Jump to content

Moto Guzzi V100


thumper

Recommended Posts

pred eno uro, thumper pravi:

ej, bi prosil, ko odprete novo temo o modelu. Velja za vse...

1. naj bo to model, ki bo videl trg

2. zaželjena je vsaj ena fotka, ter specifikacije in letnik

Link to comment
Share on other sites

se opravičujem ni blo časa.. 

100 - 120 konjev

1000 ccm.

verjetno tekočinsko hlajenje ..

sport turer.

centenario ..

fotka v videu  - sicer zamegljena a mislim , da se ne sklada z nobenim dosedanjim modelom.. 

predstavitev pa verjetno zaradi kovida prestavljena  https://www.motoguzzi.com/us_EN/moto-guzzi-world/news-moto-guzzi/gmg-2022/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bi bilo kar za imeti, spodoben sport-tourer. Sicer z zelo majhno spredjo šipo. Bolj se mi zdi podoben nekakšnemu Crossoverju, ki jih fabrike zadnje čase mečejo ven.

 

Takole na prvi izgled ne izgleda slabo, zelo doooolga zadnja roka in pa vodno hlajenje. Öhlins vzmetenje. Mi je všeč.

Link to comment
Share on other sites

...fajn video...motor je zanimiv, lepi detajli... Sam sicer bolj pričakujem V100 TT o katerem se tudi špekulira...upam na max. 999ccm, računam na 120 KM in vsaj 100Nm čim nižje, ter nastavljivo vzmetenje... 

Link to comment
Share on other sites

Pri eni od spletnih revij so podrobneje analizirali slike in ugotovili, da sta na sliki dve izvedbi modela: z običajnim ter z aktivnim vzmetenjem.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Zadnja predstavitev V100 Mandello na današnji dan na Eicma 2021, že nekoliko več podatkov podajajo, če bo ta model na taki ravni kakovosti in voznih lastnostih kot je V 85 TT se Guzziju obeta zelo lepa prihodnost in lep vstop v njihovo drugo stoletje delovanja ??

 

Link to comment
Share on other sites

Še en video vožnje, objavljen danes, tu je tudi v praksi prikazana aktivna aerodinamična prilagodljivost o kateri govorijo, menda so prvi proizvajalec, ki to ponuja v redni proizvodji. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Evo ga. Italjani so zagnali proizvodnjo. 

Cena je znana. 15.500 navaden, 18.000 S verzija z Öhlins EC 2.0 vzmetenjem. 

Navaden je v beli ali rdeci barvi, S v tej lepi zeleni. 

Editorial_cover_last.thumb.jpeg.411929fdf6bbd030a429c0686eb550ca.jpeg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Vsec mi je tale V100 Mandello S. 🥰

Se tega se mi manjka v garazi poleg KTM. 

Bo absorbenta zmanjkalo. 

Edited by krucymucy
  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Motor meni zgleda top, in predvidevam da z kvaliteto niso sparali, cena zato sledi, je pa konkurenčna.

Verjamem da so pri izelavi sledili konceptu kvalitete in materijalov kot pri V85 TT, ki je odličen motor in globalno gledano zelo uspešen model za Guzzi.

Link to comment
Share on other sites

Omejena serija, pa ni S varianta z öhlins vzmetenjem. Se pravi bo cena pod S, verjetno jurja drazji kot navaden V100.

Edited by krucymucy
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Meni se dopade. Nekaj drugačnega. Da ne rabiš 3dni preden se v slikanici iz kačjih rid najdeš.

 

Cena 18k za top verzijo. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!