Skoči na vsebino

Motosvet sekcija Dolenjska


andrej

Priporočene objave

Zadnji update:

fiksno smo potrdil da gremo jaz, Barth in Boštjan (v-strom), Bamato se bo še odločil glede na vreme. Kaj je s tabo Bad_pit? Ni3us, sporočimo kdaj bomo peljali mim ljubljane!

LP.

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako kej kaže, a vreme bo kej boljš kot napovedujejo?? Fak js še zdej nism dobu top case-a, če ga do jutr ne dobim bo kriza...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni3ous, mi gremo ne glede na vreme na pot, ker tako slabo pa tudi ne kaže. če bi cele dneve padalo, potem bi bil problem, če pa nas na kakem prelazu ujame dež, pa ni panike, tud če ne navlečeš nase dežnega kombinezona.

Če ne greš z nami za cel teden še naprej v švico, in če se boš obrnil na stelviu nazaj proti SLO z drugimi, potem niti ne rabiš imet veliko opreme sabo - samo najnujnejše daj v kak ruzak, pa pojdi brez kufra. Lahko pa tud z mrežo s pajki pripneš dodatni ruzak na zadnji zic, pa je svar rešena - če začne rositi ga pa oblečeš v vrečko (imej jih sabo - večja je, boljša je)

čimprej se odloči in sporoči, mi bomo 100% naredili postanek na Barju n(smer proti zahodu), točen čas pa sporočimo, ampak mislim da bo kar držalo, kar sem ti že sporočil.

upam, da se vidmo

Andrej, a bo šlo po švici z euri :hmm:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stelvio: sob plohe, v ned že OK!

Bolzano: Napovedano ravno obratno!

Počasi bo tud zame ugodnejše!

ni3ous: šotora ne rabiš, večerne toalete tud ne, dvoje gate, štumfe, majci, nekaj debelejšga, nujno toaleto evre in osebno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

alright... spakirejte, pa passaporta ne pozabit (švica ni v EU!!!)

jaz bom vzel le EUR. Če bo treba bomo pa franke dvigal.

LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdaj se dobimo na barju? Predvidevam, da na desni črpalki iz smeri dolenjska-brezovica. Če rabim še kake informacije, da se bolje prilagodim ekipi prosim sporočite.

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako kej dolomitska klapa? Ste se že regeneriral? Menda da smo že vsi nazaj?

Kaka gasilska slikca za obujanje spominov bi bla dobrodošla :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kakšen povzetek dogajanja na turci bi bil tud' dobrodošel ... no, upam, da ste imeli z vremenom srečo in da vas ni preveč napralo ...

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

very nice :OK: :OK: :OK:

andrej,če bo v kratkem kaka tura v planu ,magari krajša sm zdraven ;dobim motor v pondelk nazaj pol pa gasa,ker letos sm naredu šele borih 2000 km,to je pa že kr kriza :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako kej dolomitska klapa? Ste se že regeneriral? Menda da smo že vsi nazaj?

Kaka gasilska slikca za obujanje spominov bi bla dobrodošla :)

Oj!! Js sem kar pršel nazaj k seb. Sem pa v tistih treh dneh shujšal 3 kile! Fantje lepo smo se meli in veliko videli!!! Super slike, kr mal nostalgično delujejo. Komaj čakam da pogledamo ostale slike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Bom popoldne dodal še kako fotko, pa napisal kako je blo v nadaljevanju poti. Slikce bomo pa komplet zapekli na CD pa dobi vsak eno kopijo.

Za kile se pa ne sekiraj, mal domačih klobas pa žgancev pa bo šlo nazaj ;)

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Definitivno je bil preostanek poti fenomenalen. Švicarski ''pasoti'' okoli Andermata so čista 10-ka. Furka pass in Grimsel pass pa 10+ :OK: :OK: :OK:

Vsekakor pa je bila pot fizično precej naporna - za naslednjič bodo potrebne fitness priprave :D

Dobra stran je tudi ta, da sem se v opremi precej prekuhal in sedaj v avtu niti pri 30 stopinjah ne rabim več klime :blink:

andrej, moje slike dostavim do konca tedna + Long Way Round na DVDju. Se slišmo. Lahko pa bi se vsi udeleženci dobili čez vikend na kaki popoldanski furci ali zvečer na pijači, pa da povemo malo kako je blo v nadaljevanju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10... 10+ ooo to mora biti milina!!

Fajn bi blo če bi se res zmenli ta vikend, najlažje v nedeljo, kar se tiče mojega časa. Me zanima kaj več o nadaljevanju poti in seveda slike. Ko smo pršli v ponedeljek nazaj sem rekel da se motorja ne dotaknem en teden, potem sem pa do danes še vsak dan naredu po cca 200 km. :wub:

Ko dobim fotke od Boštjana pa še js kšno gor prlepm. Verjamem, da je bilo nadaljevanje naporno, mene je že po treh dneh popolnoma izčrpal. Kile sem pa itak že nazaj dobu.

Ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še nekaj fotk...

Pa nadaljevanje poti... part I.

Po tem ko smo se v ponedeljek pri Livignu razšli, sva z Barthom nadaljevala po Švici čez Albula pass in nato na Oberalpenpass. Na začetku sva bila kar malo razočarana, saj na Albuli ni bilo sledu o dobrih cestah kot smo jih vozili po Dolomitih. Tudi na prelazu nobenega turizma, le kup krav ki so prečkale cesto. No, kasneje so se začetni dvomi hitro razblinili. Prišla sva do prelazov Furka in Grimsel, ki sta enostavno fantastična. Zavojev več kot na Stelvio, asfalt pa širok in brez razpokice. V dolomitih tako dobre ceste nismo videli. Poleg tega je razgled neverjeten in ko zdaj gledam slike ne pridejo niti blizu tega kar dejansko doživiš. Prespiva v Innertkirchnu blizu Andermatta, ki je stičišče alpskih cest v tem delu Švice in odlično izhodišče za naslednji dan.

V torek po precej skromnem zajtrku prevoziva krog čez Sustenpass, Andermatt, San Gottard in ponovno Furka in Grimsel. Vse skupaj skoraj 300 km ovinkov. Pred Sustnom zavijeva na ledeniško cesto (ker nimava frankov cestnino obvoziva) ki se vzpne vse do ledenika Steingletscher. Pogledi so spet neverjetni in zgoraj je s tega predela nekaj slik. Na San Gottardu jeva malico ob jezeru in poslušava vojaški bend. Na sploh je bilo švicarske vojske v teh predelih precej, imeli so vaje. Kasneje sva v dolini pogosto srečala znake z narisanim kanonom, iz gozdov pa je bilo občasno slišat streljanje. Pozno popoldne obrneva proti prelazu Lucomagno. V knjigi (Motorcycle guide through the Alps) prebereva, da gre za "a road less traveled", kar se izkaže za resnično. Kljub temu je vožnja posebno doživetje, na vrhu prelaza pa je jezero. Kreneva naprej in se odločiva da v dolini poiščeva prenočišče. A dlje ko peljeva, bolj industrijska postaja okolica in ni več sledu o znakih za camp ali proste sobe. Nadaljujeva proti St. Bernardinu, kjer je na mapi označen camp. Večeri se že in malo čez 21 Barth položi motor "do konca". Hladilna izteka in vse kaže, da ne bova mogla nadaljevati. Na srečo se iztekanje ustavi, ko motor obrneva, in zadeva vžge. Oddahneva si in pripeljeva do St. Bernardina. Ura je že 10 zvečer in zgoraj niti ni hudo vroče zato si campa ne želiva preveč. Vanj naju tudi ne spustijo kljub pregovarjanju. Jezik je nasploh problem. Na vprašanje "Deutsch, English?" odgovorijo "Italiano!". Kasneje dobiva sobo v prostem hotelu. Drug hotel je v celoti zasedla vojska.

post-47-1153170740_thumb.jpg

post-47-1153170803_thumb.jpg

post-47-1153170869_thumb.jpg

post-47-1153171431_thumb.jpg

post-47-1153171603_thumb.jpg

post-47-1153172192_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Še enpar slik...

[attachmentid=75939]

2. Passo Sella- temperatura ravno prav sveža za vso to opremo ki jo imamo na sebi...

[attachmentid=75940]

3. Asfalt je grob in gume držijo zato kar večkrat čez isti ovinek..

[attachmentid=75941]

4. Jutro po drugi nočitvi (v Bormiu). Motorje smo spravljali iz garaže in ravno se odpravljamo na Stelvio...

[attachmentid=75942]

5. Ob prelepi pokrajini ne moreš ostati ravnodušen, žal slika ne more pokazati lepot, kot jih vidiš v živo... :photo:

[attachmentid=75943]

post-9811-1153207958_thumb.jpg

post-9811-1153208033_thumb.jpg

post-9811-1153208052_thumb.jpg

post-9811-1153208063_thumb.jpg

post-9811-1153208162_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!