Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Noise

Moto Guzzi Stelvio 1200

Recommended Posts

Bostjan L

Pred leti kupil čisto novega stelvija in takoj šel na dolgo potovanje.

Italjanski prodajalec je mojega prijatelja vprašal, kje je gospod B (jaz).....odgovoril je.... v puščavskem delu Maroka (sredi poletja).....

italjenski prodajalec je samo zavpil....mammma miaaa....... ;)

 

Edited by Bostjan L

Share this post


Link to post
Share on other sites
Slow

Oprezam za velikimi asfaltnimi endurami. Naceloma sem gledal drazje (Yamaha Tenere, Honda Crosstourer itd), potem pa vidim tega:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14462481

Prebral sem celotno temo, ki pa je precej zastarela in tudi sicer ne poda dosti informacij. MG Stelvio - zakaj ja, zakaj ne? Kako je s servisi pri nas (LJ)? Je sploh smotrno kupiti discontinued motor, ki ze v osnovi ni ponujal dosti moznosti za nakup dodatne opreme in jih je bilo prodanih (baje) le nekaj tisoc?

Na oglasnih slikah je videti spodaj sveza luzica. Olje? Vem, da ima Stelvio spodaj oljni filter. Denar naceloma ni problem, ne bi pa rad kupil macka v zaklju. V primeru, da se odlocim za ogled (je v LJ), bi sel kdo, ki se spozna, zraven? Seveda financno kompenziram vlozeni cas. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bostjan L
On 8/16/2019 at 12:33 PM, Slow said:

Oprezam za velikimi asfaltnimi endurami. Naceloma sem gledal drazje (Yamaha Tenere, Honda Crosstourer itd), potem pa vidim tega:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14462481

Prebral sem celotno temo, ki pa je precej zastarela in tudi sicer ne poda dosti informacij. MG Stelvio - zakaj ja, zakaj ne? Kako je s servisi pri nas (LJ)? Je sploh smotrno kupiti discontinued motor, ki ze v osnovi ni ponujal dosti moznosti za nakup dodatne opreme in jih je bilo prodanih (baje) le nekaj tisoc?

Na oglasnih slikah je videti spodaj sveza luzica. Olje? Vem, da ima Stelvio spodaj oljni filter. Denar naceloma ni problem, ne bi pa rad kupil macka v zaklju. V primeru, da se odlocim za ogled (je v LJ), bi sel kdo, ki se spozna, zraven? Seveda financno kompenziram vlozeni cas. :)

Uradni servis je

https://www.vomberger.si/pooblasceni-servis

Test prve verzije Stelvia

https://www.avto-magazin.si/moto/moto-testi/moto-guzzi-stelvio-1200-4v-2/

1. Z motorjem naredi kratko vožnjo in boš videl če ti odgovarja.

 

2. Kaj je treba vprašatii lastnika?

Pri 16000 ima nove pnevmatike. Moje prve originalne so zdržale 20000.

Če je motor dolgo stal na armaturi gori lučka za servis. Kdo je servisiral. zakaj je servisiral da teče olje od vijaka za izliv olja ali od slabo privijačenega oljnega filtra. Koliko stane servis?

Dolgo stoječi motorji imajo lahko veliko težav.

 

Najbolj pomembna je točka 1  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
4 hours ago, Bostjan L said:

Pri 16000 ima nove pnevmatike. 

Po drugi strani, so imele pet let. IMHO zrelo za menjavo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bostjan L
54 minutes ago, Kugelschreiber said:

Po drugi strani, so imele pet let. IMHO zrelo za menjavo. 

Če bi ga kupoval

bi najprej preveril kilometre po vin številki ki so zapisani na tehničnih pregledih. Če so kilometri realni bi odvijačil plastični pokrov spodaj

(8 malih vijakov) in pogledal če res pušča od oljnega filtra (verjetno bi zagledal originalni UFIjev filter).

Pogledal bi še displej na armaturi. Če daš kontakt izpiše če rabi servis (jasno da rabi ker je leto hitro naokrog) in izpiše tudi diagnostiko če je kaj v okvari (tega pri drugih motorjih še nisem videl). Predvidevam da bo na armaturi svetila lučka za servis(ključ) in nič drugega.

Pri teh kilometrih boš kupil nov motor za relativno malo denarja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
matjazy

Sem pogledal ta motor. Največji problem je, ker je bil na tleh na desni strani. Poškodovan pokrov ventilov od kamenčkov, tudi malo zvito zgornje rebro cilindra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 38 minutami, matjazy pravi:

Sem pogledal ta motor. Največji problem je, ker je bil na tleh na desni strani. Poškodovan pokrov ventilov od kamenčkov, tudi malo zvito zgornje rebro cilindra. 

Če je vse ostalo v redu, mene to ne bi motilo. Motor pade po tleh mimogrede, problem je, ker nima zaščite cilindrov. Bolj me moti ta lužica pod motorjem vidna na slikah?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Slow

Eh, sploh ne bom sel gledati. Pri meni je sicer v nekem smislu prisoten kancek cudaskosti - finance dopuscajo nakup magari velike nove endure; brez kredita, lizinga itd, ampak nekako zelim rabljen motor oz. zelim kupovati v zivljenju cim manj novih predmetov. Zlasti tistih, katerih v resnici ne potrebujem... long story in nima veze v tej temi.

Kakorkoli, ne bom sel na ogled. Sicer me vizualno praske na motorjih in avtih ne motijo prevec (npr. avta letos sploh se nisem pral^^), ampak ne bi pa nekaj kupil, kjer obstaja ze v startu potencialno vecja verjetnost, da se bom potem moral dodatno "ukvarjati". Pa tudi zracno hlajenje mi ne disi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!