Skoči na vsebino

Moto Guzzi Stelvio 1000 (l. 2024)


Andrejcer

Priporočene objave

Mislim, da si nov dvovaljni sports tourer zasluži svoj kotiček na forumu. Nov Stelvio poganja vodno hlajen, 1042cc, 8v, V100 prečni V-twin motor, torej enak agregat, kot ga ima Moto Guzzi V100 Mandello. Za prenos služi kardan, je vodno hlajen, cevi in glave so zasukane navzdol za 90° in nagnjene naprej za približno 5°, tako da izpuh izhaja navzdol, ne naprej, dovodi pa sedijo na vrhu glave, ki se napaja iz zračne škatle pod rezervoarjem. Tako izpušna cev je bolj ravna, dovod je usmerjen navzdol, da več prostora za voznikova kolena, zračna škatla pod rezervoarjem pa zniža težišče. Posledično ima že v originalo izjemno lep zvok, kar mu še dodatno dvigne karakter. Razvije 115KM pri 8.700 vrtljajih na minuto in največji navor 105 Nm pri 6.750 vrtljajih na minuto. 19-palčno prepleteno sprednje kolo s pnevmatiko brez zračnice in zavorni sistem Brembo zagotavljata več dinamičnega nadzora nad vožnjo, maksimalno udobje in večji oprijem na manj konvencionalnih cestah. Vzmetenje je opremljeno s prednjim vilicami s 46-milimetrskimi hidravličnimi podaljški in prednapetimi stojali, enojnim blažilnikom z oddaljenim prednapenjanjem vzmeti in hodom 170 mm, kar omogoča motorju hitro prilagajanje potovanjem s sopotnikom na krovu.

Trenutno ga dobite v dveh barvah in različicah. Standardnega in s paketom PFF, ki vsebuje FCW (prednji senzor za preprečitev naleta), sistem BLIS (pomoč pri mrtvem kotu), sistem LCA lane assist (sistem za ohranjanje voznega pasu). Dodatna oprema PFF ponuja tudi možnost radarski tempomat  z doplačilom 200€. Cena za osnovni model je 16.500€, z dodatno opremo 17.300€.

Levo Giallo savana (PFF), desno Nero vulcano (standard):

image.png.932ded25514423b4f10d3c7d7a0f7d97.png

image.png.a39a2bc9579a1092a9ab03e7b33b8a4d.png

Video: 

 

Unboxing: 

 

 

Status: naročen 😎

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, Andrejcer said:

Mislim, da si nov dvovaljni sports tourer zasluži svoj kotiček na forumu. Nov Stelvio poganja vodno hlajen, 1042cc, 8v, V100 prečni V-twin motor, torej enak agregat, kot ga ima Moto Guzzi V100 Mandello. Za prenos služi kardan, je vodno hlajen, cevi in glave so zasukane navzdol za 90° in nagnjene naprej za približno 5°, tako da izpuh izhaja navzdol, ne naprej, dovodi pa sedijo na vrhu glave, ki se napaja iz zračne škatle pod rezervoarjem. Tako izpušna cev je bolj ravna, dovod je usmerjen navzdol, da več prostora za voznikova kolena, zračna škatla pod rezervoarjem pa zniža težišče. Posledično ima že v originalo izjemno lep zvok, kar mu še dodatno dvigne karakter. Razvije 115KM pri 8.700 vrtljajih na minuto in največji navor 105 Nm pri 6.750 vrtljajih na minuto. 19-palčno prepleteno sprednje kolo s pnevmatiko brez zračnice in zavorni sistem Brembo zagotavljata več dinamičnega nadzora nad vožnjo, maksimalno udobje in večji oprijem na manj konvencionalnih cestah. Vzmetenje je opremljeno s prednjim vilicami s 46-milimetrskimi hidravličnimi podaljški in prednapetimi stojali, enojnim blažilnikom z oddaljenim prednapenjanjem vzmeti in hodom 170 mm, kar omogoča motorju hitro prilagajanje potovanjem s sopotnikom na krovu.

Trenutno ga dobite v dveh barvah in različicah. Standardnega in s paketom PFF, ki vsebuje FCW (prednji senzor za preprečitev naleta), sistem BLIS (pomoč pri mrtvem kotu), sistem LCA lane assist (sistem za ohranjanje voznega pasu). Dodatna oprema PFF ponuja tudi možnost radarski tempomat  z doplačilom 200€. Cena za osnovni model je 16.500€, z dodatno opremo 17.300€.

Levo Giallo savana (PFF), desno Nero vulcano (standard):

image.png.932ded25514423b4f10d3c7d7a0f7d97.png

image.png.a39a2bc9579a1092a9ab03e7b33b8a4d.png

Video: 

 

Unboxing: 

 

 

Status: naročen 😎

Status: tudi naročen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Citiraj

Status: naročen...naročen, naročen... 

Lepo ... V85TT bodo odslej pa s statusom: "Prodajam" 😕  ...očitno premajhno? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 24. 4. 2024 ob 18:20, vandrovec pravi:

Lepo ... V85TT bodo odslej pa s statusom: "Prodajam" 😕  ...očitno premajhno? 

V85TT je zelo dober motor, poln karakterje, ampak mu na koncu zmanjka nekaj moči, sploh če imaš sopotnika in prtljago.

Nov video malo bolj podrobno:

Status: plačano, obljubljen prevzem v ponedeljek. 😎

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 4. 2024 ob 19:47, Tedybear pravi:

Status: tudi naročen.

Vceraj se je en rumen peljal mimo mojega domovanja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

40 minutes ago, skalar36 said:

Vceraj se je en rumen peljal mimo mojega domovanja?

Lahko testni. Za mojega ŠE ni datuma....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 22. 4. 2024 ob 19:47, Tedybear pravi:

Status: tudi naročen.

O lepo, a si ziher, da ti ne bo prešvoh?  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne. Versys je imel 118 konjev, je bilo več kot dovolj. Za moj način vožnje, občasno tudi v dvoje.

Tudi avto imam z ubogimi 120 konji, pa sem še vedno prišel pravočasno na cilj 😀.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 4/27/2024 at 9:22 PM, Andrejcer said:

 

Status: plačano, obljubljen prevzem v ponedeljek. 😎

Čakam potopis od štacune do garaže?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje za lastnike novega Stelvia:

se vam ob vožnji čez kake neravnine (slaba cesta, tračnice...) sprednje steklo relativno precej zatrese (celo malenkost levo/desno)?

Včeraj sem tako samo malo za gušt peljal bratovega Stelvia in se mu steklo kar konkretno zatrese. Prodajalec sicer pravi da je to OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem vozil testni motor in je bilo podobno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, kasti pravi:

Vprašanje za lastnike novega Stelvia:

se vam ob vožnji čez kake neravnine (slaba cesta, tračnice...) sprednje steklo relativno precej zatrese (celo malenkost levo/desno)?

Včeraj sem tako samo malo za gušt peljal bratovega Stelvia in se mu steklo kar konkretno zatrese. Prodajalec sicer pravi da je to OK.

Res je, občasno se zatrese pri počasni vožnji čez kako grbino. Sem že vprašal pri prodajalcu in mu pokazal, dobil enak odgovor, da je tako pri vseh in da to opazi tudi pri nekaterih drugih znamkah. Se bo pa posvetil temu v prihodnosti in probal rešit problem ob naslednjem prihodu na servis. Zadeva je sigurno rešljiva. 

Če bo samo ta težavica, bom zelo zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 5. 2024 ob 20:13, Andrejcer pravi:

Res je, občasno se zatrese pri počasni vožnji čez kako grbino. Sem že vprašal pri prodajalcu in mu pokazal, dobil enak odgovor, da je tako pri vseh in da to opazi tudi pri nekaterih drugih znamkah. Se bo pa posvetil temu v prihodnosti in probal rešit problem ob naslednjem prihodu na servis. Zadeva je sigurno rešljiva. 

Če bo samo ta težavica, bom zelo zadovoljen.

Poročaj, če bo kaj rešil. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, kasti pravi:

Poročaj, če bo kaj rešil. :)

Včeraj sem snel vizir in pogledal te premične tačke in nosilec vizirja. Imajo minimalno hoda na ležajih, zato sem na zgornji in spodnji strani dal vezico in malo skup zategnil. Zgornji del sem lahko dal vezico z notranje strani (prikazano na fotki), spodnji pa z zunanje, drugače ne bi tačke šle do konca dol. Verjetno to na PFF modelu ne bo šlo, ker ima radar naprej. Veliko izboljšanje je, zadeva zaenkrat meni več ni moteča.

2024-Moto-Guzzi-Stelvio-Review-Static-11.jpg.jpg.d401aaa3c50da70ead7b068f5add95c2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Andrejcer pravi:

Včeraj sem snel vizir in pogledal te premične tačke in nosilec vizirja. Imajo minimalno hoda na ležajih, zato sem na zgornji in spodnji strani dal vezico in malo skup zategnil. Zgornji del sem lahko dal vezico z notranje strani (prikazano na fotki), spodnji pa z zunanje, drugače ne bi tačke šle do konca dol. Verjetno to na PFF modelu ne bo šlo, ker ima radar naprej. Veliko izboljšanje je, zadeva zaenkrat meni več ni moteča.

2024-Moto-Guzzi-Stelvio-Review-Static-11.jpg.jpg.d401aaa3c50da70ead7b068f5add95c2.jpg

Kaj pa če bi te puše razdrl in vmes dal kakšen O-ring primerne velikosti in debeline?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, kasti pravi:

Kaj pa če bi te puše razdrl in vmes dal kakšen O-ring primerne velikosti in debeline?

Ja, možnosti je več. Vezice so črne, se sploh ne vidijo, vizir pa gre neovirano gor in dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo gledam dodatno opremo za Stelvio, pa je še uboga ponudba. Sem pa našel danes eno stran, kjer so vizirji in deflektor ob vizirju kar zanimivi.
Vir: https://www.biondiaccessori.it/international/product-category/moto-guzzi/motoguzzi-v100-stelvio/motoguzzi-v100-stelvio-2024/

Verjetno bom v prihodnosti menjal, ker "zadimljen" lepše izgleda. 
Drugače pa sem še nosilec telefona kupil in sicer Givi S920L.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Če bo kdo montiral Givi S920L na Stelvio, bo original spodnji vijak moral zamenjati z drugim, ker med števcem in original vijakom ni dovolj prostora.

image.jpeg.8fdd7ccfd2df8acb95e5673ac0f18632.jpeg

Drugače pa dobro izgleda, močno drži, je stabilen in ravno prav velik za Samsung Galaxy S22 Ultra v Spigen ovitku. 

image.jpeg.ff1ed77b77bda9a90994e078e8c45c53.jpeg

Popravljeno . Popravil Andrejcer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1. 5. 2024 ob 20:13, Andrejcer pravi:

Res je, občasno se zatrese pri počasni vožnji čez kako grbino. Sem že vprašal pri prodajalcu in mu pokazal, dobil enak odgovor, da je tako pri vseh in da to opazi tudi pri nekaterih drugih znamkah. Se bo pa posvetil temu v prihodnosti in probal rešit problem ob naslednjem prihodu na servis. Zadeva je sigurno rešljiva. 

Če bo samo ta težavica, bom zelo zadovoljen.

Menda mama Guzzi pripravlja akcijo glede možnega vibriranja pleksija in bo ta malenkost rešena...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me vaše mnenje glede pff verzije, se vam zdi uporabna in vredna višje cene?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, če to verzijo že dostavljajo pod Alpe. Jaz sem ga naročil 1.3.  Kdaj pride...vesta bog in ciganka, pa še tadva nista ziher. Vem le, da je uvoznik rekel, da " pred sezono". Mogoče smučarsko....🤪.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Matjaž10 pravi:

Zanima me vaše mnenje glede pff verzije, se vam zdi uporabna in vredna višje cene?

Mene te funkcije v avtu včasih neprijetno in nepričakovano presenetijo, ko to ne bi bilo potrebno. Ne predstavljam si tega na motorju in si niti ne želim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Tedybear pravi:

Ne vem, če to verzijo že dostavljajo pod Alpe. Jaz sem ga naročil 1.3.  Kdaj pride...vesta bog in ciganka, pa še tadva nista ziher. Vem le, da je uvoznik rekel, da " pred sezono". Mogoče smučarsko....🤪.

zdej si pa že mal nestrpen a ne. No upam da bo čimprej :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!