Skoči na vsebino

Enduro-vožnje,motorji,slike II


Priporočene objave

Objavljeno

Tisto o TT600RE sem ze slisal ... mi je bladzo povedal, pa ze prej sem vedel tisto o zmanjsanem hodu amortizerjev. Nocem. Zvezda KTM cedalje bolj sije :) Ampak cena, cena ... ah ja, bo ze :)

Objavljeno

pri novi TTRE so očitno še bolj šparali, bom pa šel malo pogledat

thanx k69, trenutno tranasalp izrisuje shemo originalnega ampak če se tvoj link izkaže za bolj preprostega, nimam kej izbirat :)

Objavljeno

Yep, KTM-ov originalni regler je praktično identičen temule na zgornjem linku ( http://www.michu.ch/topic539.html ). So pa pri KTM-u malce "šparali" z amperažo tiristorja... :huh:

Objavljeno

Ja saj ga je verjetno tip kar prekopiral z kakega KTM-ja.

Pa zaščitno diodo veži prek vhoda (glej kaj piše pod razloge za uničenje regulatorja), baje da se znajo ob izklopu luči

v tuljavi inducirati kar velike napetosti ki potem uničijo regulator.

http://www.fagorelectronica.com/semi/pdf/transien.pdf

http://www.phoenixcon.com/products/trabtec...s/basics9.shtml

D.J. vedno imej odprto prednjo luč, v primeru da je zaprta regulator požre ves tok, ki ga ustvari generator in

se potem zelo pregreva.

Objavljeno

luč bo vedno prižgana

naj bi se pa odsvetovalo kurblanje motorja s prižganimi lučmi zaradi pregorevanja žarnic, to sem izkusil že na TTR

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A ma kdo slucajno user/service manuale za WR400? Nekak se mi dozdeva da potrebnih reci tipa "getting started" ne bom v stacuni izvedel. Se ze vidim kako bom zalil masino ze v startu <_<

@WR - imas ti kake manuale, PDFje slucajno?

Ce ne drugega pa splosni napotki kako s kurblom spravit bat v pravo lego oz. zacutit, da je tam ;) :rolleyes:

Objavljeno

da kurbel spraviš v pravo lego ga moraš z dekompresorjem spustiti od vrha do podna, potem pa gre(ne preveč skočt po njemu, ker se ti bo nekje na sredi ustavil...lepo ga pritisni)

drugače ni nobenih posebnosti, samo navadit se ga je treba pa kresne s prvo.

tut jest sem na začetku rabil "pomagače" da smo ga zakurblal :D

za kakšne druge informacije zdaj en čas ne bom dosegljiv...če te še kaj zanima reč D.J.-ju za mojo številko.

Objavljeno
(ne preveč skočt po njemu, ker se ti bo nekje na sredi ustavil...lepo ga pritisni)

Err ... tegale ne zastopim? Saj menda potrebuje hiter sunek, ne neko pocasno obracanje? Sploh pa - s sunkom bi lazje sel cez "tezje vrtljivi del"? Se motim? Oz. zakaj se ;)

Objavljeno

Te bom poklical ko bo prevzem mofe, pa ce bos mel cas priskocit, da bom kam prisel se isti dan ;)

Objavljeno

E-start pa ni problemov B) al pa kupi cvajtakterja pa ga boš vžigal z roko like me :rolleyes: ,ker si pa ti že kupil ... am.... hehe... trpi :D :lol: :) :rolleyes:

Objavljeno

Moje trpljenje bo manjse kot tvoje na DT125 :P In obratno - moje veselje bo vecje B) :P :ph34r:

Objavljeno

cyc.... ne govori prezgodaj :rolleyes:

Objavljeno

že dolg ni blo nobene slikce s terena (tko da bojo tut tele s telefonom slikane dobre :rolleyes: )

0010.jpg

0012.JPG

0014.JPG

Objavljeno

:o A ti niso nič težil zarad motorja na vrhu Krima?? :ph34r:

Objavljeno
:o A ti niso nič težil zarad motorja na vrhu Krima?? :ph34r:

Tok k je vidt nobenga ni gor blo!

Objavljeno (popravljeno)

ne. sj nikol ne težijo...

(če je velik ljudi ga pa mal niži pustiš)

:ph34r:

Popravljeno . Popravil BC
Objavljeno

kakšen ima original prenos nov LC4?

Objavljeno

BC točno po tm se vozš k jz ponavad :D . A ti razkažem hosto okol kros proge na lavrici? Si že tok navajen motorja? :)

Objavljeno

ti jo boš men razkazu? :P

res da sm se zdaj po enmu letu prvič tam vozu ampak prej sm se skor vsak dan s husqvarno... :rolleyes:

lahko greva skupaj valda sam bol na izi ker morm lepo motor ulavfat :unsure:

Objavljeno

ok no... sm prehitr reku :rolleyes: . Boš pa ti men no... važno ,da se vozmo :)

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!