Jump to content

Recommended Posts

Posted
pred 14 minutami, vandrovec pravi:

Za par kilogramov se ne splača sekirat, tudi olja niso upoštevali, teža je podobna kot pri konkurenci...za T 700 se ne spomnim trenutno. Najtežja je potem roba, ki jo rabimo za na pot, kovčki z vsebino plus dodatki...

Točno tako!

To je klasična zimsko motomrtvilna razprava. Jajcanje o nekaj kilogramih gor in dol. In to običajno med kakšnim rahlecom (75kg.), srednjekategornikom (90kg.) in "ubergevihtnežem" (120 pa i više)...en ima kratke noge, drugi daljše.... Če je motor dobro uravnotežen in ima dobro ciklistiko je glih en kurc važno ali tehta 185kg-195-205-225 kg.... Kdor se zna peljat se bo peljal z vsemi, kdor se ne zna, ga bo motil tudi zrak v gumah. Razlika je med motorji, ki tehtajo 150kg, 250, ali 340kg. Praviloma so glede na težo, tudi narejeni za svoje področje uporabe in konec zgodbi.  Ne moreš imet 150kg. motorja in brezskrbo cruizat 160km/h po avtocesti in ne moreš z debelo kravo poskakovat po gozdnih stezah kot koza. Menda ja vsak normalen ve kam kaj spada....ali se že tukaj zatakne?

Teža motorja je pomembna predvsem, če gre motor po tleh in ga moraš sam dvignit....

Drugače pa je ta MG precej všečen na pogled...izgleda kot lep , klasičen motor za  potepanja, z možnostjo občasnega obiska, kakšne oddaljene turistične kmetije, do katere ne pelje asfalt.

Posted
Ob 1. 12. 2018 ob 17:03, motolover pravi:

Našel!

Odgovor Guzzija glede tubeless gum na V85:

 got a reply from Piaggio NA. It says something like this:

As you know we are presently using tube type tires and rims on the V85TT, because it allows easier fixes in off road environments and would allow a rider to get back on the road or trail quickly. Moto Guzzi also wanted to bring this vehicle to market at the best possible price. We hope to offer a tubeless option in the future.

My guess is that the person that replied doesn't actually ride, or if they do, they never tried to remove and re-install a tire with hand tools by the side of the road or trail, because that part doesn't make any sense. The part about trying to bring the bike to market at the best possible price does sound right. Granted, Suzuki manages to put tubeless wire wheels on the V-Strom for less than $500 surcharge (vs. cast wheels, not tube-type wire wheels, the cost difference for the V85 should be even smaller, the only difference is in the rim, not number of parts, assembly process, etc.), so it's not really that much we are talking about. And I really hope the last part is true, and they are considering offering a tubeless option in the future.

Gustavo

 

Odgovor Guzzijka pove točno to, kar sem rekel. Dajo kolesa z zračnico, ker so cenejša od tistih brez. Ne delam primerjave med litimi in tistimi z naperami, adventure motorji imajo navadno slednje. 

adventure je nekaj drugega .. tutto terenno je na pogled lepši kot konkurenca.. in bo zgleda cenejši.. dosti cenejši..

pred 8 urami, BIF pravi:

Točno tako!

To je klasična zimsko motomrtvilna razprava. Jajcanje o nekaj kilogramih gor in dol. In to običajno med kakšnim rahlecom (75kg.), srednjekategornikom (90kg.) in "ubergevihtnežem" (120 pa i više)...en ima kratke noge, drugi daljše.... Če je motor dobro uravnotežen in ima dobro ciklistiko je glih en kurc važno ali tehta 185kg-195-205-225 kg.... Kdor se zna peljat se bo peljal z vsemi, kdor se ne zna, ga bo motil tudi zrak v gumah. Razlika je med motorji, ki tehtajo 150kg, 250, ali 340kg. Praviloma so glede na težo, tudi narejeni za svoje področje uporabe in konec zgodbi.  Ne moreš imet 150kg. motorja in brezskrbo cruizat 160km/h po avtocesti in ne moreš z debelo kravo poskakovat po gozdnih stezah kot koza. Menda ja vsak normalen ve kam kaj spada....ali se že tukaj zatakne?

Teža motorja je pomembna predvsem, če gre motor po tleh in ga moraš sam dvignit....

Drugače pa je ta MG precej všečen na pogled...izgleda kot lep , klasičen motor za  potepanja, z možnostjo občasnega obiska, kakšne oddaljene turistične kmetije, do katere ne pelje asfalt.

vsakih 5 kil nad 200 je 10% težje dvigniti .. 

Posted
1 hour ago, thumper said:

adventure je nekaj drugega .. tutto terenno je na pogled lepši kot konkurenca.. in bo zgleda cenejši.. dosti cenejši..

vsakih 5 kil nad 200 je 10% težje dvigniti .. 

eno nulo si pozabil nad 200kg je vse 100% pretežko :sleep2:

Posted

Če ima motor nizko težišče in se nasloni samo do 45 stopinj, ni taka težava. Guzzijev agregat ima kar visoko težišče in tudi padel bi dokaj plosko, zato ga zagotovo težje dvigneš, kot kakega težjega bokserja. 

Posted

Sem prisel pogledat, ce je uspel motolover spisat prvo objavo, ki ne vsebuje omembe BMW-ja.

Tudi tokrat ni izneveril.

Posted

Meni pa se zdi zanimivo, da se vedno omenja teža v zvezi s pobiranjem motorja.

Sprašujem se: mar svoje motorje res tako pogosto mečete po tleh, da bi to lahko bil kakršenkoli faktor?

Mene nižja teža zanima samo v smislu boljših voznih lastnosti...

Posted
pred 16 minutami, Joker pravi:

Meni pa se zdi zanimivo, da se vedno omenja teža v zvezi s pobiranjem motorja.

Sprašujem se: mar svoje motorje res tako pogosto mečete po tleh, da bi to lahko bil kakršenkoli faktor?

Mene nižja teža zanima samo v smislu boljših voznih lastnosti...

ko prestavljaš na mestu, se dodatna teža močno pozna, tam nad 250 je že prava muka

 

 

pred 8 urami, motolover pravi:

Če ima motor nizko težišče in se nasloni samo do 45 stopinj, ni taka težava. Guzzijev agregat ima kar visoko težišče in tudi padel bi dokaj plosko, zato ga zagotovo težje dvigneš, kot kakega težjega bokserja. 

ima pa bokser bolj izpostavljene cilindre pri padcu

Posted
10 minutes ago, Snecer said:

ima pa bokser bolj izpostavljene cilindre pri padcu

To je slabo ker...

Nadaljuj poved.

Posted
pred 22 minutami, krucymucy pravi:

To je slabo ker...

Nadaljuj poved.

ja, ker če pade, pade direkt na mašino

to so zastarele konstrukcije iz časa zračnega hlajenja, da je luft lepo pihal po cilindrih

Posted
41 minutes ago, Snecer said:

ja, ker če pade, pade direkt na mašino

Kam padejo pa drugi?

Posted
pred 5 minutami, krucymucy pravi:

Kam padejo pa drugi?

padi še s tracerko pa boš sam ugotovil :) 

Posted (edited)
57 minutes ago, Snecer said:

padi še s tracerko pa boš sam ugotovil :) 

Ne rabim. Vem da bi iskal nov pokrov statorja.

Edited by krucymucy
Posted
pred 18 minutami, krucymucy pravi:

Ne rabim. Vem da bi iskal nov pokrov statorja.

al pa dekl od sklopke, ki še malo bolj štrli, al ti samo na levo padaš? :) 

je razlika če padeš in butne direkt na cilinder-glavo bokserja, kot pa če prvo prileti krmilo in potem podrsa plastiko, dekl, tudi fusraster lahko kar lepo reši zadevo pa tudi dimnik, odvisno od motorja

 

 

Posted
17 minutes ago, Snecer said:

al pa dekl od sklopke, ki še malo bolj štrli, al ti samo na levo padaš? :) 

je razlika če padeš in butne direkt na cilinder-glavo bokserja, kot pa če prvo prileti krmilo in potem podrsa plastiko, dekl, tudi fusraster lahko kar lepo reši zadevo pa tudi dimnik, odvisno od motorja

 

 

No v glavnem GS je bil vozen. Jaz ne.

Posted
pred 5 urami, krucymucy pravi:

To je slabo ker...se za takimi kot si ti iskri in Snecija slepi...

Nadaljuj poved.

 

Posted (edited)
pred 6 urami, Joker pravi:

Mene nižja teža zanima samo v smislu boljših voznih lastnosti...

Ne vem no....sklepal bi iz tega, da imajo motorji z 300+ težo torej slabe vozne lastnosti.

Osebno menim, da višja teža ne pomeni nujno slabših voznih lastnosti. Nasprotno...ponekod pomeni tudi boljše vozne lastnosti.

Edited by BIF
Posted
pred 44 minutami, BIF pravi:

Ne vem no....sklepal bi iz tega, da imajo motorji z 300+ težo torej slabe vozne lastnosti. 

Povsem narobe sklepaš. Ni nujno, da imajo slabe, ima pa 200kg z enako geometrijo boljše. Poleg  tega bolje pospešuje in še pomembneje, se hitreje ustavi.

Le zakaj dirkalnike delajo čim lažje oz. na spodnji meji dovoljene teže? Aja, najbrž zato, da ga dirkač po padcu lažje pobere...

Hotel sem povedati, če je teža pomembna samo zato, da motor lažje pobereš menim, da ... (vstavi poljuben text)

  • Like 2
Posted
pred 16 minutami, Joker pravi:

Povsem narobe sklepaš. Ni nujno, da imajo slabe, ima pa 200kg z enako geometrijo boljše. Poleg  tega bolje pospešuje in še pomembneje, se hitreje ustavi.

Le zakaj dirkalnike delajo čim lažje oz. na spodnji meji dovoljene teže? Aja, najbrž zato, da ga dirkač po padcu lažje pobere...

Hotel sem povedati, če je teža pomembna samo zato, da motor lažje pobereš menim, da ... (vstavi poljuben text)

ne

no, najpomembnejša zadeva pri motorizmu so skoraj gume...

kaj pomeni velika teža za gumo je kot na dlani in tu so lažji motorji v prednosti

Posted
pred 2 minutami, Snecer pravi:

no, najpomembnejša zadeva pri motorizmu so skoraj gume...

In to napiše Mitas farer :pos:

Posted

20-30 ali 50 kg razlike v teži ne igra bistvene vloge, če se ne greš resnega off roda.

Bolj je pomembno da maš dobro cevno zaščito, v primeru, če si ga na mestu vrgel po tleh,. Pobereš ga bp, preverjeno :D

Če sam ne zmoreš, ti pa kdo da roko.

In ker ta Guzzi ne bo nikoli pariral znamkam, ki so res off road usmerjene, sploh ne vidim potrebe po tolikšni debati.

 

Posted
pred 4 minutami, sesir pravi:

In to napiše Mitas farer :pos:

vzdrži se klobasanja

Posted (edited)
pred 49 minutami, Joker pravi:

Povsem narobe sklepaš. Ni nujno, da imajo slabe, ima pa 200kg z enako geometrijo boljše. Poleg  tega bolje pospešuje in še pomembneje, se hitreje ustavi.

Le zakaj dirkalnike delajo čim lažje oz. na spodnji meji dovoljene teže? Aja, najbrž zato, da ga dirkač po padcu lažje pobere...

Hotel sem povedati, če je teža pomembna samo zato, da motor lažje pobereš menim, da ... (vstavi poljuben text)

Ne vem, če narobe sklepam. So znamke ki tehtajo 300+ kilogramov in se predstavljajo in reklamirajo kot da imajo najmanj enake, praviloma pa seveda boljše vozne lastnosti kot recimo 200kg. motorji.

Dirkalnikov ne bi zdaj mešali v ta segment, ker potem lahko dodamo še triale in podobno. Ve se zakaj so dirkalniki na spodnji meji dovoljene teže (zanimivo pa, da imajo spodnjo težo omejeno...recimo). In seveda ne samo zato...ampak je tudi pomembno, da ga lahko dirkač po padcu pobere.

In ne...dobro veš, da teža ni pomembna samo zato, da ga lažje pobereš(takrat teža najbolj pride do izraza za povprečnega uporabnika)...Teža je pač produkt sestavnih delov motorja, ki spada v določeno kategorijo in se odraža na voznih lastnostih motorja, vendar ne nujno v slabšalnem pomenu. Verjamem da se recimo lastniki GW (če grem v skrajnost), prav krasno peljejo in jih teža nič ne moti pri vožnji. So pa tudi recimo zelo veseli teže, ko imajo na AC, kak bočni veter in ne kolujdrajo po celem voznem pasu sem in tja, kot bi recimo s kakšnim 150kg. rahlecem. In stabilnost pri takih pogojih jaz upoštevam kot dobro vozno lastnost. Ampak za vsaj 95% uporabnikov, teža pride do izraza, če moraš motor pobirat, ali na mestu premikat. In ko si izbiral motor zase, si verjetno kot vsi normalni upošteval vse druge lastnosti kot to, ali je motor 20kg. lažji ali težji oz. te to ni odvrnilo od nakupa. Če bi pa motor pobiral, pa bi si verjetno želel lažji motor (ne glede na vozne lastnosti)...do takrat, ko bi ga postavil nazaj na kolesa.

Edited by BIF
Posted

Za dirkanje in za izven asfalta so v prednosti lažji motorji, udobnost med vožnjo po asfaltu je na strani težjih, vse je nek kompromis.

Vprašajte Kmeta2, zakaj je šel z "ladjo" na daljša potovanja.

  • Like 3
Posted
pred 3 minutami, vandrovec pravi:

Za dirkanje in za izven asfalta so v prednosti lažji motorji, udobnost med vožnjo po asfaltu je na strani težjih, vse je nek kompromis.

Vprašajte Kmeta2, zakaj je šel z "ladjo" na daljša potovanja.

to je bolj vprašanje za njegovo ženo

  • Like 1
  • Haha 2
Posted
pred eno uro, BIF pravi:

Ne vem, če narobe sklepam. So znamke ki tehtajo 300+ kilogramov in se predstavljajo in reklamirajo kot da imajo najmanj enake, praviloma pa seveda boljše vozne lastnosti kot recimo 200kg. motorji.  A ti veliko kupuješ na TopShopu? In ja, tudi to je povsem mogoče. Vsak GT 300kg motor se namreč pelje bolje, kot chopper, četudi bi slednji tehtal 150kg. Ampak to je mešanje jabolk in hrušk. Jaz pa sem v zgornjem postu povdaril: "ob enaki geometriji".

Dirkalnikov ne bi zdaj mešali v ta segment, ker potem lahko dodamo še triale in podobno. Ve se zakaj so dirkalniki na spodnji meji dovoljene teže (zanimivo pa, da imajo spodnjo težo omejeno...recimo). In seveda ne samo zato...ampak je tudi pomembno, da ga lahko dirkač po padcu pobere. Spodnja teža je na dirkalnikih omejena zaradi zniževanja stroškov (MotoGP,  Moto2), pri Moto3 pa zaradi izenačevanja možnosti težjih dirkačev in odvračanja v pretirano hujšanje in najemanje otrok. Tam je namreč spodnja meja omejena za motor + dirkač...

In ne...dobro veš, da teža ni pomembna samo zato, da ga lažje pobereš(takrat teža najbolj pride do izraza za povprečnega uporabnika)...Teža je pač produkt sestavnih delov motorja, ki spada v določeno kategorijo in se odraža na voznih lastnostih motorja, vendar ne nujno v slabšalnem pomenu. Verjamem da se recimo lastniki GW (če grem v skrajnost), prav krasno peljejo in jih teža nič ne moti pri vožnji. So pa tudi recimo zelo veseli teže, ko imajo na AC, kak bočni veter in ne kolujdrajo po celem voznem pasu sem in tja, kot bi recimo s kakšnim 150kg. rahlecem. In stabilnost pri takih pogojih jaz upoštevam kot dobro vozno lastnost. Ampak za vsaj 95% uporabnikov, teža pride do izraza, če moraš motor pobirat, ali na mestu premikat. In ko si izbiral motor zase, si verjetno kot vsi normalni upošteval vse druge lastnosti kot to, ali je motor 20kg. lažji ali težji oz. te to ni odvrnilo od nakupa. Če bi pa motor pobiral, pa bi si verjetno želel lažji motor (ne glede na vozne lastnosti)...do takrat, ko bi ga postavil nazaj na kolesa. Poznam 3 lastnike GoldWingov, če ga že omenjaš. Eden ga hvali do nezavesti, ker je pač zaprisežen GoldWingar, drugi se prav krasno pelje (točno tako kot praviš) vendar ga teža moti, tretji pa ga ima "pun kurac", ker se ne more normalno peljat, saj neprestano boji, da ja ne bo malo prehitro pripeljal v kak ovinek in nasedel ter se oddrsal s ceste... Mimogrede: si se že peljal z GoldWingom?

Kar se pa nakupa mojega motorja tiče: Imam jih več, ampak najbrž si ciljal na GSA: Za to, za kar ga uporabljam sem ga izbral zato, ker mi je pri mojih 2m+ "prav", ker ga uporabljam za daljše ture in takrat imam rad dobro zaščito pred "elementi". Navaden GS slednjega nima in zato me 20kg več ni motilo. Se pa običajni GS enakega letnika, s svojimi 20kg manj (oz. 30kg s polnim rezervoarjem), pelje (še) bolje od GSA. In to trdim na podlagi lastnih izkušenj.

 

Se opravičujem za off topic ampak sem moral odgovoriti, ker si že mojo prvo opazko iztrgal iz konteksta. In na tem mestu to neplodno debato zaključujem

In še enkrat: Kateri koli motor sem kupil, nisem ob nakupu niti pomislil na vprašanje, kako ga bom pobral...

 

Pa še o Guzziju: Od nekdaj so mi bili simpatični in lani ni veliko manjkalo, da bi GSA zamenjal za Stelvio. V85 pa mi je celo zelo všeč in ne samo simpatičen. Pa še najlažji motor tega segmenta s kardanom je!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!