Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

pred 6 urami, Sam dePihlja pravi:

IMHO je motor proizvajalca Kove, Rally 450 zaradi koncepta vsekakor vreden pozornosti in upam, da bo to vzpodbudilo tudi ostale proizvajalce uporabnih lahkih allrounderjev k resnejšemu pristopu. Dva linka na temo spoznavanja tega motocikla... izgleda da zelo realna, ga kar pohvalita. Kar pa se tiče rezultatov na rallyih tipa Albania: zaradi tehnične podpore in zastopanosti na določenih dogodkih, ene znamke bolj, druge manj, zelo različnega nivoja dirkačev ti rezultati skoraj nič ne povedo o motociklu samem. Npr. na dirki Baja 250 letos marca od 3 Kovetov ni nobeden prišel do cilja...

Zmaga na baji 500, na 250 so vsi prisli do konca.

Pazi da pravo kategorijo gledas

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, DESMODUE said:

Zmaga na baji 500, na 250 so vsi prisli do konca.

Pazi da pravo kategorijo gledas

Brez skrbi, gledam prave kategorije. Upam, da se zavedaš, da imaš z izjavami, kot je primer zgoraj, kolege motosvetovce rahlo za bedake 😉.

Entry list Baja SF: Breznaslova.png.d4776bbfd34a132e43982bad671e8dee.pngKaj pomeni DNF in DSQ ti menda ni potrebno razlagat. Končni rezultati:Breznaslova1.png.c84f93440fc84945949319741602741a.png

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, bearded pravi:

Close look Kove 800x

Kvaliteta izdelave res ni videt najboljsa ?

Pojdi sam pogledat pa se prepričaj. Zanašat se na neke posnetke ni vedno verodostojno.

Jaz sem bil zraven od začetka sestave pa vem točno kako je.

Lahko ti povem da že škatla na posnetku ni ista 😉.

Šasijska tablica tudi se jasno vidi da je za kitajski trg in ni Tibet New summit....

Za njihov trg vemo da imajo par zadev malo slabših.

Zelo izkušeni motoristi ki so že nekaj dali čez so izdelek videli in ti lahko potrdijo da zadeva je taka kot treba.

Marsikdo pravi da je bolšje sestavljen od takozvanih super znamk 😉.

Kako je zvarjen aluminij, kako lahke so komponente smo tudi probali. 

Vem kaj sem videl in lahko trdiš noč in dan kontra pa žal ne pomaga. Pridi poglej pa potem govori.

Potem pa.potegni črto, poglej koliko je denarja,koliko je težak,poglej kaj je na njemu,poglej kako je narejen, zapelji ga.

Pa javi 😉

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, bearded pravi:

Close look Kove 800x

Kvaliteta izdelave res ni videt najboljsa ?

.

... "sound like a plastic" ??? :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Sam dePihlja pravi:

Brez skrbi, gledam prave kategorije. Upam, da se zavedaš, da imaš z izjavami, kot je primer zgoraj, kolege motosvetovce rahlo za bedake 😉.

Entry list Baja SF: Breznaslova.png.d4776bbfd34a132e43982bad671e8dee.pngKaj pomeni DNF in DSQ ti menda ni potrebno razlagat. Končni rezultati:Breznaslova1.png.c84f93440fc84945949319741602741a.png

Prilagam še slike in tabelo iz baje500.

Da ne bo zavajanj.

 

Screenshot_20240627_100409_Facebook.jpg

Screenshot_20240627_095920_Gallery.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25 minutes ago, DESMODUE said:

Prilagam še slike in tabelo iz baje500.

Da ne bo zavajanj.

 

Screenshot_20240627_100409_Facebook.jpg

Screenshot_20240627_095920_Gallery.jpg

Eno samo zavajanje. Baja 500 zmagovalec je bil Kove v razredu Pro Moto Adventure. V tem razredu so bili samo trije tekmovalci, vsi trije na znamki Kove 😅. Od teh 2 nista prišla do cilja. Razglašati zmago na ta način...ne vem no 🤥? Generalno se je edini Kove, ki je prispel na cilj v generalnem seštevku uvrstil na 28 mesto z okoli dobre 4 ure zaostanka za vodilnim, ki je dirko prevozil v času 10:36:03.  Zajetaslika1.JPG.1ec3b230da5ac902e68b12cac5133d99.JPGZajetaslika2.JPG.a23cf2a59ffaf7e633fec31cbe74a7fb.JPGSprašujem se, ali je s strani moderatorjev že prišlo kakšno opozorilo glede navajanja neresničnih podatkov? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Sam dePihlja pravi:

Eno samo zavajanje. V tem razredu so bili samo trije tekmovalci, vsi trije na znamki Kove 😅. Od teh 2 nista prišla do cilja. Razglašati zmago na ta način...ne vem no 🤥

.

:eek::eek::eek: :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... meni se pa zdi, da je več faktorjev, ki vplivajo na rezultat na dirki.

...vsaj trije mi padejo na misel:

1. tehnika (motor+suport)

2. pilot (znanje..kondicija...)

3. sreča (okoliščine...)

 

... samo ena stvar gre lahko narobe, pa si zadnji, al pa aut.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Zivnorc said:

... meni se pa zdi, da je več faktorjev, ki vplivajo na rezultat na dirki.

...vsaj trije mi padejo na misel:

1. tehnika (motor+suport)

2. pilot (znanje..kondicija...)

3. sreča (okoliščine...)

 

... samo ena stvar gre lahko narobe, pa si zadnji, al pa aut.

Absolutno drži. Zame si vsak, še posebej amater, ki samo sodeluje na taki dirki zasluži globok priklon :OK:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, Sam dePihlja pravi:

Eno samo zavajanje. Baja 500 zmagovalec je bil Kove v razredu Pro Moto Adventure. V tem razredu so bili samo trije tekmovalci, vsi trije na znamki Kove 😅. Od teh 2 nista prišla do cilja. Razglašati zmago na ta način...ne vem no 🤥? Generalno se je edini Kove, ki je prispel na cilj v generalnem seštevku uvrstil na 28 mesto z okoli dobre 4 ure zaostanka za vodilnim, ki je dirko prevozil v času 10:36:03.  Zajetaslika1.JPG.1ec3b230da5ac902e68b12cac5133d99.JPGZajetaslika2.JPG.a23cf2a59ffaf7e633fec31cbe74a7fb.JPGSprašujem se, ali je s strani moderatorjev že prišlo kakšno opozorilo glede navajanja neresničnih podatkov? 

za tolmačenje nekih rezultatov (vsak si jih lahko razlaga po svoje in vsak lahko napiše svoje mnenje), kateri ne igrajo bistvene vloge kak je stock moped, pa kak se vozi, pa koliko bo kupcev, mi je skoraj vseeno, pa tudi seznanjen nisem do potankosti z dogodki.

Če poenostavim, kot si zapisal: izmed treh v klasi so bili trije Kove, dva sta odpadla in zmagal je Kove :P

Torej..nisem preveril nobenega podatka, tako da lahko verjamem obem :D

 

Kar pa se kvalitete tiče, eden iz prejšnjih posnetkov je jasen, pa čeprav gre za kitajski trg. Jaz bi rekel škoda, ker se to grejo, verjamem pa, da bo veliko podatkov na voljo, saj je in še bo kar nekaj lastnikov Kove motorjev. Verjetno bo marsikdo marsikaj zapisal, od pohvale do graje.

 

 

 

 

Bom pa še eno povedal: odkartat 9 ali 8 k€ za moped je eno, odkartat za podobno zadevo 15 ali več k€ je razlika. najmanj v tem koliko bom občutljiv na razne šlamparije in napake. Za skoraj pol cenejši moped mu kaj malega oprostim, dražjemu pa ne. Sicer je pa marsikaj odvisno tudi zakaj in kje se bo rabil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

za tolmačenje nekih rezultatov (vsak si jih lahko razlaga po svoje in vsak lahko napiše svoje mnenje), kateri ne igrajo bistvene vloge kak je stock moped, pa kak se vozi, pa koliko bo kupcev, mi je skoraj vseeno, pa tudi seznanjen nisem do potankosti z dogodki.

Če poenostavim, kot si zapisal: izmed treh v klasi so bili trije Kove, dva sta odpadla in zmagal je Kove :P

Torej..nisem preveril nobenega podatka, tako da lahko verjamem obem :D

 

Kar pa se kvalitete tiče, eden iz prejšnjih posnetkov je jasen, pa čeprav gre za kitajski trg. Jaz bi rekel škoda, ker se to grejo, verjamem pa, da bo veliko podatkov na voljo, saj je in še bo kar nekaj lastnikov Kove motorjev. Verjetno bo marsikdo marsikaj zapisal, od pohvale do graje.

 

 

 

 

Bom pa še eno povedal: odkartat 9 ali 8 k€ za moped je eno, odkartat za podobno zadevo 15 ali več k€ je razlika. najmanj v tem koliko bom občutljiv na razne šlamparije in napake. Za skoraj pol cenejši moped mu kaj malega oprostim, dražjemu pa ne. Sicer je pa marsikaj odvisno tudi zakaj in kje se bo rabil.

@DAMI34 da tebi povem direkt glede kakovosti.

NA POSNETKU KI GA GLEDAŠ NI ISTA KAKOVOST KOT JE NA DEJANSKIH MOTORJIH 800X KI SO PRIŠLI K NAM.

NI ISTO!

Sem lepo razložil, ker sem sam videl. 

Vari spodaj na krivinah spredaj niti približno ni isto. In še kaj drugega. Ve se da za njihov trg so določene zadeve cenejše. Verjamem da ne verjameš.

Jaz pa ti povem iz prve roke.

@DESMODUE prosim priloži sliko sprednje krivine spodaj kjer grejo dve cevi iz cilindrov v eno cev. Tam se takoj vidi razlika. 

Še enkrat, motor na posnetku ni popolnoma enak kot ga dobimo mi tukaj.

Pika amen. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Mislim da bo najbolj fer da desmodue naredi identicen video in ga objavi. Pa seveda izmeri kolicino goriva ki ga motor sprejme..

Popravljeno . Popravil bearded
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, DAMI34 said:

za tolmačenje nekih rezultatov (vsak si jih lahko razlaga po svoje in vsak lahko napiše svoje mnenje), kateri ne igrajo bistvene vloge kak je stock moped, pa kak se vozi, pa koliko bo kupcev, mi je skoraj vseeno, pa tudi seznanjen nisem do potankosti z dogodki.

Če poenostavim, kot si zapisal: izmed treh v klasi so bili trije Kove, dva sta odpadla in zmagal je Kove :P

Torej..nisem preveril nobenega podatka, tako da lahko verjamem obem :D

 

Kar pa se kvalitete tiče, eden iz prejšnjih posnetkov je jasen, pa čeprav gre za kitajski trg. Jaz bi rekel škoda, ker se to grejo, verjamem pa, da bo veliko podatkov na voljo, saj je in še bo kar nekaj lastnikov Kove motorjev. Verjetno bo marsikdo marsikaj zapisal, od pohvale do graje.

 

 

 

 

Bom pa še eno povedal: odkartat 9 ali 8 k€ za moped je eno, odkartat za podobno zadevo 15 ali več k€ je razlika. najmanj v tem koliko bom občutljiv na razne šlamparije in napake. Za skoraj pol cenejši moped mu kaj malega oprostim, dražjemu pa ne. Sicer je pa marsikaj odvisno tudi zakaj in kje se bo rabil.

Sej bojo odkartali tudi pri ostalih znamkah, počaki še leto-dve. Po moje je vsem off road proizvajalcem jasno, da je se je zaradi pretiravanja zadnjih let na trgu ustvaril prostor za cost-effective light/ performance allrounderje. Nekaj se govori o podobni zadevi pri Triumphu,  KTM se po tihem ukvarja z križancem med EXC in Adventure 390. Zelo zelo neuradno: poreklo Indija, cena rahlo nad 8k, blagovna znamka zna bit GasGas   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Sam dePihlja pravi:

Sej bojo odkartali tudi pri ostalih znamkah, počaki še leto-dve. Po moje je vsem off road proizvajalcem jasno, da je se je zaradi pretiravanja zadnjih let na trgu ustvaril prostor za cost-effective light/ performance allrounderje. Nekaj se govori o podobni zadevi pri Triumphu,  KTM se po tihem ukvarja z križancem med EXC in Adventure 390. Zelo zelo neuradno: poreklo Indija, cena rahlo nad 8k, blagovna znamka zna bit GasGas   

Zakaj pa že niso prej? Že nekaj časa bi bilo dobrodošlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Par slik detajlov,ki z objavljenim videom,na katerem je 2 leti star prototip,na katerem so se pred estetiko bolj ubadali z voznimi lastnosti in materiali.

Samo v živo ga moraš videti in je jasno vse,kar se tiče kvalitete.

20240627_122523.jpg

20240627_122517.jpg

20240627_122509.jpg

20240627_122503.jpg

20240627_122449.jpg

20240627_122440.jpg

20240627_122429.jpg

20240627_122424.jpg

20240627_122359.jpg

20240627_122348.jpg

20240627_122341.jpg

20240627_122332.jpg

20240627_122312.jpg

20240627_122307.jpg

20240627_122258.jpg

20240627_122249.jpg

pred eno uro, Sam dePihlja pravi:

Absolutno drži. Zame si vsak, še posebej amater, ki samo sodeluje na taki dirki zasluži globok priklon :OK:  

Klase so na rallyjih ravno zaradi izenacenja moznosti. Koliko se jih je prijavilo v to llaso na baji ne vem. Vem pa da nobem Kove ni odstopil, ni bil dnf, niso pa koncali v predpisanem casu.

Na swank rally tunizija naprimer sta kove 450 zasedla 2 in 3 mesto overall, ampak 1 in drugo v klasi enocilindrasev.

Pri rally albanija je bil zmagovalec v overall.

Na Taklimakanu letos pa prvi in tretji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi je zdelo da je to ena izmed prvih serij če ne celo prva, pridem drug teden na ogled, obstaja kakšna možnost da bo motor dostavljen pred 9.8 😂?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, bearded pravi:

Se mi je zdelo da je to ena izmed prvih serij če ne celo prva, pridem drug teden na ogled, obstaja kakšna možnost da bo motor dostavljen pred 9.8 😂?

Oglasi se seveda...preglej in se zapelji, da razjasnis mite o voznih lastnostih.

Pa bos napisal svoje vtise tukaj...ceprav dvomim, da ti bodo verjeli😅

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, Sam dePihlja pravi:

Sej bojo odkartali tudi pri ostalih znamkah, počaki še leto-dve. Po moje je vsem off road proizvajalcem jasno, da je se je zaradi pretiravanja zadnjih let na trgu ustvaril prostor za cost-effective light/ performance allrounderje. Nekaj se govori o podobni zadevi pri Triumphu,  KTM se po tihem ukvarja z križancem med EXC in Adventure 390. Zelo zelo neuradno: poreklo Indija, cena rahlo nad 8k, blagovna znamka zna bit GasGas   

Super! Koncno konkurenca! Se veselim primerjalnega testa s kove450rally.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, miran985 pravi:

@DAMI34 da tebi povem direkt glede kakovosti.

NA POSNETKU KI GA GLEDAŠ NI ISTA KAKOVOST KOT JE NA DEJANSKIH MOTORJIH 800X KI SO PRIŠLI K NAM.

NI ISTO!

Sem lepo razložil, ker sem sam videl. 

Vari spodaj na krivinah spredaj niti približno ni isto. In še kaj drugega. Ve se da za njihov trg so določene zadeve cenejše. Verjamem da ne verjameš.

Jaz pa ti povem iz prve roke.

@DESMODUE prosim priloži sliko sprednje krivine spodaj kjer grejo dve cevi iz cilindrov v eno cev. Tam se takoj vidi razlika. 

Še enkrat, motor na posnetku ni popolnoma enak kot ga dobimo mi tukaj.

Pika amen. 

 

sem prebral, kar si že prej napisal in sem tudi zapisal, da mi ni všeč, da se gredo dve kvaliteti, ker slejkoprej (in to dodam) se bo zgodilo, da se kje kaj (namerno ali nenamerno) zameša. 

Me pa taki posnetki dejansko ne ganejo preveč, ker to je edini posnetek, ki sem ga dosedaj videl o šlampariji, vsi ostali posnetki EU in USA itd kupcev so drugačni. Mislim, da sem pogledal kar nekaj posnetkov iz Itaije, kjer pohvalijo kvaliteto oziroma jo z lahkoto primerjajo s tem kar pride iz EU, GB ali Japonske. Prav tako sem zapisal, da poznam kar nekaj Slo lastnikov in pooblaščenega mehanika in bo o kvaliteti in zanesljivosti dovolj informacij, vsaj v prvi vrsti si sedaj ne bi delal skrbi s tem.

Mercator pika. :P

 

 

pred 42 minutami, Sam dePihlja pravi:

Sej bojo odkartali tudi pri ostalih znamkah, počaki še leto-dve. Po moje je vsem off road proizvajalcem jasno, da je se je zaradi pretiravanja zadnjih let na trgu ustvaril prostor za cost-effective light/ performance allrounderje. Nekaj se govori o podobni zadevi pri Triumphu,  KTM se po tihem ukvarja z križancem med EXC in Adventure 390. Zelo zelo neuradno: poreklo Indija, cena rahlo nad 8k, blagovna znamka zna bit GasGas   

Tudi, se strinjam. KTM iz Grosupljega potihem dila tudi Moto morini. Sicer je pa pol sestavnih delov pri eu znamkah itak "čajna" porekla al pa jih tam celo sestavljajo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, miran985 pravi:

Zakaj pa že niso prej? Že nekaj časa bi bilo dobrodošlo.

ker jih ni prisilil trg. Upam samo da ne bo šla štorija v smeri avtomobilske, pa bodo nabil carine na kitajske motocikle.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

sem prebral, kar si že prej napisal in sem tudi zapisal, da mi ni všeč, da se gredo dve kvaliteti, ker slejkoprej (in to dodam) se bo zgodilo, da se kje kaj (namerno ali nenamerno) zameša. 

Me pa taki posnetki dejansko ne ganejo preveč, ker to je edini posnetek, ki sem ga dosedaj videl o šlampariji, vsi ostali posnetki EU in USA itd kupcev so drugačni. Mislim, da sem pogledal kar nekaj posnetkov iz Itaije, kjer pohvalijo kvaliteto oziroma jo z lahkoto primerjajo s tem kar pride iz EU, GB ali Japonske. Prav tako sem zapisal, da poznam kar nekaj Slo lastnikov in pooblaščenega mehanika in bo o kvaliteti in zanesljivosti dovolj informacij, vsaj v prvi vrsti si sedaj ne bi delal skrbi s tem.

Mercator pika. :P

 

 

Predserijski motor je mende bil. Za svoj trg imajo oni še več modelov ki jih furajo nekaj časa potem pa lansirajo novo verzijo na trg ko je preizkušen.

Na sejmu smo videli več modelov katere še ni možno naročit. Jih je še kar nekaj (tudi skuter) samo žal še ni za naš trg.

 

Drugače pa toliko enega sovraštva in nevoščljivosti pa premoremo samo mi v Sloveniji. Nikjer po svetu ne vidiš tako slabih komentarjev kot so tukaj,nikjer.

Res bravo naši, kar tako najprej 🙈.

Čimprej nekoga zabit do tal če je le možno.....Fak res. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, miran985 pravi:

1. Predserijski motor je mende bil.

 

2. Drugače pa toliko enega sovraštva in nevoščljivosti pa premoremo samo mi v Sloveniji. Nikjer po svetu ne vidiš tako slabih komentarjev kot so tukaj,nikjer.

 

1. mende, veš pa ne. Dejstvo je da na posnetku je videti že zjebane škatle, tistih par drobnarij na posnetku pa tudi ni tok hudih, več bo pokazal čas, ko bodo ti motorji začeli riti po blatu, svinjariji, ko jih bodo zlorabljali in podobno. Da bo šlo kaj narobe je vsaj meni normalno, ker še pri vsakem motorju je šlo. Verjetno tudi tistega, ki bo motor nekajkrat usjal po tleh, prav gladko briga kak je "gap" med plastiko :P

2. ma ne bi rekel, sem kar nekaj prebral o Kove tudi z drugih držav. Več al manj je skekptika ali populizem, ali zaverovanost v eno znamko povsod podoben pojav. Ne vsega vzet tolko čustveno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

1. mende, veš pa ne. Dejstvo je da na posnetku je videti že zjebane škatle, tistih par drobnarij na posnetku pa tudi ni tok hudih, več bo pokazal čas, ko bodo ti motorji začeli riti po blatu, svinjariji, ko jih bodo zlorabljali in podobno. Da bo šlo kaj narobe je vsaj meni normalno, ker še pri vsakem motorju je šlo. Verjetno tudi tistega, ki bo motor nekajkrat usjal po tleh, prav gladko briga kak je "gap" med plastiko :P

2. ma ne bi rekel, sem kar nekaj prebral o Kove tudi z drugih držav. Več al manj je skekptika ali populizem, ali zaverovanost v eno znamko povsod podoben pojav. Ne vsega vzet tolko čustveno.

Je skeptika normalno, vendar način govora pa ni takšen. Bodisi FB ali tukaj ali yt itd...

Normalno da bo kaj se uničilo, bo pa strošek menjave cenejši tudi 😉

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

sem prebral, kar si že prej napisal in sem tudi zapisal, da mi ni všeč, da se gredo dve kvaliteti, ker slejkoprej (in to dodam) se bo zgodilo, da se kje kaj (namerno ali nenamerno) zameša. 

Me pa taki posnetki dejansko ne ganejo preveč, ker to je edini posnetek, ki sem ga dosedaj videl o šlampariji, vsi ostali posnetki EU in USA itd kupcev so drugačni. Mislim, da sem pogledal kar nekaj posnetkov iz Itaije, kjer pohvalijo kvaliteto oziroma jo z lahkoto primerjajo s tem kar pride iz EU, GB ali Japonske. Prav tako sem zapisal, da poznam kar nekaj Slo lastnikov in pooblaščenega mehanika in bo o kvaliteti in zanesljivosti dovolj informacij, vsaj v prvi vrsti si sedaj ne bi delal skrbi s tem.

Mercator pika. :P

 

 

Tudi, se strinjam. KTM iz Grosupljega potihem dila tudi Moto morini. Sicer je pa pol sestavnih delov pri eu znamkah itak "čajna" porekla al pa jih tam celo sestavljajo.

Kar se tiče pa Morinija je pa vse dostavljeno s strani Kitajcev (lastnik seveda Kitajec).

Sestava pa poteka v Italiji.

Problem Morinija je teža, vse ostalo prav lepo deluje. Ampak to spada v drugo temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • pik1
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!