Jump to content

Moto Guzzi V7 Classic 750


man007

Recommended Posts

Živjo.

Mene pa zanimajo vaše izkušnje s tem ´klasikom´. Zasledil sem tudi temo s Triumphi (Bonneville,...) pa nisem hotel pristaviti sklede.

Torej, ali ste ga že peljali, ali si ga lastite,... prosim za čimveč informacij.

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Živjo.

Mene pa zanimajo vaše izkušnje s tem ´klasikom´. Zasledil sem tudi temo s Triumphi (Bonneville,...) pa nisem hotel pristaviti sklede.

Torej, ali ste ga že peljali, ali si ga lastite,... prosim za čimveč informacij.

Hvala.

moja izkušnja je, de ga u sloveniji nimajo za testno vožnjo, in sm mal jezno/žalostn. :angry: :? če se je od pomladi kej spremenilo žal nevem. lahko pa mi poveš, meni je zeloooo všeč.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Preverjam, če obstaja lastnik guzzija v7 na forumu? Pa splošno mnenje o tem motociklu me zanima? Na cesti ga nisem zasledil, kaže da so precej redki..

Slika: http://www.totalmotorcycle.com/photos/2009models/2009-MotoGuzzi-V7Classic.htm

 

Nisem lastnik, sem pa lani peljal testnega V7 Cafe racer varianto, ki je bil edini na razpolago. Bi mi sicer dosti bolj odgovarjal osnovni model (Classic)  zaradi pokončne, neprisiljene drže, a bistvo takšne vrste motorja sem le lahko občutil. Pri tem motorju ne razmišljaš o tem, kako boš čimprej prišel do cilja, kako je na njem vse popolno, koliko motorne moči /€ dobiš... Čar je v vleku iz nizkih vrtljajev ob polnem zvoku iz kromiranih  izpušnih cevi pri umirjeni in sproščujoči vožnji, ki je zaradi krepkega odzivanja in elastičnosti en sam užitek, pa dobrih zavor, dizajna, značilnega prasketanja in pokanja iz cilindrov in izpuhov ko se hladijo po vožnji, ekskluzivnost ...Je idealen za umirjeno potepanje in občutenje prvinskega uživanja v gibanju. Vprašljiv pa je menda odnos zastopnika s servisi in dobavljivostjo (z roki vred)nadomestnih delov ...  Razen videza mora biti nekaj podobnega, s položajem voznika vred, tudi Nevada, čeprav je čoper na prvi pogled. Upam na kako informacijo lastnikov Guzzijev, niso pa niti na njihovem forumu preveč zgovorni.

Link to comment
Share on other sites

Preverjam, če obstaja lastnik guzzija v7 na forumu? Pa splošno mnenje o tem motociklu me zanima? Na cesti ga nisem zasledil, kaže da so precej redki..

Slika: http://www.totalmotorcycle.com/photos/2009models/2009-MotoGuzzi-V7Classic.htm

moja si od lani lasti nevado 750 anniversario SE ... lušten moped ..stajliš glas , okreten , z mesta poskočen in tam nad 3800 obratov tako lepo zamuka .. mogoče me malce moti trenutna poraba olja a naj bi se to uneslo nekje pri 30.000km ko se dokončno ulaufa .. in ja - navor je res tapravi - kar nekaj posebnega glede na bonnevilla ... 

 

http://www.google.si/imgres?hl=sl&biw=1280&bih=681&tbm=isch&tbnid=dZEZyoF2vD9QEM:&imgrefurl=http://www.motorcycle-usa.com/658/8350/Motorcycle-Article/2011-Moto-Guzzi-Nevada-Anniversario-1st-Look.aspx&docid=z6hp0CN_srQ2sM&imgurl=http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/2011-Moto-Guzzi-Nevada-Anniversario.jpg&w=1280&h=960&ei=vmWAUof1DYHKtQbp34DIAw&zoom=1&ved=1t:3588,r:0,s:0,i:79&iact=rc&page=1&tbnh=192&tbnw=256&start=0&ndsp=14&tx=130&ty=95

Edited by thumper
Link to comment
Share on other sites

Preverjam, če obstaja lastnik guzzija v7 na forumu? Pa splošno mnenje o tem motociklu me zanima? Na cesti ga nisem zasledil, kaže da so precej redki..

Slika: http://www.totalmotorcycle.com/photos/2009models/2009-MotoGuzzi-V7Classic.htm

 

Najboljše mnenje si ustvariš če motor probaš. Najbližje je Pordenone (http://www.crmmoto.com), kjer je možna brezplačna testna vožnja. Piši na mejl v italjanščini ali angleščini. Novi pride približno 20% ceneje, kot v sloveniji, kjer je uvoznik Avto triglav prenehal z delom.

Na splošno je motor super lep, posebno v beli in smb vojaški barvi. 

Link to comment
Share on other sites

Najboljše mnenje si ustvariš če motor probaš. Najbližje je Pordenone (http://www.crmmoto.com), kjer je možna brezplačna testna vožnja. Piši na mejl v italjanščini ali angleščini. Novi pride približno 20% ceneje, kot v sloveniji, kjer je uvoznik Avto triglav prenehal z delom.

Na splošno je motor super lep, posebno v beli in smb vojaški barvi.

Imaš izkušnje z njimi, si vozil V7? V Monfalconu je tudi en prodajalec, Dagrimoto. 20%, koliko je pol polna cena?

Nisem lastnik, sem pa lani peljal testnega V7 Cafe racer varianto, ki je bil edini na razpolago. Bi mi sicer dosti bolj odgovarjal osnovni model (Classic) zaradi pokončne, neprisiljene drže, a bistvo takšne vrste motorja sem le lahko občutil.

Ja gre za isti agregat..kaj pa menjalnik, kako se ti je zdel? Edited by dromomaniac
Link to comment
Share on other sites

Imaš izkušnje z njimi, si vozil V7? V Monfalconu je tudi en prodajalec, Dagrimoto. 20%, koliko je pol polna cena?

Ja gre za isti agregat..kaj pa menjalnik, kako se ti je zdel?

pri dagrimoto sm jst kupla skuter, ni bilo nobenih problemov druače zgleda da ima enega zelenega v7

http://www.motodagri.com/2013/08/09/v7-stone/

Link to comment
Share on other sites

pri dagrimoto sm jst kupla skuter, ni bilo nobenih problemov druače zgleda da ima enega zelenega v7

http://www.motodagri.com/2013/08/09/v7-stone/

6400 za 2012 letnik ni pretirana cena če ima motor malo prevoženih kilometrov ter še veljavno garancijo za kupca ... moja je dala lani 7390€ za novo nevado a letnik 2011 - 0km...

Link to comment
Share on other sites

Ja gre za isti agregat..kaj pa menjalnik, kako se ti je zdel?

 

Glede na to, da se ne spomnim, je verjetno tekel približno kot pri Yamahi- odlično. Bi se pa menjalniku na takšnem motorju podalo, da tudi kdaj vsaj malo zaškrta, he he. :OK:   ...Bo Thumper kaj več povedal...

Link to comment
Share on other sites

Imaš izkušnje z njimi, si vozil V7? V Monfalconu je tudi en prodajalec, Dagrimoto. 20%, koliko je pol polna cena?

 Pri CRM sem kupil novega (ni V7) za 10jurjev, pri nas je stal 13jurjev. Dobil še brezplačen prvi servis in 30% popust na dodatno opremo (kovčki, gretje ročic, zaščita motorja). Na oko je približno 20% popusta :)

 

V Monfalconu sem videl V7 v vojaških barvah. Čudovit izdelek, nisem siguren če je original ali predelan. Ključe so imeli kar v motorju, ki je bil parkiran ob trgovini. Če se prav spomnim je imel 20k kilometrov za 5jurjev.

Link to comment
Share on other sites

6400 za 2012 letnik ni pretirana cena če ima motor malo prevoženih kilometrov ter še veljavno garancijo za kupca ... moja je dala lani 7390€ za novo nevado a letnik 2011 - 0km...

tole je ta moped, je še 500€ cenej

 

http://www.moto.it/moto-usate/moto-guzzi/v7/v7-classic--2008-12/index.html?msg=4924194

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Preverjam, če obstaja lastnik guzzija v7 na forumu? Pa splošno mnenje o tem motociklu me zanima? Na cesti ga nisem zasledil, kaže da so precej redki..

Slika: http://www.totalmotorcycle.com/photos/2009models/2009-MotoGuzzi-V7Classic.htm

En moj frend ga je par let nazaj nabavil, novega. Je bil zelo zadovoljen z njim, ampak pravi, da za vožnje v dvoje ni najbolj udoben (v bistvu je to povedala njegova žena)...

Na avtonetu je trenutno eden naprodaj, letnik 2008, 10kkm, bele barve, za 5500€

Link to comment
Share on other sites

Imel sem ga tri sezone, dokler mi niso dali na test nek drug motor s katerim sva z gospo šla na đir. :BUA:

Za solo vožnjo je super. Lahek, okreten, za umirjeno vožnjmo dovolj navore v nizkih obratih....

V dvoje je rahlo podhranjen, premehka vilica, pri zavorah se večja teža krepko pozna.

Drugače pa nezahteven za vzdrževanje, vsak ki ima malo pojma lahko naredi servis. Kvaliteta izdelave je super.

O obliki pa ne bi razpravljal, zmeraj ko pogledam sedajšnji motor (deutschepanzerdesign), se stoži po njem

Link to comment
Share on other sites

Blatniki, stranski pokrovi, luči (tudi tista spredaj), žmigavci, števec, ogledala..vse v PLASTIKI. Na prvi pogled tega ni opazit, plastika je kvalitetna in motocikel je zaradi tega dosti lažji od konkurence, a me je stvar malo zmotila..

Edited by dromomaniac
Link to comment
Share on other sites

W je cel kovinski. Sej je lepo imet vse narejeno po starem, je pa zaradi tega malenkost več dela. Pri plastiki ni kakšne bojazni za rjo v rezervoarju. Podobna štorija je z kolesi na napere/šprikle. Mi je pa V7 zelo lep. Edini v tem segmentu z kardanom. Hja vožna v dvoje... čisto drug hitrostni razred. Pač bolj užitkarsko po lokalnih cestah. Dejansko se ti motorji najlepše peljejo tam med 80 in 120 . Takoj ko začneš tiščat tak motor se pokažejo vse slabosti ( zavore, vzmetenje, udobje ). Če koga to moti naj si raje kupi kaj drugega. Kakšna cb1300 je tudi lepa klasika in veliko bolj primerna za hitre tranzite po avtocesti.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!