Jump to content

Moto Guzzi V85


thumper

Recommended Posts

  • 3 months later...
Ob 10. 5. 2021 ob 17:18, Matjaž10 pravi:

Drži, kar poseben, bolj kot ga gledam in vozim raje ga imam, detajli in izdelava so res vrhunski in predvsem je vse čvrsto in na mestu.

Ta motor je treba preizkusit in začutit, obvezno, ker z besedami se ne da opisati. To so moji osebni občutki in mnenje.

Že nekaj časa si ogledujem, iščem, sprašujem in pred kratkim sem si ga ogledal. Iščem motor, ki ima kardan, abs, tempomat in tvoj zapis me je prepričal! Grem ne preizkus.

Hvala

Še tole sem našel na yt, mogoče kaj prav pride:

Poišči njegov naslednji review na 10000, tudi zanimiv!

 

Edited by Dadi
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ob 25. 8. 2021 ob 7:29, Dadi pravi:

Že nekaj časa si ogledujem, iščem, sprašujem in pred kratkim sem si ga ogledal. Iščem motor, ki ima kardan, abs, tempomat in tvoj zapis me je prepričal! Grem ne preizkus.

Hvala

Še tole sem našel na yt, mogoče kaj prav pride:

Poišči njegov naslednji review na 10000, tudi zanimiv!

 

Super, prava odločitev, test pove vse, sporoči vtise.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pozdravljeni lastniki v85tt. Po menjavi pnevmatik slišim pri hitrosti od 65 km/h pa tja do 80 km/h en poseben zvok. Kot neko bučanje . Vzroka ne morem odkriti. Je pa zanimivo da zvok pri vožnji v ovinek potisne. Ali je imel kdo podobne prisluhe. 

Link to comment
Share on other sites

Preveri gume, da ni kaj v gumi, če pa je bolj podobno pišu vetra je lahko profil gume, sploh če je bolj grob profil, bolj za terensko vožnjo. 

Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, BRANE pravi:

Mogoče zamenjane gume? 

Možno, čeprav so gume enake predhodnim. Odstranil sem zaščitne plošče pod izpušnih korektorjem, vendar ni bilo razlike.

Link to comment
Share on other sites

pred 3 minutami, Matjaž10 pravi:

Preveri gume, da ni kaj v gumi, če pa je bolj podobno pišu vetra je lahko profil gume, sploh če je bolj grob profil, bolj za terensko vožnjo. 

Preveril sem zunanjost obeh gume, v nobeni ni vidnega tujka. V zadnji gumi povečal tlak na 3.5 bara -nobenih sprememb. Guma pa je Metzzeler tourance next. Bova pa z kolegom menjala MG da ugotovimo ali tudi on sliši tak šum.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ob 12. 9. 2021 ob 8:12, Cmen pravi:

Preveril sem zunanjost obeh gume, v nobeni ni vidnega tujka. V zadnji gumi povečal tlak na 3.5 bara -nobenih sprememb. Guma pa je Metzzeler tourance next. Bova pa z kolegom menjala MG da ugotovimo ali tudi on sliši tak šum.

Ste ugotovili kaj novega z primerjavo med dvema motorjema?

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto, Matjaž10 pravi:

Ste ugotovili kaj novega z primerjavo med dvema motorjema?

Motorja sta isti letnik, približno enako prevoženih km. Gume so različne (metzeler/Michelin.) Zvok ki ga slišim na mojem MG na drugem MG ni.

Link to comment
Share on other sites

pred 3 minutami, Cmen pravi:

Motorja sta isti letnik, približno enako prevoženih km. Gume so različne (metzeler/Michelin.) Zvok ki ga slišim na mojem MG na drugem MG ni.

Zanimivo, jaz imam na Premium ADV verziji tudi Michlelin Anakee adv gor, pri hitrosti cca 80 kmh + na uro se malo sliši gume, to je posledica bolj grobega prifila, nič nenavadnega in ni moteče-mimogrede ta guma drži neverjetno v vseh pogojih, pri tvoji opciji je bolj cestna in tega ne bi smelo biti.

Bom malo pobrskal po ita forumih, kjer je ogromno lastnikov in izkušenj, ti javim če kaj zasledim.

Link to comment
Share on other sites

pred 20 minutami, Matjaž10 pravi:

Zanimivo, jaz imam na Premium ADV verziji tudi Michlelin Anakee adv gor, pri hitrosti cca 80 kmh + na uro se malo sliši gume, to je posledica bolj grobega prifila, nič nenavadnega in ni moteče-mimogrede ta guma drži neverjetno v vseh pogojih, pri tvoji opciji je bolj cestna in tega ne bi smelo biti.

Bom malo pobrskal po ita forumih, kjer je ogromno lastnikov in izkušenj, ti javim če kaj zasledim.

Preveri prednje zavorne čeljusti, tudi tak primer je zaznan, kot bi ena stran brembo zavor ne delovala in pili eno stran čeljusti, rezultat je čuden zvok, kot navaja v videu zveni kot da bi guma med vožnjo...vse rešljivo.

 

Link to comment
Share on other sites

Eh. Metzeler se mi ni obnesel sploh.con tinental in avon pa prav solidno..dokler sem živ ne dam metza na motor..potem pa tudi ne..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvala za vaše napotke. 

Preveril sem prednje čeljusti. Na nobeni ni videti kaj podobnega kot na videu.

Sem pa včeraj doživel še eno neprijetnost. Motor je začel pokati in izgubljati moč. Pri dodajanju in odvzemanju gasu je kar precej cukanja. Pri dodajanju se nekaj trenutkov ne zgodi nič(kot da ga nekaj duši), nato pa potegne. Kakšen nasvet -kaj je lahko vzrok? Hvala

Link to comment
Share on other sites

Preveri gorivo, osebno svetujem 100 oktansko gorivo, zaradi vse večjih eko zahtev so vsi novejši agregati bolj občutljivi na višino oktanov zaradi izgorevanja.

Če je gorivo ok in tankaš 100 oktanov bi najprej pogledal okoli filtra zraka, če ne bi preveril na servisu.

Sam sicer nisem zaznal težav, tudi po forumih v tujini nisem zasledil kaj podobnega.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ni kaj ekologija terja svoj davek, predlagam ti da morda greš v eno trgovino z avto deli ali črpalko in kupiš dodatek oktanov in takoj doliješ v rezervar, bo takoljšnji učinek, je par eur pločevinkica.

Na Ita forumih razlagajo da enostavno voziš na nekoliko višjih obratih, bi se reklo eno prestavo nižje kot sicer in zadevo tako rešiš. Menda lahko pride do nekontroliranega vžiga zaradi temperatur in neoptimalnih oktanov in to je zvok ki ga slisiš, ni pa to nič usodnega ali nevarnega, kot navajajo. Z 100 oktani to rešiš.

Morda še razlaga zakaj vožnja na nekoliko višjih obratih to reši, tako sem jaz razumel razlago, naš motor je v bistvu oljno-zračno hlajen, olje se hladi ko ga črpalka pošilja po cilindrih, več je obratov, več je hlajenja in deluje optimalno tudi z gorivom z manj kot 100 oktani.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ugotovili smo da en cilinder ne dela dobro. Kapa vžigalne svečke je zlomljena in povita z nekim trakom. Začasno smo odstranili trak in povili z novim ustreznim trakom. Danes preverim, kako se to odraža med vožnjo. Bo pa potrebna menjava poškodovane kape.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Cmen said:

Ugotovili smo da en cilinder ne dela dobro. Kapa vžigalne svečke je zlomljena in povita z nekim trakom. Začasno smo odstranili trak in povili z novim ustreznim trakom. Danes preverim, kako se to odraža med vožnjo. Bo pa potrebna menjava poškodovane kape.

Klasična napaka  "serviserja" ki je na na "roko" vlekel kapo svečke. To se je tudi meni zgodilo. Zamenjaj z novo originalno kapo svečke.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Cmen said:

Mogoče pozna kdo oznako za NGK kapo, ki bi ustrezala originalu. 

Če boš menjal z ngk kapo, pol je najboljše da zamenjaš obe. Sam sem menjal in imel eno original drugo ngk in motor ni delal, z obema original je delal in še bo delal. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

V85 TT z Zard izpušnim loncem in dekatalizatorjem y, meni izredno lep, zvok pa čista poezija, me kar mika...

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Na spodnjem linku je predstavitev posebne serije V85 TT, za IT častno stražo, ob obletnici skupnega sodelovanja, saj uporabljajo Guzzi motorje že 75 let...

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

čvek se je preselil

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!