Tomi Cvetko Objavljeno December 6, 2023 Opozori Objavljeno December 6, 2023 pozdrav vsem! imam piaggio typhoon 50cc letnik 2003 predelan in ima mallosi mhr 70 repliko kit in sem se pred 3dnevi seu pelat in mi je med voznjo ugasniul in se vec ne vzge sem pregledau ce dobi bencin dobi sem pregledau lamele in so ok sem pregledau svecko ima zelo slabo iskro sem dau novo svecko in nova svecka nima iskre pred kratkim sem menjau cdi z vzigalno tuljavo in me zanimace bi kateri mogoc vedo kako bi lohk z multimetrom izmero napetost navitja in ce je ze meu kdo podobno napako in kako jo je popravo. lp.
franc Objavljeno December 6, 2023 Opozori Objavljeno December 6, 2023 (popravljeno) Poglej v navodila. Kakor vem ne meriš napetosti ampak upornost, kakšna mora biti pa imaš v navodilih (če je ni je sigurno zanič) . V osnovi pa meriš kabla napajanja (prav dosti izbire ni) . Tole je navodilo za Ktm-a str 164 690 Enduro 2008 3206041en.pdf (resmark.se) lp Popravljeno December 6, 2023. Popravil franc
Tomi Cvetko Objavljeno December 7, 2023 Avtor Opozori Objavljeno December 7, 2023 je lohk mozno da zaradi varolvalke mi skuter ne vzge nahaja pa se pri akululatorju in jaz tudi akumulatorja nimam not in skuter normanlo dela in vse razlog da ga nima mker mi ne vzge na akumulator
motoGPSfan Objavljeno December 9, 2023 Opozori Objavljeno December 9, 2023 Bravo, zdaj pa samo upaj, da nisi skuril še kaj drugega 😠 Že v 90-ih, ko sem se šolal za strojnika, ni bilo priporočeno, da se vozila vozijo brez akumulatorjev, pa čeprav si jih lahko na potisk zagnal. Kaj šele sedanja vozila, ki imajo bistveno več elektronike. Akumulator MORA VEDNO BITI na svojem mestu, tudi če je prazen. Osnov strojništva in mehanike te pa ne mislim učit. In ne, skuter ti NE DELA NORMALNO, čeprav trenutno tako misliš.
smasher Objavljeno December 10, 2023 Opozori Objavljeno December 10, 2023 Torej kot že napisano, akumulator mora bit notri, lahko daš tudi švohnejšega. 4Ah akumulator ni nek strošek. Če ni akumulatorja lahko kakšne špice poškodujejo kakšno elektroniko. Na zipu je bila neka okvara reglerja in je občasno metalo vn tudi 100V špice in je kuhalo akumulator če akumulatorja ni grejo vse nepravilnosti naprej v CDI.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se