Jump to content

Kawasaki Z7 Hybrid


MiNa

Recommended Posts

https://www.kawasaki.eu/en/Motorcycles/EV_HEV/Z_7_Hybrid.html

Nekaj novega...

cq5dam_web_1280_1280.png.2821938e3e14d4ae07eeabfe9e579aca.png

"Z edinstveno pogonsko enoto, ki združuje 451 cm3 motor z notranjim zgorevanjem in kompakten pogonski motor, prvi močan hibridni motocikel na svetu voznikom ponuja številne nove vozne izkušnje: paket srednje velikosti s takojšnjim pospeškom superšportnega modela razreda 1.000 cc. od začetka (z e-boostom), poraba goriva enaka razredu 250cc in športna vožnja s prestavljanjem. Po sledi Kawasakijevega Ninja 7 Hybrid, ki spreminja igro, je Z7 Hybrid s tremi različnimi načini vožnje, od katerih vsak ponuja poseben značaj vožnje, in številnimi inovativnimi funkcijami, ki jih vozniki raziskujejo, resnično del nove dobe v izkušnji vožnje."

 

Edited by MiNa
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Žal me ti vsi HEV in kombinirani pogoni ne prepričajo, vsaj dokler ne zamenjajo nosilcev garderobnih omar zadnjih vilic, sploh pa potem ko prebiram neke kvazi znane testerje o brutalnih pospeških (cca 80 konj elektrika in notranje izgorevanje) mašine

Kawapawa je pawa samo v špici najdražjih. H2 je še vedno nekaj nad ostalim, kar sem v lajfu vozil.

Link to comment
Share on other sites

No, se moram popravit, razen res dobrih obstoječih modelov v vseh kubaturah in rangih, so novitete......kr neki.

Link to comment
Share on other sites

Kdaj je kawa zadnjic nardila nov motor? Engine, mašino? A je mozno de je bil to 1043cc iz Z/sx/versys, 2010? Se pravi 13 let nic novega?

Link to comment
Share on other sites

pred 8 minutami, Kugelschreiber pravi:

Kdaj je kawa zadnjic nardila nov motor? Engine, mašino? A je mozno de je bil to 1043cc iz Z/sx/versys, 2010? Se pravi 13 let nic novega?

Sej drgač je to okej. Ne diraj nekaj kar dobro dela. Sam še cena bi morala bit temu primerna.

Lej kok dobrih maši je blo v avtobilizmu pa so šle v pozabo... dons pa samo sranje  1.2 pa turbina. To nav delal 10 let pa 200k km.

 Kwaku manjka sam Versač na Z 900 mašini, pa en 650 Versač na 21", 18" kolesih.

Ko bodo pa samo še hibridni motorji, pa elektro... grem pa jest na en drug hobi... čipke recimo.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, skalar36 said:

Sej drgač je to okej. Ne diraj nekaj kar dobro dela. Sam še cena bi morala bit temu primerna.

Lej kok dobrih maši je blo v avtobilizmu pa so šle v pozabo... dons pa samo sranje  1.2 pa turbina. To nav delal 10 let pa 200k km.

 Kwaku manjka sam Versač na Z 900 mašini, pa en 650 Versač na 21", 18" kolesih.

Ko bodo pa samo še hibridni motorji, pa elektro... grem pa jest na en drug hobi... čipke recimo.

Motor v avtu skor nc ne upliva na voznjo. Motor na motorju je pa tud velik kos okvirja in obnasanja vozila.  Yamaha je s Cp2 in 3 nardila kup luštnih in fino prodajnih motorjev.  Motorji so lazji, manjsi, mocnejsi,  navor je nizje na obratih...Honda je mela AT1100 in s Suzukijem sta zdaj vrgla na trg se vsak svoj mid size paralel twin.  Versis ma isto mašino 20 let.  In se takrat je bla to mal nafrizirana gpz500 masina iz 1985. 
 

E bicikl.  Eventuelno bom presaltal na e bicikl.  

Edited by Kugelschreiber
Link to comment
Share on other sites

Bmw vsaj mal popegla svoj predpotopen boxer 😁 Kawasaki pa tega ne rab, bi reku majstr. 

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, Kugelschreiber pravi:

Kdaj je kawa zadnjic nardila nov motor? Engine, mašino? A je mozno de je bil to 1043cc iz Z/sx/versys, 2010? Se pravi 13 let nic novega?

če je nekaj dobro in 1043 je zakaj rabiš kaj novga narest? Sicer je bil zadnji izzum H2 in izpeljanke, ostalo so samo nadgrajevali in to prekleto dobro.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, DAMI34 said:

če je nekaj dobro in 1043 je zakaj rabiš kaj novga narest? Sicer je bil zadnji izzum H2 in izpeljanke, ostalo so samo nadgrajevali in to prekleto dobro.

Eh, v dveh stavkih? Svet gre naprej. Kawasaki pa ne. Tako simpl je to. 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 24 minutami, Kugelschreiber pravi:

Eh, v dveh stavkih? Svet gre naprej. Kawasaki pa ne. Tako simpl je to. 

 

Če je smer napačna, je včas boljš stagnirat :) 

Link to comment
Share on other sites

Just now, skalar36 said:

Če je smer napačna, je včas boljš stagnirat :) 

Z vstroma al pa versisa 650 se usedi na tracer 7 in mi povej kdo ima najbols engine. 

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Eh, v dveh stavkih? Svet gre naprej. Kawasaki pa ne. Tako simpl je to. 

 

ja, sam ne :P

Metanje modelov na trg/kjer jih kitajski šrot premaga za pol nižjo ceno, pač ni merilo razvoja (honda, delno jamaha, suza dela sedaj kar ima kava že na trgu)

V dveh stavkih, očitno se jim prodaja še dobro vrti. Zadeve pa so tut po kvaliteti "švicarska ura"  100 let enake, ma prekelto dobre (in dolgočasne)

 

Da ne bom rinil ven iz teme...razni hibridi so super ideja in pogruntavščina, žal kvadratne cevi zadnjih vilic odvrnejo vsa čustva od motorja in roko na srce, ne izgleda lepo. Definitivno bi bilo bolje hibrida videti na najbolj prodajanem ST motorju v EU in to je ninja 1000sx, pa da vrže še dodatnih 20 konjičev gor bi blo majka.

 

Link to comment
Share on other sites

pred 41 minutami, Kugelschreiber pravi:

Z vstroma al pa versisa 650 se usedi na tracer 7 in mi povej kdo ima najbols engine. 

Ja, maš prou. Ni dvoma. Sam maš pa Kwak 1050 full super mašino. Ne vem kaj bi lahko blo boljš. KM se ne rab. "Luknje" med vrtljaji ni spodi ima super vlek... ja res ne vidm velik detajlov za izboljšavo. Pač mislem isto kt dami. Če je nekaj dobr in zanesljivo ne rabiš dirat. 

Itak pa trend bo kitajc. Tle ni dvoma. V roku 5 let bo 30% motorjev na cesti kitajskih. Pogledam katerkoli motor že v osnovi drag, pol morš pa še en kup dnara investirat da je "vozno". Tk da snecerjev versys pa kawasai sta passe. :naughty:

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami, skalar36 pravi:

Ja, maš prou. Ni dvoma. Sam maš pa Kwak 1050 full super mašino. Ne vem kaj bi lahko blo boljš. KM se ne rab. "Luknje" med vrtljaji ni spodi ima super vlek... ja res ne vidm velik detajlov za izboljšavo. Pač mislem isto kt dami. Če je nekaj dobr in zanesljivo ne rabiš dirat. 

Itak pa trend bo kitajc. Tle ni dvoma. V roku 5 let bo 30% motorjev na cesti kitajskih. Pogledam katerkoli motor že v osnovi drag, pol morš pa še en kup dnara investirat da je "vozno". Tk da snecerjev versys pa kawasai sta passe. :naughty:

 

Hec je, da je moj stal nov 6.400 EUR, danes pa praktično nespremenjen stane osnovni 9k (2024 cena). Pa poleg dodane navlake in teže +cc 20kg na mašini ni nobenih sprememb.

Versys je narejen za večno, tankaj, vozi.

Hybrid mimosun, so pač brcnili v neko čudno smer.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 14 minutami, skalar36 pravi:

Ja, maš prou. Ni dvoma. Sam maš pa Kwak 1050 full super mašino. Ne vem kaj bi lahko blo boljš. KM se ne rab. "Luknje" med vrtljaji ni spodi ima super vlek... ja res ne vidm velik detajlov za izboljšavo. Pač mislem isto kt dami. Če je nekaj dobr in zanesljivo ne rabiš dirat. 

Itak pa trend bo kitajc. Tle ni dvoma. V roku 5 let bo 30% motorjev na cesti kitajskih. Pogledam katerkoli motor že v osnovi drag, pol morš pa še en kup dnara investirat da je "vozno". Tk da snecerjev versys pa kawasai sta passe. :naughty:

 

Ne vem če bo ravno tako, ker bodo v EU kitajcem nabili takšne dajatve, da bo cena tam tam.

Tako se bodo zaščitili in naprej strigli ovce s premium šrotom...

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, DAMI34 said:

ja, sam ne :P

Metanje modelov na trg/kjer jih kitajski šrot premaga za pol nižjo ceno, pač ni merilo razvoja (honda, delno jamaha, suza dela sedaj kar ima kava že na trgu)

V dveh stavkih, očitno se jim prodaja še dobro vrti. Zadeve pa so tut po kvaliteti "švicarska ura"  100 let enake, ma prekelto dobre (in dolgočasne)

 

Da ne bom rinil ven iz teme...razni hibridi so super ideja in pogruntavščina, žal kvadratne cevi zadnjih vilic odvrnejo vsa čustva od motorja in roko na srce, ne izgleda lepo. Definitivno bi bilo bolje hibrida videti na najbolj prodajanem ST motorju v EU in to je ninja 1000sx, pa da vrže še dodatnih 20 konjičev gor bi blo majka.

 

Eno pises, delas pa mal drgac. Kolk Zjev si mel? Vec kot dva ziher, 3? Al celo 4? 3 litrce in en 900, ne? Zakaj nimas vec Kawasakijev? Zakaj imas v garazi dva dokaj moderna paralel twina?
 

Tile pripetki so, na papirju, direktni konkurenti. Ugibaj katerega od spodnjih ne bi sel nit pogledat u salon?  Blizu pade se kak cekin drazji tracer 7, in transalp, pa mi napere in 21 spredaj res ne pasejo. 
 

 

IMG_4408.jpeg.b69adbb5841f546244ab121bd525d936.jpeg

 

IMG_4410.jpeg.eb51bfec46157608f4c6951f386427bd.jpeg
IMG_4409.jpeg.f1fba1745c1659e3dab17f962bcb9be0.jpeg

 

ce med versotom 21 pa 24 ni res fuuuuul razlike, me cudi de sploh kakega prodajo. 
 

Glede hibrida se strinjamo. Mimosun. 

 

 

24 minutes ago, skalar36 said:

Pogledam katerkoli motor že v osnovi drag, pol morš pa še en kup dnara investirat da je "vozno". Tk da snecerjev versys pa kawasai sta passe. :naughty:

Snecev uber erso je ze dokapitaliziran z wibersi. To je reketa. 

Edited by Kugelschreiber
Link to comment
Share on other sites

pred 45 minutami, Kugelschreiber pravi:

Eno pises, delas pa mal drgac. Kolk Zjev si mel? Vec kot dva ziher, 3? Al celo 4? 3 litrce in en 900, ne? Zakaj nimas vec Kawasakijev? Zakaj imas v garazi dva dokaj moderna paralel twina?
 

Tile pripetki so, na papirju, direktni konkurenti. Ugibaj katerega od spodnjih ne bi sel nit pogledat u salon?  Blizu pade se kak cekin drazji tracer 7, in transalp, pa mi napere in 21 spredaj res ne pasejo. 
 

 

IMG_4408.jpeg.b69adbb5841f546244ab121bd525d936.jpeg

 

IMG_4410.jpeg.eb51bfec46157608f4c6951f386427bd.jpeg
IMG_4409.jpeg.f1fba1745c1659e3dab17f962bcb9be0.jpeg

 

ce med versotom 21 pa 24 ni res fuuuuul razlike, me cudi de sploh kakega prodajo. 
 

Glede hibrida se strinjamo. Mimosun. 

 

 

Snecev uber erso je ze dokapitaliziran z wibersi. To je reketa. 

pa nonEU ECU je montiran itd., da se lahko normalno peljem in da motor diha s polnimi pljuči, pa lažji izpuh, več moči ... :) 

od gornjih treh na papirju največ obeta kitajec ... 

pred 52 minutami, Kmet2 pravi:

Ne vem če bo ravno tako, ker bodo v EU kitajcem nabili takšne dajatve, da bo cena tam tam.

Tako se bodo zaščitili in naprej strigli ovce s premium šrotom...

komaj čakam tvoj kitajski review :) (brez prcanja, me zanima, kako ti bo sedel in tudi sicer)

Link to comment
Share on other sites

pred 13 urami, Kugelschreiber pravi:

Eno pises, delas pa mal drgac. Kolk Zjev si mel? Vec kot dva ziher, 3? Al celo 4? 3 litrce in en 900, ne? Zakaj nimas vec Kawasakijev? Zakaj imas v garazi dva dokaj moderna paralel twina?
 

Tile pripetki so, na papirju, direktni konkurenti. Ugibaj katerega od spodnjih ne bi sel nit pogledat u salon?  Blizu pade se kak cekin drazji tracer 7, in transalp, pa mi napere in 21 spredaj res ne pasejo. 
 

 

IMG_4408.jpeg.b69adbb5841f546244ab121bd525d936.jpeg

 

IMG_4410.jpeg.eb51bfec46157608f4c6951f386427bd.jpeg
IMG_4409.jpeg.f1fba1745c1659e3dab17f962bcb9be0.jpeg

 

ce med versotom 21 pa 24 ni res fuuuuul razlike, me cudi de sploh kakega prodajo. 
 

Glede hibrida se strinjamo. Mimosun. 

 

 

Snecev uber erso je ze dokapitaliziran z wibersi. To je reketa. 

Enostavno. Ke r kwak nima 18 pa21 col

Link to comment
Share on other sites

pred 14 urami, Snečer pravi:

pa nonEU ECU je montiran itd., da se lahko normalno peljem in da motor diha s polnimi pljuči, pa lažji izpuh, več moči ... :) 

od gornjih treh na papirju največ obeta kitajec ... 

komaj čakam tvoj kitajski review :) (brez prcanja, me zanima, kako ti bo sedel in tudi sicer)

Vse se dela da se bo šlo z 800x ...in ne 500x.

 

 

Link to comment
Share on other sites

no..ostanimo počasi nazaj na pravi temi, pa komentirajmo elektriko v kombinaciji z bencinom...pa pohištvene profile lah tut komentiramo.

Bom še 1x povedal...bil sem razočaran nad znamko, ki je za moje pojme najboljša in najkvalitetnejša od japonskih znamk po kvaliteti in mojem okusu. Zakaj:

pred leti so naredili preboj s kompressssssssssssssssorjem. Dober preboj, nekaj drugačnega od vsega kar sem vozil. Z razvojem H2ja na H2SX so dodatno začinili zadevo, kot uporabniku prijazno. Žal je bila cifra noro visoka. In vseeno sem ga šel kupit , ker pa ga ni bilo na zalogi (starejši letniki H2SX (brez SE)), sem domov prikolovratil s 790 adv.

 

Potem pa vržejo ven nekaj kao hibrid in montirajo zadevo na 650ccm...mi ne sede. Niti oblikovno, niti po performansah.

A je tak problem da nardijo en moped med 700-900ccm v bilokakvi kombinaciji v adv dimenzijah? Očitno je...ampak če bi ga... @Kugelschreiberjaz ga prvi kupim.

In v čem je sploh smisel HEVa? Da prišparam na gorivu? Najbrž ne, ti mlinčki ne pijejo veliko. Da bom mel več konjev in navora? Četudi bi jih imel, se tiste pohištvene cevi hitro zlomijo :P

 

 

Kar se mene tiče je ta proizvod točno v stilu, dejmo neki narest, da ne bo zgledalo, da lenarimo.

 

 

ko zapišejo tole:

 

With a unique power unit that combines a 451cm3 internal combustion engine and a compact traction motor, the world's first strong hybrid motorcycle offers riders a number of new riding experiences: a mid-size package with the instant acceleration of a 1,000cc-class supersport model from a standing start (with e-boost), fuel economy on par with the 250cc-class, and button-shift sport riding..........

 

se res ustrašim za pohištvene cevi :P

 

Link to comment
Share on other sites

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

 

In v čem je sploh smisel HEVa? Da prišparam na gorivu? Najbrž ne, ti mlinčki ne pijejo veliko. Da bom mel več konjev in navora? Četudi bi jih imel, se tiste pohištvene cevi hitro zlomijo :P

 

 

Kar se mene tiče je ta proizvod točno v stilu, dejmo neki narest, da ne bo zgledalo, da lenarimo.

 

... točno zato, ker imate(mo) polne riti vsega in hočete(mo) nekaj novega...in pol dobite nekaj novega, pa pol ne veste kaj bi s tem...   :D 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!