Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

pred 58 minutami, DESMODUE pravi:

Ma ne gre za to..en kup časa pa pisanja..v živo pa nič. Meni to ni ok..smo le ljudje.

Glede prodaje pa kot napisano:

Prodaja motorjev ni moj kruh,vsak lahko preveri,da si že 23 let služim kruh z gradbeništvom. Motorji pa v srcu 30 let. 

Se trudim po najboljših močeh,to vidi vsak,ki me spozna v živo.

Številka prodanih Kove pa za 2024 zaenkrat pri 51 kosih. 

Delam vse na tem,da zagotavljam suport in odnos,rezervne dele na lagerju,servise,zalogo,naročanja. Ker sem tudi sam motorist z dušo in srcem. In lažje in bolje mi je človeka spoznati iz oči v oči,kot preko testature in ekranov.

Škoda, da ni pri nas prireditve motor leta :) 

Sem prepričan, da bi Kove zmagal.

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Snečer pravi:

Škoda, da ni pri nas prireditve motor leta :) 

Sem prepričan, da bi Kove zmagal.

 

Škoda da ni izbora za idiota leta.

Sem tudi preprican v zmagovalca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, DESMODUE pravi:

Škoda da ni izbora za idiota leta.

Sem tudi preprican v zmagovalca.

Je, volitve vsake tolko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, Snečer pravi:

Je, volitve vsake tolko.

Volitve? Doživljenjski mandat. Sem prepričan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Haters gonna hate. Rec ženi Tnx za majico ☺️

Ob priliki pridem pogledat te stroje. Do tedaj pa gsxr1000 na nove zmage 😆

b50152ec-841c-455b-8974-5aac5e58343e.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.

... glede na vroče fb objave pred dnevi, ko je bilo že videt raztovarjanje kitajskih škatel iz kamiona, upam da njihovo vsebino čimprej zvijačite skupaj, tako da bodo prvi srečneži lahko prevzeli naročeno. :huh:

April je namreč še zelooooo daleč, in tiste obljubljene reportaže od "uradnega" testnega voznika tud ... tako da, res upam, da bo do takrat tud kakšen "navaden kupec" tega tehnološkega dosežka že objavil kakšne svoje vtise in mnenja .... da se bomo pol vedl obrnt :D

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, pik1 pravi:

.

... glede na vroče fb objave pred dnevi, ko je bilo že videt raztovarjanje kitajskih škatel iz kamiona, upam da njihovo vsebino čimprej zvijačite skupaj, tako da bodo prvi srečneži lahko prevzeli naročeno. :huh:

April je namreč še zelooooo daleč, in tiste obljubljene reportaže od "uradnega" testnega voznika tud ... tako da, res upam, da bo do takrat tud kakšen "navaden kupec" tega tehnološkega dosežka že objavil kakšne svoje vtise in mnenja .... da se bomo pol vedl obrnt :D

 

 

 

 

Nič zate ni v vsebini teh škatel, žal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DESMODUE pravi:

Nič zate ni v vsebini teh škatel, žal...

.

... v vsebini teh škatel so zame pomembne informacije :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, pik1 pravi:

.

... glede na vroče fb objave pred dnevi, ko je bilo že videt raztovarjanje kitajskih škatel iz kamiona, upam da njihovo vsebino čimprej zvijačite skupaj, tako da bodo prvi srečneži lahko prevzeli naročeno. :huh:

April je namreč še zelooooo daleč, in tiste obljubljene reportaže od "uradnega" testnega voznika tud ... tako da, res upam, da bo do takrat tud kakšen "navaden kupec" tega tehnološkega dosežka že objavil kakšne svoje vtise in mnenja .... da se bomo pol vedl obrnt :D

 

 

 

 

kam in zakaj se boš obrnil? nisi lani vplačapl letos ne dobiš, če letos vplačaš mogoče drugo leto, 2025, dobiš :).  če pa te euri žulijo , kupiš huso.

  • Haha 2
  • Zmeden 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

KOVE 800 RALLY

Še en model,ki ima gume polnjene s helijem.

In ta trik s helijem deluje odlično!

Dvovaljni 800 ccm paralelni agregat, 275mm hoda vzmetenja, 300mm oddaljenost od tal.

162kg z dobrimi 3l goriva, suha masa 155kg, s polno posodo goriva okrog 175kg.

Nič kaj poseben rezultat. Bo pri naslednjem modelu bolje upam.

Screenshot_20240127_065748_Facebook.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DESMODUE pravi:

 

KOVE 800 RALLY

Še en model,ki ima gume polnjene s helijem.

In ta trik s helijem deluje odlično!

Dvovaljni 800 ccm paralelni agregat, 275mm hoda vzmetenja, 300mm oddaljenost od tal.

162kg z dobrimi 3l goriva, suha masa 155kg, s polno posodo goriva okrog 175kg.

Nič kaj poseben rezultat. Bo pri naslednjem modelu bolje upam.

Screenshot_20240127_065748_Facebook.jpg

.

... če tokrat številke teže držijo, bi znalo počasi postat zanimivo :worship:

... glede na napisano ceno pa to ne bo več nizkocenovnik ... še posebej ne, če se v evforiji nakupovanja spomniš, da vplačuješ kitajca :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, pik1 pravi:

.

... če tokrat številke teže držijo, bi znalo počasi postat zanimivo :worship:

... glede na napisano ceno pa to ne bo več nizkocenovnik ... še posebej ne, če se v evforiji nakupovanja spomniš, da vplačuješ kitajca :D

Saj ta prepricanja v glavi nekaterih so tezava ja, z motorji ni nic narobe. Izvor je problem in kamen spotike, ne zasnova,ne izdelava, samo izvor. Bomo raje pocakali, da bodo Japonci naredili kaj s podobnimi specifikacijami.😉

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, pik1 pravi:

.

... če tokrat številke teže držijo, bi znalo počasi postat zanimivo :worship:

... glede na napisano ceno pa to ne bo več nizkocenovnik ... še posebej ne, če se v evforiji nakupovanja spomniš, da vplačuješ kitajca :D

V evforiji nakupovanja moraš razmisliti, ali tak motor potrebuješ,ali ne.

To je rally izvedenka, osnovno izvedenko dobiš za 8490 eur, pro verzijo za 8990 eur.

Zdaj pa specifikacije in ceno primerjaj s konkurenco in pretehtaj,ali je nizkocenovnik ali ne.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, DESMODUE pravi:

V evforiji nakupovanja moraš razmisliti, ali tak motor potrebuješ,ali ne.

To je rally izvedenka, osnovno izvedenko dobiš za 8490 eur, pro verzijo za 8990 eur.

Zdaj pa specifikacije in ceno primerjaj s konkurenco in pretehtaj,ali je nizkocenovnik ali ne.

.

... tistle za 8490 najbrž ni "za nikamor"  :eek: ... pa to ne zato, ker bi bil kitajc, ampak so največkrat tiste res najbolj osnovne verzije, pa naj si bo to katerakoli znamka, bolj tko tko :eek:

torej, se moramo takoj pogovarjat že o apgrejd cenah :eek:

... sicer me pa ni zmotila cena 8490 ... ampak se je zableščala tistale cena 14.000 :eek:  .... in to pač ni več nizkocenovnik ... tko da ... ja, sej je vse ok ... nekdo, ki bo raje dal 14k za kitajčka namest "14,3k" za priznano in uveljavljeno znamko, tud ok :OK:

.... veš kako gre že tista ...  "svi goli, pa ko šta voli" :kva2:

 

 

ps.

... pa še to ... včasih se človeku dopade kupit tud kakšno stvar, tudi če je ne rabi glih nujno za preživetje ... važn je sam, da je vesel v svojih "vprašljivih" odločitvah :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, pik1 pravi:

.

... tistle za 8490 najbrž ni "za nikamor"  :eek: ... pa to ne zato, ker bi bil kitajc, ampak so največkrat tiste res najbolj osnovne verzije, pa naj si bo to katerakoli znamka, bolj tko tko :eek:

torej, se moramo takoj pogovarjat že o apgrejd cenah :eek:

... sicer me pa ni zmotila cena 8490 ... ampak se je zableščala tistale cena 14.000 :eek:  .... in to pač ni več nizkocenovnik ... tko da ... ja, sej je vse ok ... nekdo, ki bo raje dal 14k za kitajčka namest "14,3k" za priznano in uveljavljeno znamko, tud ok :OK:

.... veš kako gre že tista ...  "svi goli, pa ko šta voli" :kva2:

 

 

ps.

... pa še to ... včasih se človeku dopade kupit tud kakšno stvar, tudi če je ne rabi glih nujno za preživetje ... važn je sam, da je vesel v svojih "vprašljivih" odločitvah :D

drugo vzmetenje, druge feltne bam bam pa maš 3 jurje gor...sicer smo pa že zdavnaj v tej temi pisali o rally pro in špekulirali ceno okrog 13 kek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, pik1 pravi:

.

... tistle za 8490 najbrž ni "za nikamor"  :eek: ... pa to ne zato, ker bi bil kitajc, ampak so največkrat tiste res najbolj osnovne verzije, pa naj si bo to katerakoli znamka, bolj tko tko :eek:

torej, se moramo takoj pogovarjat že o apgrejd cenah :eek:

... sicer me pa ni zmotila cena 8490 ... ampak se je zableščala tistale cena 14.000 :eek:  .... in to pač ni več nizkocenovnik ... tko da ... ja, sej je vse ok ... nekdo, ki bo raje dal 14k za kitajčka namest "14,3k" za priznano in uveljavljeno znamko, tud ok :OK:

.... veš kako gre že tista ...  "svi goli, pa ko šta voli" :kva2:

 

 

ps.

... pa še to ... včasih se človeku dopade kupit tud kakšno stvar, tudi če je ne rabi glih nujno za preživetje ... važn je sam, da je vesel v svojih "vprašljivih" odločitvah :D

Pazi.. ne spet na pamet prosim.

Osnovna verzija ima polno nastavljivo kayabo,amortizer krmila,tcs...tekmece presega ze osnovna verzija glede specifikacij. Za 90% voznikov vec kot dovolj v paketu.

Pro je se dodatno nadgrajena, specifikacije so v klasi tenere 700 extreme in ktm 890r.

800 rally ima samo enega tekmeca, to je ktm 890 rally, ki stane 23.000 eur. In je 30kg tezji od Kove.

 

pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

drugo vzmetenje, druge feltne bam bam pa maš 3 jurje gor...sicer smo pa že zdavnaj v tej temi pisali o rally pro in špekulirali ceno okrog 13 kek

Spekulacije se seveda pojavljajo ze od eicme naprej,kjer so bile objavljene priporocene cene za Evropo.

V Sloveniji zna biti cena nižja,tako kot je to pri ostalih modelih Kove

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, DESMODUE pravi:

 

Spekulacije se seveda pojavljajo ze od eicme naprej,kjer so bile objavljene priporocene cene za Evropo.

V Sloveniji zna biti cena nižja,tako kot je to pri ostalih modelih Kove

še bolje, hotel sem povedat, da mi je jasno in normalno da bo rally pro dražji. Že če fotke navednega primerjaš s pro, ti mora biti jasno.

Bistvo je izbrati pravega in primernega zase, tehniki vožnje, znanju, neneazadnje celo lokaciji voženj. Bistvo je da obstaja izbira od (na pamet pišem) 8-13 jurjev, potem pa vzameš primerno sebi.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

še bolje, hotel sem povedat, da mi je jasno in normalno da bo rally pro dražji. Že če fotke navednega primerjaš s pro, ti mora biti jasno.

Bistvo je izbrati pravega in primernega zase, tehniki vožnje, znanju, neneazadnje celo lokaciji voženj. Bistvo je da obstaja izbira od (na pamet pišem) 8-13 jurjev, potem pa vzameš primerno sebi.

 

 

Tocno tako!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DESMODUE pravi:

A verjames,da norme imajo? V dolocenih zveznih drzavah se strozje kot pri nas

so pa očitno bolj svobodnega duha, kar se zvoka tiče, no sicer v posnetku pove, da je "predprodukcija" rally proja.

Všeč mi je ko zaslišim nezadušen in nezamorjen agregat. :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Mamutovanje ga pel, bi mogu bit prvi gor.:D Mal reklame pred sezono :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 4 urami, DESMODUE pravi:

 

KOVE 800 RALLY

Še en model,ki ima gume polnjene s helijem.

In ta trik s helijem deluje odlično!

Dvovaljni 800 ccm paralelni agregat, 275mm hoda vzmetenja, 300mm oddaljenost od tal.

162kg z dobrimi 3l goriva, suha masa 155kg, s polno posodo goriva okrog 175kg.

Nič kaj poseben rezultat. Bo pri naslednjem modelu bolje upam.

Screenshot_20240127_065748_Facebook.jpg

Meni se zdi kar impresiven rezultat ob upoštevanju da je to teža twina. Segment so zadeli v nulo. Maš prav da mu je edini pravi konkurent po specifikacijah samo 890R ki stane cca 10ke več. Ampak razlika v kilah je izjemna in meni na terenu kjer se vozim pomeni občutno razliko kje se bom lahko vozil in kje ne. Vsak pa zase ve ali mu to kaj prav pride in nekaj pomeni ali ne. 

 

Zdej pa počakamo 5 let in vsa konkurenca bo tačas razvila nekaj podobnega kar se teže in twinov tiče v ADV segmentu. Pol bo šele zanimivo...

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Ni3ous pravi:

 

Zdej pa počakamo 5 let in vsa konkurenca bo tačas razvila nekaj podobnega kar se teže in twinov tiče v ADV segmentu. Pol bo šele zanimivo...

.

... ne bo treba 5 let :huh:

... kar se tiče teže, je kitajčk ta trenutek res "prvi" :worship: ... kar se tiče pa vzdržljivosti in zanesljivosti, bomo pa šele vidl, kako se bo odrezal :eek:

 

 

ps.

... kot sem že napisal ... glih v ene dveh letih bo več ali manj vse jasno :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!