Skoči na vsebino

BMW


robberrt

Priporočene objave

... na celi črti (tak ko večina nemcev), glede na to kaj nudi. Da bi pa še za gume dal 400.000 sit? Za to se pa nisn rodil, da me odzadi šopa vsak, keri ma cajt :D Za gume dam največ 50.000 sit. Še dobro, da mam samo Mondeota na 14-kah in 185mm debeline :) Najbolj poceni gume so v tem segmentu.

Kakšno vezo ima BMW s cenami gum in felgn... 400.000 je povsem normalna cena za takšno velikost gum in felgn, pa sploh ni važno na kater avto jih tišiš.

Sicer pa, zagotovo mašina na katero so pritrjeni dve kolesi obuti v drage pnevmatike ni vredna toliko za kolikor se prodaja. To pa je res gospodarno, a dajte ga no srat. :D :D :D :P

Ja ko ga enkrat maš, ga je treba tudi obut ane? In 400.000 sit za gume? Pa kaj so nori malo? To morn še fotru povedat, da mu polepšam dan :D Sicer pa tut tak ko si reko, da bi za M3 dal 13.000.000 sit? Pol, če daš tolko keša, morš met za gume tut :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ko ga enkrat maš, ga je treba tudi obut ane? In 400.000 sit za gume? Pa kaj so nori malo? To morn še fotru povedat, da mu polepšam dan :D Sicer pa tut tak ko si reko, da bi za M3 dal 13.000.000 sit? Pol, če daš tolko keša, morš met za gume tut :)

Ni poanta v tem, ampak v tem, da če hočeš imeti takšne gume in takšne felgne (podobnih dimenzij in kvalitete) tudi za kakšen drug avto boš moral ravno tako globoko seči v denarnico.

Če pa boš seveda kupil najcenejše felgne, ki potrebujejo "kilo" uteži za centriranje in se vsakih nekaj tisoč kilometrov še dodatno zvijejo itd. pa boš res plačal pol manj.

Če boš vsaj malce pogledal cene 16", 17" ali celo 18" felgn boš videl, da cena 400.000 sploh ni tako velika.

Recimo originalna felgna za Mazdo MX-5 (kromirana) pride okoli 95.000 SIT / komad, če jo slučajno razbiješ. Torej, seštej in videl boš koliko bi prišle 4 takšne felgne.

Zato tudi pravim, da nekateri pretiravajo, ko zagledajo ceno 400.000 SIT za BMW felgne in takoj zaženejo paniko, kako drage so. :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, hoto sem samo rečt, da so predrage (tudi felgne drugih avtomobilskih znamk), ker proizvodnja je pomoje 1/3 cene al pa še to ne. Ampak a nismo govorili o gumah, al kr o vsem skupaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je spet ena lepših stvari, ki so zadnje čase prišle na cesto... Mogoče čez kakih 5 ali 7 let, bo pa tudi cena rabljenega taoliko ugodna, da bo mogoče en spodoben znesek zavalit za kaj takega...dizel seveda....:) Kurilec in pa zloben pogled :)

Glede zadnjega pogona - "ziheraši" in pa ženske (sorry) nimajo z njim kaj delat, ker ne vedo kaj bi z njim počeli. Za njih tudi je vse nepotrebna elektronika, ki to krmili in preprečuje efekte užitka v vožnji.

Sam sem kar nekaj časa vozil zadnji pogon in nisem nikoli ostal na kakem klancu. Imel pa sem mnogo prijetnih pripetljajev. Prijetnih...

Enkrat BMW, vedno BMW.

Vozim Golfa.

Sieg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je spet ena lepših stvari, ki so zadnje čase prišle na cesto... Mogoče čez kakih 5 ali 7 let, bo pa tudi cena rabljenega taoliko ugodna, da bo mogoče en spodoben znesek zavalit za kaj takega...dizel seveda....:) Kurilec in pa zloben pogled :)

Glede zadnjega pogona - "ziheraši" in pa ženske (sorry) nimajo z njim kaj delat, ker ne vedo kaj bi z njim počeli. Za njih tudi je vse nepotrebna elektronika, ki to krmili in preprečuje efekte užitka v vožnji.

Sam sem kar nekaj časa vozil zadnji pogon in nisem nikoli ostal na kakem klancu. Imel pa sem mnogo prijetnih pripetljajev. Prijetnih...

Enkrat BMW, vedno BMW.

Vozim Golfa.

Sieg.

Jas niti enega ne poznam, ki bi "obvladal" zadnji pogon. Sploh, ko zapade sneg (vsi) "zmrznejo". Ne trdim, da zmrzneš tudi ti, ampak prednji pogon je lažji za obvladovat in tudi bolj uporaben v različnih vremenskih neprilikah. Bojda naj bi bil zadnji pogon bolj športen, ampak dozdaj sem videl zgolj takšne teorije, medtem ko v praksi to ni znal nobedn pokazat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:) no ja,tomozuki..... te lahko naslednjic povabim v zuffenhausen k nekemu walterju r. na kak krog okoli fabrke?! ....je res,da je izven konkurence,samo tipson zna... ;)

za janez slovenclja je prednji pogon najbrz vec kot dovolj in kompliciran ze sam po sebi preden ga zna pravilno uporabiti.janez slovencelj ne walter r.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jas niti enega ne poznam, ki bi "obvladal" zadnji pogon. Sploh, ko zapade sneg (vsi) "zmrznejo". Ne trdim, da zmrzneš tudi ti, ampak prednji pogon je lažji za obvladovat in tudi bolj uporaben v različnih vremenskih neprilikah. Bojda naj bi bil zadnji pogon bolj športen, ampak dozdaj sem videl zgolj takšne teorije, medtem ko v praksi to ni znal nobedn pokazat.

Priporočam ti, da enkrat pozimi malo prisedeš k našemu Tadeju (ICE, tud slovenclji to zna(m)jo, brez skrbi) !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lojzi,izjeme vedno potrjujejo pravilo.janez slovencelj je slovenska inacica nemskega otto normalverbraucher-ja ali avstrijskega gospoda österreicher-ja.capisc´? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:) no ja,tomozuki..... te lahko naslednjic povabim v zuffenhausen k nekemu walterju r. na kak krog okoli fabrke?! ....je res,da je izven konkurence,samo tipson zna... ;)

za janez slovenclja je prednji pogon najbrz vec kot dovolj in kompliciran ze sam po sebi preden ga zna pravilno uporabiti.janez slovencelj ne walter r.

Se strinjam, da jih mnogo ne obvlada niti prednjega pogona. Obvalada pa pomeni, da zna rešiti situacije, ki bi drugače postale nesreče ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lojzi,izjeme vedno potrjujejo pravilo.janez slovencelj je slovenska inacica nemskega otto normalverbraucher-ja ali avstrijskega gospoda österreicher-ja.capisc´? ;)

Kapiš stari, kapiš. Se strinjam, da zadnji pogon malokdo obvlada (priznam, ko sem jaz vozil fotrovega Peugeota 504 in kadetta C mi zadeva tud ni šla najboljš od rok), amapk nekateri junaki so zadeve naštudirali. Tudi slovenclji, čeprav je več tistih, ki kažejo samo miganje ritke sem in ke, ko pa pride do zaresne situacije je pa tista ritka hitro preživahna. No, novi BMW-ji imajo že dolgo časa razporeditev teže 50:50 in nekatera elektronska pomagala, ki pomagajo tisto ritko umiriti, ampak to pomojem ni več to :rolleyes: B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam de je ful kul pa to...... bljak,se slovensko ne zveni.v glavnem lojzi,samo da smo spet skladni...... :D B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej pomoje so ESP nardili ravno zaradi takih ljudekov, ki drugače ključnih situacij nebi obvaldovali in so jim pol olajšali stvar elektronskim stabilizatorskim programom. Ker dokler je vse predvideno, tak dolgo smo vsi ponosni kaj znamo, pol ko pa nam zanese nos/zadek pa se komaj vidi, kdo resnično "OBVLADA" zadevo in reši avto pred nesrečo :) Za to pa je potrebno veliko treninga in kilometrov, ker ko odločajo sekunde in stotinke je pomoje bolj stvar podzavesti oziroma možganskega odzadja (al kako že temu pravijo) :)

In namesto vseh teh drag raceov, ki jih uprizarjajo širom Slovenije, bi lahko enkrat za spremembo naredili šolo varne vožnje (tukaj pri nas). Vprašanje pa je, če bi imeli promet. Mene to vsekakor zanima.

A kdo ve mogoče, kako se pride na tisti poligon v MS? :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bojda naj bi bil zadnji pogon bolj športen, ampak dozdaj sem videl zgolj takšne teorije, medtem ko v praksi to ni znal nobedn pokazat.

... zato pa je formula 1 na sprednji pogon...

Andrej

Popravljeno . Popravil andrej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bojda naj bi bil zadnji pogon bolj športen, ampak dozdaj sem videl zgolj takšne teorije, medtem ko v praksi to ni znal nobedn pokazat.

... zato pa je formula 1 na sprednji pogon...

Andrej

...samo, da formula ni avto :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bojda naj bi bil zadnji pogon bolj športen, ampak dozdaj sem videl zgolj takšne teorije, medtem ko v praksi to ni znal nobedn pokazat.

... zato pa je formula 1 na sprednji pogon...

Andrej

...samo, da formula ni avto :)

Tudi meni se zdi bolj motorju podobna :P

Al pa tovornjaku :huh: , zdej sm pa zmeden :lol:

Ma sej sem bil že prej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Codeine in ostali, ki bi utegnili ob tem uživat -

jemljem nazaj svojo izjavo, da novi BMW 5 ni čisto nič spektakularen. Onidan sem gledal na eni dojče TV oddajo, kjer je bil test in posnetki iz vseh zornih kotov. Priznam - oblkovanje, predvsem prednji del, pa tudi zadnji - ZELO SPEKTAKULARNO in SVEŽE!

Mislim, da je oblikovno gledano korak naprej in stran od povprečja pcelo večji, kot pri prejšnji petici..

Zato - tisto svojo izjavo jemljem nazaj in že komaj čakam, da vidim kakšno novo petico in si tako malo nahranim oči :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men so pa zelo vsec konzervativni avtomobili(BMW,MB,VW;AUDI), sam mam na zalost premalo denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men so pa zelo vsec konzervativni avtomobili(BMW,MB,VW;AUDI), sam mam na zalost premalo denarja.

Sto ludi, sto čudi...Nekaterim so všeč konzervativni, drugim pa moderno oblikovani. Nova 5-ka je nekje vmes. Najbolj modern mi je trenutno Mazda 6, ki bo, upajmo nekoč v moji garaži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

včeraj sem gledal test "tan nove" 6-ke in sice 645i.....vse kar lahko rečem je LEPO :wub: :wub: :wub: in DRAGO :angry: :angry:

A nebi mogu BMW kj tazga nares pa prodajat za 2 mio sit tm nekje :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeraj sem gledal test "tan nove" 6-ke in sice 645i.....vse kar lahko rečem je LEPO :wub: :wub: :wub: in DRAGO :angry: :angry:

A nebi mogu BMW kj tazga nares pa prodajat za 2 mio sit tm nekje :naughty: :naughty:

BMW F650GS, 1.800.000,00 SIT

BMW F650CS, 1.900.000.00 SIT

kaj bi še rad :? :kva1: :grim :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V neki nemški avtoreviji je ADAC napisal, da se bodo mogli nemci resno zamislit o razmerju med ceno in kakovostjo. Pa pustimo zdaj notranjost avtomobila. Nikol nebom imel nič nemškega razen mogoče Forda (ki pa je prvotno ameriški - Ameriški avtomobili so bojda popravili slab sloves in so med boljšimi na svetu ta hip). Naslednji avto bo japonec definetivno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeraj sem gledal test "tan nove" 6-ke in sice 645i.....vse kar lahko rečem je LEPO  :wub:  :wub:  :wub: in DRAGO :angry:  :angry:

A nebi mogu BMW kj tazga nares pa prodajat za 2 mio sit tm nekje :naughty:  :naughty:

BMW F650GS, 1.800.000,00 SIT

BMW F650CS, 1.900.000.00 SIT

kaj bi še rad :? :kva1: :grim :grim

Tudi motorji niso kaj prida. Od fotra kolega je kupu GS-a in mu je drugi dan crknila žarnica v šajnverferju, tretji dan je pa še vijak odpadu iz njega (za snop štelat). Žalost za tako ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!