Jump to content
  • Sign Up

10 topics in this forum

  1. Moto Guzzi Stelvio 1200 1 2 3 4 5

    • 106 replies
    • 42565 views
  2. MOTO GUZZI 1 2 3 4 7

    • 150 replies
    • 44988 views
  3. MOTO GUZZI servisi 1 2

    • 25 replies
    • 10587 views
  4. Moto Guzzi V85 1 2 3 4 6

    • 129 replies
    • 8457 views
  5. Moto Guzzi Norge 1200 1 2

    • 45 replies
    • 15503 views
  6. Moto Guzzi

    • 1 reply
    • 686 views
  7. Moto Guzzi V7 Classic 750

    • 16 replies
    • 8569 views
  8. Moto Guzzi Griso 1 2

    • 49 replies
    • 17036 views
  9. Moto Guzzi MGS-01 1 2 3

    • 50 replies
    • 23951 views
  10. Moto Guzzi CALIFORNIA STONE 1 2 3

    • 56 replies
    • 25639 views


  • Zadnje objave

    • Franci 55
      Eden izmed posnetkov. Vsekakor zelo primerna stezica za izboljševanje tehnike. Hitrosti niso tako velike, da bi bilo nevarno, je pa zelo zabavno. https://www.youtube.com/watch?v=Gf2NumOMWWc  
    • matjazy
      Sem pogledal ta motor. Največji problem je, ker je bil na tleh na desni strani. Poškodovan pokrov ventilov od kamenčkov, tudi malo zvito zgornje rebro cilindra. 
    • DAMI34
      še en problem je in to makedam, šoder ali kaj podobnega, ker se vs prah, umazanija in mali kamenčki prilepijo na verigo/sprej in nato se vse samo še brusi, namesto da bi mazalo. Tule pride oiler hudo v poštev. cca 80km prašnega makedama sem prevozil na furi, porabil 2 flaškici olja, kar mi v običajnih razmerah zadostuje za 5-10 jurjev, ampak verigo je spralo, ker v nasprotnem bi bila grozna, če ne bi kje po poti pral. Oziroma, četudi uporabljaš sprej, lahko verigo po dežju ali vožnji po prahu kar mal nakapljaš z oljem, bo samo koristno.
    • dlicen
      Tudi Tuna V4 (kot baje že predhodnica) ima nadpovprečno potrebo po odzračevanju zadnje zavore. Po enem letu je zavora prijela le še na stojalu, med vožnjo praktično nič več. Najbolj temeljit način odzračevanja je, če snameš čeljust in jo obesiš nekam nad sedež, tako da cev stoji navpično in zrak zleze gor do nipla. Nekaj mehurčkov kasneje in zavora je odzračena do naslednje sezone. //Navedeno velja za motorje brez abs.
    • Xebec
      ojlerji so de best, ne. sprej sm šenku zraven yamahe, u 3 letih sm ga nucu lih ene 3x na začetku. sama pacarija, brezveze. zdj pa vozim odprto na 2 obrata da spere dol kar so sprejali u štacun, pa da se ketna fajn napoji. sm pa opazu, da bo treba ponovna kalibracija. yama je bolj rukala pa je zgleda bolj teklo, tule bo pa treba tut na splošno malo bolj odpirat
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!