Skoči na vsebino

BMW


robberrt

Priporočene objave

Še malo, pa bo kot Passat...  :?  :?

Kje vidiš podobnost z najbolj pustimi avtomobili, kot je passat, golf in podobna VW šara.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo, pa bo kot Passat... :? :?

Kje vidiš podobnost z najbolj pustimi avtomobili, kot je passat, golf in podobna VW šara.

V tem, da je popolnoma nespektakularen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo, pa bo kot Passat... :? :?

Kje vidiš podobnost z najbolj pustimi avtomobili, kot je passat, golf in podobna VW šara.

V tem, da je popolnoma nespektakularen...

Pa že, če ti tako praviš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, sej no.. ni tko slab.. ampak zadnji pogon.. to je pa tak k..c, da ne morm razumet zakaj ne popustijo - ne bom težil z zgodbami o teh "avtih, ki niso prevozna sredstva" ampak samo okrasek v garaži, ko zapade mal snegca

sam 2x v življenju sem silomprilike vozil avto z zadnjim pogonom (nekaj mesecev Jaguar in MB-S 300D) po plundrastozaledeneli cesti - pa gledal "federgajbce" kso me preihetevale, not so se pa pleskarji režal

8) :lol:

js pa k en kreten na najmajšm klancu ubvisu

:oops: :cry: :oops: :cry:

prvi pogon & 4x4 je zakon

nejebemavtovzzadnjimpogonompress

:!: :!: :!:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2x v življenju sem silomprilike vozil avto z zadnjim pogonom (nekaj mesecev Jaguar in MB-S 300D) po plundrastozaledeneli cesti - pa gledal "federgajbce" kso me preihetevale, not so se pa pleskarji režal

8) :lol: nejebemavtovzzadnjimpogonompress

:!: :!: :!:

Daj ne pretiravaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, sej no.. ni tko slab.. ampak zadnji pogon.. to je pa tak k..c, da ne morm razumet zakaj ne popustijo - ne bom težil z zgodbami o teh "avtih, ki niso prevozna sredstva" ampak samo okrasek v garaži, ko zapade mal snegca

sam 2x v življenju  sem silomprilike vozil avto z zadnjim pogonom (nekaj mesecev Jaguar in MB-S 300D) po plundrastozaledeneli cesti - pa gledal "federgajbce" kso me preihetevale, not so se pa pleskarji režal

8)  :lol:  

js pa k en kreten na najmajšm klancu ubvisu

:oops:  :cry:  :oops:  :cry:  

prvi pogon & 4x4 je zakon

nejebemavtovzzadnjimpogonompress

:!:  :!:  :!:

Kdo ti je kriv, da se voziš nekje po severu...

Imam BMW pa z voznimi razmerami pri nas nikoli nimam težav.

Če pa ne obvladaš oz. se bolj bojiš kot ne obvladaš zadnjega pogona pa ni BMW slab.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvi pogon & 4x4 je zakon

nejebemavtovzzadnjimpogonompress

:!:  :!:  :!:

Kdo ti je kriv, da se voziš nekje po severu...

Imam BMW pa z voznimi razmerami pri nas nikoli nimam težav.

Če pa ne obvladaš oz. se bolj bojiš kot ne obvladaš zadnjega pogona pa ni BMW slab.

ma saj vem da ni - in tudi onadva sem vozil po "pravilih za zadnji pogon" - ampak jas se raje enostavno peljem pa je BREZ 100KG PESKA V PRTLJAŽNIKU, pa superdragih zimskih gum, pa ADL & GZD & co  :lol:  elektronike

:roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvi pogon & 4x4 je zakon

nejebemavtovzzadnjimpogonompress

:!:  :!:  :!:

Kdo ti je kriv, da se voziš nekje po severu...

Imam BMW pa z voznimi razmerami pri nas nikoli nimam težav.

Če pa ne obvladaš oz. se bolj bojiš kot ne obvladaš zadnjega pogona pa ni BMW slab.

ma saj vem da ni - in tudi onadva sem vozil po "pravilih za zadnji pogon" - ampak jas se raje enostavno peljem pa je BREZ 100KG PESKA V PRTLJAŽNIKU, pa superdragih zimskih gum, pa ADL & GZD & co  :lol:  elektronike

:roll:

No saj, kakorkoli...

Pa še nekaj, vsi BMW-ji imajo že nekaj let idealno razporeditev teže 50:50.

Razni starejši modeli pa imajo problem, da si res moral obtežiti zadnjo os v kakšnih slabih razmerah.

:) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol:

no to je pa dobra novica - 50:50 praviš??

ampak vseeno

pojdi na avtoaktiv (BMWzastopnik v LJ) in naredi poizkusno vožnjo z novim Mini-jem, katerega tudi dela BMW, da boš res občutil razliko med prvim in zadnjim pogonom

pri 120km/h sem ga cuknil na obvoznici levodesno..

VSI bi se kotalili !!

ta pa ne - kot pribit na tla.

NOOOROOOO

kobomvelikbommelminijapress

:lol: :lol: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:cry: :cry: :cry:

črnišpeglipačrnBMWpress

:lol: :lol: :lol: :lol:

Nikakor, na živce pa mi gredo takele bedarije strokovnjakov za zadnji pogon, ki so videli BMW-je samo v salonih in po časopisih ter njihovo prepričanje temelji na nekakšnih predpotopnih stereotipih.

Dobi si nekje BMW-ja in pojdi na zaledenelo parkirišče in malce preizkušaj gumb s katerim lahko izklopiš DSC, TSC... S tem boš dobil občutek, kako je bilo včasih in kako je sedaj. :lol:

Kar pa se tiče Minija in 120 km/h, specifiraj kdo naj bi se kotalil. BMW, Mercedes, Punto, Golf, Hyundai ... !?! :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:cry: :cry: :cry:

črnišpeglipačrnBMWpress

:lol: :lol: :lol: :lol:

Kar pa se tiče Minija in 120 km/h, specifiraj kdo naj bi se kotalil. BMW, Mercedes, Punto, Golf, Hyundai ... !?! :lol:

:roll:

gl zg

:lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:cry: :cry: :cry:

črnišpeglipačrnBMWpress

:lol: :lol: :lol: :lol:

Nikakor, na živce pa mi gredo takele bedarije strokovnjakov za zadnji pogon, ... :lol:

torej C...

naj ti nekaj pojasnim: moj namen NI "žreti živce" ali pa debatirati z nervoznimi BMWljubitelji

moj namen je dober: razložiti..

če si za konstriktiven pogovor, ti bom (in ti meni) na mizo položil trdna dejstva, da se SAM ODLOČIŠ glede zadnjega pogona.. če si pa preveč čustveno navezan na znamko - pa povej in debato zaključiva takoj, saj iz bogaatih izkušenj vem koliko efekta imajo taki pogovori z zagovorniki posameznih znamk

efektjedefektpress & nimasesmislakregatipress

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej C...

naj ti nekaj pojasnim: moj namen NI "žreti živce" ali pa debatirati z nervoznimi BMWljubitelji

Nikakor se ne mislil prerekati s komerkoli, vendar imamo doma tako avtomobile na sprednji in zadnji pogon (ne samo BMW) tako da poznam oba svetova že nekaj let in zagotovo nista takšna kot jih opisuješ.

Poglej, reakcija, da nekoga proglasiš za ljubitelja znamk je popolnoma neumestna in je značilna za ljudi, ki so brez dejstev ali pa njihovo prepričanje temelji na stereotipih. Najlažje je reči, ti si obseden z znamko in adijo. Enako bi lahko jaz trdil za tebe, da si obseden s sprednjim pogonom, vendar tega nisem nikoli trdil.

če si za konstriktiven pogovor, ti bom (in ti meni) na mizo položil trdna dejstva, da se SAM ODLOČIŠ glede zadnjega pogona.. če si pa preveč čustveno navezan na znamko - pa povej in debato zaključiva takoj, saj iz bogaatih izkušenj vem koliko efekta imajo taki pogovori z zagovorniki posameznih znamk efektjedefektpress & nimasesmislakregatipress

Ko sem že rekel, imam dejstva iz obeh svetov na dvorišču pred hišo in še vedno trdim, da pretiravaš, kar se tiče zadnjega pogona. Pa da smo si na jasnem ne govorim o zadnjem pogonu izpred 10 let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol:

ok, vse jasno

ti pač nimam kaj povedati, recimo o primerjalnih testih - VOX und DSF "Aotomotorundsport", o svojih vožnjah - več kot 1000km/na dan po snegu Avstrije in Nemčije, o razlikah med navadnim šoferjem in profijem 8) itd

ti lepo imej svoja dejstva na dvorišču in uživaj v svojem prepričanju

jaz pa MORAM na žalost narediti 100.000 in več km/na leto in tu ni časa za zadnji pogon

sorry

lepo se imej še naprej

:lol: :lol: :lol: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti lepo imej svoja dejstva na dvorišču in uživaj v svojem prepričanju

Saj tudi bom.

jaz pa MORAM na žalost narediti 100.000 in več km/na leto in tu ni časa za zadnji pogon

Prijetno vožnjo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
za mišji k. neumestno ampak vredno objave...komplet gum za BMW M5-400.000sit

vedno mi je bilo zanimivo to, da je v reklami za takšna polvesoljska vozila tudi okolica vedno v stilu

Sej avto so dizajnersko kr popravli. Kupo si ga sicer nebi, ker mi ni, da bi skoz iz balkona gledal, kje mi ga bo keri štrajfno s ključi. Skratka 5-krat predrag na celi črti (tak ko večina nemcev), glede na to kaj nudi. Da bi pa še za gume dal 400.000 sit? Za to se pa nisn rodil, da me odzadi šopa vsak, keri ma cajt :D Za gume dam največ 50.000 sit. Še dobro, da mam samo Mondeota na 14-kah in 185mm debeline :) Najbolj poceni gume so v tem segmentu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol:

no to je pa dobra novica - 50:50 praviš??

ampak vseeno

pojdi na avtoaktiv (BMWzastopnik v LJ) in naredi poizkusno vožnjo z novim Mini-jem, katerega tudi dela BMW, da boš res občutil razliko med prvim in zadnjim pogonom

pri 120km/h sem ga cuknil na obvoznici levodesno..

VSI bi se kotalili !!

ta pa ne - kot pribit na tla.

NOOOROOOO

kobomvelikbommelminijapress

:lol: :lol: :lol:

Za Accorda nebi reku, da bi se pri 120km/h kotalil, pri zavijanju sem ter tja. Me je kolega peljal noter pa je moje subjektivno mnenje, da mu 525 ne pride poleg po ovinkih (v tem pa me je peljal stric, ki tud rad stiska po ovinkih). Očitno ni zadnji pogon taka huda stvar. Je pa treba povdarit, da ma Accord zadaj vpeta kolesa po vzoru F1 in nima poltoge preme. Strup skratka :)

Nekaj moram dodat tudi k obliki nove 5-ke. Vsi nemci so mi tak hudo konzervativno oblikovani (novega A3 al pa Golfa sploh nebom komentiral, ker je vse že Deja Vu), da so že prav grdi. Sploh ne ločiš od daleč Phaetona in Passata! Sramota. Mercedesi isto, Audiji so bljah, za BMW-je sem mislu isto, zdaj me je pa nova 5-ka prepričala v nasprotno. Opazu sem, da majo tut tam nekaj oblikovalske žilice in so naredli velik korak naprej (isto sem pravu za 7-ko). Ampak očitno ljudje še niso dozoreli taki napredni obliki :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... na celi črti (tak ko večina nemcev), glede na to kaj nudi. Da bi pa še za gume dal 400.000 sit? Za to se pa nisn rodil, da me odzadi šopa vsak, keri ma cajt :D Za gume dam največ 50.000 sit. Še dobro, da mam samo Mondeota na 14-kah in 185mm debeline :) Najbolj poceni gume so v tem segmentu.

Kakšno vezo ima BMW s cenami gum in felgn... 400.000 je povsem normalna cena za takšno velikost gum in felgn, pa sploh ni važno na kater avto jih tišiš.

Sicer pa, zagotovo mašina na katero so pritrjeni dve kolesi obuti v drage pnevmatike ni vredna toliko za kolikor se prodaja. To pa je res gospodarno, a dajte ga no srat. :D :D :D :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!