Jump to content

Moto Guzzi Stelvio 1000 (l. 2024)


Recommended Posts

Posted
pred eno uro, raza pravi:

Po mojem mišljenju ni mislil na USB, ampak na prost konektor z 12V priklopom.

Res je. :)

Posted

pri USB konektorju lahko ukradeš priklop za gps napravo.

Posted
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

pri USB konektorju lahko ukradeš priklop za gps napravo.

Če je zadeva CANBUSS krmiljena pozabi na krajo. Porabniki so kontrolirani po moči in če je obremenitev prekoračena izklopijo porabnika. Isto kot bi pregorela varovalka. Vsled tega imajo na instalaciji ponavadi eno ali več predvidenih mest za priklop dodatnih porabnikov. So pa računalniško vklopljeni ali pa tudi ne in jih je potrebno naknadno vklopiti s testerjem in vnesti max amperažo porabnika.

Posted

če je..drgač sem pa mislil, če usb lahko napaja karkol, bi moral (verjetno) tudi navigacijo. V nasprotnem bo potrebno potgniti kabel od konektorja pod sedežem.

 

Posted (edited)
pred eno uro, DAMI34 pravi:

če je..

 

Praktično vse novejše ta zaresne kripe....

Pogledaš pod sedež (ali kam drugam, mogoče navodila za uporabo) in če tam ni varovalk za porabnike, ali niso v navodilih omenjene, je sistem računalniško krmiljen. Basta.

Na svojem brez elektronske rešitve nisem mogel priklopiti dodatne zavorne luči na kovčku. Ob pritisku na zavoro je žmrknilo in ugasnilo, pa je bilo dodatno za napajat samo 10 rdečih ledic, ki praktično nimajo neke porabe. Pa vendar dovolj, da to računalnik zazna.

Edited by raza
Posted

vem kaj je canbuss :P

 

Posted
pred 16 urami, Matjaž10 pravi:

Zaščita motorja, meglenke in centralno stojalo nameščeno, meni lepo vse izpade in je funkcionalno.

Zaščito motorja sem sam namestil, ni težko, pri meglenkah pa navodil praktično ni v škatli (je pa kup vijakov....), sem se raje na servis obrnil in so mi oni meglenke ter centralno stojalo namestili, so se sami ponudili ko sem spraševal za navodila.

Kabli meglenk gredo po notranjosti zaščite motorja, so namenske odprtine in pol gre kabel nekam skrit pod sedežem, kjer je konektor.

Meglenkam se da nastavljati višino ter usmerjati levo in desno.

Danes sem izkoristil lepo vreme in temperature cca 20 °C, prav lepo je bilo po Istri 🤩

Še nekaj, glede vibracij, kot nekega kovinskega zvoka med cca 3500 in 4000 obrati sem se kot napovedano malo posvetil zadevi in rešil. Dejansko ni vse skupaj nič, zaščita motorja-karter, slodnji del motorja, ki sega do katalizatorja-lonca izpušnega sistema je relativno blizu katalizatorja, sem ga enostavno z občutkom z obema rokama rahlo zvil dol, cca 1,5 mm, samo z občutkom...zadeva je stestirano rešena v 30 sekundah, glejte zadnjo sliko spodaj. 

Motor deluje kot urca, menjalnik dela kot puter, hiter in tih, quickshifter pa razvaja na polno.

 

 

 

 

Je ob montiranem centralnem stojalu, nagibanje v zavojih kaj bolj omejeno?

Oz. povedano drugače, se brusi  s stopalkami po tleh?

Posted
pred eno uro, kasti pravi:

Je ob montiranem centralnem stojalu, nagibanje v zavojih kaj bolj omejeno?

Oz. povedano drugače, se brusi  s stopalkami po tleh?

Odkrito povedano nisem zaznal ničesar drugačnega kot do sedaj, je pa res da nisem nekaj pretiraval včeraj po cesti, ker asfalt tudi ni več topel kot poleti...

Posted

Motor res dobro zgleda. Me je pena stvar "načudila". Ko daš v prvo prestavo, res grdo rukne. To opazi tud tale možak.

 

  • Haha 1
Posted

V85TT nisem vozil, zato primerjati ne morem, se pa popolnoma strinjam z vsem, kar je povedal o Stelviu. Tudi mene je zelo presenetilo, kako vsakršno zaviranje v zavoju zelo širi linijo oz. postavlja motor pokonci. Tega občutka smo se pri modernih motorjih kar nekako odvadili...

Posted

Neki se govori tudi o zračnosti menjalnika,da je prevelika, zadnji bicikelj dobiva prevelik razmak, ni samo klonk v prvo "problem"..

Posted
pred 4 urami, Joker pravi:

V85TT nisem vozil, zato primerjati ne morem, se pa popolnoma strinjam z vsem, kar je povedal o Stelviu. Tudi mene je zelo presenetilo, kako vsakršno zaviranje v zavoju zelo širi linijo oz. postavlja motor pokonci. Tega občutka smo se pri modernih motorjih kar nekako odvadili...

Glede zaviranja res nisem opazil karkoli nenavadnega, vzmetenje je nastavljivo spredaj in zadaj, jaz sem malenkost ponastavil in motor gre po tirnicah, tudi ob zaviranju, lahko pa potrdim da prednje brembo zavore res lepo primejo, glede prve prestave na mestu, lahko potrdim da čutiš ko gre v prvo, da ne bo pomote motor se ne premakne, menda je to zato ker je sklopka v olju in inercija naredi svoje, v to se ne poznam več kot toliko zato ne bom razglabljal, lahko le opišem kar občutim, z kilometri-ulaufanje se to ne čuti več kot na začetku, je pa še in najbrž bo še nekoliko skozi prisotno, meni ni moteče, morda sem se že navadil, nekateri temu rečejo značilnost...

Nekih luftov ali zračnosti in ne vem kaj ne opazim in vse dela kot mora, naj tako ostane ker mene ta Stelvio zelo lepo razvaja👌

  • Like 3
Posted

O zračnosti menjalnika in o širjenju linije nimam pojma. Lahko da, lahko ne. 🤔

Strinjam se, da v prvo res " rukne". Klonk je izrazit. Strinjam se, da za svojih 115 KM da premalo.🤨

Ampak jaz na tem lahovskem pol izdelku res uživam. Tega mi vsi našteti subjektivni minusi ne morejo vzeti. 😁

 

Posted
1 hour ago, Tedybear said:

Ampak jaz na tem lahovskem pol izdelku res uživam. Tega mi vsi našteti subjektivni minusi ne morejo vzeti. 😁

Nikoli ne pomisliš da bi morda moral uzet Vstroma? To je vse kar šteje. 

Posted
52 minutes ago, Kugelschreiber said:

Nikoli ne pomisliš da bi morda moral uzet Vstroma? To je vse kar šteje. 

Peeessdaa ..XT 1050 je bil resna opcija...

  • Haha 1
Posted
25 minutes ago, Tedybear said:

Peeessdaa ..XT 1050 je bil resna opcija...

Tole ni blo ne vem kako samozavestno hehe

Posted
Just now, Matjaž10 said:

Ko sem se jaz odločal je bil opcija tudi xt 1050, Africa in gs 1250, po testu sem se prepričljivo odločil za Stelvio, ni mi žal...

Nekaj sem se naučil v letih motoriranja pa tudi nasploh, ljudje smo včasih zaslepljeni in "omejeni" v nekih prepričanjih, na katere vpliva tudi okolica, pa statistika..., zaradi tega izgubiš marsikaj lepega in dobrega. 

Zato pravim, da je potrebno vsak motor testirat in se odločiti za tistega na katerem uživaš in ga čutiš💯.

Ne obstaja perfekten ali brezhiben motor, perfekten je tisti na katerem uživaš vsak km in ko se ustaviš ti je težko in bi najraje kar nadaljeval vožnjo in Stelvio je zame prav tak.

Bolj preprosto ne znam razložiti🏍

Kje pa si dobil stroma za test? 
 

naceloma se pred nakupom ne maram pelat, v kratki furi itak nic ne ugotovim. Prblizno pol sezone rabim da se navadim in uzivam. :hmm: ajd, tiger explorer 1200. Tam sem se prvo minuto pocutil super. 

Posted
pred 58 minutami, Kugelschreiber pravi:

Kje pa si dobil stroma za test? 
 

naceloma se pred nakupom ne maram pelat, v kratki furi itak nic ne ugotovim. Prblizno pol sezone rabim da se navadim in uzivam. :hmm: ajd, tiger explorer 1200. Tam sem se prvo minuto pocutil super. 

Xt testni v Italiji...

Posted
pred 3 urami, Matjaž10 pravi:

Ko sem se jaz odločal je bil opcija tudi xt 1050, Africa in gs 1250, po testu sem se prepričljivo odločil za Stelvio, ni mi žal...

Nekaj sem se naučil v letih motoriranja pa tudi nasploh, ljudje smo včasih zaslepljeni in "omejeni" v nekih prepričanjih, na katere vpliva tudi okolica, pa statistika..., zaradi tega izgubiš marsikaj lepega in dobrega. 

Zato pravim, da je potrebno vsak motor testirat in se odločiti za tistega na katerem uživaš in ga čutiš💯.

Ne obstaja perfekten ali brezhiben motor, perfekten je tisti na katerem uživaš vsak km in ko se ustaviš ti je težko in bi najraje kar nadaljeval vožnjo in Stelvio je zame prav tak.

Bolj preprosto ne znam razložiti🏍

Lepše ni šlo zapisat. Meni tudi dol visi kaj si drugi mislijo, saj si niso sami krivi, da jih je samo pritoževanje in šinfanje. Največ pa vedo vedno tisti, ki se še vsedli niso na motor, ali se peljali samo okrog enega ovinka, ali so nekje nekaj slišali, prebrali, ali pa mislijo da je njihovo prepričanje ta pravo.

Vsepovsod se najde kaj dobrega in kaj slabega, popolnega ni.

Posted
pred 51 minutami, Andrejcer pravi:

Lepše ni šlo zapisat. Meni tudi dol visi kaj si drugi mislijo, saj si niso sami krivi, da jih je samo pritoževanje in šinfanje. Največ pa vedo vedno tisti, ki se še vsedli niso na motor, ali se peljali samo okrog enega ovinka, ali so nekje nekaj slišali, prebrali, ali pa mislijo da je njihovo prepričanje ta pravo.

Vsepovsod se najde kaj dobrega in kaj slabega, popolnega ni.

Pomiri se. To se bere kot, da si ti sodeloval pri izdelavi motorja in te kritika preveč prizadane.

Motorji niso več slabi. Jih skor ni. Lahko pa delimo izkušnje in občutke, tud če so negativni. Vseh motorjev nikoli ne bomo mogli vozit, lahko pa prebiramo kako drugi doživljajo občutke na njih. Je to šinfanje in pritoževanje?

Lej najlepše je prebrat, da so lastniki zadovoljni in to šteje. Seveda je pa pri vsakem izdelku prostor za izboljšave, in ce na to opozarjamo...tud proizvajalci poslušajo in nam dostavljajo vedno boljše izdelke... Sej naj bi k temu stremeli na splošno...prospiriteta, an!?

Z leti odrastemo...nekateri pa nikoli...

Posted
12 minutes ago, skalar36 said:

Je to šinfanje in pritoževanje?

Ja tist polak v videu je ziher mal slovenca. Pluva, šinfamin se pritožuje od prve do zadnje sekunde. 

14 minutes ago, skalar36 said:

Z leti odrastemo...nekateri pa nikoli

Par dni nazaj smo meli debato, kateri motor te je razocaral najbol u lajfu. Mene je r1150r. 22 let nazaj. Cesa tako brezvezneega nism u lajfu videl. Ampak to je blo 22 let nazaj. Danes se mi to zdi SUPER  ropotalnik. Sm odrastu al samo ratal star? 

  • Haha 2
Posted
pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Ja tist polak v videu je ziher mal slovenca. Pluva, šinfamin se pritožuje od prve do zadnje sekunde. 

Par dni nazaj smo meli debato, kateri motor te je razocaral najbol u lajfu. Mene je r1150r. 22 let nazaj. Cesa tako brezvezneega nism u lajfu videl. Ampak to je blo 22 let nazaj. Danes se mi to zdi SUPER  ropotalnik. Sm odrastu al samo ratal star? 

Ja sej. Slovan.

Dokler ti čoperji ne dišijo si še čist ok.:)

Posted
pred 23 urami, skalar36 pravi:

Pomiri se. To se bere kot, da si ti sodeloval pri izdelavi motorja in te kritika preveč prizadane.

Motorji niso več slabi. Jih skor ni. Lahko pa delimo izkušnje in občutke, tud če so negativni. Vseh motorjev nikoli ne bomo mogli vozit, lahko pa prebiramo kako drugi doživljajo občutke na njih. Je to šinfanje in pritoževanje?

Lej najlepše je prebrat, da so lastniki zadovoljni in to šteje. Seveda je pa pri vsakem izdelku prostor za izboljšave, in ce na to opozarjamo...tud proizvajalci poslušajo in nam dostavljajo vedno boljše izdelke... Sej naj bi k temu stremeli na splošno...prospiriteta, an!?

Z leti odrastemo...nekateri pa nikoli...

Sem čisto pomirjen. Kritike sicer nisem zasledil, ker kritika ima širšo strukturo, kot je deljenje nekih povezav do video vsebin in ostalega spama.

Sicer nisem sodeloval pri izdelavi, sem pa dejanski lastnik motorja, za razliko od nekaterih v tej temi, torej lahko iz prve roke delim z drugimi kaj je narobe, kaj drži, kaj ne drži in kaj je dobro. In ne manjka ne pozitivnih in negativnih kritik v tej temi iz moje strani. 

Odraslost se pa kaže v tem, da ne smetimo po drugih temah z nekimi kvazi prispevki, kjer ni naše mesto, nimamo lastnih izkušenj, da bi nekaj ocenjeval ali sodili.

"Le čevlje sodi naj kopitar"

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!