Jump to content

Moto Guzzi MGS-01


ceco

Recommended Posts

Tole si lahko kupite od februarja 2004 dalje:

2.jpg

10.jpg

32.jpg

Potenza massima 122 CV a 8.000 giri/minuto

Coppia massima 11,5 Kg-m a 6.400 giri/minuto

Distribuzione 4 valvole con albero a camme laterale

in testa comandato da cinghie dentate

Valvole in nymonic Ø 36 mm aspirazione

Ø 31 mm scarico

Pistoni Cosworth Racing a 3 fasce

Alimentazione iniezione elettronica Marelli IAW 15M

Corpi farfallati Marelli Ø 50 mm

Airbox 15 litri

Accensione elettronica digitale

Od oktobra 2004 pa tudi cestno verzijo.

Edited by ceco
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Kruse

    9

  • -pero-

    6

  • kristian

    5

  • ceco

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kardan je na desni stani zadnjega kolesa, skrit za trikotno oblikovanim krakom vilice.

Nad njim vidiš okroglo stabilizatorsko palico.

Link to comment
Share on other sites

Kardan je na desni stani zadnjega kolesa, skrit za trikotno oblikovanim krakom vilice.

Nad njim vidiš okroglo stabilizatorsko palico.

Ghezijevo dan/noč delo kakšno leto. Pa še ni čisto dokončano.

Link to comment
Share on other sites

A nismo že v nekaj drugih temah ugotovili, da se je potrebno stalno in neprekinjeno učiti in izobraževati? A ;) :P

Link to comment
Share on other sites

Tisti, ki ste bili letos na Imotu v Munchnu, ste si ga lahko ogledali na guzzijevem štandu. Motorji pa grejo najprej poskusno na stezo in to prvih nekaj neholomogacijskih motorjev, v serijsko proizvodnjo pa kako leto kasneje, če sploh bodo. Meni osebno ni nekaj posebnega, veliko bolj všeč mi je bil model 1100 sport corsa ali pa daytona 1000. Pustimo času čas. :)

Link to comment
Share on other sites

Bellisima!

Čeprav prisegam na KAWO se mi kar milo stori ko vidim kaj takega. To so motorji za perfekcioniste, ki jim niso važni le konji in končna hitrost. Pa še gretje kolen je gratis.

Link to comment
Share on other sites

Minimalizem v najbolj čisti obliki... Čeprav, če se s tem pelješ, je videti, kot da na samem agregatu okoli jahaš, pa da je nekdo pozabil en kos plastične embalaže odstranit :)

Link to comment
Share on other sites

Guzzi power! Verjetno ne bo Guzzi tresel hlače konkurenci kot je to počel v zgodovini. Je pa res, da je tale stroj vrhunski izdelek. Stvar je že precej dobro preizkušena, saj bazira na dirkalniku, ki je v ZDA v Big Twin seriji zmagoval zadnjih nekaj let. Gre samo za nadalnji razvoj in poizkus povezave Guzzija z dirkam. BTW včasih je guzzi pomenil dirkališče, saj je na tekmovanjih zmagal vsa kar se je dalo zmagati! S svojimi GP mašinami so že v drugi polovici 50 let dosegali na dirkah tudi do 285-290 km/h. Skoraj dvajset let po zadnji dirki njihovega slavnega Ottocilindi pa je Honda plačala mastne denarje, da ga je dobila iz muzeja na ogled in s tem dobila vitalne podatke za konstrukcijo svojih dirkalnikov. Tako napreden je bil njiov motor!

Pa se nekaj malega o MGS - prelep stroj - sem ga videl tudi v živo na sejmu in so se mi kar sline cedile. Upam da bo kmalu na voljo v verziji "omologato" !

Link to comment
Share on other sites

lepo!

(samodajekardanpress) :yea2:

Link to comment
Share on other sites

Jp :D :D :D :D :D :D :D

Nor filing, še posebi ker ga spremlja tak nor zvok :notworthy: :notworthy:

Guzisti a na telih v2 mašinah se tud čut sunek v stran ob hitrem dodajanju plina kot pr bmwjevem boxerju
Edited by kristian
Link to comment
Share on other sites

Tale motorček, je pa kr stroj. Je tipičen Moto Guzzi in je futuristične oblike, mogoče mu to daje čar. Pol pa še mašino vidš tipično, pa vse veš. Sam mene bolj zanima, kolk kej pohaca tale strojček. Najbrž ne tko mal, kaj?

Lp bLaZkO

Link to comment
Share on other sites

I do not like! :blink: Nekak mi ne sede hiper-sport plastika s staro V-mašino, mogoče če bi še mal pokril metal? :?

Je pa fajn, da stare italiano-fabrike producirajo na veliko! A zdej še kakšna manjka u zbirki Il grande ? B)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!