Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
34 minutes ago, Snečer said:

covid je jemal življenja, dejstvo, tudi zaradi packov

motorji v gozdu so problem, takšno reklamiranje off roada v tej temi je problem

so pa ceste te dni bolj varne, ker si prizemljen... hvala da si javil

O sneci, 

Kaksno reklamiranje off roada pa je v tej temi? 

Vecina itak misli da so "off road" makadamske ceste.

Objavljeno
pred 7 minutami, krucymucy pravi:

O sneci, 

Kaksno reklamiranje off roada pa je v tej temi? 

Vecina itak misli da so "off road" makadamske ceste.

Glede makadama itak.

Ja reklamira se 200kg+ motor s 500 kubiki kot suho zlato za off road pri nas. Ko vprašaš, kje je ta offorad in kje je tehtnica pa je vse skupaj mrkne.

evo reklame in uničevanja v naravi

Ti si specialist za vzmetenje, boš povedal zakaj tako nabije motor pri štandgasu. Pa to so že vilice pribite do konca ko na mestu stoji.

 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 13 urami, miran985 pravi:

 

500x ni unicorn. To je 450 rally. 500x uvrščam med multipraktike. Ali recimo Highend entry level. Se strinjaš? Al sm spet falil? 😅 Nikol prav 🙈🙈. Hec hec 😉👍

e to. Lahko je zelo zanimiv motorček, če veš kaj imaš in kje so njegove omejitve.

kje so prednosti: cena, teža, ciklistika, sprejemljivo/nastavljivo vzmetenje

 

ps. elektronika ni samo zapestje, je lahko marsikaj več, od aktivne pomoči, da možnosti prilagoditve motorja sebi in lastnemu načinu vožnje, podlagi itd..ni pa nujna, se strinjam in več kot motor ima več lahko crkne. 

Objavljeno (popravljeno)
25 minutes ago, Snečer said:

Ti si specialist za vzmetenje, boš povedal zakaj tako nabije motor pri štandgasu. Pa to so že vilice pribite do konca ko na mestu stoji.

 

image.png.7e3e0581ffd6b4ac18bfbf9f494c08e7.png

Ni potrebe biti specialist, da bi odkril vzrok tega.
 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Kaj se dogaja danes v Logatcu?

Objavljeno
pred 22 minutami, krucymucy pravi:

Kaj se dogaja danes v Logatcu?

no limits car event

Objavljeno
1 minute ago, Hytech said:

no limits car event

aja eh, sem mislil da se bom lahko na 800x usedel. :)

  • Haha 1
Objavljeno
pred 1 minuto, krucymucy pravi:

aja eh, sem mislil da se bom lahko na 800x usedel. :)

prvo boš moral 25e vstopnine plačat :lol1:

Objavljeno
2 minutes ago, Hytech said:

prvo boš moral 25e vstopnine plačat :lol1:

bom pocakal da ga dobim :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, krucymucy pravi:

aja eh, sem mislil da se bom lahko na 800x usedel. :)

Tudi jaz. Potem sem videl gnečo in sam nadaljeval naprej.

Objavljeno

...dons vidu enga Koveta 450 v Gotenici...ob ene petnajstčezeno...😜

Objavljeno

naj bo tule bolj debata o Kove, kot pove sam naslov, o vožnji v naravnem okolju, ter o samem "uničevanju" narave z motorji obstaja druga tema.

 

 

če komu ne potegne, naj pa nabija dalje :P

 

Objavljeno

.

... zanimiv podatek o največji skupni teži mopeda, skupaj z voznikom, gorivom in prtljago 

 

 

 

 

 

FB_IMG_1718092197256.jpg

Objavljeno
pred 10 minutami, pik1 pravi:

.

... zanimiv podatek o največji skupni teži mopeda, skupaj z voznikom, gorivom in prtljago 

 

 

 

 

 

FB_IMG_1718092197256.jpg

Prazna teža 230kg in enako skupna teža? So pa zraven še **, tam not je močno pojasnilo, kako moraš vagat. 

 

Objavljeno
pred 22 minutami, pik1 pravi:

.

... zanimiv podatek o največji skupni teži mopeda, skupaj z voznikom, gorivom in prtljago 

 

 

 

 

 

FB_IMG_1718092197256.jpg

Ja, že omenjeno parkrat.

Napaka pri vpisu v COC, ki je že v popravku in se bo lahko popravilo tudi za nazaj.

Izmerjena teža s polnima sprednjima rezervoarjema ( zadnji je pri euro5 verziji uradno rezervoar za vodo) in 75kg voznikom je bila 230kg. Kar pa seveda nima veze z maksimalno nosilnostjo motocikla.

Objavljeno
pred 3 urami, pik1 pravi:

.

... zanimiv podatek o največji skupni teži mopeda, skupaj z voznikom, gorivom in prtljago 

 

 

 

 

 

FB_IMG_1718092197256.jpg

fajn je linkat celo objavo, pa komentarje prebrat

https://www.facebook.com/share/p/3RfNaRZpBhWh5tPP/

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, DESMODUE pravi:

Se spet javim z novico.

V petek prispe ladja v Koper. S 26 motocikli Kove, od tega je 5 novih modelov:

Kove 800x standard

Kove 800x pro

Kove 510x

Kove 321r

Kove 125r

Se še malo pohvalim,ker sem res ponosen, da je to tretja ladja letos, sledita še dve, ena 22.07 druga konec septembra. 

Sledi pa še ena konec leta,ki še ni v celoti razprodana.

Kaj nam je uspelo v tem letu? 

Ustanoviti 3 nove servise in 2 prodajni mesti in prodati 84 kosov motociklov Kove ( plan do decembra je številka 100 ),imeti testni motor od vsakega modela posebej.

Načrti za 2025:

Imeti voznika v DP MX pokalu

Udeležiti se treh mednarodnih rallyjev

Organizacija vsaj dveh srečanj lastnikov Kove motociklov,skupaj z vožnjo in treningi offroad vožnje.

Ohranjati oseben odnos s strankami

Zagotavljati konstantno podporo lastnikom,tako z nasveti,kot z rezervnimi deli.

Predstavitev še treh novih modelov kove.

Zahvaljujem se vsem dosedanjim in bodočim lastnikom za res 100% zaupanje v naju in v znamko Kove. Pa tudi marsikateremu drugemu,ki ni kupec tega segmenta, pa si je vzel čas,da se je oglasil pri nama,spoznal naju in motocikle Kove.

 

Čestitam, le tako naprej. Kdaj pa bo na voljo model 250 enduro?

 

Popravljeno . Popravil Snečer
Objavljeno
pred 5 urami, Ni3ous pravi:

Js sem že preganjal Kove 800 zadnja 2 dni... nisem ostal ravnodušen... 

IMG-dba15a1824361c710b5de53420658255-V.jpg

Imaš pač veze pri ladjarjih,kaj naj rečem..😉

Objavljeno
14 hours ago, DESMODUE said:

84 kosov motociklov Kove ( plan do decembra je številka 100 )

2 na teden? Luštna cifra. To ni kar tako. Prvoscim. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 20 urami, DESMODUE pravi:

Se spet javim z novico.

V petek prispe ladja v Koper. S 26 motocikli Kove, od tega je 5 novih modelov:

Kove 800x standard

Kove 800x pro

Kove 510x

Kove 321r

Kove 125r

Se še malo pohvalim,ker sem res ponosen, da je to tretja ladja letos, sledita še dve, ena 22.07 druga konec septembra. 

Sledi pa še ena konec leta,ki še ni v celoti razprodana.

Kaj nam je uspelo v tem letu? 

Ustanoviti 3 nove servise in 2 prodajni mesti in prodati 84 kosov motociklov Kove ( plan do decembra je številka 100 ),imeti testni motor od vsakega modela posebej.

Načrti za 2025:

Imeti voznika v DP MX pokalu

Udeležiti se treh mednarodnih rallyjev

Organizacija vsaj dveh srečanj lastnikov Kove motociklov,skupaj z vožnjo in treningi offroad vožnje.

Ohranjati oseben odnos s strankami

Zagotavljati konstantno podporo lastnikom,tako z nasveti,kot z rezervnimi deli.

Predstavitev še treh novih modelov kove.

Zahvaljujem se vsem dosedanjim in bodočim lastnikom za res 100% zaupanje v naju in v znamko Kove. Pa tudi marsikateremu drugemu,ki ni kupec tega segmenta, pa si je vzel čas,da se je oglasil pri nama,spoznal naju in motocikle Kove.

 

kaka so razmerja prodaje po posameznem modelu? (mogoče prehitro sprašujem, ma konec leta bi bilo fajn vedeti, kaj gre najbolj, oziroma po čem kuci najbolj sprašujejo)

Objavljeno
pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

kaka so razmerja prodaje po posameznem modelu? (mogoče prehitro sprašujem, ma konec leta bi bilo fajn vedeti, kaj gre najbolj, oziroma po čem kuci najbolj sprašujejo)

450 rally je zaenkrat najbolj prodajan, se pa zna zgoditi da ga do konca leta 800tka ujame. Je le 6 mesecev zamika med prihodoma teh dveh modelov. 500tka se prodaja nekako konstantno.

Objavljeno
Ob 12. 6. 2024 ob 0:31, Ni3ous pravi:

Js sem že preganjal Kove 800 zadnja 2 dni... nisem ostal ravnodušen... 

IMG-dba15a1824361c710b5de53420658255-V.jpg

Tule pa malo več o izkušnji:

https://www.facebook.com/share/p/qqZVttsqxqxhw3pp/

MEGATEST 2024
V sodelovanju z grško ekipo novinarjev ravnokar poteka Megatest 2024. Thanos Feloukas, mednarodno priznani novinar in direktor Moto Magazine Greece je Roman Bale povabil k sodelovanju. Zaupali pa so mu tudi odgovorno nalogo, da jim pripravi enotedensko traso po Hrvaški in Sloveniji. Na testu so imeli nekaj izjemnih primerkov adventure motociklov modelnega leta 2024.
Gre za največji primerjalni test doslej, kjer so imeli na razpolago nekaj motociklov, ki jih v Sloveniji in tudi marsikje drugje dosedaj še ni bilo videti ali pa so prava redkost.
Na testu trenutno:
1. KTM 890 Adventure Rally (izdelanih samo 700, edini testni primerek na trgu)
2. Ducati Desert X Rally
3. Triumph Tiger 900
4. Kove 800
5. BMW F900
6. Triumph Tiger 1200
7. Voge 900
8. BMW GS R1300
9. Kove 800X
10. Husqvarna Norden 901 Expedition
11. Yamaha Tenere 700 World Raid
13.Suzuki VStrom 800DE
Glede na našo anketo je veliko zanimanja za Kove 800X KOVE MOTO Slovenija , ki ga vsi čakajo kot vroče žemljice, tako da tokrat začnemo z njim. :D 
Prvi vtisi: 💯 👍
Ko sedeš na motor in ga dvigneš pokonci iz stranskega stojala je prvo presenečenje kako zelo lažji je motor od pričakovanj. Res lahek motor z nizkim težiščem. Drugo veliko presenečenje sledi, ko stisneš sklopko. Precej mehkejša od pričakovanj, čeprav sem navajen hidravličnih sklopk je Kove kljub temu da nima hidravlične sklopke nekako uspel narediti ročico sklopke mehkejšo od hidravličnih verzij na drugih ADV motociklih.
Na pogled lep motor, nič polovičarskega. Finiš izdelave je na vsakem koraku brez pardona, tako kar se tiče agregata kot tudi plastike, vari, spoji... motocikel je cel nekoliko manjši, krajši in ožji od vseh ostalih twin ADV motociklov. Tudi to je en razlog kako jim je uspelo narediti tako lahek motocikel. Saj tehta z vsemi tekočinami in polnim rezervoarjem goriva samo 191 kg. Za veliko večino uporabnikov bo dobrodošlo, da je cel motor nekoliko manjši, lažji in tudi sedež je dokaj nizek. Za mojo uporabo po terenu pa bi si želel malo manj sedlast sedež, nekoliko višji in bolj raven za drsenje po sedežu naprej nazaj. Višji sedež pri terenski vožnji tudi omogoča lažji in hitrejši prehod iz sedečega v stoječi položaj in obtratno. Kot omenjeno za večino bo to povsem okej, sam pa si brez težav zelo hitro in za razmeroma malo denarja prilagodim sedež za moje potrebe in stil vožnje. Agregat je zelo prožen z veliko navora že v nižjih vrtljajih in glede na tako nizko težo motocikla je njegovih sto konjev res obilica moči. Ravno zaradi zelo zmogljivega agregata bi bil več kot dobrodošel traction control. Motocikel ga sicer ima, ampak ker plin ni upravljan preko ride by wire temveč prek zajle, to pomeni da TC ni reguliran s kontroliranim podajanjem moči glede na oprijem, ampak ko se oprijem zmanjša, se le prekine delovanje motocikla na način on/off. Na kratko - traction control pri Kove 800X je dokaj neuporaben. Sam pri vožnji z adventure motorji vedno uporabljam izklopljen traction control po terenu, ampak pri konjih, ki jih ima Kove 800X, se ne bi branil pravega TC, ampak za to bi bil potreben ride by wire sistem in elekronska regulacija TC.
Pozitivno izkušnjo sem doživel tudi z LCD zaslonom. Je enostaven in meniji so jasni. Pohvale tudi opciji da lahko ABS in TC izklopiš samo enkratno ali pa dolgoročno, tako da ti ni treba vedno znova ob vsakem zagonu popravljati nastavitev. Bravo za to.
V meniju si lahko nastaviš alarm za tlak in temperaturo gum in nastaviš celo razpon po katerem naj se vklopi alarm za prenizek oz. previsok tlak.
Vzmetenje ima zaradi nizke teže lažje delo kot ostali twin ADV motorji in če temu dodamo še kakih dodatnih 20 mm hoda spredaj in zadaj, dobimo kar solidno serijsko vzmetenje tudi za dinamično vožnjo.
Zvok agregata je lep tudi z original izpuhom.
Celostna izkušnja po uporabi Kove 800X je zelo pozitivna, motocikel je igriv, zabaven, lahkoten. Takoj se spojiš z njim in postaneš razposajen. Nasmešek pod čelado je dokaj zagotovljen.
Testni motocikel ima trenutno 13 000 km, dosedaj je deloval brez ene napake. Grški fantje, novinarji so prekaljeni mački v teh vodah, testirali so že marsikaj, testirajo vse najnovejše motocikle, največkrat še preden so dostopni javnosti in pravijo, da je Kove 800X dosedaj najboljši motocikel iz Kitajske, ki so ga imeli na testu.
 

448014146_122155362368224198_8211448229118017322_n.jpg

448103528_122155362392224198_627272687471321109_n.jpg

Objavljeno
Ob 11. 6. 2024 ob 19:02, DESMODUE pravi:

Se spet javim z novico.

V petek prispe ladja v Koper. S 26 motocikli Kove, od tega je 5 novih modelov:

Kove 800x standard

Kove 800x pro

Kove 510x

Kove 321r

Kove 125r

Se še malo pohvalim,ker sem res ponosen, da je to tretja ladja letos, sledita še dve, ena 22.07 druga konec septembra. 

Sledi pa še ena konec leta,ki še ni v celoti razprodana.

Kaj nam je uspelo v tem letu? 

Ustanoviti 3 nove servise in 2 prodajni mesti in prodati 84 kosov motociklov Kove ( plan do decembra je številka 100 ),imeti testni motor od vsakega modela posebej.

Načrti za 2025:

Imeti voznika v DP MX pokalu

Udeležiti se treh mednarodnih rallyjev

Organizacija vsaj dveh srečanj lastnikov Kove motociklov,skupaj z vožnjo in treningi offroad vožnje.

Ohranjati oseben odnos s strankami

Zagotavljati konstantno podporo lastnikom,tako z nasveti,kot z rezervnimi deli.

Predstavitev še treh novih modelov kove.

Zahvaljujem se vsem dosedanjim in bodočim lastnikom za res 100% zaupanje v naju in v znamko Kove. Pa tudi marsikateremu drugemu,ki ni kupec tega segmenta, pa si je vzel čas,da se je oglasil pri nama,spoznal naju in motocikle Kove.

 

Kdo bo vozil rally? Jaz rabim nekaj za Hellas... :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!