko so šli na Luno, so se zanašali na številke... :) če bi se na občutke, bi imeli ognjemet ob vzletu

na neki točki kilogramof ne moreš skrit, tudi če si gajser

mene je ta podatek zanimal, ker kapo dol, da bi kinezom to ratalo, zdaj pa vidim da težje od stare kle 500 celo

morda peljem kdaj, cb500 sem...

občutek mi pravi, da 500x ne bo znatno drugačen

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snečer pravi:

Ko so šli na Luno, so se zanašali na številke... :) če bi se na občutke, bi imeli ognjemet ob vzletu

na neki točki kilogramof ne moreš skrit, tudi če si gajser

mene je ta podatek zanimal, ker kapo dol, da bi kinezom to ratalo, zdaj pa vidim da težje od stare kle 500 celo

morda peljem kdaj, cb500 sem...

občutek mi pravi, da 500x ne bo znatno drugačen

Morda pelješ kdaj ja....😆😆

Raje ne da ti ne zjebe občutka. 😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Snečer pravi:

Ko so šli na Luno, so se zanašali na številke... :) če bi se na občutke, bi imeli ognjemet ob vzletu

na neki točki kilogramof ne moreš skrit, tudi če si gajser

mene je ta podatek zanimal, ker kapo dol, da bi kinezom to ratalo, zdaj pa vidim da težje od stare kle 500 celo

morda peljem kdaj, cb500 sem...

občutek mi pravi, da 500x ne bo znatno drugačen

... ful sta mi dobra prvi in zadnji stavek ...   :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, miran985 pravi:

@DAMI34 probaj 500x pa sporoči občutek teže. Ti bo jasno v 2 minutah da se ne hecam.

 

Jaz ne trdim, da se hecaš. Ker sem nekaj mopedov že menjal v lajfu vem tudi kak je občutek teže, koneckoncev vozim ktm in huso, ki sta oba dokaj dobra po občutku nizke teže.

Jaz si samo želim, da se ta saga okrog teže konča. Rukneš na vago, pokaže kolikor pokaže in konec drame. In s tem vržeš kost vsem, da lahko zvagajo druge motorje in najdejo kakega z nižjo težo :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjemi, da ga je zvagal, pa so podatki "čudni". Posuti se s pepelom je pa , no saj veš kaj...

Če bi bila teža pod objavljeno, bi bil podatek že davno tu gor. Od enega ali drugega. Tako pa tavamo v občutkih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, raza pravi:

Verjemi, da ga je zvagal, pa so podatki "čudni". Posuti se s pepelom je pa , no saj veš kaj...

Če bi bila teža pod objavljeno, bi bil podatek že davno tu gor. Od enega ali drugega. Tako pa tavamo v občutkih...

zato sem od začetka imel slab občutek :) ki je skakal med 178 in 206kg

sedaj so dali uradni podatek iz homologo. in odgovoril sem dobil... verjamem tej številki, je uradna.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po javno dostopnih podatkih, ki jih vsi proizvajalci objavljajo spada med lažje (500x). Dvomim, da se proizvajalec lahko pretirano heca, saj družbena omrežja hitro razširijo tudi negativne informacije, ne samo pozitivne.

Za 800x nam je obljubljeno tehtanje in jaz verjamem obema, ki sta to zapisala.

Eno stran nazaj sem objavil tudi fotki tehtanja ktm790adv, kot dokaz, da se da. Verjetno bi pa marsikdo od nas bil presenečen, ko bi svojega zvagal in primerjal s podatki z neta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Po javno dostopnih podatkih, ki jih vsi proizvajalci objavljajo spada med lažje (500x). Dvomim, da se proizvajalec lahko pretirano heca, saj družbena omrežja hitro razširijo tudi negativne informacije, ne samo pozitivne.

Za 800x nam je obljubljeno tehtanje in jaz verjamem obema, ki sta to zapisala.

Eno stran nazaj sem objavil tudi fotki tehtanja ktm790adv, kot dokaz, da se da. Verjetno bi pa marsikdo od nas bil presenečen, ko bi svojega zvagal in primerjal s podatki z neta.

caponord 1,2ccm ima povsod kao 230kg, ko ga pa stehta človek s polnim kestlom na dinosu kjer dela, jih ima pa 253kg... Brez kovkov brez cevne zascite nic nič dodanega več od stock...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, miran985 pravi:

Ker pa je precej ubistvu en in edini pameten tukaj beri @Snečer in čaka samo neko številko ki mu pomeni vse na svetu in samo zaradi tega je pripravljen pljuvati na vse strani in mu nič ne pomeni in samo čaka kako bo dajal v nič vse samo versysa ne. Zaradi takih mungotov jaz ne objavljam tukaj nič več. Lp vsem. 

Ko boste spucali take kot so snečer zna bit forum lepši. Srečno

 

 

Šoda bi bilo, da bi nehal objavljat. Ne se pustit sprovocirat. Imaš dobre prispevke in verjamem,da nas je več, ki nas motorji Kove zelo zanimajo.

Bomo že izluščili uporabne informacije. 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se mene tiče in pišem kot laik, nakup bilokaterega Kove mopeda zgolj in samo zaradi "deklarirane " male teže je mimosun. Vedeti zakaj si nekaj vzel, ali zaradi dizajna, ali sedeža ali ciklistike, ali elektronike in gadgetov, zasnove, nizkega/vzdolžno centralno postavljenega rezervarja, nastavljivega vzmetenja in nenazadnje nizke cene, oziroma tistega kar rabiš in ti je prioriteta ali pomembno, bo smiselen nakup.

dam mali primer: 

Za faking čelado sem spičkal 700€, lahko bi samo dobrih 300 (tako sem imel in bil popolnoma zadovoljen, žal sem jo razbou), mogoče je 10% slabša od novega modela, ampak ker mora zavarovalnica staro plačat sem šel v nakup 700€ drage, drugače je niko ne vzamem, je total bedarija saj ni 2x boljša od prejšnjega modela....aja za 100€ jo mam v garaži, tista tut za v ogenj ni dobra :P

Hipotetično varianta 1 in varianta 2 sta obe čisto dobri in primerni zame. Hočem povedati, da nakup mopeda vsebuje malce več kot samo in zgol deklarirarno težo.

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Kar se mene tiče in pišem kot laik, nakup bilokaterega Kove mopeda zgolj in samo zaradi "deklarirane " male teže je mimosun. Vedeti zakaj si nekaj vzel, ali zaradi dizajna, ali sedeža ali ciklistike, ali elektronike in gadgetov, zasnove, nizkega/vzdolžno centralno postavljenega rezervarja, nastavljivega vzmetenja in nenazadnje nizke cene, oziroma tistega kar rabiš in ti je prioriteta ali pomembno, bo smiselen nakup.

dam mali primer: 

Za faking čelado sem spičkal 700€, lahko bi samo dobrih 300 (tako sem imel in bil popolnoma zadovoljen, žal sem jo razbou), mogoče je 10% slabša od novega modela, ampak ker mora zavarovalnica staro plačat sem šel v nakup 700€ drage, drugače je niko ne vzamem, je total bedarija saj ni 2x boljša od prejšnjega modela....aja za 100€ jo mam v garaži, tista tut za v ogenj ni dobra :P

Hipotetično varianta 1 in varianta 2 sta obe čisto dobri in primerni zame. Hočem povedati, da nakup mopeda vsebuje malce več kot samo in zgol deklarirarno težo.

 

 

Jaz sem ga vzel zgolj zaradi izjemne ciklistike, amortizacije in obnašanja na offroadu. Te tri zadeve. Mene ne zanima ali ima ekran ali ne, in raznih dodatkov... pa igralo je vlogo da se ABS izklopi. 

Žal nisem našel (pa bi rad) neko slabo stvar ki bi me odvrgla od motorja. 

Potem bi bil že na avtonetu zelo kmalu.

Tako pa bo kar lepo pri hiši.

V bodoče morda samo še dodam kakega iz njihove flote.

Popravljeno . Popravil miran985
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale dami pa ni miren ce v post ne vplete neke nepovezane anekdote o sebi ali pa ce ne podcrta ali oddebeli vsaj 4 stavke

 

razocaran nad homologirano tezo 500x. isto kot vsak drug moped te klase skoraj. cfmoto 450mt bo po specifikacijah zgleda isti kot kove 500x ampak verjetno mickeno cenejsi in dosti bolj prijeten na ogled.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, miran985 pravi:

Jaz sem ga vzel zgolj zaradi izjemne ciklistike, amortizacije in obnašanja na offroadu. Te tri zadeve. Mene ne zanima ali ima ekran ali ne, in raznih dodatkov... pa igralo je vlogo da se ABS izklopi. 

Žal nisem našel (pa bi rad) neko slabo stvar ki bi me odvrgla od motorja. 

Potem bi bil že na avtonetu zelo kmalu.

Tako pa bo kar lepo pri hiši.

V bodoče morda samo še dodam kakega iz njihove flote.

to je v redu da si izbral kar želiš in si s tem zadovoljen.

men osebno pri modelu 500x ne odgovarja nizek izpuh, 19col spredaj in 17 zadaj, ter sam agregat, ne toliko za teren, za asfalt mi je premalo, in čigumi feltne. Ker se že svaljkam na 790ktm in 901husi oba z odlično ciklistiko in dokaj dobro težo pogledujem po menjavi enega za verjetno 800x. Tudi pri 800x navadnem so drugačne feltne kot na rally verziji.

pred 16 urami, Ragezor pravi:

tale dami pa ni miren ce v post ne vplete neke nepovezane anekdote o sebi ali pa ce ne podcrta ali oddebeli vsaj 4 stavke

 

beri sam neodebeljen del :P

vedno nekaj vpletamo osebnega vmes, od preferenc, ki jih želimo ,do osebnega pogleda na stroj. In nimamo vsi enakih preferenc.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem zvagal. 

Spredaj 73,5kg

Zadaj 84,0 kg

Skupaj 157,5 kg

V prometni pise 160kg.

Pa ta krava ni za off-road. Je pa kul za TET.

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, krucymucy pravi:

Sem zvagal. 

Spredaj 73,5kg

Zadaj 84,0 kg

Skupaj 157,5 kg

V prometni pise 160kg.

Pa ta krava ni za off-road. Je pa kul za TET.

 

a simentalka? :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pa kar nekaj kilogramov dodal sam. Tower, sus plata, crash bari jekleni, tacke vecje, prtljaznik, blazilec krmila, zascita za roke. 

Tudi odstranil, a vseeno sem vec dodal. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsi vemo za kaj se gre, ker si lepo napisal, da si vagal ktm 690 enduro. ;)

 

vglavnem 500x 206kg pa ce odstejemo 12 kil za kovcke je to 194kg. daaaalec od lahko kategornikov ala honde crf300l (okrog 140kg) s katero se je tudi primerjalo.

 

cena 500x 7 jurjev. cena 800x 8,5 jurjev. za jurja pa pol vec dobis lepsi, mocnejsi in lazji (allegedly) motor. nekak ni racunice da bi kupoval 500x razen ce si res zelis nizkega sedeza. bo moral kove plunit v roke pa updejtat 500tko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne, je CRF300 kar blizje tezi 690 enduro. Bi se upal reci da ni razlike vec kot 5kg. 

Seveda sem 690 tehtal s polnim rezervoarjem, ne 90%, ampak polnim. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, krucymucy pravi:

Sem zvagal. 

Spredaj 73,5kg

Zadaj 84,0 kg

Skupaj 157,5 kg

V prometni pise 160kg.

Pa ta krava ni za off-road. Je pa kul za TET.

 

velja prometna, uradno umerjeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Snečer pravi:

velja prometna, uradno umerjeno

No ja, ker to merjenje eno kolo in potem drugo ni točno, obe hkrati bi bilo bolje. Se mi zdi, da sta KTM 690 in Husqvarna 701 trenutno najboljši multipraktik, za kar se Kove tudi oglašuje. 

500X je že izpadel iz te konkurence, za 800X je še vprašanje, v čem bi ju lahko prehitel. Naj bi bil boljši za transferje in slabši za offroad, ampak to le nagne tehtnico na eno stran, kjer so pa še bolj za transferje 🙂

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Snečer said:

velja prometna, uradno umerjeno

-2.5kg

43 minutes ago, vandrovec said:

No ja, ker to merjenje eno kolo in potem drugo ni točno, obe hkrati bi bilo bolje.

ce je nemerjeno kolo na enaki visini kot merjeno je tocno. Vprasanje je ce je tehtnica tocna. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!