Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Noise

Moto Guzzi Stelvio 1200

Recommended Posts

Tiger

Mislim, da nimam.

Lahko pa ti poslikam, če do jutri počakaš, da najdem čas .......

No eno sem našel.

Tu se vidi kako imam montiran nosilec na krmilu.

kablovje spelješ pod tankom, na konec daš vtikač s varovalkami in vtakeš v vtičnico, ki je original pod sedežem.

Mi ne pripne slike.......????????

Edited by Tiger

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tiger

No eno sem našel.

Tu se vidi kako imam montiran nosilec na krmilu.

kablovje spelješ pod tankom, na konec daš vtikač s varovalkami in vtakeš v vtičnico, ki je original pod sedežem.

Mi ne pripne slike.......????????

post-1726-0-03037100-1339607894_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamkabozja

Tiger ima dobro zmontiran gps. Sam ga imam pritrjenega v sredino krmila s kolesarskim nastavkom (Garmin). Problem nastane ker je ekranček prenisko in moraš stalno gledati navzdol v ekran, kar je zelo nefunkcionalno. Večji problem sem imel ker Garminov polnilec ne sede dobro v vtičnico pod zadnjim sedežem; med vožnjo se je stalno izklapljal iz elektrike. Sedaj ga bolj šalabajzersko zataknem v vtičničo z kosom gume in drži 1000km+.

Trenutno pakiram za Tunizijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejcgs

Kje jih nabavljaš in po kakšni ceni? Sedaj imam bridgestone battle wing in po 3500 km so skoraj na koncu. Imam pa ntx verzijo.

hmm, meni so te gume zdržale 21000 km. Zanimivo da ti jih tako hitro pobira :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
snakeyes

vprašanje za motor motto guzzi nevada 650 ene 5 let star

katero olje dolivaš v posodo za kardan ?

katero olje dolivaš v posodo za mašino ?

in pa ali sta to ločeni posodi, vsaka posebej al je isti šmorn?

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamkabozja

vprašanje za motor motto guzzi nevada 650 ene 5 let star

katero olje dolivaš v posodo za kardan ?

katero olje dolivaš v posodo za mašino ?

in pa ali sta to ločeni posodi, vsaka posebej al je isti šmorn?

lp

Upam da bo slika pomagala :)

post-13449-0-00414900-1344418374_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
mamkabozja

Vpoklic za Stelvija

Brezplačna menjava cetralnega stojala in desne črne plošče, ki drži stojalo. Dodan gumijasti pokrov za elektriko pod krmilom (včasih se je temu reklo: razdelilna kapa) :)

Upam da so tudi naši uvozniki seznanjeni z vpoklicom?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kenk

mene pa zanima če ima gdo na stelviju že 50 000 km ali več in kakšne so bile kej okvare ker moj se bliža tej številki da vem kaj me čaka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fadil

Sicer že malce pozabljena tema, vendar bi imel nekaj vprašanj. Na Moto Guzzi spletni strani sem videl, da sta v ponudbi dve izvedbi potovalne endure Stelvio in sicer 8V ter NTX. Prebral sem, da je NTX pač guzzijev Adventure z dodatno opremo, cca. 1000€ dražji. Zanima pa me glede teže. Oba motorja imata po novem 32 literski rezervoar za gorivo. Razlika v teži pa je sledeča:

Stelvio 8V - 257kg

Stelvio NTX - 272kg

Ker pri NTX v kompletu dobiš tudi stranske kovčke, me zanima ali je torej NTX tehtan s kovčki, da je takšna razlika v teži? Moćno dvomim, da rol bari, meglenke, spodnja kovinska zaščita in ostala dodatna oprema tehtajo cca. 20kg.

Poleg tega piše, da je to teža z vsemi tekočinami, brez goriva. Z gorivom smo praktično na 300kg  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ozzie
On 20. 4. 2016 at 0:14 PM, Fadil said:

Sicer že malce pozabljena tema, vendar bi imel nekaj vprašanj. Na Moto Guzzi spletni strani sem videl, da sta v ponudbi dve izvedbi potovalne endure Stelvio in sicer 8V ter NTX. Prebral sem, da je NTX pač guzzijev Adventure z dodatno opremo, cca. 1000€ dražji. Zanima pa me glede teže. Oba motorja imata po novem 32 literski rezervoar za gorivo. Razlika v teži pa je sledeča:

Stelvio 8V - 257kg

Stelvio NTX - 272kg

Ker pri NTX v kompletu dobiš tudi stranske kovčke, me zanima ali je torej NTX tehtan s kovčki, da je takšna razlika v teži? Moćno dvomim, da rol bari, meglenke, spodnja kovinska zaščita in ostala dodatna oprema tehtajo cca. 20kg.

Poleg tega piše, da je to teža z vsemi tekočinami, brez goriva. Z gorivom smo praktično na 300kg  :)

po mojem se kar nabere teh kilogramov. Žal pa ni nobene dobre primerjave tež takih endur s polno opremo. Tu je edina ki jo nekako najdem, v funtih... http://www.cycleworld.com/2012/08/23/adventure-touring-bike-comparison-review

Sicer pa me zanima od uporabnikov stelvia, koliko zadeva realno porabi. Me zanima, ker mi je kar všeč motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bostjan L
On 30 December 2013 at 8:46 PM, kenk said:

mene pa zanima če ima gdo na stelviju že 50 000 km ali več in kakšne so bile kej okvare ker moj se bliža tej številki da vem kaj me čaka

Pri 80.000 ni treba niti doliti olje :) + redni servisi. 

Če hočeš šraufat si moraš omisliti drugo firmo motorja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Offroader

Pozdrav

Grem iz Yamaha Tenere na Moto Guzzi Stelvio, kupujem rabljenega.

 Zanima kako je z vpoklici glede ventilov, menda je bila tovarniška napaka. Se še prizna izven garancije ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 10 minutami, Offroader pravi:

Pozdrav

Grem iz Yamaha Tenere na Moto Guzzi Stelvio, kupujem rabljenega.

 Zanima kako je z vpoklici glede ventilov, menda je bila tovarniška napaka. Se še prizna izven garancije ? 

@Dr_Jakobbi znal kaj povedati okrog tega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Samo za informacijo:

V Pomurskem avtocentru imajo zadnjega novega (salonskega) za hudo dobro ceno. So me že kar preveč prsti srbeli...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob
pred 7 urami, Offroader pravi:

Pozdrav

Grem iz Yamaha Tenere na Moto Guzzi Stelvio, kupujem rabljenega.

 Zanima kako je z vpoklici glede ventilov, menda je bila tovarniška napaka. Se še prizna izven garancije ? 

Če je pred letnikom 2010, ima še flat tappetse, torej je treba zamenjat. Fabrika časti materjal, ti daš za delo, računaj cca 500€ nekje. Je pa fino, če ima motor potrjeno servisno, drugač znajo tud pri delih komplicirat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Offroader

Kdo od forum - ašev prodaja Moto Guzzi  Stelvio? Pri nas jih je res malo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
chrush

Zanima me, če se da po šasiji ugotoviti, ali je že Stelvio s povečanim rezervoarjem ali ne.

Št. šasije: ZGULZG002CM112062

Edited by chrush

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bostjan L
On 7/16/2018 at 3:22 PM, chrush said:

Zanima me, če se da po šasiji ugotoviti, ali je že Stelvio s povečanim rezervoarjem ali ne.

Št. šasije: ZGULZG002CM112062

Po tvoji številki je leto izdelave 2012. Ima tavelik tank za 500km+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Guest Anahh
      Pozdravljeni    Zanima me, če obstaja kakšen servis, ki popravlja interphone oziroma skušalke. Imam par interphona in ena slušalka že nekaj časa ne dela, naprava pa je stara samo 2 leti.     Hvala in lep pozdrav
    • Grut
      edino zdravo živilo sta una dva jabčka tm u koti ...
    • DinDiin
      A smo se mi pozdravljal v Karlobagu na parkingu?   Sta se ustavila in sla takoj naprej...
    • ftp
      Kakšno priporočilo v okolici Velenja ?
    • drmr69
      Ker mam "svojo" za kraljico😂 (morm tko napisat, če ne mi bo ključe odvzela), sem v soboto nalovdov bembaro, včeraj pa še kraljico in sva pičila v dalmacijo do naslednje nedelje. Meja (Petrina)s predhodno najavo vsega skupaj 3 min. Mi je več cajta pa tud nekaj denarja pobral uslužbenec MUP HR,  v Mariji Trošt (71km na 40) no ampak veselja, do tripa mi pa ni vzel...jebi ga, če že vlagam v njihov proračun pa naj bo tko da se reče. Čez Delnice proti  G.Jelenju, tam pa levo na Križišće, pa vse do Vinodolca po cesti zadaj. En je že pisal o novem asfaltu od Delnic do Jelenja....mast božja jaz sem že prve metre "novega" pozabil, da me je 6km prej policaj štrafal, pa še rekel je, da če bom naslednji kontroli pokazal pildek, da ne bo veljalo. No "naslednjih" ni bilo .  Prvi kafe pri Captainu potem dalje pa wiiiijjjjuuu. Karlobag pri BB vse zaprto tako da samo VRHUNSKI  produžetak do Pakle. H karirastim prtom ne hodim, je razgled v "Dalmaciji" tik ob vodi precej boljši... Ob 17h pa dalje do Jezera-Murter, ki bo baza do srede, ko pičiva še južneje...danes malo hikinga po murterskih gričih in uvalah ter razvajanja in poležavanja v, na, spred, not nastanitve  p.s. če je kdo od  tu (radij 30km) pa komot kje kakšnega po grlu spustimo.....kofe sem mislu😉  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!