Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Facebook sux...

Priporočene objave

Ob 11. 6. 2024 ob 19:02, DESMODUE pravi:

Se spet javim z novico.

V petek prispe ladja v Koper. S 26 motocikli Kove, od tega je 5 novih modelov:

Kove 800x standard

Kove 800x pro

Kove 510x

Kove 321r

Kove 125r

Se še malo pohvalim,ker sem res ponosen, da je to tretja ladja letos, sledita še dve, ena 22.07 druga konec septembra. 

Sledi pa še ena konec leta,ki še ni v celoti razprodana.

Kaj nam je uspelo v tem letu? 

Ustanoviti 3 nove servise in 2 prodajni mesti in prodati 84 kosov motociklov Kove ( plan do decembra je številka 100 ),imeti testni motor od vsakega modela posebej.

Načrti za 2025:

Imeti voznika v DP MX pokalu

Udeležiti se treh mednarodnih rallyjev

Organizacija vsaj dveh srečanj lastnikov Kove motociklov,skupaj z vožnjo in treningi offroad vožnje.

Ohranjati oseben odnos s strankami

Zagotavljati konstantno podporo lastnikom,tako z nasveti,kot z rezervnimi deli.

Predstavitev še treh novih modelov kove.

Zahvaljujem se vsem dosedanjim in bodočim lastnikom za res 100% zaupanje v naju in v znamko Kove. Pa tudi marsikateremu drugemu,ki ni kupec tega segmenta, pa si je vzel čas,da se je oglasil pri nama,spoznal naju in motocikle Kove.

 

Čestitam. Kaj pa Kove 510F ? Cena , dobavljivost ?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Kawl pravi:

Čestitam. Kaj pa Kove 510F ? Cena , dobavljivost ?

 

Scramblerji so vsi dobavljivi po narocilu, zaenkrat nisva pripeljala niti enega,ker sva se hotela posvetiti in stestirati ostale modele. Žal,vse naenkrat ne gre.

Cena za 510f je 6750 eur

pred 18 minutami, HyperJack pravi:

Kdo bo vozil rally? Jaz rabim nekaj za Hellas... :D

Pridi na kavo, pa se pomenimo😉

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tiste,ki ne želijo klikati na povezave😉

Romanovi prvi vtisi:

 

MEGATEST 2024 

V sodelovanju z grško ekipo novinarjev ravnokar poteka Megatest 2024. Thanos Feloukas, mednarodno priznani novinar in direktor Moto Magazine Greece je Roman Bale povabil k sodelovanju. Zaupali pa so mu tudi odgovorno nalogo, da jim pripravi enotedensko traso po Hrvaški in Sloveniji. Na testu so imeli nekaj izjemnih primerkov adventure motociklov modelnega leta 2024. 
Gre za največji primerjalni test doslej, kjer so imeli na razpolago nekaj motociklov, ki jih v Sloveniji in tudi marsikje drugje dosedaj še ni bilo videti ali pa so prava redkost. 

Na testu trenutno: 
1. KTM 890 Adventure Rally (izdelanih samo 700, edini testni primerek na trgu)
2. Ducati Desert X Rally 
3. Triumph Tiger 900
4. Kove 800
5. BMW F900
6. Triumph Tiger 1200
7. Voge 900
8. BMW GS R1300
9. Kove 800X
10. Husqvarna Norden 901 Expedition
11. Yamaha Tenere 700 World Raid
13.Suzuki VStrom 800DE

Glede na našo anketo je veliko zanimanja za Kove 800X KOVE MOTO Slovenija , ki ga vsi čakajo kot vroče žemljice, tako da tokrat začnemo z njim. 😀

Prvi vtisi:💯

Ko sedeš na motor in ga dvigneš pokonci iz stranskega stojala je prvo presenečenje kako zelo lažji je motor od pričakovanj. Res lahek motor z nizkim težiščem. Drugo veliko presenečenje sledi, ko stisneš sklopko. Precej mehkejša od pričakovanj, čeprav sem navajen hidravličnih sklopk je Kove kljub temu da nima hidravlične sklopke nekako uspel narediti ročico sklopke mehkejšo od hidravličnih verzij na drugih ADV motociklih. 
Na pogled lep motor, nič polovičarskega. Finiš izdelave je na vsakem koraku brez pardona, tako kar se tiče agregata kot tudi plastike, vari,  spoji... motocikel je cel nekoliko manjši, krajši in ožji od vseh ostalih twin ADV motociklov. Tudi to je en razlog kako jim je uspelo narediti tako lahek motocikel. Saj tehta z vsemi tekočinami in polnim rezervoarjem goriva samo 191 kg. Za veliko večino uporabnikov bo dobrodošlo, da je cel motor nekoliko manjši, lažji in tudi sedež je dokaj nizek. Za mojo uporabo po terenu pa bi si želel malo manj sedlast sedež, nekoliko višji in bolj raven za drsenje po sedežu naprej nazaj. Višji sedež pri terenski vožnji tudi omogoča lažji in hitrejši prehod iz sedečega v stoječi položaj in obtratno. Kot omenjeno za večino bo to povsem okej, sam pa si brez težav zelo hitro in za razmeroma malo denarja prilagodim sedež za moje potrebe in stil vožnje. Agregat je zelo prožen z veliko navora že v nižjih vrtljajih in glede na tako nizko težo motocikla je njegovih sto  konjev res obilica moči. Ravno zaradi zelo zmogljivega agregata bi bil več kot dobrodošel traction control. Motocikel ga sicer ima, ampak ker plin ni upravljan preko ride by wire temveč prek zajle, to pomeni da TC ni reguliran s kontroliranim podajanjem moči glede na oprijem, ampak ko se oprijem zmanjša, se le prekine delovanje motocikla na način on/off. Na kratko - traction control pri Kove 800X je dokaj neuporaben. Sam pri vožnji z adventure motorji vedno uporabljam izklopljen traction control po terenu, ampak pri konjih, ki jih ima Kove 800X, se ne bi branil pravega TC, ampak za to bi bil potreben ride by wire sistem in elekronska regulacija TC.

Pozitivno izkušnjo sem doživel tudi z LCD zaslonom. Je enostaven in meniji so jasni. Pohvale tudi opciji da lahko ABS in TC izklopiš samo enkratno ali pa dolgoročno, tako da ti ni treba vedno znova ob vsakem zagonu popravljati nastavitev. Bravo za to.
V meniju si lahko nastaviš alarm za tlak in temperaturo gum in nastaviš celo razpon po katerem naj se vklopi alarm za prenizek oz. previsok tlak.

Vzmetenje ima zaradi nizke teže lažje delo kot ostali twin ADV motorji in če temu dodamo še kakih dodatnih 20 mm hoda spredaj in zadaj, dobimo kar solidno serijsko vzmetenje tudi za dinamično vožnjo. 
Zvok agregata je lep tudi z original izpuhom. 
Celostna izkušnja po uporabi Kove 800X je zelo pozitivna, motocikel je igriv, zabaven, lahkoten. Takoj se spojiš z njim in postaneš razposajen. Nasmešek pod čelado je dokaj zagotovljen. 

Testni motocikel ima trenutno 13 000 km, dosedaj je deloval brez ene napake. Grški fantje, novinarji so prekaljeni mački v teh vodah, testirali so že marsikaj, testirajo vse najnovejše motocikle, največkrat še preden so dostopni javnosti in pravijo, da je Kove 800X dosedaj najboljši motocikel iz Kitajske, ki so ga imeli na testu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DESMODUE pravi:

Pridi na kavo, pa se pomenimo😉

Lahko, kam pa? Mogoče počakam, da prispejo 800, da se še enkrat gor vsedem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, HyperJack pravi:

Lahko, kam pa? Mogoče počakam, da prispejo 800, da se še enkrat gor vsedem.

Bom objavil prihod,upam da že konec naslednjega tedna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
7 hours ago, HyperJack said:

Lahko, kam pa? Mogoče počakam, da prispejo 800, da se še enkrat gor vsedem.

na zelenemu ni treba nic gor sedet. 

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, krucymucy pravi:

na zelenemu ni treba nic gor sedet. 

 

Bo na mojem😅

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem bral v Financah, da je agregat v Kove 800 kateemov...je res?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, siks pravi:

Danes sem bral v Financah, da je agregat v Kove 800 kateemov...je res?

Ne drži. Je podoben na zunaj in po parametrih, je pa na njem praktično vse drugače.

Sestavlja in izdeluje se v tovarni Kove,predstavljen je bil na salonu v Pekingu že leta 2021.

Ktm ne bi nikoli prodal licence konkurenci,kopija pa v eu ne bi dobila certifikata.

Največje razlike so v glavi motorja,sistemu mazanja,sklopki,materialih,vztrajniku,sistemu vbrizgavanja.

Podobno se je govorilo,da gre pri cf moto 800 za ktm.agregat, v resnici pa ima ktm 790 od letnika 2023 dalje agregat od cf moto. In od naslednjega leta bo imel novi ktm990 agregat cf moto,890 pa odhaja v pokoj.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To, glede CF moto agregatov v KTM-ih popolnoma in absolutno ne drži.

Tole na sliki je oljni karter, levo na sliki za 990 in desno za 790/809/901. Slikano danes na moji pisalni mizi. Slikano pa zato, da podkrepim verodostojnost mojih informacij 😉 in se izognemo kasnejšim polemikam baba čula baba rekla...Posredno namreč sodelujem pri razvoju in proizvodnji delov za ohišja pogonskih agregatov, delov okvirja in koles KTM, zato imam vse informacije v zvezi s KTM iz prve roke.

Vsi on-road KTM agregati nad 390 ccm in vsi off road so sestavljeni v KTM Motorenwerk Mattighoffen. On road pomeni vse, kar ni motokros in hard enduro izpeljank iz motokrosa. Na vseh ključnih delih pogonskega agregata KTM sam vrši mehansko obdelavo (deli menjalnika, glave, cilindri...), med tem ko ostali deli pridejo od kooperantov pripravljeni za vgradnjo. Večina delov pog. agregatov je od evropskih dobaviteljev razen...zanimivo, slovitih odmičnih gredi, ki marsikateremu lastniku 790/890 grenijo življenje s prekomerno obrabo, te prihajajo oz. so prihajale od CFa. Pogonske agregate sestavijo in stestirajo v Mattighofnu in jih v primeru 790/890/990 dobavijo Kitajcem. CF Moto vrši sestavo KTM modelov 790/890 oz. po novem 990. Enako je z deli vzmetenja. Kolesa za kitajsko proizvodnjo KTM izdeluje Giant, pa še to dobi kolesna pesta iz Avstrije...in sestavi s kitajskimi obroči, ki jih mimogrede uporabljajo od leta 2018 za vse on road KTMe...in tudi ne slovijo ravno po kvaliteti (tubelles puščanje zraka, slabe mehanskelastnosti obročev in nagnjenost k poškodbam...)   Za ostale komponente ne morem trditi, ker nisem zraven...

Agregati za CF so licenčni in se proizvajajo v celoti na Kitajskem.

Tako...nova kost za glodanje 😁.

20240614_104434.jpg.1b1d1296bdc46dd8f425601ec9343cf4.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Sam dePihlja pravi:

To, glede CF moto agregatov v KTM-ih popolnoma in absolutno ne drži.

Tole na sliki je oljni karter, levo na sliki za 990 in desno za 790/809/901. Slikano danes na moji pisalni mizi. Slikano pa zato, da podkrepim verodostojnost mojih informacij 😉 in se izognemo kasnejšim polemikam baba čula baba rekla...Posredno namreč sodelujem pri razvoju in proizvodnji delov za ohišja pogonskih agregatov, delov okvirja in koles KTM, zato imam vse informacije v zvezi s KTM iz prve roke.

Vsi on-road KTM agregati nad 390 ccm in vsi off road so sestavljeni v KTM Motorenwerk Mattighoffen. On road pomeni vse, kar ni motokros in hard enduro izpeljank iz motokrosa. Na vseh ključnih delih pogonskega agregata KTM sam vrši mehansko obdelavo (deli menjalnika, glave, cilindri...), med tem ko ostali deli pridejo od kooperantov pripravljeni za vgradnjo. Večina delov pog. agregatov je od evropskih dobaviteljev razen...zanimivo, slovitih odmičnih gredi, ki marsikateremu lastniku 790/890 grenijo življenje s prekomerno obrabo, te prihajajo oz. so prihajale od CFa. Pogonske agregate sestavijo in stestirajo v Mattighofnu in jih v primeru 790/890/990 dobavijo Kitajcem. CF Moto vrši sestavo KTM modelov 790/890 oz. po novem 990. Enako je z deli vzmetenja. Kolesa za kitajsko proizvodnjo KTM izdeluje Giant, pa še to dobi kolesna pesta iz Avstrije...in sestavi s kitajskimi obroči, ki jih mimogrede uporabljajo od leta 2018 za vse on road KTMe...in tudi ne slovijo ravno po kvaliteti (tubelles puščanje zraka, slabe mehanskelastnosti obročev in nagnjenost k poškodbam...)   Za ostale komponente ne morem trditi, ker nisem zraven...

Agregati za CF so licenčni in se proizvajajo v celoti na Kitajskem.

Tako...nova kost za glodanje 😁.

20240614_104434.jpg.1b1d1296bdc46dd8f425601ec9343cf4.jpg

 

Absolitno drži, da je 2023 ktm 790 opremljen z agregatom ki je enak cfmotu 800mt. 

Novi 990 se proizvaja v tovarnah cf mota. Zaceli so z dukom 990,nadaljujejo z 990 adv.

890 se ne bo vec proizvajal.

Selitve proizvodnje ali sodelovanje so postale stalnica,enako je z yamaho in cf moto. Poglej si 450mt od cf mota. Znano?

 

 

 

Pravkar, Snečer pravi:

Kove je tudi kopija, ni to z nule narisano... :)

Kopije so z zakonom prepovedane in uvoz ni mogoc. Coc dokumenta brez patenta ne mores pridobiti.

Ne na pamet prosim😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DESMODUE pravi:

Absolitno drži, da je 2023 ktm 790 opremljen z agregatom ki je enak cfmotu 800mt. 

Novi 990 se proizvaja v tovarnah cf mota. Zaceli so z dukom 990,nadaljujejo z 990 adv.

890 se ne bo vec proizvajal.

Selitve proizvodnje ali sodelovanje so postale stalnica,enako je z yamaho in cf moto. Poglej si 450mt od cf mota. Znano?

 

 

 

Kopije so z zakonom prepovedane in uvoz ni mogoc. Coc dokumenta brez patenta ne mores pridobiti.

Ne na pamet prosim😉

saj ni klon, zasnova skopirana, dovolj kje spremenjeno, da gredo papirji skozi in je to to

genuine

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

saj ni klon, zasnova skopirana, dovolj kje spremenjeno, da gredo papirji skozi in je to to

genuine

Pac noces razumeti..nimam kaj😅

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DESMODUE said:

Absolitno drži, da je 2023 ktm 790 opremljen z agregatom ki je enak cfmotu 800mt. 

Novi 990 se proizvaja v tovarnah cf mota. Zaceli so z dukom 990,nadaljujejo z 990 adv.

890 se ne bo vec proizvajal.

Selitve proizvodnje ali sodelovanje so postale stalnica,enako je z yamaho in cf moto. Poglej si 450mt od cf mota. Znano?

 

 

 

Še enkrat...CF 790 ima licenčni agregat. Se pravi, da je lahko kakovost/ natančnost obdelave in materialov drugačna...kakšna, bo pokazal čas.

Novi 990 se SESTAVLJA v CF moto, pogonski agregati, vzmetenje in verjetno še kaj je narejeno v Avstriji in dobavljeno na kitajsko. Pa brez zamere, ker motim glorifikacijo Kitajcev. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Sam dePihlja pravi:

Še enkrat...CF 790 ima licenčni agregat. Se pravi, da je lahko kakovost/ natančnost obdelave in materialov drugačna...kakšna, bo pokazal čas.

Novi 990 se SESTAVLJA v CF moto, pogonski agregati, vzmetenje in verjetno še kaj je narejeno v Avstriji in dobavljeno na kitajsko. Pa brez zamere, ker motim glorifikacijo Kitajcev. 

Nic ne motis.

Cf moto 800 niso podvrzeni obrabi odmicnih gredi,tudi na motociklih s preko 80000km.

Novi 990 sestavlja cf moto,prav tako sestavlja agregate. Kaj narobe s tem?

Ce sklepamo po 790 od 2023 dalje ,nic.

Poglej bmw. Kje se v celoti proizvajajo motocikli pod 1000ccm? So kaksne tezave?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, DESMODUE pravi:

Pac noces razumeti..nimam kaj😅

500 je od Honde, a ne... 

vse z nule na mizi zrisano... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Snečer pravi:

500 je od Honde, a ne... 

vse z nule na mizi zrisano... 

Ma kje pa..Honda prodaja svoje agregate kitajcem poceni,da jim lahko konkurirajo in prevzemajo trg😅

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, DESMODUE said:

Nic ne motis.

Cf moto 800 niso podvrzeni obrabi odmicnih gredi,tudi na motociklih s preko 80000km.

Novi 990 sestavlja cf moto,prav tako sestavlja agregate. Kaj narobe s tem?

Ce sklepamo po 790 od 2023 dalje ,nic.

Poglej bmw. Kje se v celoti proizvajajo motocikli pod 1000ccm? So kaksne tezave?

Res moram preverit, da mi kdo ne meša kaj v pijačo. Zgleda, da sem toliko zadet, da ne razumem, da dele za 990 ne pošiljamo v Motorenwerk Mattighofen ampak na Kitajsko, hodimo tja na razna usposabljanja, smo prisotni na liniji za sestavo... 😅 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Sam dePihlja pravi:

Res moram preverit, da mi kdo ne meša kaj v pijačo. Zgleda, da sem toliko zadet, da ne razumem, da dele za 990 ne pošiljamo v Motorenwerk Mattighofen ampak na Kitajsko, hodimo tja na razna usposabljanja, smo prisotni na liniji za sestavo... 😅 

Seveda ste prisotni. Kot pri vlivanju cilindrov na 2t agregatih v proizvodnih obratih kymco.

Globalizacija je nekaj normalnega in nic narobe s tem. 

Vseeno ce je narejeno v Avstriji,Indiji ali na kitajskem. Dokler zadeva dela je vseeno,je tako?

Tudi na tujih forumih pozdravljajo spremembo proizvodnih procesov pri paralelnih dvovaljnikih.  Se je izkazalo,da je bila odločitev pravilna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

BTW, 2T ni več resna opcija v EU zato ni konkurenčnega proizvajalca komplet izdelka z nikasil prevleko, to je razlog, da dobavlja Kymco. Ne moreš vsega metati v isti koš. Kolikor pa vem, se za 2T cilindre na veliko dogovarjajo Königom.

Ni problem kje je narejeno, problem je, da se na osnovi neresničnih in pol informacij dela neke zaključke češ, vse je na enaki ravni. Pa ni. Moje izkušnje z azijci so, da je vedno neka bližnica, na račun katere so cenejši...npr. za BMW R 1800 pokrovi ohišja motorja: BMW je točno specificiral proizvajalca in barvo WM33, draga ko pes, 27€/kg, je pa tudi izjemno lepa in kvalitetna. No in mi naredimo pokrove, Kymco zvon menjalnika, v Berlinu zmontirajo skupaj in glej ga zlomka, videz enega in drugega se ne ujema...kasneje se je ugotovilo, da je Kymco uporabil kr eno približno barvo. Na ta račun je vzel posel evropskemu dobavitelju. No in na koncu smo mi morali prilagajati na nekvaliteto, pa ne zato, ker bi bila računica za BMW ampak ker enostavno ni Kymco za to ceno, ki jo je ponudil ni bil pripravljen barvat s specificirano barvo, BMW pa ni imel več časa projekt dat evropskemu dobavitelju. No na tak način delujejo Azijci, če sem uspel malo razjasnit...

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Sam dePihlja pravi:

BTW, 2T ni več resna opcija v EU zato ni konkurenčnega proizvajalca komplet izdelka z nikasil prevleko, to je razlog, da dobavlja Kymco. Ne moreš vsega metati v isti koš. Kolikor pa vem, se za 2T cilindre na veliko dogovarjajo Königom.

Ni problem kje je narejeno, problem je, da se na osnovi neresničnih in pol informacij dela neke zaključke češ, vse je na enaki ravni. Pa ni. Moje izkušnje z azijci so, da je vedno neka bližnica, na račun katere so cenejši...npr. za BMW R 1800 pokrovi ohišja motorja: BMW je točno specificiral proizvajalca in barvo WM33, draga ko pes, 27€/kg, je pa tudi izjemno lepa in kvalitetna. No in mi naredimo pokrove, Kymco zvon menjalnika, v Berlinu zmontirajo skupaj in glej ga zlomka, videz enega in drugega se ne ujema...kasneje se je ugotovilo, da je Kymco uporabil kr eno približno barvo. Na ta račun je vzel posel evropskemu dobavitelju. No in na koncu smo mi morali prilagajati na nekvaliteto, pa ne zato, ker bi bila računica za BMW ampak ker enostavno ni Kymco za to ceno, ki jo je ponudil ni bil pripravljen barvat s specificirano barvo, BMW pa ni imel več časa projekt dat evropskemu dobavitelju. No na tak način delujejo Azijci, če sem uspel malo razjasnit...

Oh,ne mečem vsega v isti koš.

Se strinjava da je 790 od 2023 v celoti izdelan na kitajskem? In da je najmanj problematicen?

So tezave z odmicnimi gredmi na 790/890/901? Kje so bili izdelani? 

Niso kitajci tako slabi,kot si jih mnogi predstavljajo.

Konkurencnost,povisanje carin,izgube delovnih mest? Bolj stvar politike,kot realnega stanja.

Kaj hoce kupec? Posten,kvaliteten izdelek za posteno ceno. Enostavno.

Bmw bo pa kmalu vse preselil v Azijo ja. Vse kar je pod 1000ccm se že izdeluje v Aziji. Ostali sledijo. Vsaj,dokler ne bodo ljudje nehali kupovati precenjene izdelke. ( izkljucno moje mnenje,do katerega sem seveda upravicen )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Še enkrat: 790 je samo SESTAVLJEN na kitajskem, ključni deli motocikla prihajajo iz EU na Kitajsko, vsaj kar se tiče SESTAVLJENEGA motornega agregata, vzmetenja, hladilnikov in pest koles. Plastika je Technostyle Italija, za ostale zadeve pa ne morem trditi. Pa še ena cvetka: vsi KTM motocikli, izdelani na lokacijah izven Mattighofna in so namenjeni prodaji EU/US, so po izdelavi  najprej poslani nazaj  v Mattighofen, kjer gredo zopet na tekoči trak in prüfstand, kjer preverijo sestavo ključnih komponent in delovanje. Šele od tu gredo distributerjem. Zakaj že...če pa so bili tako super duper izdelani v tovarnah v Indiji in ljudski republiki CN? Sam vozim Triumphe, en je bil izdelan v GB, ta drug v Maleziji. Oba sta perfektna za svoj razred vendar je malezijec, ko ga greš kritično ocenjevat točno to kar plačaš in nič več. Nobenih čudežev iz Azije v smislu enako za manj denarja. Poleg tega se zdaj vsi hajpajo na kupe nekih bolj ali manj uporabnih digitalnih gadgetov, povezljivosti in ostalih dodatkov, ki odvračajo pozornost od bistva...😴 Kot rečeno, časovna distanca 3-4 sezon bo pokazala, kakšni so ti motorji v resnici, do takrat pa je vsak hajp odveč.

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, Sam dePihlja pravi:

...😴 Kot rečeno, časovna distanca 3-4 sezon bo pokazala, kakšni so ti motorji v resnici, do takrat pa je vsak hajp odveč.

.

:OK:

.... no, točno to sem jaz napisal že ene stosedemintrideset strani nazaj, samo da sem jim jest dal takrat "ene dve leti" :dry:

... potem je bil pa "samovžig" naprej :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, pik1 pravi:

.

:OK:

.... no, točno to sem jaz napisal že ene stosedemintrideset strani nazaj, samo da sem jim jest dal takrat "ene dve leti" :dry:

... potem je bil pa "samovžig" naprej :kva2:

Imaš popolnoma prav. Vse je odvisno od razmišljanja posameznika in poznavanja trenutne situacije.

Takele misli kot je spodaj,se podijo po glavi marsikomu.

 

If you listen to what they say you don't buy it....

Let's everyone buy what they like. Motorcycles are bought with your heart, even if sometimes it leaves you on foot. As in life ....

“He’s Chinese”, “I don’t give Chinese money”, “he’s Chinese garbage”, “it’s going to fall apart”.... Etc. Etc.

Wait: everyone can have their own opinion on something in particular; an opinion I respect even if I may not share. But, with respect to her:
- you need to have tried, owned, used, dealt with the subject of criticism... otherwise they are just words
- 90% of what we have around us comes from China, directly or indirectly... coherence...

I have always been honest and transparent: Kove is a bet for me as it is for the entire chain between Colove (the principal company, or better Tibet New Summit Motor Co ltd) and the end user. Why is it Chinese? No, because this is a new brand offering a new bike (various bikes) trying to really compete with the current market and sit at the adult table. This is why there seems to be some bullying by some.

The truth is that no one knows today if the brand will be a flop or a revolution. It will have its flaws (many very popular brands still have flaws and sell motorcycles with problems even though they have been on the market for decades), it will be great for some and less for others. But the reality is that we have to wait a few kilometers and a few years to be able to give an objective judgement.

Meanwhile, 170 buyers (soagnolo market) reserved the motorbike before knowing the market date and even the final price.

What do you think about this?
 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   2 članov

    • zundapp
    • DESMODUE
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!