Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
ceco

Moto Guzzi MGS-01

Recommended Posts

ceco

Tole si lahko kupite od februarja 2004 dalje:

2.jpg

10.jpg

32.jpg

Potenza massima 122 CV a 8.000 giri/minuto

Coppia massima 11,5 Kg-m a 6.400 giri/minuto

Distribuzione 4 valvole con albero a camme laterale

in testa comandato da cinghie dentate

Valvole in nymonic Ø 36 mm aspirazione

Ø 31 mm scarico

Pistoni Cosworth Racing a 3 fasce

Alimentazione iniezione elettronica Marelli IAW 15M

Corpi farfallati Marelli Ø 50 mm

Airbox 15 litri

Accensione elettronica digitale

Od oktobra 2004 pa tudi cestno verzijo.

Edited by ceco

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Kardan je na desni stani zadnjega kolesa, skrit za trikotno oblikovanim krakom vilice.

Nad njim vidiš okroglo stabilizatorsko palico.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ceco
Kardan je na desni stani zadnjega kolesa, skrit za trikotno oblikovanim krakom vilice.

Nad njim vidiš okroglo stabilizatorsko palico.

Ghezijevo dan/noč delo kakšno leto. Pa še ni čisto dokončano.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

A nismo že v nekaj drugih temah ugotovili, da se je potrebno stalno in neprekinjeno učiti in izobraževati? A ;) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tratnjak Damijan

Tisti, ki ste bili letos na Imotu v Munchnu, ste si ga lahko ogledali na guzzijevem štandu. Motorji pa grejo najprej poskusno na stezo in to prvih nekaj neholomogacijskih motorjev, v serijsko proizvodnjo pa kako leto kasneje, če sploh bodo. Meni osebno ni nekaj posebnega, veliko bolj všeč mi je bil model 1100 sport corsa ali pa daytona 1000. Pustimo času čas. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guzzila

Bellisima!

Čeprav prisegam na KAWO se mi kar milo stori ko vidim kaj takega. To so motorji za perfekcioniste, ki jim niso važni le konji in končna hitrost. Pa še gretje kolen je gratis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR

Minimalizem v najbolj čisti obliki... Čeprav, če se s tem pelješ, je videti, kot da na samem agregatu okoli jahaš, pa da je nekdo pozabil en kos plastične embalaže odstranit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kristian

Guzzi power! Verjetno ne bo Guzzi tresel hlače konkurenci kot je to počel v zgodovini. Je pa res, da je tale stroj vrhunski izdelek. Stvar je že precej dobro preizkušena, saj bazira na dirkalniku, ki je v ZDA v Big Twin seriji zmagoval zadnjih nekaj let. Gre samo za nadalnji razvoj in poizkus povezave Guzzija z dirkam. BTW včasih je guzzi pomenil dirkališče, saj je na tekmovanjih zmagal vsa kar se je dalo zmagati! S svojimi GP mašinami so že v drugi polovici 50 let dosegali na dirkah tudi do 285-290 km/h. Skoraj dvajset let po zadnji dirki njihovega slavnega Ottocilindi pa je Honda plačala mastne denarje, da ga je dobila iz muzeja na ogled in s tem dobila vitalne podatke za konstrukcijo svojih dirkalnikov. Tako napreden je bil njiov motor!

Pa se nekaj malega o MGS - prelep stroj - sem ga videl tudi v živo na sejmu in so se mi kar sline cedile. Upam da bo kmalu na voljo v verziji "omologato" !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

lepo!

(samodajekardanpress) :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
-pero-

Guzisti a na telih v2 mašinah se tud čut sunek v stran ob hitrem dodajanju plina kot pr bmwjevem boxerju :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kristian

Jp :D :D :D :D :D :D :D

Nor filing, še posebi ker ga spremlja tak nor zvok :notworthy: :notworthy:

Guzisti a na telih v2 mašinah se tud čut sunek v stran ob hitrem dodajanju plina kot pr bmwjevem boxerju
Edited by kristian

Share this post


Link to post
Share on other sites
blazekw8

Tale motorček, je pa kr stroj. Je tipičen Moto Guzzi in je futuristične oblike, mogoče mu to daje čar. Pol pa še mašino vidš tipično, pa vse veš. Sam mene bolj zanima, kolk kej pohaca tale strojček. Najbrž ne tko mal, kaj?

Lp bLaZkO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wobewt

I do not like! :blink: Nekak mi ne sede hiper-sport plastika s staro V-mašino, mogoče če bi še mal pokril metal? :?

Je pa fajn, da stare italiano-fabrike producirajo na veliko! A zdej še kakšna manjka u zbirki Il grande ? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • vandrovec
      Kar naj še naprej forsira, bo še večjo škodo sam sebi napravil. Letos naj bo lepo doma in se dobro pozdravi, ker to sezono je že izgubil. Če ne bo dal miru bo izgubil še naslednje...
    • elbarto
      mišljeno je bilo kot hiter skok za vikend, v petek ob 15. štart iz MB, ne da se mi še s trajekti jahat... če bi bilo za par dni več, ne rečem...  saj ne gre se za fraj apartmaje, pri Mileni šteje še kaj drugega kot samo postelja 
    • VS800
      En mesec na let, mamo nilskega kojna duma..................🦛 0-02-0a-d79c0ff4f237b984dc19ac3af70d70e1e08f5592ece1ebc94b32ac9d1b19f137_b0820582_1596440725.mp4
    • VS800
      GA sam hvalva, če nis upaZU
    • maus
      DA ne bi meli slučajno kaj slabega reči čez njeGA
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!