Skoči na vsebino

Težave s Piaggio Runner Mc3 priprava bencina/plina


Priporočene objave

Zdravo,

Pod roke sem dobil zapuščenega Piaggio Mc3 zračno hlajenega. O skuterju nimam kaj dosti informacij. Vem le to, da je bil pred kratkim zamenjan originalni cilinder. Kaj več pa niti ne. Najprej skuter ni delal. Malo sem pregledoval stanje in takoj mi je bila čudna žica, ki je bila izpeljana nekje iz agregata direktno na akumulator. Ko sem pregledoval od kod prihaja žica sem ugotovil, da je bila izpeljana od spredaj, verjetno od tanka bencina. Ali je možno, da je pri tanku bencina bencinska pumpa?

1. Ko sem jo ponovno priklopil na akumulator, je po verglanju skuter prižgal. Sicer deluje, ampak gre za moje pojme bolj bogo. Po GPS razvije slabih 45 kilometrov. Čutim ga, da se ne zvrti niti približno tako, kot bi se moral.

2. Ko dam gas do konca ga zaduši. Šele ko spustim malo gasa, potem spet začne vlečt. Ugibam, da je bil prej morda kakšen močnejši cilinder notri ali pa je frgazer nasploh nastavljen, da da preveč bencina. 

3. V mraku sem tudi opazil, da pri polnem gasu letijo iskre iz auspuha. Ugibam, da je to zato, ker frgazer da preveč bencina, ki pride v auspuh neekslopdiran. Možno, da popolnoma tavam v temi.

Ali imate kakšen nasvaet, kaj storiti.

Predvsem me zanima: kako je pravilno zvezana bencinska pumpa? Kablov ne morem pustiti na način, kot so sedaj. Poleg tega pa me zanima, če se da frgazer kakorkoli štelat.

Hvala in lp, 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!