man007 Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Živjo. Mene pa zanimajo vaše izkušnje s tem ´klasikom´. Zasledil sem tudi temo s Triumphi (Bonneville,...) pa nisem hotel pristaviti sklede. Torej, ali ste ga že peljali, ali si ga lastite,... prosim za čimveč informacij. Hvala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cartman Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Živjo. Mene pa zanimajo vaše izkušnje s tem ´klasikom´. Zasledil sem tudi temo s Triumphi (Bonneville,...) pa nisem hotel pristaviti sklede. Torej, ali ste ga že peljali, ali si ga lastite,... prosim za čimveč informacij. Hvala. moja izkušnja je, de ga u sloveniji nimajo za testno vožnjo, in sm mal jezno/žalostn. :angry: če se je od pomladi kej spremenilo žal nevem. lahko pa mi poveš, meni je zeloooo všeč. Link to comment Share on other sites More sharing options...
biker77 Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 če kdo rabi mu lahko test V7 pošljem v pdf obliki.. pusti svoj mail na PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
dromomaniac Posted November 10, 2013 Share Posted November 10, 2013 Preverjam, če obstaja lastnik guzzija v7 na forumu? Pa splošno mnenje o tem motociklu me zanima? Na cesti ga nisem zasledil, kaže da so precej redki.. Slika: http://www.totalmotorcycle.com/photos/2009models/2009-MotoGuzzi-V7Classic.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosa Posted November 10, 2013 Share Posted November 10, 2013 Preverjam, če obstaja lastnik guzzija v7 na forumu? Pa splošno mnenje o tem motociklu me zanima? Na cesti ga nisem zasledil, kaže da so precej redki.. Slika: http://www.totalmotorcycle.com/photos/2009models/2009-MotoGuzzi-V7Classic.htm Nisem lastnik, sem pa lani peljal testnega V7 Cafe racer varianto, ki je bil edini na razpolago. Bi mi sicer dosti bolj odgovarjal osnovni model (Classic) zaradi pokončne, neprisiljene drže, a bistvo takšne vrste motorja sem le lahko občutil. Pri tem motorju ne razmišljaš o tem, kako boš čimprej prišel do cilja, kako je na njem vse popolno, koliko motorne moči /€ dobiš... Čar je v vleku iz nizkih vrtljajev ob polnem zvoku iz kromiranih izpušnih cevi pri umirjeni in sproščujoči vožnji, ki je zaradi krepkega odzivanja in elastičnosti en sam užitek, pa dobrih zavor, dizajna, značilnega prasketanja in pokanja iz cilindrov in izpuhov ko se hladijo po vožnji, ekskluzivnost ...Je idealen za umirjeno potepanje in občutenje prvinskega uživanja v gibanju. Vprašljiv pa je menda odnos zastopnika s servisi in dobavljivostjo (z roki vred)nadomestnih delov ... Razen videza mora biti nekaj podobnega, s položajem voznika vred, tudi Nevada, čeprav je čoper na prvi pogled. Upam na kako informacijo lastnikov Guzzijev, niso pa niti na njihovem forumu preveč zgovorni. thumper 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thumper Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 (edited) Preverjam, če obstaja lastnik guzzija v7 na forumu? Pa splošno mnenje o tem motociklu me zanima? Na cesti ga nisem zasledil, kaže da so precej redki.. Slika: http://www.totalmotorcycle.com/photos/2009models/2009-MotoGuzzi-V7Classic.htm moja si od lani lasti nevado 750 anniversario SE ... lušten moped ..stajliš glas , okreten , z mesta poskočen in tam nad 3800 obratov tako lepo zamuka .. mogoče me malce moti trenutna poraba olja a naj bi se to uneslo nekje pri 30.000km ko se dokončno ulaufa .. in ja - navor je res tapravi - kar nekaj posebnega glede na bonnevilla ... http://www.google.si/imgres?hl=sl&biw=1280&bih=681&tbm=isch&tbnid=dZEZyoF2vD9QEM:&imgrefurl=http://www.motorcycle-usa.com/658/8350/Motorcycle-Article/2011-Moto-Guzzi-Nevada-Anniversario-1st-Look.aspx&docid=z6hp0CN_srQ2sM&imgurl=http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/2011-Moto-Guzzi-Nevada-Anniversario.jpg&w=1280&h=960&ei=vmWAUof1DYHKtQbp34DIAw&zoom=1&ved=1t:3588,r:0,s:0,i:79&iact=rc&page=1&tbnh=192&tbnw=256&start=0&ndsp=14&tx=130&ty=95 Edited November 11, 2013 by thumper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bostjan L Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Preverjam, če obstaja lastnik guzzija v7 na forumu? Pa splošno mnenje o tem motociklu me zanima? Na cesti ga nisem zasledil, kaže da so precej redki.. Slika: http://www.totalmotorcycle.com/photos/2009models/2009-MotoGuzzi-V7Classic.htm Najboljše mnenje si ustvariš če motor probaš. Najbližje je Pordenone (http://www.crmmoto.com), kjer je možna brezplačna testna vožnja. Piši na mejl v italjanščini ali angleščini. Novi pride približno 20% ceneje, kot v sloveniji, kjer je uvoznik Avto triglav prenehal z delom. Na splošno je motor super lep, posebno v beli in smb vojaški barvi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dromomaniac Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 (edited) Najboljše mnenje si ustvariš če motor probaš. Najbližje je Pordenone (http://www.crmmoto.com), kjer je možna brezplačna testna vožnja. Piši na mejl v italjanščini ali angleščini. Novi pride približno 20% ceneje, kot v sloveniji, kjer je uvoznik Avto triglav prenehal z delom. Na splošno je motor super lep, posebno v beli in smb vojaški barvi. Imaš izkušnje z njimi, si vozil V7? V Monfalconu je tudi en prodajalec, Dagrimoto. 20%, koliko je pol polna cena? Nisem lastnik, sem pa lani peljal testnega V7 Cafe racer varianto, ki je bil edini na razpolago. Bi mi sicer dosti bolj odgovarjal osnovni model (Classic) zaradi pokončne, neprisiljene drže, a bistvo takšne vrste motorja sem le lahko občutil.Ja gre za isti agregat..kaj pa menjalnik, kako se ti je zdel? Edited November 11, 2013 by dromomaniac Link to comment Share on other sites More sharing options...
cikadina Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Imaš izkušnje z njimi, si vozil V7? V Monfalconu je tudi en prodajalec, Dagrimoto. 20%, koliko je pol polna cena? Ja gre za isti agregat..kaj pa menjalnik, kako se ti je zdel? pri dagrimoto sm jst kupla skuter, ni bilo nobenih problemov druače zgleda da ima enega zelenega v7 http://www.motodagri.com/2013/08/09/v7-stone/ thumper 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thumper Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 pri dagrimoto sm jst kupla skuter, ni bilo nobenih problemov druače zgleda da ima enega zelenega v7 http://www.motodagri.com/2013/08/09/v7-stone/ 6400 za 2012 letnik ni pretirana cena če ima motor malo prevoženih kilometrov ter še veljavno garancijo za kupca ... moja je dala lani 7390€ za novo nevado a letnik 2011 - 0km... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bosa Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Ja gre za isti agregat..kaj pa menjalnik, kako se ti je zdel? Glede na to, da se ne spomnim, je verjetno tekel približno kot pri Yamahi- odlično. Bi se pa menjalniku na takšnem motorju podalo, da tudi kdaj vsaj malo zaškrta, he he. ...Bo Thumper kaj več povedal... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bostjan L Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Imaš izkušnje z njimi, si vozil V7? V Monfalconu je tudi en prodajalec, Dagrimoto. 20%, koliko je pol polna cena? Pri CRM sem kupil novega (ni V7) za 10jurjev, pri nas je stal 13jurjev. Dobil še brezplačen prvi servis in 30% popust na dodatno opremo (kovčki, gretje ročic, zaščita motorja). Na oko je približno 20% popusta V Monfalconu sem videl V7 v vojaških barvah. Čudovit izdelek, nisem siguren če je original ali predelan. Ključe so imeli kar v motorju, ki je bil parkiran ob trgovini. Če se prav spomnim je imel 20k kilometrov za 5jurjev. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cikadina Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 6400 za 2012 letnik ni pretirana cena če ima motor malo prevoženih kilometrov ter še veljavno garancijo za kupca ... moja je dala lani 7390€ za novo nevado a letnik 2011 - 0km... tole je ta moped, je še 500€ cenej http://www.moto.it/moto-usate/moto-guzzi/v7/v7-classic--2008-12/index.html?msg=4924194 Link to comment Share on other sites More sharing options...
izibajker Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Preverjam, če obstaja lastnik guzzija v7 na forumu? Pa splošno mnenje o tem motociklu me zanima? Na cesti ga nisem zasledil, kaže da so precej redki.. Slika: http://www.totalmotorcycle.com/photos/2009models/2009-MotoGuzzi-V7Classic.htm En moj frend ga je par let nazaj nabavil, novega. Je bil zelo zadovoljen z njim, ampak pravi, da za vožnje v dvoje ni najbolj udoben (v bistvu je to povedala njegova žena)... Na avtonetu je trenutno eden naprodaj, letnik 2008, 10kkm, bele barve, za 5500€ ciciban 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GSMax Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 Imel sem ga tri sezone, dokler mi niso dali na test nek drug motor s katerim sva z gospo šla na đir. Za solo vožnjo je super. Lahek, okreten, za umirjeno vožnjmo dovolj navore v nizkih obratih.... V dvoje je rahlo podhranjen, premehka vilica, pri zavorah se večja teža krepko pozna. Drugače pa nezahteven za vzdrževanje, vsak ki ima malo pojma lahko naredi servis. Kvaliteta izdelave je super. O obliki pa ne bi razpravljal, zmeraj ko pogledam sedajšnji motor (deutschepanzerdesign), se stoži po njem thumper, Tedybear, izibajker and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dromomaniac Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 (edited) Blatniki, stranski pokrovi, luči (tudi tista spredaj), žmigavci, števec, ogledala..vse v PLASTIKI. Na prvi pogled tega ni opazit, plastika je kvalitetna in motocikel je zaradi tega dosti lažji od konkurence, a me je stvar malo zmotila.. Edited November 27, 2013 by dromomaniac Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciciban Posted November 27, 2013 Share Posted November 27, 2013 W je cel kovinski. Sej je lepo imet vse narejeno po starem, je pa zaradi tega malenkost več dela. Pri plastiki ni kakšne bojazni za rjo v rezervoarju. Podobna štorija je z kolesi na napere/šprikle. Mi je pa V7 zelo lep. Edini v tem segmentu z kardanom. Hja vožna v dvoje... čisto drug hitrostni razred. Pač bolj užitkarsko po lokalnih cestah. Dejansko se ti motorji najlepše peljejo tam med 80 in 120 . Takoj ko začneš tiščat tak motor se pokažejo vse slabosti ( zavore, vzmetenje, udobje ). Če koga to moti naj si raje kupi kaj drugega. Kakšna cb1300 je tudi lepa klasika in veliko bolj primerna za hitre tranzite po avtocesti. Kugelschreiber, izibajker and thumper 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bostjan L Posted October 6, 2019 Share Posted October 6, 2019 Kaj si Nemški ovčar misli o Guzziju ciciban 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darko3g Posted October 6, 2019 Share Posted October 6, 2019 HM, če je to nemški ovčar, kakšni so šele nemški motorji? MiNa, Bostjan L, thumper and 1 other 2 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now