Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Torej zakaj gre. :?

Imam nekaj splošnih vprašanj glede Hyosunga xrx 125!!

Še posebej me zanima kako se obnaša na bolj off-road Enduro terenih! :shock:

Polona-Hyo2.jpg :D

Tole je tale zadevica! Posebej me zanima za to ker je 4-takter in zato bi se najraje odločil za njega predvsem zaradi majhnuh stroškov in porabe!!

Objavljeno

mal stroskov, mala poraba, pa totalno nikamor ne gre... ma en kulega yamaho sr 125, z best frendom pa sma sestavla skup enga elektronika E90 - vse original, razn airboxa (doma narjen) pa prestavnega razmerja sekundarnega prenosa, pa gre z elektronikom mim njega do 70 na uro kdaj mu pase... 8)

Objavljeno

fedri so žalost, kolesa so žalost, amortizerji so žalost, moč je žalost, motor je žalost...

ŽIVA YEBA

Objavljeno

brane, na bremze si pozabu - zadej ma boben... :D :D :D

pi es: priporocam kawo KMX 125, jo ma sosolc, pije mu 5 litrov, pa gre tk k je treba - 140 na izi, res pa d je 2T. ma pa 24 konjev.

Objavljeno

Izbiraj med suzuki dr 125, yamaho dt 125 r in kawasakijom kmx!

Če te zanima, js sm z mojo dtjko ful zadovoljen, gre malo več kot 120( a glede na to da izbiraš endurata ti končna ne pomeni kaj dosti), kopa dovolj, amortizerji vredu, za servise ni problema, ti predlagam da sa pozanimaš za yamahco! (moje skromno mnenje)

Motor ki ima manj kot 350 kubikov mora bit obvezno 2taktnik!!!

Objavljeno

Ja dobro je ja,da je 2-taktni ,če hočeš da kam gre.Sam DR 125 je 4-taktni če se ne motim.No jst sem vozil KMX-a 4 leta in je vse delovalo brez problema.Sem se pa tudi sam odločal med DT - jko in KMX-om takrat ko sem kupoval.No izbral sem KMX in ni mi žal.Končna je bila blizu 130 km/h,če je imel dober dan in če sem se malo sklonu :oops: tudi 140 :D :D Pospeški dobri,vzmetenje tej klasi primerno(beri mehko),kvaliteta tudi sorazmerna ceni ,tako da mislim da je za enega 16-17 letnega mulca to čist dober aparat :D :D Drugač pa dost podobno DT-jki.Na tistega Hyosunga pa raje čim prej pozab(CTX 80 veliko boljša izbira :D :D :D ),če nočeš da te bo vsak skuter prehitu...

Lp

Objavljeno

Sem si kr mislu da je to neko tako "sranje"! :(

No men se gre za ta motor zarad tega predvsem ker je 4-t in zarad stroškov, saj ma en moj frend istega pa sm ga uprasu pa je reku da je ful zadovoln!!!Reku je da gre 120km/h!!!Zdj pa ne vem men se gre za to da se bom lahka kdaj pelal kam mal dlje pa se kdaj mal offroad!!!Torej drgac pa tk misim dt125 al pa KTM lc2!!!! :wink: :wink:

Objavljeno
brane, na bremze si pozabu - zadej ma boben...

Boben zadaj ni nič tako hudega. Vozim staro Transalpo, ki ima prav tako zadaj še boben, pa po mojem mnenju in mnenju mnogih drugih lastnikov s Transalp e-poštne liste nad njim ni pripomb.

Objavljeno

ne pozabit aprilie etx,zelo dober motor z majhnimi stroski vzdrzevanja in odlicen za daljse voznje a ne batzajla? :)

Objavljeno
Reku je da gre 120km/h!!!

pajade!!!! :D :D :D :D :twisted: :twisted:

enduro, 9 kW (al celo konjev???), pa gre 120, kawa kmx pa z 24imi konji gre 130 ce se ne sklonis... :D :D

ne mu vrjet!! 8)

Objavljeno

al pa je tk k pr FORDu: Fast Only Rolling Downhill... :D

pi es: rec mu nej ti da za pelat preden se odlocis!! pa pelji se po kaki ravnini, pa sprobi kuk gre zares (po stevcu)!!

Objavljeno

un motor gre malo več kot 90!

Ktma lc2 ne delajo več, zato je po moje boljša dtjka al pa ktm exe 125!

Objavljeno

Glede tega motorja!

Sem ponosen lastnik- vsi 2t motorji kar jih poznam se kvarijo ko "prasica"! TA motor imam že 2 leti in še NIKOLI se ni karkoli pokvarilo!!!!! Z njim sem delal ture dolge tudi po 400 km pa ni ne crknil!!!!

ps. vozil sem skoraj brez prestanka

Kolke jest poznam lastnike 2t motorjev vsi šravfajo pa menajo pizdarije vsak tedn!!!!

Res da gre motor približno 95-100 km/h ampak to sploh ni važn! Pele se ful dobr pa res ma hudo lego na cesti! Fotr me je z bolšmu motorjem sam gledou kuko se da s tem ovinke hudo spelat (ovinkasta cesta je glih za ta motor)

Pa kdor dvom v ta motor nej ga nek dobi pa nej se pele z nemu pol nej pa šimfa ne pa sam zarad znamke motorja govort da je zanč ker le to NI!!!!!

Objavljeno
Glede tega motorja!

Sem ponosen lastnik- vsi 2t motorji kar jih poznam se kvarijo ko "prasica"!

Kolke jest poznam lastnike 2t motorjev vsi šravfajo pa menajo pizdarije vsak tedn!!!!

Res da gre motor približno 95-100 km/h ampak to sploh ni važn! Pele se ful dobr pa res ma hudo lego na cesti!

Pa kdor dvom v ta motor nej ga nek dobi pa nej se pele z nemu pol nej pa šimfa ne pa sam zarad znamke motorja govort da je zanč ker le to NI!!!!!

Ne, ne kvarjo se vsi 2T ko prasica. Men se je do zdej (34 KONJEV iz 125 KUBIKOV!!! letnik '91!!!)

v vec kot enem letu in po 3000ih kilometrih pokvaril le vžigalni sistem (to lahko crkne pri vsakem motorju) in pa tesnilo med glavo in cilindrom (tudi to bi lahko popustilo pri vsakem motociklu!!)!

aja, BTW, hitrost je pri tok mejhnih masinah (vsaj zame) se kako pomembna!! ce ne gre 180 nism zdrav! glede lege pa mislim, da enduro gume in enduro koncept vseeno ne more imet neke cudezne lege, vsaj na takih cestah k se js furam ne. aja, sm pozabu, js ocenjujem lego od 100 pa tja do 160 km/h... :D :twisted:

aja, pa nben ni reku d je zanic. je le zalost... :twisted: in tud t k je KOCKA reku drzi do zadnjega procenta - za pametno (normalno, ne penzionitarsko) voznjo more bit motor pod 350 cc OBVEZNO 2T!!

Objavljeno

Noben ni reku da je xrx sranje,edina slabost je to da je 4 taktnik!

In glede na to da ma fant ki se zanima za motor okrog 16 let, predvidevam, da mu "penzionistična" vožnja ne ugaja in da hoče motor ki potegne!!

za cesto je pa dobro met motor ki ma malo večjo končno, da lahko koga prehitiš,...

moje mnenje

z mojo dtjko ni blo še problemov pa je 2 taktnik!

Objavljeno
Glede tega motorja!

aja, BTW, hitrost je pri tok mejhnih masinah (vsaj zame) se kako pomembna!! ce ne gre 180 nism zdrav! glede lege pa mislim, da enduro gume in enduro koncept vseeno ne more imet neke cudezne lege, vsaj na takih cestah k se js furam ne. aja, sm pozabu, js ocenjujem lego od 100 pa tja do 160 km/h... :D  :twisted:  

ja: glede hitrosti je tko: jst mam ta motor zato da se sploh navadm oziroma sm ga mel zato da sm se sploh navadu furat, ce si pa "lokaln norc",-ane :wink: , pol pa zarad mene tud s 100 konji iz 125 kub. voz 200kmh. slej ko prej seuš ubu pa reč kar čes-nism edini takega mnenja pa pumoje tut nis newem kok izkusen voznik sodeč po tem kar si napisal

Objavljeno

men je ETX čist kul,res da ne trena ne vem kako in tud končna se lahko skrije(tistih dobrih 100km/h...) ampak zj sm naredu v skor 2 letih 18000km pa se kr dobro drži.se pa dost tud po terenu vozm pa na daljše ture.sicer me folk mal čudno gleda ko se 90 na uro kolovratim proti morju,ampak men je dobr :P

tistle XRX je pa pač bol tko...cena ne laže pravjo.če dobro pogledaš je tud konča izdelava bolj tko(plastike,švasi...)samo če nisi zahteven je pomoje ok

Objavljeno

slej ko prej seuš ubu pa reč kar čes-nism edini takega mnenja pa pumoje tut nis newem kok izkusen voznik sodeč po tem kar si napisal

no, glede izkusenj neb debatiru, morm priznat d se nimam 20k km vsega skup na motorjih, lahk pa recem, da furam dokaj agresivno, ceprav je za mojo mamo agresivno ze ce saltas pri 6000 rpm (WTF??)... moram priznat, da sem ze imel nekaj kriticnih situacij, a jih je vedno manj (sploh letos, sem imel le eno tako priloznost), v 90ih procentih pa so drugi (predvsem avtomobilisti) krivi za take zaplete, ker me "po nesreci" spregledajo (nesramnost ne pozna meja!!). ce se bom pa enkrat ubil, se pa itak ne bom sekiru vec, vsaj js ne... :D jebiga, je treba bit optimist, an??? :twisted: 8)

Objavljeno
.......če dobro pogledaš je tud konča izdelava bolj tko(plastike,švasi...)samo če nisi zahteven je pomoje ok

To lahko samo potrdim! Sem enega opazoval v salonu in na 5 metrov sem videl, kako je zamaknjen blatnik glede na kolo. Pa ne samo sprednji blatnik, tudi celotoni zadnji del plastike. No, če pa dobro pogledaš potem pa vidiš en kup šlamparije.

Kar se pa tiče zadnje bobnaste zavore, pa ni panike. Problem bi bil, če bi bila spredaj...

Edini dobra lastnost je ta, da je 4 takten motor.

Objavljeno

glede motorja - dobra lastnost je, da je stiritakten, slaba pa, da je 125cc, ce ze mora biti stiritakten... :D

Objavljeno

Hehe! Morm rect da se ste kr razpisali!!! :lol:

No zdj sm mal premislu in mislim da bom pozabu tega 4t ker mislim da to ni za mene, js hocem to da se pelam kdaj na morje pa kako dolgo turo pa ko me prime se mal zavijem proti makadamskih cestah pa to in zato misim da je najbols yamaha dt al pa ktm lc2!!! :twisted:

Povejte mi se tole:

Kok je tkle stroskov z yamaho al pa ktm, oz. z 2-t!!!

Pa kok to pije pa tk ce mi mal povete!!!

Pa se tole kk pogosto je to treba gonit na servise oz. bat pa to... :?:

Objavljeno

ticko,iskalnik in v za to ustreznih temah.

Objavljeno

ja okol 5 litrov za zmerno agresivno voznjo, servise tak doma delas (tisto olje pa svecko pa take drobnarije ze pregledas - sj ti v navodilih za mehanike pise, tega mas na netu kok hocs, pa prides 10x cenej skoz pa vsaj ves kako ole mas not), bat menjavas na 15-20k km, odvisno kok se vozis. olje stane okol 3 kSIT za ok kvaliteto (no, od 1,5k pa tja do 5 kSIT ce ne ves kam bi s kesom), gume niso nek strosek, recimo MITAS stanejo obe gume skupi (konkretno za KMXa - 2,75"x21" in 130mmx18") 15 cukov, pa so full trde, sicer oprijem ni za GP dirke, sam pa zdrzijo kilometrov d kr glava pece. drugac pa ce ga ogrejes predn ga teras do daske (to je zlo pomembn!!), pa ce nisi sfu*anga kupu, ne bos mel nevemkakih posebnih stroskov.

Objavljeno

Ne vem zakaj vsi tok šimfate 4-taktnike. Jaz imam Yamaho TW 125 ki je tudi 4-takten in dela odlično. Vozil sem se tudi z omenjenim Hyusongom in morem reči de je kr uredu motor. Gre sicer max. 90 hm/h vendar pa ima dokaj dobre pospeške in se odlično drži ceste.

Za tiste ki pa pri enduro motorjih gledate na max. hitrost pa naj povem da enduro ni mišljen za dirkanje ampak za normalno, zmerno hitro vožnjo. Za dirkače pa so npr. Aprilia RS, Cagiva mito ali pa Honda NSR, vendar morate upoštevat da taki motorji zahtevajo zelo velike stroške generalnih popravil ki pa sigurno ne odtehtajo tistih par konjev kolikor so močnejši od 4-taktnih.

Objavljeno

končna more bit vsaj 120 da lahko prehitiš avto pa kak kamion ki pelje 80!!

XRX ma vredu pospeške proti TWju, ne pa proti 2taktnim enduram!!

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!