Rdeči Objavljeno Avgust 20 Objavljeno Avgust 20 Mal, da ubodim. Na števcu dobrih 14 t zadovoljen z motorjem. Prejšni teden lutala z mojo po dolomitih in je bil, kar oblegan z radovedniži. Kamor se sva pripeljala so kmalu bili radovedniži enim se ga moral celo mal zalafati.🙂 Mislil sem kupiti tole pa sem se premislil, ker mislim, da bi preveč zapru motor in bi bilo več toplote od cevi avspuha. https://www.hepco-becker.de/en/Engine-protection-plate-aluminium-for-Moto-Guzzi-Stelvio-2024/810560-00-12 Pa sem za probo naredil tole in se mi zaenkrat obnese Motilo me je, ker mi je neslo blato po bloku motorja klub podalšani strehci 🤔 4
Tedybear Objavljeno pred 10 urami Objavljeno pred 10 urami Sezono ( verjetno) končal pri 21000. Mal sem ga detaljno pregledal in se mi zdi, da so prednje zavorne ploščice kar obrabljene in to dokaj neenakomerno. Pozoren pa sem postal, ker je zavorna tekočina kar blizu minimuma. Drugače pa....še kar se mi smeji, ko sedem nanj. Kot je Rdeči zapisal...tisti "klonk" ko rukneš v prvo je včasih res tak, kot bi prišel iz kovačnice. Kot je bilo zapisano v enem testu....včasi tako rukne, da imas občutek, da bo skočil na stopnico. Rdeči....kaj je bilo z diskom?? 1
Rdeči Objavljeno pred 10 urami Objavljeno pred 10 urami pred 2 minutami, Tedybear pravi: Rdeči....kaj je bilo z diskom?? Prevelika zračnost diska smeri naprej ,nazaj in ene dve kovice počile vzmeti. BREMBO
DAMI34 Objavljeno pred 8 urami Objavljeno pred 8 urami pred 2 urami, Tedybear pravi: Sezono ( verjetno) končal pri 21000. Mal sem ga detaljno pregledal in se mi zdi, da so prednje zavorne ploščice kar obrabljene in to dokaj neenakomerno. Pozoren pa sem postal, ker je zavorna tekočina kar blizu minimuma. Drugače pa....še kar se mi smeji, ko sedem nanj. Kot je Rdeči zapisal...tisti "klonk" ko rukneš v prvo je včasih res tak, kot bi prišel iz kovačnice. Kot je bilo zapisano v enem testu....včasi tako rukne, da imas občutek, da bo skočil na stopnico. Rdeči....kaj je bilo z diskom?? dokler ni soli na cesti zlahka še furaš. Ploščice spredaj pa majo običajno 1mm minimum. Saj jaz jih tut menjam, samo nikol še pred 30kkm. Če ti jih je požrlo, pač naročiš nove, pa gor butneš , ni neki strašno delo. Celo gume ne rabiš snet. Je pa fajn če še batke prepucaš, če si že čeljust snel. Torej čeljust dol, nove ploščice not, stisnit zavoro in ekola, batki so dovolj zunaj, potem pa krpica/trakec, ki ga narediš iz cunje premera 1cm, pa wd40 al pa brake cleaner presprejaš, pa batke s krpico potegneš. Verjemi, boljš kot na servisu, kjer samo porinejo čeljust narazen in vstavijo nove ploščice. 3
Tedybear Objavljeno pred 8 urami Objavljeno pred 8 urami 6 minutes ago, DAMI34 said: dokler ni soli na cesti zlahka še furaš. Ploščice spredaj pa majo običajno 1mm minimum. Saj jaz jih tut menjam, samo nikol še pred 30kkm. Če ti jih je požrlo, pač naročiš nove, pa gor butneš , ni neki strašno delo. Celo gume ne rabiš snet. Je pa fajn če še batke prepucaš, če si že čeljust snel. Torej čeljust dol, nove ploščice not, stisnit zavoro in ekola, batki so dovolj zunaj, potem pa krpica/trakec, ki ga narediš iz cunje premera 1cm, pa wd40 al pa brake cleaner presprejaš, pa batke s krpico potegneš. Verjemi, boljš kot na servisu, kjer samo porinejo čeljust narazen in vstavijo nove ploščice. Glede zavor poznam. Moj prvi avto je bil 125P, Polski Fiat, letnik 76, pa vse štiri disk zavore. Pa stalno so batki " štekali". Tedensko sem podiral čeljusti, brisal in brusil batke, anliftal... Me je pa presenetilo. Pri Kawi sem jih po petih sezonah, če se prav spomnim, blizu 60K. Sol me ne moti...pač, prideš domov, cev, mlačna voda, pa opereš. Kot ti je že Skalar napisal, Jakutsk se tule že malo čuti.😃 Pa tiste 1/4 sekunde do BB ( bolnica/britof) me je dohitelo te dni.... 2
franc Objavljeno pred 6 urami Objavljeno pred 6 urami Preveč vneto čiščenje batkov ima lahko negativne posledice. Batki morajo biti podmazani z namensko mastjo. lp
DAMI34 Objavljeno pred 6 urami Objavljeno pred 6 urami pred 4 minutami, franc pravi: Preveč vneto čiščenje batkov ima lahko negativne posledice. Batki morajo biti podmazani z namensko mastjo. lp očistiš namažeš. Pri cestnih motorjih je to na skoraj 20-30kkm...to ni vnetost, verjemi. Zanemarjanje čiščena in mazanja (batkov in puš) , torej samo porineš narazen in butneš nove ploščice, lahko privede do tega, da ploščice mal podrsavajo po disku in se ne razklenejo lepo. Sicer pa vsakomur svoje, mam neke pol miljona kmjev na motorjih, tako, da sem opazil razlike. Sploh za cesto govorim.
Joker Objavljeno pred 3 urami Objavljeno pred 3 urami pred 6 urami, Tedybear pravi: Kot je Rdeči zapisal...tisti "klonk" ko rukneš v prvo je včasih res tak, kot bi prišel iz kovačnice. Kot je bilo zapisano v enem testu....včasi tako rukne, da imas občutek, da bo skočil na stopnico. Recept je enostaven, vsaj za "mrzel štart." Zalaufaš v prvi... 3
Tedybear Objavljeno pred 3 urami Objavljeno pred 3 urami 3 minutes ago, Joker said: Recept je enostaven, vsaj za "mrzel štart." Zalaufaš v prvi... Ko startam, to tudi delam. Ampak na semaforjih ne držim sklopke, dam u ler. Ma, nekaj pa more klonkat...😃 1
Kugelschreiber Objavljeno pred 43 minutami Objavljeno pred 43 minutami 2 hours ago, Tedybear said: Ko startam, to tudi delam. Ampak na semaforjih ne držim sklopke, dam u ler. Ma, nekaj pa more klonkat...😃 Te razumem. To se na taljanih tolazmo vsi ex lastniki japoncev. Ampak prpel gucmana pokazat, v paklo, v soboto. 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se