Skoči na vsebino

Moto Guzzi Stelvio 1000 (l. 2024)


Priporočene objave

Objavljeno

Mal, da ubodim. 

Na števcu dobrih 14 t zadovoljen z motorjem. 

Prejšni teden  lutala z mojo po dolomitih in je bil, kar oblegan z radovedniži. Kamor se sva pripeljala so kmalu bili radovedniži enim se ga moral celo mal zalafati.🙂

Mislil sem kupiti tole pa sem se premislil, ker mislim, da bi preveč zapru motor in bi bilo več toplote od cevi avspuha.  https://www.hepco-becker.de/en/Engine-protection-plate-aluminium-for-Moto-Guzzi-Stelvio-2024/810560-00-12

Pa sem za probo naredil tole in se mi zaenkrat obnese20250820_103311.jpg.3e4899c937b2a3396f6818d3d347b044.jpg

Motilo me je, ker mi je neslo blato po bloku motorja klub podalšani strehci 🤔

  • Všeč mi je 4
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Sezono ( verjetno) končal pri 21000. Mal sem ga detaljno pregledal in se mi zdi, da so prednje zavorne ploščice kar obrabljene in to dokaj neenakomerno. Pozoren pa sem postal, ker je zavorna tekočina kar blizu minimuma. 

Drugače pa....še kar se mi smeji, ko sedem nanj.

Kot je Rdeči zapisal...tisti "klonk" ko rukneš v prvo je včasih res tak, kot bi prišel iz kovačnice. Kot je bilo zapisano v enem testu....včasi tako rukne, da imas občutek, da bo skočil na stopnico.

Rdeči....kaj je bilo z diskom??

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 2 minutami, Tedybear pravi:

Rdeči....kaj je bilo z diskom??

Prevelika zračnost diska smeri naprej ,nazaj in ene dve kovice počile vzmeti.

BREMBO

Objavljeno
pred 2 urami, Tedybear pravi:

Sezono ( verjetno) končal pri 21000. Mal sem ga detaljno pregledal in se mi zdi, da so prednje zavorne ploščice kar obrabljene in to dokaj neenakomerno. Pozoren pa sem postal, ker je zavorna tekočina kar blizu minimuma. 

Drugače pa....še kar se mi smeji, ko sedem nanj.

Kot je Rdeči zapisal...tisti "klonk" ko rukneš v prvo je včasih res tak, kot bi prišel iz kovačnice. Kot je bilo zapisano v enem testu....včasi tako rukne, da imas občutek, da bo skočil na stopnico.

Rdeči....kaj je bilo z diskom??

dokler ni soli na cesti zlahka še furaš. Ploščice spredaj pa majo običajno 1mm minimum. Saj jaz jih tut menjam, samo nikol še pred 30kkm. Če ti jih je požrlo, pač naročiš nove, pa gor butneš , ni neki strašno delo. Celo gume ne rabiš snet. Je pa fajn če še batke prepucaš, če si že čeljust snel. 

Torej čeljust dol, nove ploščice not, stisnit zavoro in ekola, batki so dovolj zunaj, potem pa krpica/trakec, ki ga narediš iz cunje premera 1cm, pa wd40 al pa brake cleaner presprejaš, pa batke s krpico potegneš. Verjemi, boljš kot na servisu, kjer samo porinejo čeljust narazen in vstavijo nove ploščice.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
6 minutes ago, DAMI34 said:

dokler ni soli na cesti zlahka še furaš. Ploščice spredaj pa majo običajno 1mm minimum. Saj jaz jih tut menjam, samo nikol še pred 30kkm. Če ti jih je požrlo, pač naročiš nove, pa gor butneš , ni neki strašno delo. Celo gume ne rabiš snet. Je pa fajn če še batke prepucaš, če si že čeljust snel. 

Torej čeljust dol, nove ploščice not, stisnit zavoro in ekola, batki so dovolj zunaj, potem pa krpica/trakec, ki ga narediš iz cunje premera 1cm, pa wd40 al pa brake cleaner presprejaš, pa batke s krpico potegneš. Verjemi, boljš kot na servisu, kjer samo porinejo čeljust narazen in vstavijo nove ploščice.

Glede zavor poznam. Moj prvi avto je bil 125P, Polski Fiat, letnik 76, pa vse štiri disk zavore. Pa stalno so batki " štekali". Tedensko sem podiral čeljusti, brisal in brusil batke, anliftal...

Me je pa presenetilo. Pri Kawi sem jih po petih sezonah, če se prav spomnim, blizu 60K.

Sol me ne moti...pač, prideš domov, cev, mlačna voda, pa opereš. Kot ti je že Skalar napisal, Jakutsk se tule že malo čuti.😃

Pa tiste 1/4 sekunde do BB ( bolnica/britof) me je dohitelo te dni....

 

 

  • Zmeden 2
Objavljeno

Preveč vneto čiščenje batkov ima lahko negativne posledice. Batki morajo biti podmazani z namensko mastjo.

lp

Objavljeno
pred 4 minutami, franc pravi:

Preveč vneto čiščenje batkov ima lahko negativne posledice. Batki morajo biti podmazani z namensko mastjo.

lp

očistiš namažeš. Pri cestnih motorjih je to na skoraj 20-30kkm...to ni vnetost, verjemi. Zanemarjanje čiščena in mazanja (batkov in puš) , torej samo porineš narazen in butneš nove ploščice, lahko privede do tega, da ploščice mal podrsavajo po disku in se ne razklenejo lepo. Sicer pa vsakomur svoje, mam neke pol miljona kmjev na motorjih, tako, da sem opazil razlike. Sploh za cesto govorim.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!