Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno

... po navadi je to iz foušije..  :D 

Objavljeno
33 minutes ago, Najots said:

Ni ravno za temo Kove, ampak, ne morem, da nebi pripomnil:

Cesar (beri država, vlada) je zadovoljen, ko vidi, da so ljudje postali drug drugemu policaj. Na njem je samo, da poskrbi, da se napišejo razni zakoni, pravilniki, uredbe, odredbe, odločbe in raji utupi v glavo, da je to napisano v njihovo dobro. Narod začne en drugega nadzirat in ovajat. Kot otroci v vrtcu. Cesar lahko le zadovoljno pokima z glavo....   

glej, tako bom rekel. Volkswagen svojga dieselgate golfanja ni obesal na velik zvon.  

Objavljeno
pred 1 uro, Snečer pravi:

https://www.google.com/amp/s/www.zurnal24.si/amp/slovenija/kako-je-slovenija-postala-drzava-neskoncnih-predpisov-416251

Delno ima prav uvoznik.

Pamet je nad neumnostjo. Za vsaki prdec iz EU se stresemo, a gospodarska vozila so tudi euro5 norma? npr..

nateg na celi črti

 

So.

Vsaj pri nas.🙂

Objavljeno

Vsi KTM EXCji tudi furajo euro 5, iz trgovine do prve garaže, kolikor vem. 

Objavljeno (popravljeno)

Jaooooo, jaooo....kam je tale tema zabredla 😁😁 ...tole je pa res že malo preveč...pač je dejstvo, da imata (po moje seveda) g.Desmodue in g.Miran985 malo preveč pristransko in malo preveč kove superiorno usmerjeno pisanje.... še vedno sem skeptik, da so teli kitajčki na višji ravni kot eu.... Ampak za takšne info kot jih je desmodue napisal, bi bil jaz hvaležen...ker roko na srce, koliko vas je, ki niste spremenili niti vijaka na motorju?? Tudi kot je že povedal, so dejansko eu5 motorji zelo zadušeni...sploh glede dB. Logično pa je, da je potrebno prilagoditi ecu, zaradi vecje kolicine vsesanega zraka po menjavi/predelavi airbox-a. Pa da še malo špiknem....rad bi videl "163 kg" od 800x 😋

 

 

Popravljeno . Popravil ZED
Objavljeno

Zanima me koliko kilometrov naj bi vzdržal 450 agregat ob amaterski uporabi in rednem vzdrževanju. Recimo, na koliko ur/km je potrebna menjaba bata, ojnice, generalka...

Objavljeno
pred eno uro, BRANE pravi:

Zanima me koliko kilometrov naj bi vzdržal 450 agregat ob amaterski uporabi in rednem vzdrževanju. Recimo, na koliko ur/km je potrebna menjaba bata, ojnice, generalka...

Dejansko pri intervalih vzdrževanja,menjava bata in ojnic ni predvidena. Bolj je podoben vzdrževanju cestnega, ali dual sport motornega kolesa.

pred 3 urami, ZED pravi:

Jaooooo, jaooo....kam je tale tema zabredla 😁😁 ...tole je pa res že malo preveč...pač je dejstvo, da imata (po moje seveda) g.Desmodue in g.Miran985 malo preveč pristransko in malo preveč kove superiorno usmerjeno pisanje.... še vedno sem skeptik, da so teli kitajčki na višji ravni kot eu.... Ampak za takšne info kot jih je desmodue napisal, bi bil jaz hvaležen...ker roko na srce, koliko vas je, ki niste spremenili niti vijaka na motorju?? Tudi kot je že povedal, so dejansko eu5 motorji zelo zadušeni...sploh glede dB. Logično pa je, da je potrebno prilagoditi ecu, zaradi vecje kolicine vsesanega zraka po menjavi/predelavi airbox-a. Pa da še malo špiknem....rad bi videl "163 kg" od 800x 😋

 

 

 

Screenshot_20240127_065748_Facebook.jpg

Objavljeno

...heh, sem videl ta post ja...impresivno drugače. Me pa zanima za standardno verzijo 800x, pa z vsemi dodatki, ki so na road legal motorjih. Pač nevem kje so lahko taki prihranki....pa ni to provokacija, samo začudenje in vprašanje o vzdržljivosti materiala.

 

Objavljeno (popravljeno)

Uspel zamenjat zobnik za 51 :) Sedaj bo pa pravi! Zapeljal sem se samo po ulici, ampak se v nizkih obratih čuti opazna razlika. Več vtisov pa po vikend testiranju! 

Zobnik, ki paše je standarden za KTM/HUSA z 150mm razmaka med luknjami in 8.5mm premerom posamezne luknje. Včeraj sem ga iskal po dolgem in po čez in ga našel na zalogi v Mariboru: https://www.motonet.si/e-trgovina/zadnji-veriznik-supersprox-zelezni-13055/?good_detail=zadnji-veriznik-zobnik-supersprox-rfe-990-51-blk-crna-51t-520-6bcb459830b28dea4b6f7266caf8ea3cp

image.jpeg.4097a47e8b25b8ab654c157841c04dbf.jpeg

Popravljeno . Popravil dog66
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 10 minutami, ZED pravi:

...heh, sem videl ta post ja...impresivno drugače. Me pa zanima za standardno verzijo 800x, pa z vsemi dodatki, ki so na road legal motorjih. Pač nevem kje so lahko taki prihranki....pa ni to provokacija, samo začudenje in vprašanje o vzdržljivosti materiala.

 

800x PRO stehtana s strani nemskega instituta,ki pripravlja papirje za COC homologacije za vsa motorna kolesa ga je dal na vago.

190kg z vsemi tekocinami in polno posodo goriva. 

Prihranki? Motor ni ogromen,to je prvo. Je ozji. Vse kar je kovinskega je iz aluminija ( tudi ogledala ) okviri,pesta in subframe iz jekla q355.

Sam okvir stestiran v stresni komori in v praksi. 

Se ze veselo vozijo drugo leto, par super posnetkov tudi s precej visokim in dolgimi skoki na motokros progah.

pred 4 minutami, dog66 pravi:

Uspel zamenjat zobnik za 51 :) Sedaj bo pa pravi! Zapeljal sem se samo po ulici, ampak se v nizkih obratih čuti opazna razlika. Več vtisov pa po vikend testiranju! 

Zobnik, ki paše je standarden za KTM/HUSA z 150mm razmaka med luknjami in 8.5mm premerom posamezne luknje. Včeraj sem ga iskal po dolgem in po čez in ga našel na zalogi v Mariboru: https://www.motonet.si/e-trgovina/zadnji-veriznik-supersprox-zelezni-13055/?good_detail=zadnji-veriznik-zobnik-supersprox-rfe-990-51-blk-crna-51t-520-6bcb459830b28dea4b6f7266caf8ea3cp

image.jpeg.4097a47e8b25b8ab654c157841c04dbf.jpeg

Je razlika a?😉 posebno pozornost posveti se gumam. Meni se zdijo zelo dober kompromis. Bos sam povedal. Sem se prvic srecal z njimi.

Objavljeno
pred 14 minutami, DESMODUE pravi:

800x PRO stehtana s strani nemskega instituta,ki pripravlja papirje za COC homologacije za vsa motorna kolesa ga je dal na vago.

190kg z vsemi tekocinami in polno posodo goriva. 

Prihranki? Motor ni ogromen,to je prvo. Je ozji. Vse kar je kovinskega je iz aluminija ( tudi ogledala ) okviri,pesta in subframe iz jekla q355.

Sam okvir stestiran v stresni komori in v praksi. 

Se ze veselo vozijo drugo leto, par super posnetkov tudi s precej visokim in dolgimi skoki na motokros progah.

Je razlika a?😉 posebno pozornost posveti se gumam. Meni se zdijo zelo dober kompromis. Bos sam povedal. Sem se prvic srecal z njimi.

Bom pozoren, prvi vtisi teh CST gum so pozitivni, moram samo preverit in verjetno spustit še pritisk, verjetno so zdaj filane okoli 2 bara.

Objavljeno
pred 8 minutami, dog66 pravi:

Bom pozoren, prvi vtisi teh CST gum so pozitivni, moram samo preverit in verjetno spustit še pritisk, verjetno so zdaj filane okoli 2 bara.

Tako je ja. Spustis lahjo brez tezav tudi do precej nizkih pritiskov, štoperje imas v obeh kolesih. Na blatu gre tudi do 0.5 bara. Ne pocni pa tega na kamenju😉

Objavljeno
pred 1 uro, ZED pravi:

...heh, sem videl ta post ja...impresivno drugače. 

 

pred 1 uro, DESMODUE pravi:

800x PRO stehtana s strani nemskega instituta,ki pripravlja papirje za COC homologacije za vsa motorna kolesa ga je dal na vago.

190kg z vsemi tekocinami in polno posodo goriva. 

Prihranki? Motor ni ogromen,to je prvo. Je ozji. Vse kar je kovinskega je iz aluminija ( tudi ogledala ) okviri,pesta in subframe iz jekla q355.

 

Meni s to ne zdi nič posebnega. Tudi Yamaha T7 ali še prej Tuareg 660 bi tehtala tu nekje, če bi ju enako oskubili.

Objavljeno
pred 2 minutami, Joker pravi:

 

 

Meni s to ne zdi nič posebnega. Tudi Yamaha T7 ali še prej Tuareg 660 bi tehtala tu nekje, če bi ju enako oskubili.

A govoriva o rally 800 ali pro verziji?

800 rally je res oskubljena še za dodatnih 15kg ja. Tehta 175kg.

 800x pro niti ni oskubljen. Ima recimo crash guarde,tcs,amortizer krmila,zadnji prtljažnik,48mm vilice spredaj, dva diska,še večji rezervoar goriva,alu zaščito motorja. Ničesar nima manj,kot omenjena dva.

20kg dol vreči  v tem segmentu ni lahka naloga. Seveda se da, težava je, da s tem narašča tudi maloprodajna cena.

Bomo videli,kako se bodo obrnili ostali proizvajalci. Nadaljevali tekmo z elektronskimi paketi in povečevanjem motorne moči, ali z zmanjševanjem teže in boljšimi komponentami.

Time will tell

Objavljeno

tolk ga je nališpal da je vsaj 15kg težji :D drgač pa lepo zgleda

Objavljeno

Za po hosti če greš preko kakšnih grmov, vej mi niso posrečeno speljane lajtunge za prve zavore.

Ampak tam kjer se vozim jaz to niti ni problem.

Za kakšnega hard enduraša pa zna bit.

Jih hitro potrga.

Objavljeno

Lep zvok ima, luči so prekleto slabo vidne (na trenutke izginejo) ma to očitno ni problem, mene je baba nabasala kljub temu da sem mel meglenke prižgane in me je videla, sicer iz posnetka ni razbrati kje je problem, ma nekako se mi zdi da armaturka nima prav močne svetilnosti (lahko je kriva kamera), mi ta nerodni bomo kmal izpuh popraskali, ampak še 1x presneto lep zvok ima. :D in verjamem, da je rezervar tudi dobra pogruntavščina, sploh če je bolj prazen, je prvi del motorja lahek za kaka dvigovanja preko koreninic in grbinic.

Pa stabilizator verige zadaj..tut manjka.

 

pa še nekaj me zanima, ni ravno videti na posnetku, zadnji amortizer ima spodaj regulacijo in izgleda vpetje kot bi bilo nižje oz v isti višini kot šus plata, ter nezaščiteno. Je to možno, al sem samo slabo videl?

 

Objavljeno
pred 31 minutami, DAMI34 pravi:

Lep zvok ima, luči so prekleto slabo vidne (na trenutke izginejo) ma to očitno ni problem, mene je baba nabasala kljub temu da sem mel meglenke prižgane in me je videla, sicer iz posnetka ni razbrati kje je problem, ma nekako se mi zdi da armaturka nima prav močne svetilnosti (lahko je kriva kamera), mi ta nerodni bomo kmal izpuh popraskali, ampak še 1x presneto lep zvok ima. :D in verjamem, da je rezervar tudi dobra pogruntavščina, sploh če je bolj prazen, je prvi del motorja lahek za kaka dvigovanja preko koreninic in grbinic.

Pa stabilizator verige zadaj..tut manjka.

 

pa še nekaj me zanima, ni ravno videti na posnetku, zadnji amortizer ima spodaj regulacijo in izgleda vpetje kot bi bilo nižje oz v isti višini kot šus plata, ter nezaščiteno. Je to možno, al sem samo slabo videl?

 

Kitajska verzija..tip je iz juznoafriske republike, zivi pa na kitajskem.

Za eu bo ene par stvari drugacnih. Armatura zagotovo,luci tudi ( oboje v slogu 450 rally ), amortizer zadaj se nastavlja z gumbom, je pa nad nihajko zadaj.

Screenshot_20231221_165743_YouTube.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Nisem mislil prednapetosti :D za tist gumb pod sedežem vem.

Se pravi bodo spet EU norme krojile motor :( 

Objavljeno
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

Nisem mislil prednapetosti :D za tist gumb pod sedežem vem.

Se pravi bodo spet EU norme krojile motor :( 

Ne v  tej meri kot pri enovaljniku.

V coc ima polnih 95 konj.

Objavljeno
pred 31 minutami, DAMI34 pravi:

Nisem mislil prednapetosti :D za tist gumb pod sedežem vem.

Se pravi bodo spet EU norme krojile motor :( 

Aja..za nivo vage si mislil? NALa priblizno enaki lokaciji kot pri 450tki je. Kak cm nad visino sus plate se nahaja. Nastavitev kompresije pa se kakih 5cm visje

Objavljeno

važno da preko kake skale ne kresneš po vagi oz regulaciji vage. Saj če je višje teoretično neb smel. Drgač pa drugo in večjo šus plato.

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

važno da preko kake skale ne kresneš po vagi oz regulaciji vage. Saj če je višje teoretično neb smel. Drgač pa drugo in večjo šus plato.

Ze obstajajo aftermarketi ja. Je pa se nekaj. Tudi oddaljenost od tal steje. 275mm je na proju,kar ni malo. 

Za razmisliti je,ce potrebujes ali ne

Objavljeno

odvisno od višine sedeža :D

ps. kove internetna stran ne dela?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   2 članov

    • luxsa
    • wilier
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!