Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

pred 22 minutami, DESMODUE pravi:

Imaš popolnoma prav. Vse je odvisno od razmišljanja posameznika in poznavanja trenutne situacije.

Takele misli kot je spodaj,se podijo po glavi marsikomu.

 

If you listen to what they say you don't buy it....

Let's everyone buy what they like. Motorcycles are bought with your heart, even if sometimes it leaves you on foot. As in life ....

“He’s Chinese”, “I don’t give Chinese money”, “he’s Chinese garbage”, “it’s going to fall apart”.... Etc. Etc.

Wait: everyone can have their own opinion on something in particular; an opinion I respect even if I may not share. But, with respect to her:
- you need to have tried, owned, used, dealt with the subject of criticism... otherwise they are just words
- 90% of what we have around us comes from China, directly or indirectly... coherence...

I have always been honest and transparent: Kove is a bet for me as it is for the entire chain between Colove (the principal company, or better Tibet New Summit Motor Co ltd) and the end user. Why is it Chinese? No, because this is a new brand offering a new bike (various bikes) trying to really compete with the current market and sit at the adult table. This is why there seems to be some bullying by some.

The truth is that no one knows today if the brand will be a flop or a revolution. It will have its flaws (many very popular brands still have flaws and sell motorcycles with problems even though they have been on the market for decades), it will be great for some and less for others. But the reality is that we have to wait a few kilometers and a few years to be able to give an objective judgement.

Meanwhile, 170 buyers (soagnolo market) reserved the motorbike before knowing the market date and even the final price.

What do you think about this?
 

.

..... ja sej kar nekaj tega res drži :eek:

... pa ne me spraševat, kaj pa ne drži :eek: ... pač, stvar posameznikovega razmišljanja :dry:

... v glavnem, vsi boste na koncu prisli na isto  .. počakajmo dve tri leta, in bomo videli "po kolk so hruške" .... kar nenazadnje ugatavlja "tvoj" post, tvoj današnji sogovornik, kakor tudi jaz 

... medtem ti pa res iz srca želim, da probaš čimveč zasluzit ... samo ne preveč na silo :dry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko se nabijamo do nezavesti ker kurac dela kter košček na motorju.

Dejstvo je, da odgovornost nosi blagovna znamka in pa kontrola kvalitete. Za vse ostalo mi dol visi, a je delal Paksitanec, Indijec al pa Meho iz Njemačke :P Me je čisto vseeno, kdo je naredil pokrov termostata na 790/890/901 če ga v treh letih niso bili sposobni popraviti. Zame je kriv izključno KTM in pri 901 Husqvarna.

 

V primeru Kove, nosi odgovornost za morebitne reklamacije Kove in posredno uvoznik/distributer. Kaki so problemi ali bodo (če bodo) bo potrebno še malo počakati. S prve izjaviti "kitajc" za kurac, al pa Kitajc najboljši na celmu svetu je pač neko lapanje.

Bomo videli.

 

 

Ker so že prijave postov, bi prosil, da ne gremo več toliko v širino "slabih iskušenj" s Kitajci (zato obstaja druga teme) in se izključno skoncentriramo na Kove.

 

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Medtem,ko čakamo, da se pokaže,kakšni motorji so Kove,prilagam trenutni rezultat rally Albanija.

 

Screenshot_20240614_202601_Facebook.jpg

 

 

Screenshot_20240614_202601_Facebook.jpg

Popravljeno . Popravil DESMODUE
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

> Se še malo pohvalim,ker sem res ponosen, da je to tretja ladja letos, sledita še dve, ena 22.07 druga konec septembra

Šele konec septembra?🫣😄 Ajajjaj! Do takrat pa DH bicikl za trening🍻

Popravljeno . Popravil Jurko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, Jurko pravi:

> Se še malo pohvalim,ker sem res ponosen, da je to tretja ladja letos, sledita še dve, ena 22.07 druga konec septembra

Šele konec septembra?🫣😄 Ajajjaj! Do takrat pa DH bicikl za trening🍻

Dh bicikl ti veliko pomaga! Sva že dva ❤️

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RALLY ALBANIA 2024.

6 dnevnih etap

Startalo 141 motociklov, končalo jih je okrog 90.

Motociklisti so bili razdeljeni na več razredov ( enocilindrični do 450,med 450 in 500,nad 500, dvovaljniki...)

Kove 450 rally v konkurenci ( od ktm tpi250,500exc,super enduro 950, 950s,890r rally,450 rally replica,husqvarna 701,450replica, honda xr650r,husaberg fe650,ktm exc 350,ducati desert x, yamaha t7...) ni najmočnejši,niti najlažji.

Je pa s pilotom Filippom Pietri zmagal z 18 minutami prednosti v overall klasifikaciji.

Screenshot_20240615_184125_Google.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svasta.  Vidu sm ga u akciji.  En rdec 450 rally je v Divaci proti Vremam zavil.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.

... en zelo "verodostojen" test vzdržljivosti in kvalitete 500-tke je bil z velikim pompom obljubljen že za april ... pa za enkrat ni še nič od tega :eek: 

... čakamo na tisti hud trip, ki ga baje zmore le najboljši od najboljših ... z najboljšim materijalom :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, pik1 pravi:

.

... en zelo "verodostojen" test vzdržljivosti in kvalitete 500-tke je bil z velikim pompom obljubljen že za april ... pa za enkrat ni še nič od tega :eek: 

... čakamo na tisti hud trip, ki ga baje zmore le najboljši od najboljših ... z najboljšim materijalom :D

 

Ti kar čakaj, mi se pa vozimo ta čas. Upam da se tudi ti lahko 😉

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To, da je 500 ccm lahko sinonim za uspeh je iz trte izvito...članek iz Dela

Citiraj

Najbolj prodajani motocikel na zahtevnem italijanskem trgu že nekaj časa ne prihaja iz Nemčije ali Japonske, temveč gre za lokalni izdelek – potovalni enduro Benelli TRK 502; lani so jih v Italiji prodali 4075, kar je skoraj 2000 motociklov več kot drugouvrščenega modela. Kot pravijo nekateri poznavalci italijanskega trga motociklov, obstaja velika verjetnost, da ga bo na prestolu letos zamenjal novejši in zmogljivejši brat TRK 702. Ta je z obema izvedenkama, TRK 702 in TRK 702 X, že v prvem mesecu prodaje na italijanskem trgu pometel s konkurenco

Že res, da kupci sprva pograbijo vsako novost, ko pa se jim ponudi izboljšava je tisto manj hitro pozabljeno. 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, krucymucy pravi:

Bo kdo od novih lastnikov kaj napisal, ali so podpisali NDA? 

če se ne motim, bi enga moral ti meti v garaži.  Vsaj slikco priloži :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, vandrovec said:

To, da je 500 ccm lahko sinonim za uspeh je iz trte izvito...članek iz Dela

Že res, da kupci sprva pograbijo vsako novost, ko pa se jim ponudi izboljšava je tisto manj hitro pozabljeno. 🙂

Delo mal zavaja, oziroma, tud taljani mal po svoje stejejo. So pa v v lanskih top 10 3je kitajci.
 

cifre na linku so Januar-maj 24. Bmw se ni dal na trg adventurja 1300. Pa poglej cifre 1300gs+1250gs adventure. 

https://www.motociclismo.it/mercato-moto-maggio-dati-vendite-analisi-segmento-84602


2023 v stevilkah. Nedvomni car je (ostal) tavelik gs.  Samo v italiji Adventurja vodijo kot drug motor, Benellijev 5(7)02 in 5(7)02X in Afric AS pa ne locujejo. Sestejes gs in gs adventure, je prednost kar velika. 

https://www.motociclismo.it/mercato-moto-scooter-dicembre-2023-numeri-record-benelli-trk-502-moto-piu-venduta-83903

 

kitajci bodo kad-tad prodajali stroje z vec kot 1000ccm, ker so zasluzki tam vecji. Simpl. 

 

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

46 minutes ago, DAMI34 said:

če se ne motim, bi enga moral ti meti v garaži.  Vsaj slikco priloži :D

 

Motis se. V Singapurju je mende. 

8 minutes ago, DESMODUE said:

Bom jaz

Lahko slikas blizje nosilec izpuha in zadnjih stopalk? 
Ali pa povej če se da odstraniti samo stopalke, ali je skupaj z nosilcem izpuha. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, krucymucy pravi:

Motis se. V Singapurju je mende. 

Lahko slikas blizje nosilec izpuha in zadnjih stopalk? 
Ali pa povej če se da odstraniti samo stopalke, ali je skupaj z nosilcem izpuha. 

Desna stopalka je skupaj z izpuhom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, krucymucy pravi:

bo treba to predelat. 

Zakaj bi stopalke odstranil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, DESMODUE pravi:

Zakaj bi stopalke odstranil?

... ker ma fant probleme, ker dobr zgleda, pa ma hud motor, pol se mora pa pi*k otepat, k vse hočjo, da jih zapelje en krog...   :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
16 hours ago, DESMODUE said:

Zakaj bi stopalke odstranil?

Odvecna teza in ni mi vsec. 

Na par motorjih sem jih odstranil, na dveh jih pa ze od novega ni bilo oz. so bile v skatli in tam tudi ostale. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Ragezor pravi:

ker ni narocil rally modela

k nima punce, mama se pa noče vozit :P (mal se šalm, da ne bo dvomov)

ps. teža, vse je teža, in vsaka glupost zraven lahko kam zapne in je lahko moteča. Jst ga razumem :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
On 6/15/2024 at 6:48 PM, DESMODUE said:

RALLY ALBANIA 2024.

6 dnevnih etap

Startalo 141 motociklov, končalo jih je okrog 90.

Motociklisti so bili razdeljeni na več razredov ( enocilindrični do 450,med 450 in 500,nad 500, dvovaljniki...)

Kove 450 rally v konkurenci ( od ktm tpi250,500exc,super enduro 950, 950s,890r rally,450 rally replica,husqvarna 701,450replica, honda xr650r,husaberg fe650,ktm exc 350,ducati desert x, yamaha t7...) ni najmočnejši,niti najlažji.

Je pa s pilotom Filippom Pietri zmagal z 18 minutami prednosti v overall klasifikaciji.

Screenshot_20240615_184125_Google.jpg

IMHO je motor proizvajalca Kove, Rally 450 zaradi koncepta vsekakor vreden pozornosti in upam, da bo to vzpodbudilo tudi ostale proizvajalce uporabnih lahkih allrounderjev k resnejšemu pristopu. Dva linka na temo spoznavanja tega motocikla... izgleda da zelo realna, ga kar pohvalita. Kar pa se tiče rezultatov na rallyih tipa Albania: zaradi tehnične podpore in zastopanosti na določenih dogodkih, ene znamke bolj, druge manj, zelo različnega nivoja dirkačev ti rezultati skoraj nič ne povedo o motociklu samem. Npr. na dirki Baja 250 letos marca od 3 Kovetov ni nobeden prišel do cilja...

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • pik1
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!