Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Facebook sux...

Priporočene objave

Bo pa tudi Kove verjetno v kratkem lansiral 1200 kubičnega...takrat bodo mnenja drugačna 🙂

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, vandrovec pravi:

Ja, tudi s TDM sem bil hitrejši kot s 1200, pa marsikateri 600-tak je veliko hitrejši. Meni se ne gre za hitrost, ker ne dirkam...zvok je pomirjujoč, to mi je všeč, dovolj navora, da ne jamra ali tuli v niskih prestavah in udobje ki ga nek lahek in manjši motor nima. Nisem več v mladih letih, ko je bil pomemben adrenalin, veliko obratov...rad se peljem umirjeno in varno. Ni samo ego tisti, ki prodaja velike krave...

Jop...tudi jaz ne dirkam, imam pa rad zavoje 😉. Kar se udobja tiče, lažji motor ti ga tudi lahko nudi. Samo pravega treba izbrat 😉

Nastane problem ko je narod pozabil na obrate agregata, prestavlja kot pri avtu na nekih 2-4K obratov. In potem pride en tak probat 500x in pravi da je preslaboten. Ko ga vprašaš na kak način se je vozil je odgovor tak kot ga uporablja na gs1250 recimo. Ja nebo ok, seveda da ne. Treba drugače upravljat zadevo da se hitro pelješ.

Pa to se ne tiče tebe sploh. Omenim k sm se glih spomnil kako narod funkcionira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, miran985 pravi:

Jop...tudi jaz ne dirkam, imam pa rad zavoje 😉. Kar se udobja tiče, lažji motor ti ga tudi lahko nudi. Samo pravega treba izbrat 😉

Nastane problem ko je narod pozabil na obrate agregata, prestavlja kot pri avtu na nekih 2-4K obratov. In potem pride en tak probat 500x in pravi da je preslaboten. Ko ga vprašaš na kak način se je vozil je odgovor tak kot ga uporablja na gs1250 recimo. Ja nebo ok, seveda da ne. Treba drugače upravljat zadevo da se hitro pelješ.

Pa to se ne tiče tebe sploh. Omenim k sm se glih spomnil kako narod funkcionira.

Veš kaj sem se jaz spomnil?

Da smo v soboto v Logatcu, s tremi motocikli in zakupljeno progo😉.

Če bo kdo od forumašev slučajno prišel kaj mimo, vabljen na sok,pivo,pogovor.

Je kar zanimiv event na sporedu. Pa še vreme bo naklonjeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, vandrovec pravi:

Bo pa tudi Kove verjetno v kratkem lansiral 1200 kubičnega...takrat bodo mnenja drugačna 🙂

Ne rabijo. Pa upam da ne bodo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, vandrovec pravi:

Bo pa tudi Kove verjetno v kratkem lansiral 1200 kubičnega...takrat bodo mnenja drugačna 🙂

Ne bo..s tem bi samo sledil ostalim. In izgubil drugačnost,ki jo ima. Ko ljudje zacnejo prodajati 701,690,t7,890r in kupovati Kove, je cloveku hitro jasno,da je motocikel mnogo vec od kubikov in konjev😉

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, miran985 pravi:

Jop...tudi jaz ne dirkam, imam pa rad zavoje 😉. Kar se udobja tiče, lažji motor ti ga tudi lahko nudi. Samo pravega treba izbrat 😉

Nastane problem ko je narod pozabil na obrate agregata, prestavlja kot pri avtu na nekih 2-4K obratov. In potem pride en tak probat 500x in pravi da je preslaboten. Ko ga vprašaš na kak način se je vozil je odgovor tak kot ga uporablja na gs1250 recimo. Ja nebo ok, seveda da ne. Treba drugače upravljat zadevo da se hitro pelješ.

Pa to se ne tiče tebe sploh. Omenim k sm se glih spomnil kako narod funkcionira.

Pri pravih motoristih je kontradiktornost.

Motor mora biti tako prožen, da menjavanje skoraj ni zaželjeno, po drugi strani pa ne sme biti avtomatika, ker motor brez nožnega menjalnika, ni motor.

Torej, ko se pojavi šleper spredaj, je zaželjeno, da v 7. prestavi prehitiš in da so brutalni pospeški od 40kmh dalje.

To pa lahko doživiš samo z motorji, ki še niso narejeni. GSA 1.7i, KTM SA 1.892ccm itd.

Če jih ne bo elektrika prej požrla, tudi Kove 500x :) 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

Pri pravih motoristih je kontradiktornost.

Motor mora biti tako prožen, da menjavanje skoraj ni zaželjeno, po drugi strani pa ne sme biti avtomatika, ker motor brez nožnega menjalnika, ni motor.

Torej, ko se pojavi šleper spredaj, je zaželjeno, da v 7. prestavi prehitiš in da so brutalni pospeški od 40kmh dalje.

To pa lahko doživiš samo z motorji, ki še niso narejeni. GSA 1.7i, KTM SA 1.892ccm itd.

Če jih ne bo elektrika prej požrla, tudi Kove 500x :) 

 

Pravi motoristi so vozniki, ki iz motorja znajo in zmorejo izvabiti,tisto,kar jim nudi.

Motorist ki ke ve,kaj so obrati,kaj so prestave in sklopka pa pač po mojem.mnenju ni motorist...seveda se pa lahko krepko motim.

Prehitevanje šleperja s 500tko v 3 prestavi in prehitevanje šleperja s 1200ccm v 6 prestavi je pa praktično enako.

Ko se pojavijo ostri zavoji,vzponi,spusti,je pa zgodba drugačna. Da offroada sploh ne omenjam.

Izbrati 1200ccm motocikel za tistih 1% časa,ko je v prednosti, ali izbrati 500tko,ko si v prednosti 99%...to je zdaj vprašanje.

Teorija je eno,praksa pa drugo.

Kompetenten si pa takrat,ko probaš v praksi oboje.

Največ štejejo začudeni pogledi voznikov 1000+ motociklov,ki ti na regionalni zaviti cesti ne morejo slediti.

Motocikli danes,so mnogo bolj zmogljivi od voznikov in izkoristiti 500taka je lažje kot izkoristiti 1000+ do polovice

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Snečer pravi:

hqdefault.jpg.dda1687d5f0124153af39e991152ba7b.jpg

Marsikaj ne veš,če slepo kot ovca slediš ostalim.😅

Bo treba preveriti uvoz v ZDA in Evropo. Čigavi materiali se vgrajujejo v njihove produkte.

Tukaj je samo vprašanje,koliko plačaš za enak material.😉

Širina je potrebna za dojemanje aktualne situacije,v katero so nas pahnili naši vrli voditelji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, DESMODUE pravi:

Pravi motoristi so vozniki, ki iz motorja znajo in zmorejo izvabiti,tisto,kar jim nudi.

Motorist ki ke ve,kaj so obrati,kaj so prestave in sklopka pa pač po mojem.mnenju ni motorist...seveda se pa lahko krepko motim.

Prehitevanje šleperja s 500tko v 3 prestavi in prehitevanje šleperja s 1200ccm v 6 prestavi je pa praktično enako.

Ko se pojavijo ostri zavoji,vzponi,spusti,je pa zgodba drugačna. Da offroada sploh ne omenjam.

Izbrati 1200ccm motocikel za tistih 1% časa,ko je v prednosti, ali izbrati 500tko,ko si v prednosti 99%...to je zdaj vprašanje.

Teorija je eno,praksa pa drugo.

Kompetenten si pa takrat,ko probaš v praksi oboje.

Največ štejejo začudeni pogledi voznikov 1000+ motociklov,ki ti na regionalni zaviti cesti ne morejo slediti.

Motocikli danes,so mnogo bolj zmogljivi od voznikov in izkoristiti 500taka je lažje kot izkoristiti 1000+ do polovice

 

 

 

začudeni pogledi voznikov... skozi temen vizir po možnosti

glede na omejitve, je 125 edini, ki se izkoristi

predlagam, da se izkoristi življenje, ne pa cesta

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DESMODUE pravi:

Pravi motoristi so vozniki, ki iz motorja znajo in zmorejo izvabiti,tisto,kar jim nudi.

Motorist ki ke ve,kaj so obrati,kaj so prestave in sklopka pa pač po mojem.mnenju ni motorist...seveda se pa lahko krepko motim.

Prehitevanje šleperja s 500tko v 3 prestavi in prehitevanje šleperja s 1200ccm v 6 prestavi je pa praktično enako.

Ko se pojavijo ostri zavoji,vzponi,spusti,je pa zgodba drugačna. Da offroada sploh ne omenjam.

Izbrati 1200ccm motocikel za tistih 1% časa,ko je v prednosti, ali izbrati 500tko,ko si v prednosti 99%...to je zdaj vprašanje.

Teorija je eno,praksa pa drugo.

Kompetenten si pa takrat,ko probaš v praksi oboje.

Največ štejejo začudeni pogledi voznikov 1000+ motociklov,ki ti na regionalni zaviti cesti ne morejo slediti.

Motocikli danes,so mnogo bolj zmogljivi od voznikov in izkoristiti 500taka je lažje kot izkoristiti 1000+ do polovice

 

 

 

če 500 zamenjaš za vsaj 700ccm smo mogoče malce blizu, s predpogojem, da šofer zna in zmore.

500 je le podhranjeno in ne vem, kako drugi občutite, ma zame je premal (mešan cikel in velik asfalta, ter transferji ali ovinki). med 700 in 800 praktično enakima motorjema se občuti razlika. Vem, ker si ju lastim. dodajmo še nekaj preveč teže, ki jo vsi navlečemo in je to kar je...

Praktično enako sem vozil 1300ccm, kot vozim 900ccm...pred prehitevanjem (ali ovinkom) dve dol in gas :P 

Tule debatiramo mal na pamet, sam to hočem povedati. Se strinjam da 500ccm na sportbajku in zavitih ovinkih zmore podobno kot 1000ccm, ki jih ne moreš izkoristiti. Da je na terenu vse odvisno od teže (no saj tudi na asfaltu) pa znanja šoferja. 

Ma če vzamemo povprečnega voznika motorja, je jurja in na gor blagodejno zaradi navora. Zaradi vseh kufrov in boljše polovice. Sem marsikaj prevozil na sfrizirani 600tici...pa točno vem o čem govorim. Za solo ride ni problem, ko pa nakrcaš vse gor...ajoooj boga mati. Da ne govorim o drugih komponentah, kot je vzmetenje, zavore in elektronske pritikline, ki so običajno v prid večjim kubaturam.

Ker je vse kar pišem precej splošno, se obesim raje na Kove, na najin pogovor pred časom, ko sem sam mel v mislih da bo 450 rally (še vedno zame najbulši moped :P ) glavni v prodaji in tvoji izjavi, da ga zna 800x posekati.

Pa sem potem mal premislil, zakaj:

800x ima več moči, še vedno nizko težo, dobro ciklistiko, prekleto dobro vzmetenje in je dvoživka, ki zmore velike razdalje udobno. Tudi v dvoje, če je treba. In, ja kot vidim, bo folk kupoval najbolj prodajan segment, ki je nek kompromis med "supersport" terena in superadventure. 

Je 800x boljši na terenu kot 450 rally, ja ni. Se da z njim marsikaj prevoziti terenskega: ja, sploh če voznik obvlada, ampak ali je boljši za mešano vožnjo, dolge razdalje, nudi več komoditete kot 450 rally? Odgovor je spet ja. Je slabši od 690ktm, 701 huse? Ma niti ne tolko, da bi bilo omembe vredno...in pol smo tam. Pri vaganju kaj bi zakaj bi, kak se bom vozil , kje se bom vozil, kaka bo podlaga, kaj želim od motorja....

In spet vprašanje, ko si 800x zrihtam za teren, ter premagujem asfaltne podlage, a je boljši od nekega jurja ccm adv mopeda? Ni, se pa z njim da...

sami kompromisi so vedno.

 In podobno (spet splošno) je z nekimi 600 ali 700 RR mašinami. Saj so ok, ma na pisti, če ni zrihtana kot se zagre, od vzmetenja, do poliestrov, žal ni za oboje. Cesta je eno, pista drugo.

 

Dva osebka, oba člana ms @Ni3ous in @krucymucy (oba spoštujem po znanju vožnje in sami kvaliteti le te) za katera bi prisegel, da štartata na 450 rally, sta izbrala 800x pro (če se ne motim) Downsizing?

Malomorgen. En je že napisal zakaj gre na kompromis, drug pa tudi gre s 690 na 800....

Več lahko sama povesta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

19 hours ago, DESMODUE said:

Kroži urbana legenda, da te družinski član komaj dohaja z motociklom s skoraj trojno prostornino😉

Ne da bi vedel, ampak sine se pelje tako kot se zagre...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 hours ago, Kugelschreiber said:

starost zna bit res kruta.... /joke. kapo dol, da se pt 70 še vedno veseliš motorja in si bil pripravljen downsizat.  

Saj se ve, včasih je bilo kdo ima večjega, močnejšega, danes pa kdo še lahko hahahaha.

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, rdecasenca pravi:

Saj se ve, včasih je bilo kdo ima večjega, močnejšega, danes pa kdo še lahko hahahaha.

viagra in niagra rešita problem :P

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, DAMI34 pravi:

 

Ja,kot rečeno..3 osnovni settingi, 42,51,55 konj...krivulje navora tudi cisto razlicne.

V pro settingu recimo se dviguje v zadnje kolo v 3 prestavi, po makadamu driftaš v 5 prestavi od 40 do 140kmh.

V euro5 je prijeten, tih, prozen sopotnik, ki se vedno vzbuja adrenalin v visokih vrtljajih.

 

Vsakemu svoje...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 hours ago, Snečer said:

Kak je to zabavno čitat. Prej so te gostilničarji pri belem dnevu skor odrli, če si vozil manj kot 1000ccm, in ultra težke krave.

Zdaj pa tako razodetje :) ko sedejo na 200kg+ podhranjen motor

Al so pa tu že leta, ko bo treba papirje vrnit...

Poleg tega pa še kitajc...

Kapo dol Kove

Še 200 kg ni, 168 in v Kočevskem rogu ne rabim medveda prosit za pomoč pri pobiranju tega podhranjenega motorja🤣

2 hours ago, DAMI34 said:

viagra in niagra rešita problem :P

 

 

 

ja, vaja dela mojstra...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo pa je star. Nekoč je dejal stari biker: ne moreš biti star in moder, če nisi bil mlad in nor.😇

On 11/23/2022 at 9:12 AM, MiNa said:

Evo ponaredek...

K800.jpg.2d0864f8dddd6d21c969181e0474dbfe.jpg

9 jurčkov, sam kaj, s takim ponaredkom ne prideš niti do prve Pizzerije :lol1:

Najbrž prej razpade.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

če 500 zamenjaš za vsaj 700ccm smo mogoče malce blizu, s predpogojem, da šofer zna in zmore.

500 je le podhranjeno in ne vem, kako drugi občutite, ma zame je premal (mešan cikel in velik asfalta, ter transferji ali ovinki). med 700 in 800 praktično enakima motorjema se občuti razlika. Vem, ker si ju lastim. dodajmo še nekaj preveč teže, ki jo vsi navlečemo in je to kar je...

Praktično enako sem vozil 1300ccm, kot vozim 900ccm...pred prehitevanjem (ali ovinkom) dve dol in gas :P 

Tule debatiramo mal na pamet, sam to hočem povedati. Se strinjam da 500ccm na sportbajku in zavitih ovinkih zmore podobno kot 1000ccm, ki jih ne moreš izkoristiti. Da je na terenu vse odvisno od teže (no saj tudi na asfaltu) pa znanja šoferja. 

Ma če vzamemo povprečnega voznika motorja, je jurja in na gor blagodejno zaradi navora. Zaradi vseh kufrov in boljše polovice. Sem marsikaj prevozil na sfrizirani 600tici...pa točno vem o čem govorim. Za solo ride ni problem, ko pa nakrcaš vse gor...ajoooj boga mati. Da ne govorim o drugih komponentah, kot je vzmetenje, zavore in elektronske pritikline, ki so običajno v prid večjim kubaturam.

Ker je vse kar pišem precej splošno, se obesim raje na Kove, na najin pogovor pred časom, ko sem sam mel v mislih da bo 450 rally (še vedno zame najbulši moped :P ) glavni v prodaji in tvoji izjavi, da ga zna 800x posekati.

Pa sem potem mal premislil, zakaj:

800x ima več moči, še vedno nizko težo, dobro ciklistiko, prekleto dobro vzmetenje in je dvoživka, ki zmore velike razdalje udobno. Tudi v dvoje, če je treba. In, ja kot vidim, bo folk kupoval najbolj prodajan segment, ki je nek kompromis med "supersport" terena in superadventure. 

Je 800x boljši na terenu kot 450 rally, ja ni. Se da z njim marsikaj prevoziti terenskega: ja, sploh če voznik obvlada, ampak ali je boljši za mešano vožnjo, dolge razdalje, nudi več komoditete kot 450 rally? Odgovor je spet ja. Je slabši od 690ktm, 701 huse? Ma niti ne tolko, da bi bilo omembe vredno...in pol smo tam. Pri vaganju kaj bi zakaj bi, kak se bom vozil , kje se bom vozil, kaka bo podlaga, kaj želim od motorja....

In spet vprašanje, ko si 800x zrihtam za teren, ter premagujem asfaltne podlage, a je boljši od nekega jurja ccm adv mopeda? Ni, se pa z njim da...

sami kompromisi so vedno.

 In podobno (spet splošno) je z nekimi 600 ali 700 RR mašinami. Saj so ok, ma na pisti, če ni zrihtana kot se zagre, od vzmetenja, do poliestrov, žal ni za oboje. Cesta je eno, pista drugo.

 

Dva osebka, oba člana ms @Ni3ous in @krucymucy (oba spoštujem po znanju vožnje in sami kvaliteti le te) za katera bi prisegel, da štartata na 450 rally, izbrala 800x pro (če se ne motim) Downsizing?

Malomorgen. En je že napisal  gre na kompromis, drug pa tudi gre s 690 na 800...

👍

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
11 hours ago, DESMODUE said:

Izbrati 1200ccm motocikel za tistih 1% časa,ko je v prednosti, ali izbrati 500tko,ko si v prednosti 99%...to je zdaj vprašanje.

Opet. Pa sem mislil da smo sli mimo tega bluza in kriminalnega posplosevanja/zavajnja. U bistvu je to druga stran kovanca. Na eni piše vsa kitajska roba je garbage, na drugi 500 je 90% cajta bolš ko 1200. 
 

mam 185cm in 115kil. Guspa ima 170cm. 90% sva na motorju oba. Ce se ne bi kar nekaj vozila tudi na 600-650ccm motorjih. (L4, V2, paralel2, singlca), bi ti se nasedel.

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Kugelschreiber pravi:

Opet. Pa sem mislil da smo sli mimo tega bluza in kriminalnega posplosevanja/zavajnja. U bistvu je to druga stran kovanca. Na eni piše vsa kitajska roba je garbage, na drugi 500 je 90% cajta bolš ko 1200. 
 

mam 185cm in 115kil. Guspa ima 170cm. 90% sva na motorju oba. Ce se ne bi kar nekaj vozila tudi na 600-650ccm motorjih. (L4, V2, paralel2, singlca), bi ti se nasedel.

Ooo, si si spet dovolil vzeti samo en stavek ven iz celega teksta? Ki se samostojno bere drugače kot v sklopu?

Sem kje omenil, da je boljši za vožnjo v dvoje? Sploh s težkim voznikom?  

Sem pac izrazil svoje mnenje, pridobljeno s prakticno primerjavo..in nisem edini,ki tako misli.

Kje si našel kriminalno posploševanje in zavajanje tukaj? Ali je tako, da je vsako mnenje,ki ni v skladu s tvojim kriminalno in zavajujoče?

 

 

 

Screenshot_20240605_235256_Samsung Internet.jpg

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, DESMODUE said:

Sem kje omenil, da je boljši za vožnjo v dvoje? Sploh s težkim voznikom?  

A si? 99 proti 1 je 99 proti 1. Bol jasno se ne da napisat. Po tvoje se 100km na leto vozim s primernim ropotalom, 9900 pa mi je bol v napoto, prakticno trpim. Zakaj mas 6 motorjev ce je ta najbolsi v 99% primerih?
 

Res, sm mislil da smo sli mimo tega. Sori ker kalim vodo, se bom vzdrzal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

A si? 99 proti 1 je 99 proti 1. Bol jasno se ne da napisat. Po tvoje se 100km na leto vozim s primernim ropotalom, 9900 pa mi je bol v napoto, prakticno trpim. Zakaj mas 6 motorjev ce je ta najbolsi v 99% primerih?
 

Res, sm mislil da smo sli mimo tega. Sori ker kalim vodo, se bom vzdrzal. 

Sem svoje pisanje in mnenje naslovil nate? Sem modroval, kakšen motor je primeren za vožnjo v dvoje, obremenjen z 200kg?

Jaz sem zase govoril,moje jzkušnje. Poudarek na tem,da dvokolesni užitek ni premosorazmeren s prostornino in vsem,kar spada zraven.

Da se pri 500taku z ocitnim deficitom na papirju,v praksi lahko stvari zelo hito zasukajo v nasprotno smer.

Ce se vozis v dvoje in imas primeren motor za to, uzivaj na polno. 

In dovoli ostalim enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

17 minutes ago, DESMODUE said:

Sem svoje pisanje in mnenje naslovil nate?

Tudi. Ne razumes tega?  Naslovil si ga na cel (moto)svet. Tudi name, in na vse ki so/bodo to prebrali. Ti nisi šank lapač. Zastopnik si. Če bi take kvasil naključni user bi se mu samo smejal. 
 

23 minutes ago, DESMODUE said:

Poudarek na tem,da dvokolesni užitek ni premosorazmeren s prostornino in vsem,kar spada zraven.

S tem se oba 100% strinjava! Po tem pa napises 99%. 99% se ne da interpretirat po svoje. 
 

 

sori. Zdej pa res grem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Kugelschreiber pravi:

 

mam 185cm in 115kil. Guspa ima 170cm. 90% sva na motorju oba. Ce se ne bi kar nekaj vozila tudi na 600-650ccm motorjih. (L4, V2, paralel2, singlca), bi ti se nasedel.

.

.... stari, 500tka je pač za samske :eek: ... in tehtajo lahko samo do 80 kil :kva2:

... vsi ostali, ki ne izpolnjujejo teh dveh postavk, bodo šli na 800+ :dry:

 

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!