cyc Objavljeno Avgust 5, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2003 Tisto o TT600RE sem ze slisal ... mi je bladzo povedal, pa ze prej sem vedel tisto o zmanjsanem hodu amortizerjev. Nocem. Zvezda KTM cedalje bolj sije :) Ampak cena, cena ... ah ja, bo ze :)
k69mj Objavljeno Avgust 5, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2003 D.J. - regulator si lahko izdelaš sam: http://www.michu.ch/topic539.html
D.J. Objavljeno Avgust 5, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2003 pri novi TTRE so očitno še bolj šparali, bom pa šel malo pogledat thanx k69, trenutno tranasalp izrisuje shemo originalnega ampak če se tvoj link izkaže za bolj preprostega, nimam kej izbirat :)
transalp Objavljeno Avgust 5, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2003 Yep, KTM-ov originalni regler je praktično identičen temule na zgornjem linku ( http://www.michu.ch/topic539.html ). So pa pri KTM-u malce "šparali" z amperažo tiristorja... :huh:
k69mj Objavljeno Avgust 5, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2003 Ja saj ga je verjetno tip kar prekopiral z kakega KTM-ja. Pa zaščitno diodo veži prek vhoda (glej kaj piše pod razloge za uničenje regulatorja), baje da se znajo ob izklopu luči v tuljavi inducirati kar velike napetosti ki potem uničijo regulator. http://www.fagorelectronica.com/semi/pdf/transien.pdf http://www.phoenixcon.com/products/trabtec...s/basics9.shtml D.J. vedno imej odprto prednjo luč, v primeru da je zaprta regulator požre ves tok, ki ga ustvari generator in se potem zelo pregreva.
D.J. Objavljeno Avgust 6, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2003 luč bo vedno prižgana naj bi se pa odsvetovalo kurblanje motorja s prižganimi lučmi zaradi pregorevanja žarnic, to sem izkusil že na TTR
cyc Objavljeno Avgust 14, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2003 A ma kdo slucajno user/service manuale za WR400? Nekak se mi dozdeva da potrebnih reci tipa "getting started" ne bom v stacuni izvedel. Se ze vidim kako bom zalil masino ze v startu <_< @WR - imas ti kake manuale, PDFje slucajno? Ce ne drugega pa splosni napotki kako s kurblom spravit bat v pravo lego oz. zacutit, da je tam ;) :rolleyes:
WR Objavljeno Avgust 14, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2003 da kurbel spraviš v pravo lego ga moraš z dekompresorjem spustiti od vrha do podna, potem pa gre(ne preveč skočt po njemu, ker se ti bo nekje na sredi ustavil...lepo ga pritisni) drugače ni nobenih posebnosti, samo navadit se ga je treba pa kresne s prvo. tut jest sem na začetku rabil "pomagače" da smo ga zakurblal :D za kakšne druge informacije zdaj en čas ne bom dosegljiv...če te še kaj zanima reč D.J.-ju za mojo številko.
cyc Objavljeno Avgust 14, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2003 (ne preveč skočt po njemu, ker se ti bo nekje na sredi ustavil...lepo ga pritisni) Err ... tegale ne zastopim? Saj menda potrebuje hiter sunek, ne neko pocasno obracanje? Sploh pa - s sunkom bi lazje sel cez "tezje vrtljivi del"? Se motim? Oz. zakaj se ;)
cyc Objavljeno Avgust 14, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2003 Te bom poklical ko bo prevzem mofe, pa ce bos mel cas priskocit, da bom kam prisel se isti dan ;)
enduraš Objavljeno Avgust 15, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2003 E-start pa ni problemov B) al pa kupi cvajtakterja pa ga boš vžigal z roko like me :rolleyes: ,ker si pa ti že kupil ... am.... hehe... trpi :D :lol: :) :rolleyes:
cyc Objavljeno Avgust 15, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2003 Moje trpljenje bo manjse kot tvoje na DT125 :P In obratno - moje veselje bo vecje B) :P :ph34r:
enduraš Objavljeno Avgust 15, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2003 cyc.... ne govori prezgodaj :rolleyes:
BC Objavljeno Avgust 22, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2003 že dolg ni blo nobene slikce s terena (tko da bojo tut tele s telefonom slikane dobre :rolleyes: )
gas gas Objavljeno Avgust 22, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2003 Ja BC sej ga nč nis umazal!! :P
Lunč Objavljeno Avgust 22, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2003 :o A ti niso nič težil zarad motorja na vrhu Krima?? :ph34r:
gas gas Objavljeno Avgust 22, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2003 :o A ti niso nič težil zarad motorja na vrhu Krima?? :ph34r: Tok k je vidt nobenga ni gor blo!
BC Objavljeno Avgust 22, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2003 (popravljeno) ne. sj nikol ne težijo... (če je velik ljudi ga pa mal niži pustiš) :ph34r: Popravljeno Avgust 22, 2003. Popravil BC
D.J. Objavljeno Avgust 23, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2003 kakšen ima original prenos nov LC4?
enduraš Objavljeno Avgust 23, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2003 BC točno po tm se vozš k jz ponavad :D . A ti razkažem hosto okol kros proge na lavrici? Si že tok navajen motorja? :)
BC Objavljeno Avgust 23, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2003 ti jo boš men razkazu? :P res da sm se zdaj po enmu letu prvič tam vozu ampak prej sm se skor vsak dan s husqvarno... :rolleyes: lahko greva skupaj valda sam bol na izi ker morm lepo motor ulavfat :unsure:
enduraš Objavljeno Avgust 23, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2003 ok no... sm prehitr reku :rolleyes: . Boš pa ti men no... važno ,da se vozmo :)
Priporočene objave