Jump to content

Moto Guzzi V85


thumper

Recommended Posts

Ob 29. 11. 2021 ob 18:56, Matjaž10 pravi:

Na spodnjem linku je predstavitev posebne serije V85 TT, za IT častno stražo, ob obletnici skupnega sodelovanja, saj uporabljajo Guzzi motorje že 75 let...

 

uuu...ta izvedba pa ja...tista "rumeno, rdeče, bela" osnovna mi ni nekaj...kako barva spremeni izgled...TOP

Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami, tomaz69 pravi:

uuu...ta izvedba pa ja...tista "rumeno, rdeče, bela" osnovna mi ni nekaj...kako barva spremeni izgled...TOP

Pa glede barve je vedno stvar kako kdo gleda, meni je giallo sahara (bel, rumen,rdeč) barva najlepša in sem prav to izbral, je pa to individualna izbira, zato je več barvnih opcij, kot povsot. Je pa ta črna nekaj posebnega...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Zanimiva opcija, odstranjen katalizator, namesto njega y cev nastavek od Mass-a, original končna izpušna cev, meni je zvok top...

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Te kar zamika...idilčni kraji, svoboda, to je motociklizem z dušo

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Ob 17. 5. 2022 ob 17:33, Andrejcer pravi:

Nazaj na cesto...  😁


101429341-c6726a84-0739-4473-bdc1-3c75f75e2766.webp.c980e04a3bf76ce1b42878c56c1863f4.webp

Grem ga jutri iskat. :)

Sporoči prve vtise in občutke 

Link to comment
Share on other sites

pred 6 urami, Andrejcer pravi:

Prvi vtisi? Preuranjeno za delat neke zaključke, bo treba še nekaj tisoče km naredit. :)
Mogoče pa res lahko nekaj pozitivnih in negativnih opazk napišem od včerašnjih 5h vožnje:
- v živo pod soncem je še lepši, kot v salonu ali na fotografijah (hvala MG, da ste naredili motor, ki mi je po dolgem času všeč bolj kot BMW GS), 

- motor deluje kot utrip srca, tudi ko ga imaš v nevtralni na mestu deluje rahlo nemirno, ko dodaš malo plina, pa želi poskočiti sem ter tja (se bo treba navadit),

- izgleda se nerad vozi pri nizki hitrosti. V mestu pri zelo počasnem prometu, torej 10 do cca. 30km/h sem težko našel pravo brzino, pa še ko se mi je idealna zdela mi ni glih deloval zadovoljno. Sem ga moral večkrat umrjat s sklopko ali ga celo v prvi prestavi vozil. Upam da se to popravi po utekanju motorja ali mene samega,

- je fajn poskočen, nisem pa ga spuščal v zelo visoke obrate. Pri pospeševanju se zasliši lepo rohnenje motorja, ampak sem hitro to zgodbo zaključeval z višjo prestavo zaradi utekanja,

- po cesti se ne premetava in ne pleše sam od sebe, mu moraš dat konkretne "ukaze", da ga lahko dinamično nagibaš oz. voziš po ovinkih. Me pa pri tem veseli stabilnost, dobiš občutek nadzora in varnosti,

- ni pa problem vklopit tempomat in se peljat brez držanja, se pelje po cesti, kot utirjen vlak. S tempomatom je enostavno upravljat, pozitivno presenečen, 

- ne vem, a so ceste boljše, ampak v vseh teh 5h vožnje včeraj, nobenkrat nisem zaznal neke udarne jame, grbine, ostalega s7anja na cesti, kar me je zelo presenetilo. Presenetilo do te mere, da sem jih iskal namenoma, vozil čez njih in moram povedat, da vzmetenje naredi odlično nalogo, da se vsega tega s7anja na cesti res ne čuti,

- vetrna zaščita je nezadostna. Sicer pri kratkem vizirju ni drugega za pričakovati, tudi pri drugim motorjih nisem imel boljšega občutka, dokler nisem zamenjal vizir. Se je pa včeraj veter lepo zaganjal sem ter tja. Skratka naročil sem Ermaxa, komaj čakam da pride,

- moja zadnjica je bila presenetljivo zadovoljna. Po toliko urah vožnje sem se na drugih motorjih prestavljal, pretegoval, presedal sem ter tja. V85 TT ima pa res velik, prijeten in mehek sedež. Ko s pestnico pritisneš vanj, da bi izmeril globino mehkobe, dobiš občutek, da nima konca, saj se pritisk konča v mehkobi,

- položaj vožnje, širina balance pa mi je pisana na kožo. Odlično bi lahko rekel, je pa to stvar posameznika,

- zaslon je super pregleden, nudi vse podatke, ki jih rabiš. Samostojno spremeni belo ozadje v črno, ko se pelješ skozi predor, torej tudi ko nastopi tema, se s tem ni treba ukvarjat,

- glede gumbov. Pogrešam tisti klik pri izklopu smernika. Ker je "nemo" izklapljanje smernika, moram preventivno preverit na zaslonu,

- zgodilo se mi je nekajkrat, da sem pri iztegovanju prstov proti sklopki nehote prižgal dolge luči. Bom moral biti bolj pazljiv pri tem,

- glede prestavljanja lahko povem, da občasno malo s težavo najdem N, drugače je pa prestavljanje tekoče, nič preglasno, kot so nekateri poročali,

- več se pa trenutno ne spomnim. :)  

 

Odlično, me veseli, lepo si to opisal in mi je všeč da tudi ti čutiš te pulse, utrip motorja, kot si navedel, ko se bo motor udelal se kar pozna razlika, meni se je po cca 1500-2000 km, tudi N prestavo pol takoj najdeš, motor tudi drugače diha, z vsem se strinjam, tudi glede vizirja, jaz sem takoj vzel Touring varianto sicer original Guzzi in je odlična, Ermax je tudi zelo estetska in izpade lepo.

Na kratko užitek in udobje...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
pred 4 urami, Andrejcer pravi:

sprožit ABS-a ob kompletnem grobem zaviranju

Na takšni podlagi, kjer je slikan "nemirnež" samo sunkovito stisni prednjo ali zadnjo zavoro (kot da te je nekaj presenetilo) in ABS bo takoj preprečil neželjen zdrs kolesa.

Vsakič ko odpeljem iz garaže takoj na ravnem delu (hladne gume) če seveda nimam nikogar za sabo na tak načim "preverim" če ABS deluje :)

Agresivno zavirajo na MotoGP brez zrsa prednjega kolesa se dvigne zadnje kolo...

Link to comment
Share on other sites

test absja..greš na makedam 30km/h stisneš sklopko in zadnjo zavoro :P takoj boš videl.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Andrejcer said:

- še vedno pa mi ni uspelo (namenoma) sprožit ABS-a ob kompletnem grobem zaviranju. Ne zdi se mi, da bi bilo kaj narobe, zaviranje je konkretno, zavorna pot kratka. Mi je pa čudno, saj mi je ob grobem zaviranju pri prejšnjih motorjih ali skuterjih skoraj vedno uspelo aktivirati ABS. Nisem nek ekspert, zato ne vem a je to dobro ali slabo, 

Na asfaltu? Morda si bil že prepočasen? po navadi pod 40kmh to ne dela?

 V skoraj 50 000km se je iznenada oglasil le 2×. Brez ABS bi enkrat verjetno pobiral. Na asfaltu ga namenoma nisem nikoli testiral. 

Link to comment
Share on other sites

pred 28 minutami, Kugelschreiber pravi:

po navadi pod 40kmh to ne dela?

Tam nekje na 6km/h so ABS-i nastavljeni, pod to hitrostjo v zaviranje ne posegajo več...

Še enkrat, "suneš" zavorno ročico kot v paniki in ABS bo opravil svoje na vsaki podlagi.

Prva stvar, ki sem jo preizkusil na tem lepotcu je bil ABS. Kdor pozna Yogi center v Vinski Gori ve, da se cesta od centra počasi spušča proti vasi. Na tistih nekaj metrih, sem BP uspel aktivirat ABS na obeg kolesih.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, MiNa said:

Tam nekje na 6km/h so ABS-i nastavljeni, pod to hitrostjo v zaviranje ne posegajo več...

Še enkrat, "suneš" zavorno ročico kot v paniki in ABS bo opravil svoje na vsaki podlagi.

Prva stvar, ki sem jo preizkusil na tem lepotcu je bil ABS. Kdor pozna Yogi center v Vinski Gori ve, da se cesta od centra počasi spušča proti vasi. Na tistih nekaj metrih, sem BP uspel aktivirat ABS na obeg kolesih.

OK, grem jutri probat/vržt taljanko po tleh. :D 

 

ker nimam čarunalnika, na makadamu ABS aktiviram med menjavo zavornega olja. je pa zamudno. in stresno. 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Meni abs-a na V85 TT še bi uspelo sprožiti, hvala bogu ni bilo še take situacije, moram pa povedat da zavorni sistem brembo na tem motorju odlično opravi svoj namen in zelo suvereno zavira.

Link to comment
Share on other sites

Vem kako ABS deluje in kako ga je najlažje sprožit. Odzivnost ABS-a sem omenil, ker ga testiram vedno na enak način. Iz cca. 50km/h se na asfaltu probam grobo ustavit. Pri ostalih mi ga je zlahka uspevalo aktivirat, sploh na Tracerju se je rad aktiviral, pri V85 pa ne. Zato sem mislil, da je to mogoče omembe vredno. Hvala vsem za nasvete.

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, Andrejcer pravi:

Vem kako ABS deluje in kako ga je najlažje sprožit. Odzivnost ABS-a sem omenil, ker ga testiram vedno na enak način. Iz cca. 50km/h se na asfaltu probam grobo ustavit. Pri ostalih mi ga je zlahka uspevalo aktivirat, sploh na Tracerju se je rad aktiviral, pri V85 pa ne. Zato sem mislil, da je to mogoče omembe vredno. Hvala vsem za nasvete.

Še info, me zanima primerjava V85 TT z tracer (700-900 ne vem katero si imel). Bolj za firbec, ker sem pred nakupom V 85 TT tudi Tracer imel na očeh...

Link to comment
Share on other sites

pred 8 urami, Matjaž10 pravi:

Še info, me zanima primerjava V85 TT z tracer (700-900 ne vem katero si imel). Bolj za firbec, ker sem pred nakupom V 85 TT tudi Tracer imel na očeh...

Ogromno smo pisali o njem. V temi si preberi:

Ne bi rad primerjal, niti nimam še toliko preživetega časa na ta novem, da bi bilo opravičeno. Lahko pa povem, da je takrat bil za 10k€ Tracer 900 fenomenalen motor z eno veliko pomanjkljivostjo: woblanjem. So se še druge težave pojavile, od rje na vzmetenju, do počene plastike brez razloga, itn. Kako je pri novih modelih pa ne vem. Niti me ne zanima, ker mi niso več všeč. Sploh s temi neuporabnimi lučmi, ki ti v temi verjetno pomagajo ravno toliko, kot če bi se s svečo v roki peljal. Sem imel slabe izkušnje z zelo lepimi, a neuporabnimi lučmi na novem XMAX 300. 

Link to comment
Share on other sites

....ABS (aktiviranje ABSa) nima skoraj nobene veze s kvaliteto zavor... čeljusti...ploščic....

...ampak je aktivacija le-tega odvisna (skoraj) samo od trenja med pnevmatiko in podlago.

ABS se sproži, ko računalnik zazna razliko med hitrostjo vrtenja med sprednjim in zadnjim kolesom med zaviranjem.

....torej, če je podlaga groba z veliko oprijema in imaš dobre (z veliko oprijema) in ogrete pnevmatike,  se ABS ne bo aktiviral .... ABS ti bo recimo popustil zavoro šele, ko bo motor hotel narediti stoppija... da mu dvigne zadnji konec.

...pri slabi podlagi s slabim oprijemom pa prej zdrsne sprednje kolo in se  aktivira ABS...

 

..kot je že napisal Dami, je najbolje in najvarneje preskusiti ABS na podlagi z zelo slabim oprijemom in pri mali hitrosti (zaradi varnosti).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Evo nemirnega lepotca:
image.thumb.jpeg.b3cb2ed3435749f55a3da5def8c5cf95.jpeg

Sem danes zvišal vizir do konca gor, pa lahko povem, da je nekaj izboljšanja. Zdaj vetra več ne čutim v prsih, še vedno pa se čuti na ramenih in po čeladi seveda. Se mi zdi malo bolj glasno zdaj ali se mi samo dozdeva.

Drugače pa je danes bila vožnja skozi zavoje na Areh prava mala pravljica. Zelo zadovoljen. Me je tudi v 3. prestavi ubogal in lepo speljal iz počasnih ovinkov, s tem da je ročko trebalo malo bolj zategnit. :) 

Link to comment
Share on other sites

MIVV je prispel, namestitev je bila enostavna. Ker pred nakupom nisem našel nekega kvalitetnega videa o zvoku MIVV izpuha na V85 motorju, sem ga ustvaril sam v pomoč drugim. 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!